DDRatm
5. 4. 2017 • 21:54

Fascinuje mě ta schizofrenie za potlesku oveček Muskovy sekty. Na jednu stranu kecy o ekologii a záchraně planety, na druhou stranu model podnikání nastavený tak jak ho uplatňuje Apple, totiž že si uživatel každý rok, dva pořídí novější model a starý zahodí.
Takže se bude chrlit obrovské množství krátkodobého spotřebního materiálu, se všemi důsledky s tím spojenými: drancování krajiny těžbou lithia, před kterou je taková těžba uhlí dětskou hrou na písečku, doprava surovin, materiálu a konečných produktů přes půl planety a zase zpátky a nakonec smetiště plná nebezpečného odpadu, protože se recyklace finančně nevyplatí, atd...
Už chápu proč chce Musk zdrhnout na Mars...

Barnney
5. 4. 2017 • 14:26

To se nám to obchoduje, když nás američtí daňoví poplatníci dotují 😀
Včetně bezdomovců, kteří když si jdou koupit prošlé krabicové víno, tak z něj taky zaplatí DPH na dotace pro Elona. B-]

dolph1888
dolph1888
5. 4. 2017 • 13:19

Tak až Vizír Mlusk prodá těch aut +500M, resp. bude jich tolik po světě jezdit, pokud na ty baterie vůbec někdy, pak čekám článek. Tato kouskovaná infa, ohledně maličkostí nudí. Pár tisíc aut v různých zemích totiž neukazuje podstatu budoucího problému se sítěmi (napájení, výroba, uhelky), bateriemi, recyklací atd., pak se uvidí co zamořilo svět více, zda nehospodárné, neefektivní používání jedovatých baterií nebo zplodiny z benzínového motoru.
> Už bych rovněž čekal řešení těch superobřích zaoceánských nákladních lodí, kde se ví, že +16 z nich, zamoří svět více, než všechna auta dohromady. Dokonce musí v přístavu přecházet na lepší (dražší) palivo, na volném moři čoudí klasicky na mazut.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mazut...

Anonymizovaný
5. 4. 2017 • 12:58

jak to vyřešili s těmi vzácnými kovy pro baterie?vždyť některé z nich jim mají dojít už po pár letech výroby.

Ředitel ČTÚ
Ředitel ČTÚ
5. 4. 2017 • 11:47

Na stará kolena poletím s Elonem na Mars. Věřím jako on, že tam zemřeme, ale ne při dopadu. B-]

Katikakus
Katikakus
5. 4. 2017 • 11:46

Hodnota firmy vyjadrena akciemi nema nic spolecneho se skutecnou hodnotou assets. Je to spis projekce ocekavani a duvery akcionaru v budouci vyvoj dane spolecnosti. A je tudiz velmi volatilni, takze co plati dnes, muze zitra vypadat uplne jinak. A ze je investovani do Tesly spojeno s az slepou duverou, ne-li primo naivitou, je pomerna znama vec. To neodvratitelne narazeni drzky bude o to vice bolet.

Petr Skála
Petr Skála
5. 4. 2017 • 11:01

Právě teď: Známý odborník dolph1888 sepisuje, proč je článek výše špatně a Elon je zlý!

Jarda.abc
5. 4. 2017 • 10:55

Nesouhlasím,podle mě se ty baterky za více než 1 000 000 musí časem vyměnit.To Shal, který dostává samá +.
Cože baterky POD 350 000??? A do 10 let za třetinu??? Ha, ha, ha

Názor byl 2× upraven, naposled 6. 4. 2017 08:38

dpcstb
5. 4. 2017 • 10:43
jdu_blejt
jdu_blejt
5. 4. 2017 • 10:32

dalsi clanok na (A)dolphovu oblubenu temu.....

Určitě si přečtěte

Články odjinud