Bylo to už ověřené. http://www.hybrid.cz/baterie-tesla-si-udrzi-pr... ... (uklikl jsem se, byla to odpověď na diskuzi výše)
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 11. 2016 21:16
Již mnoho let existuje pro automobily vyvíječ vodíku vody, takže provoz takového vozidla je více než levný. O tomto způsobu pohonu ovšem nikdo nechce slyšet, protože provozovatel by si do auta nalil vodu a jezdil by bez placení daně za palivo státu. A zlodějské státy by nedostali žádnou daň za palivo, která dělá skoro 90% ceny paliva. Kdo chce vědět, jak se takový vyvíječ vyrobí, tak si jistě na internetu plány najde,
Myslíte tohle? :)Ano, jistě, je to velmi smysluplné a úsporné.:)http://www.auto.cz/vodik-aute-zazrak-dokonal... ...
auto na vodu je fyzikalne nemozne, pretoze voda je uz produkt spalovania. to je akokeby si chcel v krbe spalovat popol.
Fyzikalne je to mozne, ale samozrejme len za cenu pouzitia dodatocnej energie na rozlozenie vody a ziskanie vodika na spalovanie.
Což je sice fyzikálně možné, ale pro provoz auta přímo na vodu naprosto nevhodné :) Musela bych být blázen, abych z baterií auta napájela elektrolýzu vody, abych pak spalovala výsledný vodík s účinností mnohem menší, než má asynchronní elektromotor. A napájet rozklad vody z alternátoru je také nemožné, výsledný stroj by byl perpetuum mobile.
ale to potom by bolo to auto pohanane na nieco ine, napr ten atomovy reaktor, ci spalovaci motor, ci baterie, ci slnecna energia... voda proste nemoze byt zdroj energie, pretoze chemickej energie ma v sebe velmi malo.
Kate s: Auto se rozjede na jiné palivo a v okamžiku kdy motor běží a vytváří proud do baterie se po dostatečném vytvoření vodíku z vody se palivo přepne na ten vodík. Ale toto opravdu není perpetum mobile, protože i na jiné palivo se stále vytváří proud pro dobíjení baterie. Vyvíječ vodíku jen musí být dostatečně účinný, aby nespotřeboval všechen vytvořený proud.
Plány na internetu jsou hezké, videa na youtube efektní, ale má to jednu drobnou nevýhodu: Žádný z nich nefunguje. Aby auto mohlo jet přímo na vodu, existuje jen jedna známá možnost: Rozložit vodu na vodík a kyslík a vodík použít ve fůzním reaktoru pod kapotou. Což vyrobí dost energie pro další rozklad vodíku, jízdu auta a napájení menšího města kolem. I tohle má drobný háček: Funkční fůzi ještě nemáme ani ve formě velkého reaktoru, nacpat to do auta je pro nás technologicky ještě dál :)
Humpolec - vítejte v budoucnosti!
Místo takto zvolené nejspíš, že je to na cca. půlce (90km) mezi Prahou a Brnem.
A taky, že tam jinak vlastně vůbec nic není 😃 Aspoň nějaké "turisty" to příitáhne. :))
to tych model 3 ale moc nepreda... bohaci maju casto domy takze nabijanie nieje problem, ale z bytu auto na ulici len tak nenabijes.
Nemyslím si, že kdo je boháč musí mít dům, mám pár známých (nejsou to přátelé prostě byznys) co mají hezkých pár desítek mega a přece mají apartmán. > I tvůj boháč s domem (mimochodem i běžný pracující člověk si může koupit dům, třeba před rekonstrukcí), bude mít jistě problém, když mu vůz "chcípne" mimo domov, ono jezdit s tím do kopce, rychleji či v zimě znamená - rychlejší úmrtnost baterie.
Ty jedinej byznys kterej máš je, že si v psychiatrický léčebně měníš prášky s jinýma pacientama. 😀
Vidíš, tak už jsme zde 2, možná nás je víc, taková skupinová terapie. Povím ti jedno, vím, že jsem blázen, ale léčím se.🙂
ale v luxusnych bytoch su podzemne garaze s nabijackami
Jsi mě dostal.
Baterie ve vozech Tesla by měly vydržet nájezd 800 tisíc km s poklesem kapacity nějakých 20%.
To se ještě uvidí, a upřímně tomu nevěřím.
Nesmyslná čísla. Aktuálně je to kolem 7% při najetí cca 70 tisíc km. Viz: http://www.daglievemensen.nl/tesla/maxrange.htm... Nehledě na to, že málokterý vůz najede 800 tisíc, pokud vůbec nějaký.
Ale, ale už omezení a za tak "připlacená", dotovaná auta no podívejme se. S tím doživotní bych také šetřil, neznamená to doživotně pro majitele, pouze do zániku firmy.> Až bude těch aut podle přání pana Muska několik set miliónů, tak už to stejně bude jedno, jaderky a uhelky pojedou na plný výkon, aby takto neefektivně tu energii do těch aut dostaly. Neefektivně proto, že účinnost i celkové výrobní náklady na elektromotor / baterie jsou mnohem vyšší než při kombinaci spalovací motor / benzin.> V brzké nalezení efektivního a bezpečného skladování velkého množství energie nevěřím.
By nevyšlo slunce kdyby jsi každej den nenapsal kokotinu, která je mimo realitu na tenhle web...
Spustí z okna prodlužku, jen jí musí obalit ostnatým drátem, aby po ní nevyšplahali zloději 😀
Ano, máte pravdu, elektromotor je účinnější než spalovací motor. :)Jinak, taky je pravdou, že energetická náročnost je vyšší u elektromobilu, avšak ten rozdíl se smaže v ČR po ujetí nějakých 40 tisíc km, jakmile se rozjede výroba v Gigafactory, klesne to ještě o polovinu. :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.