ipxip
10. 2. 2020 • 19:58

Dostane autopilot od policie pokutu že řídil neoprávněně?

jtach
10. 2. 2020 • 14:27

Jeste by me zajimalo, jestli toho autopilota vypnou za jizdy.

Katikakus
Katikakus
10. 2. 2020 • 6:17

To chceš. Splněný sen každého neo-bolševika.

mildakcc
mildakcc
9. 2. 2020 • 13:56

Pokud to prošlo servisem, a ten shledal vůz v této konfiguraci v pořádku, tak to zaplatí servis a může se pak s Teslou soudit, kdo podělal zákazníka. Zákazník autopilota zaplatil při nákupu s vozem.

moebius (novy)
moebius (novy)
9. 2. 2020 • 11:36

V životě bych si Teslu nekoupil, ale až tu budou jezdit její autonomní taxíky, pojedu s nadšením.

Lukáš Černý
9. 2. 2020 • 11:27

No za tohle zodpovědný lidi Elon určitě nepochválí...namísto toho aby tam nechali funkci (za kterou u ojetýho auta asi nikdo připlácet nebude a která je nestojí ani $1 když ji tam nechají), tak mají negativní reklamu jako prase. Navíc si myslím že právě Tesla má fanoušky co jsou hodně citliví tady na to "korporátní chování".
No k případu: prostě reklamovat u prodejce že tam není funkce co inzeroval a buď odstoupení od smlouvy nebo ať tam funkci doplní

SaiyansX
8. 2. 2020 • 23:56

Kapitalismus v praxi. Brzy bude i Windows 10 služba 😝

Pindulin
8. 2. 2020 • 23:50

Dobře mu tak, neměl si kupovat šmejd. Ne, vážně... určitě to půjde vrátit. To bych se divil, kdyby ho takhle podfoukli. To by snad vysoudil i student druhého semestru práv.

Shal
8. 2. 2020 • 22:14

Když nezaplatíte za elektřinu, taky vám ji odpojí.

Ondřej Tesařík
8. 2. 2020 • 21:24

Tato informace bude stát Teslu více peněz než těch 8K USD. Proč si kupovat auto od značky, která má uvnitř pěknej bordel.

Robert Toman
8. 2. 2020 • 20:32

Maju v tom bordel. Každopádne predajca vykúpil tu Teslu s FSD. A následne s FSD predal. Čiže ak bola potom spätne potom odobratá Teslou treba sa obrátiť na predajcu. Pretože predával niečo čo nemal.

dolph1888
dolph1888
8. 2. 2020 • 18:19

Na internetu jsou také věrohodná videa a zprávy z autoklubů (Německo, Norsko, Česko určitě také další), že při nové aktualizaci SW byla také snížena kapacita baterie (dobíjecí limit) a aby se vše zakamuflovalo, byla jako ponížena spotřeba, takže zkrácení dojezdu pak nebylo tuším 30 km, ale jevilo se pod 20, což byl nesmysl, protože auto, na kterém se jinak nic nezměnilo bere za běžného provozu stále stejně. Důvodem bylo jako u všech ostatních výrobců prodloužení životnosti baterie a zamezení občasným samovznícením, čímž se i Tesla přiznala, že má jen obyčejné články, které při pomalém a především při rychlém nabíjení mají také jen omezený počet cyklů než se začnou propadat do rapidního snižování kapacity (kdo si koupí vůz v bazaru, který už ujede třeba o 150 km méně při dalším poklesu?). Třeba:
Model 3 lost 6 % battery after software update
https://www.youtube.com/watch
nebo
Tesla na dálku potají zmenšila kapacitu baterií aut zákazníků, teď je ignoruje
https://www.autoforum.cz/predstaveni/tesla-na-dalk...
Nikdo nepopírá, že zatím tovární vozy z Německa nedosahují takového dojezdu, na druhou stranu nejsou výbavou tak osekané jako poměrně jednoduchá Tesla, stačí se podívat na interiér a zpracování (materiály) - chudý vůz. Zde se také ukazuje, že baterie nemusí být správnou volbou, jestli rychle nepřijdou nové ať už grafenové nebo na bázi síry. Potíž u nich pokud se vyřeší problém se zanášením (malý počet nabíjecích cyklů do znehodnocení), že budou umožňovat až 500 kW nabíjení (u těch kapacit v podstatě nutnost a stejně půjde o hodiny - dojezd + 1 000 km na nabití), což je dnes už technický problém. Jen ultranabíječky na 350 kW stojí kolem 3M (Kč) každá a vyžadují dostatečné chlazení i infrastrukturu schopnou unést takový odběr (dokonce se uvažuje, že by každá měla svoji obří baterii, takže by postupně při nečinnosti ukládala energii, což mi přijde brutálně neekologické vzhledem k výrobě baterie a ztrátám síť > baterie > baterie (vozu)). Také jsem čekal, kdy vyrazí do ostrého provozu první E-Trucky, které Elon sliboval, tuším dojezd 800 km a nabíjení až 1 200 kW jen nevím, kde se nachází takové chargery.

Názor byl 2× upraven, naposled 8. 2. 2020 19:04

House_MD
8. 2. 2020 • 17:09

Tak tady se vyloženě těším na to, co vyplodí anonas 😀
Zaplať pánbůh za mou starou Toyotu s atmosférickým motorem, pro kterou je vrchol technologie bluetooth handsfree 😀

vilik
8. 2. 2020 • 16:33

Tak tohle auto nechci ani omylem. B-]

duhovnik
duhovnik
8. 2. 2020 • 16:01

To je luxus, dať za softwarovu funkciu toľko čo by stalo celé auto.

agent000
8. 2. 2020 • 15:13

Tak koukám, že OTA má same výhody. Vypínání funkcí, které předešlý majitel zakoupil, ale Tesla je chce mít zakoupené speciálně každým majitelem. Redukce kapacity vadných baterií místo jejich opravy. Mazání logů po nehodách, …
Ale máte prdící aplikaci místo klaksonu 😀

dpcstb
8. 2. 2020 • 15:03

velmi nebezpecny trend, kupovat auta, kde ma vyrobca priamy bezprostredny pristup do auta, ktory nejde vypnut a moze si s nim robit co chce.

Adam Vágner
8. 2. 2020 • 15:00

Za ty prachy už by bylo možná lepší najmout si na každou trochu delší trasu řidiče. 😃

Pytlík
8. 2. 2020 • 14:47

No, může být rád, že to nebylo v situaci, kdy autopilot byl zrovna v akci...

JurajEsko
8. 2. 2020 • 14:26

Auto ako služba. Ďakujem - neprosím.

Určitě si přečtěte

Články odjinud