Je to jednoduché: cílovou skupinou Tesly jsou lidé, pro které se Elon Musk stal extrémně toxickým. A fašisté zase elektroauta považují za nástroj antikrista. To NazElon nějak nedomyslel...
Cílovou skupinou jsou technologičtí nadšenci, tedy techničtí ignoranti a ti nemají problém střídat značky podle chuti. Auto jako auto, důležitější je mobil. A teď asi koupí něco jiného.Navíc si swasticar koupí ten oranžovej senilní stařec, to je panečku reklama...
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 4. 2025 16:57
Jsi nějak zmatem. Právě brouk je swastikára. Vznikl na na popud právě A. H. . Není nic víc swastikára než právě brouk.
Mohla by klesnou ještě víc a spolu s ní i další firmy v USA, aby se probudili a něco s tím senilním bláznem začali dělat než celý stát zničí. Bylo by to škoda - USA jsem měl docela rád. Sice měli spoustu much, ale byl to spojenec, na kterého se dalo spolehnout. Žije tam i spousta sympatických lidí, jako třeba Mikaela Shiffrin - té vždy fandím. Není to tak dávno co jsem viděl film Idiokracy a říkal si, že USA má k tomu scénáři velmi dobře nakročeno a nejspíš tak jednou dopadne, ale že to bude tak rychle jsem nečekal. Trump vs Camacho - sice to není černoch s dlouhými vlasy, ale jinak jsou stejní.
Tady je to zase plné malých českých MAGArů ...
Hlavním investorem tesly jsou fondy tzv. liberálů.Musk šikovně vycouval, navíc jeho akcie tesly ručí za twitter.Pláčou jiní.
Vycouval? Twitter? 😁))))) tak to mi popiš, génie.
Ti se pridali teprve nedavno. Je to vzacna spoluprace MAGAistu a rudozelenych. Dost kuriozni zalezitost. Spolceni hlupcu. :o)
trump seka do ziveho - usetrit znamena nekomu vzit penize ...jak sundate velkou naplast z kuze rychle nebo pomalu? trump dela chaos, skace tam a zpatky a osekava naklady. nevim jestli to dela cilene nebo ne ani jak to bude uspesne az se to vsechno usadi, podstatne je ze presne pro tohle ho tolik lidi volilo. Uz meli dost stavajiciho stavu. musk je zvlastni, ale aby tohle nepredpokladal?? tak blbej neni ... Takze bud obetoval takovy prachy protoze amerika nebo ma jinej delsi plan...po pravde nasadit takovyho malyho ceskyho trumpa na mesic treba do ceske televize, to bych mozna i obcas kouknul na zpravy jak to tam lita...
Soudruzi z čt by dali černou pásku přes obrazovku.
nedali... neni na co :o)
Zvlašt ta duchodcovská reforma se mu daři 😁)))))))))))https://www.novinky.cz/clanek/zahrani....seznam.cz
Dost podivnej clanek, zvlast pro cesky duchodce kteri dostavaji od statu a ne z vlastnich investic.Proste klesaji trhy vsechny to ovlivnuje.
Hehe, to bude docela zajímavé. Do prvního kvartálu se dopad jeho šíleností ještě moc propsat nemohl. S ohledem na datum jeho slavné hajlovačky, bych ten propad, pokud je primárně způsobem ztrátou brand sentimentu, odhadnul spíš na 20-30%. Jak je to s budoucími objednávka, ví jen Tesla samotná. Tohle se bude ještě vyučovat v učebnicích ekonomie, aneb jak si zlikvidovat zákaznickou základnu. Konzervativci v Evropě jednou na benzín, američtí redneci taky a liberálové o Trumpovi a Muskovi nechtějí ani slyšet. Zbývá jen střední republikánská vrstva, ale jestli tohle bude v tak konkurenčním businessu stačit..
Tesla je hlavně čínská firma a to rozhoduje.Giga berlín hold zavře.
Je to jen Antimusk propagandička, aby náhodou nebyl EU Doge, který by zlikvidoval všechny neziskovky, které pomáhají utvářet ten jediný a správný názor. A taky vyhrávat volby, tak jak chtějí. USAID... Platil většinu českých médií a všechny větší demonstrace u nás. Vaše názory na Muska a Trumpa jsou samozřejmě převzaté z podporovaných/sponzorovaných médií. Jak je vidět, funguje to na jedničku. Stále. Snad brzy dojdou prachy.
Muzes prosim ozdrojovat ten vycet plateb USAID v CZ?
Tvl to jsou bláboly. Jinak tohle je teda v pohodě? https://edition.cnn.com/2025/04/01/pol...index.html
Jestli myslíš konzervativce, tak to jsou převážně lidé méně vydělávající. Věřím tomu že by většina jezdila elektrovozy, protože jsou mnohem lepší.Ale EV by muselo být na trhu dost (aktuálních modelů - staré mají moc porodních vad) s cenou kolem 300 tisíc. Průměrná cena ojetiny je totiž nějakých 284 tisíc.Že to lidé nemají rádi? Ale prdlajz. Takový průměrný lobotom, když na to nemá, tak na to nadává. Ale jakmile si to bude moci dovolit, bude hýkat blahem a smát se kámošům, co ještě pořád jezdí v těch zaostalejch olejničkách.
"Ale jakmile si to bude moci dovolit, bude hýkat blahem a smát se kámošům, co ještě pořád jezdí v těch zaostalejch olejničkách."Tady se mi líbí, že v tom sám jdete příkladem 🙂
Souhlasim. Kdo ma k dispozici garaz se zasuvkou (v idealnim pripade rodinny dum se solarem na strese), denne auto pouziva na kratsi vzdalenosti desitek km, tak pokud zvlada matematiku byt jen zakladni skoly, bude mu jasne, ze provozovat elektroauto je pro nej financne vyrazne vyhodnejsi ve srovnani se spalovakem.
Jakoze tco ev budou na srovnatelny spalovak (stejne tridy) mensi, jo? Kdyz ma maly najezd, jo? A verite tomu, jo?
No, mam garaz se zasuvkou, na strese FV, ale at to pocitam jak to pocitam, porad mi BEV vyhodnejsi neprijde.(a matematiku ZS snad ovladam, obcas i diferencialni rovnici kvuli praci vyresim)
"Ale jakmile si to bude moci dovolit, bude hýkat blahem a smát se kámošům, co ještě pořád jezdí v těch zaostalejch olejničkách." Tak to je obdivuhodná sebereflexe 😁)))))))))))))))))))))
Obecně IT a chytří lidé v USA Trumpovi a Muskovi fandí. Typický liberál, který maluje hákové kříže na Tesly a nenávidí židy, bydlí u maminky.Trump a Musk budou v budoucnu v učebnicích ekonomie jak ti, kteří USA pozvedli a udělali z USA ekonomickou raketu.
Vlastne se sam zlobim na sebe, ze ztracim cas reakci na tvuj blabol. Ale vlasne proc ne, ze... Ono existuje nemalo chytrych a profesne velmi uspesnych Zidu, kteri Trumpa povazuji za magora. Zivot je holt velmi rozmanity, neni tak schematicky jak ho pouze umi vnimat omezenci.Jinak, co se tyce ekonomicke rakety. USA byla ekonomickou raketou prave za Bidena. Viz data svetove banky:https://data.worldbank.org/indicator/NY.G...s=EU-US-RU
Názor byl 2× upraven, naposled 4. 4. 2025 10:50
Prip porovnani USA, EU, Cinahttps://data.worldbank.org/indicator/NY.G...start=1960
Statisticky jsou liberalove spis chytri, vzdelani a s vysokym ekonomickym potencialem. Konzervativci vetsinove naopak.
Bublina splaskla. Už nezachraňují planetu zelenými nesmysly.
Steiner, error prodeje Cybertrucku to určitě zachrání.
To ze 1. čtvrtletí bude mizerné se vědělo už před půl rokem, kdy se ohlásilo nové Y.
Na Forbesu zrovna píšou, že cíle na cybertrucky jsou o 84% vyšší než skutečné prodeje. Nevím, jakou propagandu papouškuješ, ale ten propad není kvůli čekání na nový vůz.
a který vůz od Tesly byl nejprodávanější?
Swasticar 1001XL Plus Turbo.Nebo se pletu?
Volkswagen Beetle ale přece nemá s teslou nic společného. Proč ho taháš do diskuse?
Brouci byli dycky lepší než swastikáry, votym žádná.
"můžeme se ptát, zda těchto cílů dosáhne,"Ale proč?
Tesla obměnovala celosvětově svůj nejprodávanější vůz a stejně byl pokles jenom 13%?Samozřejmě že se už nezmíníte, že nová Tesla Model Y se stala nejprodávanější autem v Číně za měsíc Březen co?A to ještě Tesla letos plánuje spustit výrobu Optima a příští rok najet na sériovou výrobu.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 4. 2025 22:43
Ve vsem mas pravdu. Me nedavalo posledni rok a pul po vydani 3HL smysl uvazovat o Y a divil jsem se, ze to lidi tak moc kupuji. Ale treba to autor nevi… vzdyt vlastne nekeca.
Model Y je jednoducho praktickejšie auto. Nie lepšie ale praktickejšie. Ako otec väčšej rodiny som musel ist do SUV a očividne nie som sám.
Mě osobně ten zvýšený prostor nedával takový užitek, aby převážil novější technologie v 3HL. Kdybych mohl počkat, počkám na Y, ale já jsem čekat nemohl a raději koupil 3 - přeci nekoupím staré auto. To totiž není jako v klasických automobilkách o zahnutých plastech a větším displayi, ale těch změn je tam mnohem víc.Na druhou stranu je 3 v jedné z disciplín mnohem praktičtější a to je efektivita. Díky menšímu odporu jí nevadí jízda maximální povolenou dálniční rychlostí, má delší dojezd, rychleji nabíjí kilometry a celkově se s ní lépe žije. Byli jsme v zimě i v létě na dovolené s kamarády co mají Y LR, což je ve výsledku stejné jako 3 SR. Dokonce bych řekl, že byla tuhle zimu trojka efektnější než minulou. V létě přepracovali funkci klimatizace a očividně to ovlivnilo i jak se auto v zimě vyhřívá.
Neviem či máš ženu a deti. Ale ta moja na nejaké podsvietenia, plasty a podvozky úplne kašle.Postavím ju pred kufor a je rozhodnuté.
No prave, to diskvalifikuje nejen ta SUV a z cele tehle debaty dela usmevny nesmysl.
Prečo?
No, přiznám se, že jsem ještě nedávno býval docela velkým fanouškem USA. Před pár lety jsem si koupil nového Jeepa, uvažoval jsem nad Teslou. Je jasné, že z toho už nic nebude a taky i donedávna príma pocit z řízení Jeepa je aktuálně pryč. Když v těchto dnech do toho auta nastupuju, tak si jen říkám "Snad mi to nikdo neobjede klíčema až to uvidí zaparkované někde venku". Trumpova Amerika mi začíná být nesympatickou zemí a upřímně řečeno, postupně přestávám vnímat rozdíly mezi USA a Ruskem. :(
No, trump dělá hrozné kroky. Ale furt mi příjde jako mnohem sympatičtější než EU... A i než harisová.
No jo, ale vy zjevně milujete Putina, severokorejskýho Kima a další krvavé diktátory. Zřejmě máte nějaký mentální problém?
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 4. 2025 23:06
A na to jsi přišel jak? To jsi si půjčil siderické kyvadlo a ani jsi k němu nedostal k němu návod?Naopak, nenávidím je. Proto mě taky děsí jak se EU posouvá směrem k totalitě. Je od ní zatím relativně daleko, ale pomalu se blíží.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 4. 2025 23:22
Jako ze koukas na Trumpa, ktery se chova jako diktator, na Muska ktery nejak zahadne zacal ovladat cely americky government,... a vychazi ti z toho, ze je ti to vlastne sympatictejsi nez EU, ktera se bez odhlasovani 100 procent zemi nikam nehne, jo?
Koukám na EU kde zákonodárnou iniciativu má komise se slabším mandátem než Musk s DOGE, protože ten během kampaně byl aspoň vedle Trumpa. Kde se selektivně vynucují zákony tak aby se znemožnila kandidatura kandidatura vadících kandidátů. Kde se omezuje základní lidská právo na svobodu projevu a jsou opakující se snahy porušovat základní lidské právo na soukromí pomocí omezování komunikace s end 2 end kryptografií. Kde se prosazuje centrální plánování skrze dotací, regulací a cel, což ničí volný trh. Což považuji za zradu. Tyto a další kroky vidím jako nevyhnutelně spějící k totalitě.Osobně nevidím že by Musk ovládal US government to mi přijde jako konspirace jako z aeronetu. Ale obecně, Trump má trochu autoritářské sklony, omezování svobody slova páchá též, jen u neobčanů, co sice taky odsuzuji, ale má to u mě menší prioritu. Též mu vyčítám cla, byť uznávám jeho argument s odvetnými, stejně tak třeba odsuzuji jeho neschopnost doteď uznat výsledek minulých voleb, či plošný přístup k milostem pro January 6th, byť naopak mu více než schvaluji milost pro Rosse. a tak lze pokračovat.Jako ideální US prezident je pro mě Ron Paul, i když ten už je na to skutečně zřejmě starý. Trump je hrozný, ale EU a harisová jsou zkrátka horší
Je fakt fascinující, jak moc se fanoušci Muska a Trumpa brání změnit názor a ohýbají si realitu.To, že je někdo v opozici neznamená, že má globální amnestii. Pokud ten zločin opravdu spáchal (a nic nenasvědčuje tomu, že ne), tak by se mělo uplatnit "padni komu padni". Koneckonců co se stane, když dovolíme zločincům se dostat do čela státu vidíme v Rusku, Maďarsku, Bělorusku na Slovensku a teď v USA.O omezení kryptografie se snaží policejní složky na celém světě. EU tomu naopak brání. GB z EU vystoupila a tak tam omezení už platí.Dotace jsou v USA taky. Musk jich pobírá přehršel a hádej co - přestože DOGE zrušil financování všeho možného (národní parky, veteráni, ...), tak z Muskových dotacích neodebral ani dolar.Jojo, Musk sice vyhazuje každého, kdo mu oponuje, ale jinak administrativu neovládá, to je jen konspirace. A že třeba FAA promptně zrušila všechna vyšetřování co vedla proti Space X je taky jen náhoda 😀Svoboda slova je jen jedna, nedělí se na "občany" a "neobčany". A v US dneska může člověk zmizet jen proto, že napsal názor, který se vládě nelíbí. Nicméně Trump omezuje svobodu slova všem. Ten dlouhý seznam "nedoporučených" slov ve vědeckých pracech jsi minul, že? Zrovna dneska jsem četl článek https://denikn.cz/1692113/v-amer...shingtonu/ kde se popisuje, jak na vědecké konferenci bylo zušeno velké množství příspěvků, protože je vláda zcenzurovala.Trump nemá "trochu" autoritářské sklony, on se chová jako diktátor. Snaží se uzurpovat si sám pro sebe exekutivní, zákonodárnou a soudní moc, přičemž oddělení těchhle mocí je základním rozdílem mezi diktaturou a demokracií (ne volby - ty byly i za komunismu).
Pleteš si "být fanouškem Trumpa" s "Trump je menší zlo v porovnání s EU"Nejsem fanouškem Trumpa. Jsem fanouškem v USA Ron Paula, respektive dnes spíš jeho syna Rand Paula a Thomase Massieho kteří i když republikáni, tak se i dost staví v některých věcech Trumpovy na odpor. Pokud bych byl občan USA, byl bych registrovaným voličem libertariánské strany, nikoliv republikánů a pokud bych volil Trumpa, bylo by to kvůli milosti pro Rosse, slibu nezačínat další válku (A už bombarduje jemen a vyhrožuje iránu, ach jo) a naději na ořezaní státu (DOGE dělá zatraceně málo)Nepsal jsem o tom či spáchal, či nespáchal. Píšu o selektivním prosazování práva. Připomeňme že v čele ECB je též odsouzená osoba, ale jaksi ve funkci je a nevadí.Stejný přístup k udržení režimu u moci, tedy selektivní vymáhání práva, je vcelku standardně užívá v diktaturách a totalitách.Ano policejní složky se velmi často snaží budovat policejní stát, jde o to jak moc jim v tom zbytek státu, v tomto případě EU pomáhá. U kryptografie tomu Nebrání EU, brání tomu evropský parlament, ten není EU, ani nemá zákonodárnou iniciativu. Tu má komise, která to předhazuje k hlasování a bude tak dlouho dokud to neprojde. Nesrovnávám s GB. Srovnávám s tím zda Trump situaci zhoršuje či ne v USA a zhoršení jeho vlivem nevidím. To že GB je v budování totalitního státu napřed EU nijak nehájí.A kolik z těch dotací zavedl Trump? Hm? Pokud by Musk podporoval harrisovou, pak by ale dost možná nějaká už stihla přistát. Každá dotace je zlo, měly by být všechny zrušeny. Jaká vyšetřování FAA?v rychlosti si vybavuji jen standardní vyšetřování výbuchu nosiče (Byť vůbec nechápu proč by to měla FAA řešit, když jde o prototyp a oprava chyb je v zájmu SpaceX), ale možná víš o více vyšetřováních než já.Psal jsem že to pro mě nemá prioritu. Ne že se na ně svoboda slova nevztahuje. Tedy tvoje reakce nedává smysl.
No článek si nepřečtu, protože se mi nechce finančně podporovat z mého pohledu ultralevicoví deník n. Takže se k němu nemohu vyjádřit, zda v něm je to co skutečně píšeš. Lidé tu obecně mají ve zvyku dávat články jako podporu svých tvrzení které ovšem jejich tvrzení nepodporují, viz níže. Jsem tedy skeptický.Demokracie nemůže existovat, pokud není úplná svoboda slova alespoň pro voliče, protože pak lidé u moci mohou ovlivňovat názory voličů a kdo bude zvolen, takže v tomto bodě Trump dle mého názoru vyhrává nad EU, kde zkrátka cenzura bují.
Co je na DenikN ultralevicoveho? Nikdy jsem tam nevidel nic, co by na me pusobilo anarchistickym nebo komunistickym dojmem..
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 4. 2025 12:53
Pokud to nevidíš, zřejmě nemáme shodné definice levice a pravice.
Na to snad nejsou potreba zadne specialni definice. Ultralevice, neboli krajni, extremni levicaci = anarchisti, komousi. Co by to melo byt jineho?
A nacisti, putinisti a části top09 a pirátů. A logicky další.jak vydíš neshodujeme se v definicích.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 4. 2025 17:01
Ovšem ne všechny definice jsou si rovné. Některé jsou si pošahanější.
Třeba ta původní kde kdo seděl.Ta moje je, pravice jsou zastánci volného trhu, levice je jeho odpůrci
To co jsi napsal neni definice, ale nejaky zmateny vycet. Nepouzivej pls expresivni terminy, ktere neodpovidaji tomu, o cem jde rec.
Tak za prvé, moje definice je striktně na volném trhu a tedy i soukromém vlastnictví, protože jedno nemůže být bez druhého. Všechny subjekty co jsem uvedl jsou proti extrémě proti volnému, ikdyž některé se to snaží maskovat.A za druhé, definovat lze i výčtem. Tak to dělá většina českých médií.Když se zakládá strana, někam plácnou kam se řadí na pravolevém spektru a pak jim to obvykle zůstává do zániku bez ohledu na to jakou politiku dělají.Například ODS, dodnes je brána jako pravicová, i když jejich politika je s přimhouřenýma očima středová, ale realisticky spíš levicová.
To je v pohode, kazdy obcas placa kraviny 😀Ktera strana je pravicova? Jsem na ten vycet zvedav, teda 🙂
Asi jediné s čím se dá souhlasit je, že by se EU měla víc přiblížit standardnímu státu ohledně zákonodárné iniciativy a taky by bylo nanejvíš vhodné zrušit právo veta a celkově řádně pokročit s integrací.
Jezis.. to je zakladni nepochopeni problemu. Se zakonodarnou iniciativou nema nikdo problem. Problem je s vykonem moci. Musk vyslycha a vyhazuje statni uredniky, meni rozpocty, reorganizuje urady, zasahuje do financi a federalnich programu. Potoze stal vedle Donalda...? Jak to nekdo muze srovnat se zakonodarnou iniciativou... boze, boze.Totalita vznika tam, kde se objevi diktator, ktery si uzurpuje moc, prislusejici jinym slozkam statni moci. Ne tam, kde objevis 'snahu zakazat'.Ja myslim, ze to je jadro problemu - prosty obcan nedokaze poznat, kde mu nebezpeci opravdu hrozi. A projektuje si ho do nepodstatnych, zato vsak na inetrnetu nafouknutych, rozmaru. Kdyz ti bude chtit Donald zakazat end to end sifrovani, tak proste vyda dekret a budes mit po ptakach. Nebudou to zadne mnohalete diskuse mezi staty. Proste bude stacit, kdyz se tak rozhodne. Klidne bez zduvodneni.
Jsem na tom jeste hur nez akuhtr, a tvrdim, ze nedokazu posoudit Trumpovy kroky, protoze neznam jeho cil. Do hlavy mu nevidim, budu to moci hodnotit az po case, jake dusledky mela jeho cinnost pro obcany USA.A diktatory opravdu v lasce nemam. Na Cinu tu upozornuji neustale.Dotaz na mentalni problem vnimam jako urazku.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 4. 2025 08:27
Ve sve puvodni reakci jsem nezohlednoval pouze ten jeden konkretni prispevek, ale spis svuj obecny pocit z toho, co "akuhtr" celkove pise. Vas podezrivat z lasky k diktatorum, prip. se vas dotazovat na mentalni stav by me nenapadlo. :p
Bezva, takže tvá logika je, když kritizuji to co dělají i diktátoři, tak miluji diktátory?
Teď jste názorně předvedl důvod, proč je dnešní společnost tak polarizovaná - dotyčný kritizuje Trumpa a přitom zmíní, že je mu ale i přes tu kritiku stále sympatičtější než někdo jiný, tj, že je pro něj menším zlem - to je korektní nekonfliktní vyjádření vlastního názoru i s nějakým zdůvodněním. Jenže pak přijde pitomec jako Vy, který to okamžitě agresivně otočí do nesmyslného lživého vývodu, že když je pro někoho Trump menším zlem, tak musí zákonitě milovat Putina nebo Kima - a tím efektivně zabijete jakoukoliv smysluplnou diskuzi a jediné, co vyvoláte, je nesmyslné a zbytečné vzájemné obviňování...
Pokud někdo prohlásí, že je mu diktátor sympatičtějsí než demokrat / demokratický systém, tak je snad logické předpokládat, že podobnou náklonnost bude cítit i k dalším diktátorům, ne?
No v první řadě, Trump není diktátor. Má autoritářské sklony ale holt diktátor není. USA ústava je silná a diktaturou se tak nestanou i když by Trump chtěl. Tím se celí tvůj argument hroutí.
tak choď volit a třeba to změníš, a třeba ne, ale o tom je demokracie, jen je potřeba respektovat výsledky voleb
Proč myslíš že nechodím volit? Nebo že neakceptuji výsledky voleb?
Jeste stale se najdou lide co tvrdi ze Kamala by byla horsi? Jako fakt takovy jsou?
Černá a ženská. Takže by byla horší. Víc za tím nehledej.
Píšeš bludy. Pokud by zastávala libertariánský postoje, byl bych na její straně.
Neznamena to doufam, ze je Donald libertarian? 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 4. 2025 12:48
Neznamená. Tak například co ho diskvalifikuje jako libertariána, pár příkladů z hlavyOmezuje legální migraci, omezuje svobodu slova neobčanům (má to sice nižší prioritu, než u občanů, ale stále je to podstatné), začíná další válku (US libertariáni jsou víceméně non-interventionisti, tedy kritizují bombardování jemenu a riziko války s iránem)Škrty které byly učiněny pomocí DOGE se nepropsaly do snížení deficitu (Což je tuším jeden z bodů kvůli kterým je konflikt mezi Trumpem a Massiem s Paulem), přitvrzuje válku proti drogám, zavádí cla a tak omezuje volný trh,...Ale stále je lepší než harisová.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 4. 2025 13:14
No ja bych spis videl, ze zavadi drakonicka cla proti celemu svetu (krome diktatoru, teda), ale porad lepsi nez.... doplnte cokoliv 😀
Než to aby tě stát okradl skrze výpalné i o to co nemáš? Tedy politicky korektní termín pro to je daň z nerealizovaných zisků? Sorry, ale to v mích očích je už tvrdej socialismus a jen cla to jen tak nepřebijí. Daň z nerealizovaných zisků už je na úrovni znárodňování. A právě s touto formou extrémně levicové politiky přišla soudružka prokurátorka harisová v kampani. Takže Trump zatím stále má bezpečný místo menšího zla.
Novináři Vám řekli, že USA je nesympatická tak to opakujete. Také máte strach, aby nějaký liberál, který nenávidí židy a maluje hákové kříže na Tesly, tak aby Vám neobjel auto klíčem.
Vase reakce postrada smysl.
Z toho si nič nerob. Trumpova Amerika je nesympatická pre všetkých ľavičiarov. Ale na nešťastie ľavice, teraz ťahá pílu pravica.
Názor byl 2× upraven, naposled 4. 4. 2025 06:37
Trumpova Amerika je mi nesympaticka, protoze Trump se chova jako blazen. A definice levicaka? Z vasi reakce velmi pochybuji o tom, ze vy aspon tusite jaky je obsah pojmu "levicak" a "pravicak".
Bidetova Amerika mi bola nesympatická, pretože Bidet sa choval ako dement. A Amerika prezidementa Bideta bola jasne ľavicová.
No a mě by zajímalo jestli to tušíte vy? Je totiž hromada definic a každý může používat jinou. To holt u termínů vzniklých kdysi dle toho kdo kde seděl od krále tak bývá.
No a drzitel akcii Tesly je teda levicak, nebo pravicak? 😀
Možná záleží na tom, ve které ruce ty akcie zrovna drží ... 😁
Mezi usa a ruskrm nebyl nikdy rozdíl. Jen usa se schovávalo za tzv demokratickou nálepku.EU to dělá stále.
Neblábol.
Taky vám daly názor do hlavy demo média. Šílený, jak vás to ovlivňuje, přitom reálně se neděje vůbec nic negativního.
Hele, ve chvili, kdy vyletis z prace kvuli celni valce, mozna zjistis, ze se mozna neco i deje 🙂
Ach jo... tyhle morální woke fakt miluju. Jenom proto, že v Olomouci volá ANO přestaneš jíst jejich tvarůžky?OK, zvolili si opici. U nás k volbám také nechodí samí inženýři, ale ty hážeš všechny američany kvůli sankcím jednoho pablba, se kterým má momentálně problém čím dál tím více američanů.Musíš mít těžkej život, pořád se něčím užírat. Ale zase to tak těžký mít nemůžeš, když sis koupil jeepa. Tvoje požadavky jsou očividně dost nízko.
OK, tohle beru jako relevantni reakci.
...relevantni reakci, tedy az na ten posledni odstavec. Ten je blabol. :)
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 4. 2025 10:27
Konecne budou moci ti, kteri Tesle poslednich 10 let zvestuji bankrot, rict: "Ja vam to rikal".Teda jeste nezbankrotovala, ale jednou to urcite prijde 🙂
Zkus to znova za dalších 10 let.
To mi prijde zbytecne. Budu se takovym lidem vysmivat vzdycky. Rikam jim doomsayeri. A nakonec jim to vzdycky vyjde. I ten svet jednou skonci.Akorat mam dojem, ze Musj sveho cile, tedy nabudit elektromobilitu a udelat z ni beznou vec, uz dosahl. Takze i kdyz Tesla zbankrotuje a nic z ni nezbyde, uz ma splneno. Holt bude na Marsu jezdit s vozidli konkurence, no 🙂
Proč by měla zbankrotovat?Zrovna uvádějí nové auto na trh a letos má přijít Robotaxi a Optimus.
A taky přistanou na Marsu. Nebo to bylo už loni? Minulost se mění tak rychle, že to nestíhám sledovat.
Jojo a automnoní řízení máme příští rok už od roku 2012
Protože to doomsayeři říkají.Ostatně každá společnost nějak skončit musí. Je to předpověď, která musí nutně vyjít. Otázka ovšem je, kdy.Ledaže by se povedlo zastavit čas. To by doomsayery mohlo dost nepříjemně překvapit.
Tesla nás nemusí zajímat. Pro nás je průšvih -50% exportu německých automobilek !
jedna gigafactory v europe je prd vo vetre vs europsky automotive s vyrobou aut. ale na to lajnova prdi.
Lajnova urobí len to, na čo dostane befebl od nemcurov. A v tomto prípade bude befebl urobiť všetko aby nemecké automobilky nešli do prdele ešte viac, než už sú. Hlavne Porsche/VW. Tí doteraz prešustrovali cca 20 miliárd
50% to není ani náhodou. To jste nejspíš zkopíroval z nějakého řetězáku určeného pro fanoušky Okamury, Rajchla, nebo Konečné, viďte?Pokles sice je, ale znatelně menší než tvrdíte, viz např.https://auto-mania.cz/realita-automo...spalovaky/
Článek jsem jen rychle prolétl, ale myslím že mícháš jablka s hruškami. Ten na koho reaguješ psal o exportu, zatímco v článku je mám pocit řeč jen o prodejích. Proto oba údaje mohou platit zároveň a tedy odkaz nic nedokazuje.Vidím tam: "Nutno říct, že prodeje aut klesají obecně. U spalovacích aut jde o meziroční pokles prodejů o 6,5 %. U elektromobilů jde asi o 14 %."
Ber to pozitivne, zlacneju Mercedesy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.