Pokud by se přešlo na dopravu pomocí teleportace, tak by všechny tyhle zbytečnosti jako aktualizace modelů odpadly, a zmizely by i problémy s řízením, dopravním značením či emisemi z otěru brzd či pneumatik. Možná by stačilo , aby EU nařídila dopravu pomocí teleportace, a určila termín, do kdy se to musí realizovat? 😁
Můžu potvrdit, že i v Giga Berlin už se také něco začíná dít v rámci projektu Juniper, i když SOP je ještě vzdálená budoucnost.
Ty tam pracuješ?
Přímo ne, ale pracuju v automotive v koncernu, který vyrábí díly pro současný a už i budoucí MY, a do Gigafactory jezdím často v rámci nového projektu. Prošlo mi rukama už i pár interiérových dílů nového modelu.
Takhle vypada fosilní mrzenicko. Ze se stara verze prodavala lepe jak ev od renomovanych znacek je vsem jasne, ale tahle verze zaslape i spalovaky. Do toho by mohli o vánocích uvolnit slabsi verzi FSD s nejakou tou slevickou a VW může zavřít.
A co na ni bude nového??? Model 3 zlepšil akorát odhlučnění. Bude to pořád stejny Model Y. Na trzích na kterých se prodává je min úspěšný než mqb enyaqy id.4 atdTechnické spekulace jsou skoupé protože se technicky nezmění nic stejně jako u Modelu3.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 10. 2024 21:04
Cože? Ty mas TM3, abys to mohl posoudit?Samozrejme tam neni hromada revolučních věcí jako treba v cybertrucku, ale je to jako když normální automobilky vydají nový model. Každopádně aktualizace tomu trochu ubírá. Ja si treba nekoupil TMY, protože je to prostě zastaralé auto. Proti ostatním autum je to tak o 10 let novější, ale proti TM3HL je to prostě bída. A to jsem trojku kupoval jen na základě tří obrázků z prezentace. Svez se s tim a pochopíš...
Zarytý Fosil nechce nic chápat. Ale navyšující-se počet aut na cestách ukazuje, že ne každý, je zastydlý ve středověku několikatisíckráte zapálených směsí za minutu, a vyfouknutí čmoudu mezi okolojdoucí.....
Koukám, že ekofašistická sekta vypustila své užitečné idioty hlásat slovo Boží...Blbce ze sebe děláš z přesvědčení, nebo za peníze? Ptám se pro kamaráda.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 10. 2024 06:51
Píše ten co svý koruny vyhazuje za uměle vyhnanou cenu svýho milovanýho benzínu 😃 Každej má nějakou fetiš
Argument hodný duševně slabšího ekofašisty. Co tam máš dál...?
Něčemu nerozumím / nechci rozumnět = jsou to fašisti 😃.To je diskuse level top a argumenty stylu šáši Turka 😃Jen by mně zajímalo, co budete dělat, až všechny věcnější argumenty proti EV pominou. Už byly pokořeny:- nikam to nedojede- hoří to- když to přecijen nějak zahoří, musí to jít do lázně- při každé bouračnce do lázně- při servisu vyndat bat ve speciální dílně, převést auto do normální, tam provést servis a pak všechno zpět (slyšel jsem nedávno ve vlaku 😃)- baterka má krátkou životnost- stojí to několik milionůDošlo k pokoření cenové hladiny kokty a v plánu je jít níže s levnějšími ev. Až se to stane, to si to asi už hodíte, ne? 😃Na bazarech už se dá koupit za 160-250kkč, problém se blíží, pozor! 😃 Zdar Max
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 10. 2024 09:23
Já chápu, že elektroauta jsou podobná sekta jako jablečné produkty. Prostě (falešný) pocit, že jsem něco extra si duševně slabší kusy prostě nechtějí nechat vzít. Tak si dál žij v blažené nevědomosti... 😉
Pardon, ale znám spoustu lidí s jabkem a nepřipadají si nějak vyjímečně. Tuto situaci vytvářejí jen tebou podobní extrémisté. Prostě hlouček lidí, co se za něčím skovává. Někdo se skovává za iPhone a hejtuje Android, někdo se skovává za MAC a hejtuje Windows, někdo to dělá opačně a hejtuje MAC a má rád Windows, nebo Android. Nu a pak jsou tu lidi, co jedou masírku EV a pak jsou tu lidi, co odmítají cokoli jiného, cokoli nového a vymlouvají se na spoustu hloupostí. Je to jako s uživateli Windows. Pokaždé, když přijde nová verze, vznikne odboj za starou "dobrou" verzi.Pravdou ovšem je, že současné automobilky nedokážou vyrobit ani spolehlivý spalovák (a fakt ty problémy nejsou vázány jen na přísnější emisní normy) a ve spolehlivosti je válcujou nově vzniklé značky, co dělají EV.Kdyby se uměly spalováky aspoň vyrábět, tak zůstává aspoň nějaký argument pro jejich příznivce. Pokud má ale spousta modelů nějaký fatální problém a lidi musí pořád jezdit do servisu, tak je to EV prostě o levely dál. Nehledě na velký problém s lokálními emisemi, které jsou u spalováku neřešitelný problém. Tak to prostě je :-/.Zdar Max
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 10. 2024 14:08
Ono asi záleží jak který EV. Tesla 3 prý nemá dobrou dlouhodobou spolehlivost, ale VW e-Golf je na tom mnohem lépe, aspoň podle TÜV (viz např.: https://www.autojournal.cz/tesla-zcela-pr...e-i-dacia/ )
Toto sa ale myslim tyka specialne tych americkych Tesiel. Tesli vyrobene v Nemecku su pokial viem inde a cinske su dokonca este lepsie a tieto problemy by nemali mat. Ale samozrejme, ani EV nie je nepriestrelne spolahlive a myslim, ze v autach obecne sa dnes sere viac elektronika nez motor a tej maju hromadu aj evcka ale ten vyrazne mensi pocet suciastok sa niekde prejavi. Otazka potom je len ta, kolko si za to servis zauctuje :)
Tak byli serie, kdy byl problém s rameny po asi 80kkm a bylo to v rámci záruky, pokud to majitel řešil. A ano, běžně se podvozek musí servisovat podobně jako u spalováku, tj. ramena, uložení apod.A upřímně, lidé si dřív kupovali Tesly kvůli jejich výkonu apod. Takže tomu dost šlapali a dělali s tím blbosti. Bez servisu pak problém může být.Je to dost jiná kategorie aut.Zdar Max
No vidíš. Zase ja by som vždy uprednostnil MY. Lepšie ovládanie, praktickejšie, vyššie.Jedine tie odvetrávane sedačky by mi chýbali.
A potom se ekofašoun pinďa probudil ze svého vlhkého snu...
Tady je asi někdo psychicky nevyrovnán. Jak jinak si vysvětlit, že chodí po diskusích, bez věcných argumentů a nazývá jen tak bezdůvodně lidi fašisty? Sis ráno zapomněl zobnout, nebo jsi takový by default?Zdar Max
Stale mi tam strasne vadi dizajn,interieru aj exterieru. Ak by to malo budiky pre volantom a nejaku masku, asi by som silne uvazoval nad tym kde na to vziat. Vyhrad by asi bolo viac, ale prave tieto ma mrzia asi najviac (plus absencia senzorov). Keby tak bola trojka len mensie Sko ... :)
Už budou do Y dávat dekl/roletku na zavazadlový prostor? To mi přijde tak cheap, že tam není nic.
Dekl je tam už veľmi dávno.
Hmm. Je možné aby uvnitř byly články 4680?
Tak slibovali, že je začnou masivně vyrábět do konce 2024. Nějaké oznámění, že Panasonic začal masivní produkci apod.Bylo by to pak i jedno z vysvětlení, proč ten refresh modelu Y přichází tak pozdě. Každopádně nezbývá, než se nechat překvapit. Pokud to do té doby stihnout, bylo by to dost zajímavé.A pokud by byl refresh modelu Y i na 48V, tak by to bylo krutopřísné.Uvidíme, co stihnou a jak to dopadne.Zdar MaxPS: pokud bude mít Y 48V, je dost možné, že by mohl mít i steel by wire? Samé otázky. Ale tolik inovací najednou, to snad asi nikdo neočekává, ale bylo by to super :).
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 10. 2024 13:36
Ze 48V a SBW bych slintal.
To bych nečekal. Bude to podobný styl faceliftu jak stará 3 na novou. Ale ano, jak dostanou SBW do téhle kategorie aut, tak to bude bomba. 4680 bych teď taky nečekal. Tam jsou rádi, že jich vyrobí dost pro CT.
To s tím problémem při výrobě je už delší čas, jak jsem psal, četl jsem, že někdy v 2024 oznámili, že Panasonic zahajuje výrobu, takže možná ten problém už není. Ale je pravda, že objem CT je oproti Y fakt malý, takže asi fakt jen ve stylu M3 a zbytek je jen zbožné přání :)
Steer by wire v Evropě nelze kvůli předpisům, musí být mech propojení.
Toyota|lexus ho ešte neponúkajú? Písalo sa koniec 2024.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.