260 vozů Tesla 3 za měsíc, to je pořádná mizérie, pokud nebudou vyrábět celkově aspoň 10 000 aut měsíčně, tak se do zisku nikdy nedostanou. Je pikantní, že Elon Musk není schopen rozjet výrobu menší Tesly 3 a přitom chce už za pár let kolonizovat planetu Mars. :-O😉Samozřejmě nelze ale jinak upřít tomuto vizionáři mimořádné schopnosti a řadu unikátních úspěchů (rozjezd trhu s elektromobily, úspěchy v kosmonautice - senzační technologie návratových prvních stupňů raket Falcon aj.)
Názor byl 2× upraven, naposled 4. 10. 2017 04:18
https://uploads.disquscdn.com/images/4fe376393bacde059a... ... Čísla VIN Tesel 3 v čase...
To nevadi, zfanatizovani clenove Teslasekty jim to jiste radi odpusti. Btw. je misto v poradniku dedicne? Timto tempem se totiz vetsina cekatelu sve Tesly 3 nedozije.Ted vazne - ukazuje se, ze model 3 bude tim, co Tesle zlomi vaz. U predchozich modelu, ktere kupovali fanatici (normalni clovek by tak nekvalitni, nespolehlive a predrazene pseudoauto nekoupil) tito byli ochotni prehlizet nedostatky i prohlubujici se ztratu firmy. Tohle ma byt model pro masy a tam uz podobnou zaslepenou toleranci nelze cekat. Ale Musk ma muj obdiv - zfanatizovat tolik blbcu, aby mu doslova vnutili sve penize, to nezvladne kdokoli. Bravo Elon.PS to srovnani Tesly s Applem na konci byl doufam sarkazmus a ne projev demence autora.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 10. 2017 16:52
Kdo nic Nedělá, nic nezkazí.
Omyl ! Tesla model 3, je v ceně Mercedesu C a dokonce i E, takže stále to není auto pro masy, i pro obyčejného Američana je to drahý vůz.
Omyl, posuzujes to optikou sve penezenky navic v ceske kotline. Model 3 ma ve vyspelych zemich byt masovka. A C-klasse rozhodne zadny nedostupny vuz v US neni. Neco si o tom zjisti
Ono hlavne v US se vetsinou auta kupuji na financing. A ono jinak vypada $35000 a jinak treba $520 ci kolik ma mesicne stat...
Dalsi clanok, kde ste si pozbierali klikania, a neoverili aktualne informacie. 3-[Zacinate ma seriozne **** s vasimi tendencnymi clankami, pri ktorych si ani neoverujete, ci sa situacia, platna par tyzdnov dozadu, nahodou nezlepsila. Ale jasne, Tesla ma problemy, tak rychlo nieco napisme, nech Tesla vyzera zle, vsakano ? 3-[https://goo.gl/ffHn3L... - clanok na electrek.co pred 4 dnami o tom, co ste bulvarne napisali vy sem.
Co to meles, autor je evidentne velkym fanouskem Tesly, protoze realitu popsal hodne mirne a vsechny problemy okecaval nesmyslnymi vymluvami o investovani atd. Electrek nikdo normalni nemuze brat jako seriozni zdroj. Proc to tak je, na to zkus prijit sam. Pokud nemas vyrazne podprumerne IQ, bude to pro tebe hracka.
Jediný s podpriemerným IQ si tu momentálne ty. B-]Takže buď sme hodíš nejaké zdroje svojich tvrdení, alebo buď taký láskavý, a choď šíriť svoje bláboly niekde, kde ťa MOŽNO aj budú chcieť počúvať.
*sem
Takze jsi to nezvladl. Blaboly tady siris ty i s pochybnymi zdroji, diky cemuz jsi ze sebe udelal naprosteho hlupaka. A takova nula jako ty mne nebude diktovat co mam a nemam.
Tak sem daj JEDEN dôveryhodný zdroj (keď Electrec nie je), a potom sa budeme baviť ďalej. B-]
Že by jim konečně došlo, že disponibilní množství lithia je omezené, že se nedá vyčarovat přes noc a od prvotního plánu k otevření dolu k reálnému začátku těžby to trvá pěkných pár let?
Samozrejme ze ne. Lithia jsou obrovsky zasoby, ktery samotna Tesla nema sanci nijak ohrozit.Tesla vydala prohlaseni, ze neni problem s dodavateli, ale s rozbehnutim samotny vyroby. Model 3 se bude bude prodavat v nasobne vyssich objemech nez stavajici modely a rozbehnout takovou vyrobu neni uplne jednoduchy. Viecemene jde jen o spravny nastaveni procesu a priorit a rozbehnuti k vyrobe pouzivanych systemu.https://www.engadget.com/2017/10/02/tesla-produced... ...
Už na začátku léta ve zprávě pro akcionáře konstatovali, že nejsou schopni vyrábět dost akumulátorů ani pro stávající modely, natož pro nadcházející model 3. Navíc lithia může být sice dost, ale dostat ho ze země do akumulátoru je dost dlouhý a náročný proces. Navíc je zde i ekonomická stránka věci, takže třeba lithium na Cínovci se za současnou cenu ani nevyplatí těžit.
Což není důsledek nedostatku lithia, jen si stačí ty zprávy lépe číst a až pak vyvozovat závěry. :)
Tak znova a lepe i ta Skoda wagen s klasickym motorem je narocnejsi na skladani, el auto je z principu vyrazne v lepsi pozici, je tam toho mene co se muze posrat. Osobne dovozuji ze maji problem udrzet kvalitu aku a pokud se objevi rekneme tomu 10% zmetku je to pri snaze produkovat stovky tisic aut problem, minimalne pro logistiku 100 000 aut vzhledem k vaze aku. Jestlize se serou aku a je procent zmetku 10% da se odhadovat ze naklady na zarucni logistiku pri vaze jedne baterky cca 0,5t muzou byt klido i 500 USD.
A precital si si cely clanok, alebo si len rychlo siel do diskusie, aby si napisal nejaky zly nazor ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.