"u Modelu 3 si budete muset za softwarovou aktualizaci připlatit přibližně sto tisíc korun"Warez scéna se rozšíří i o auta? 😉
Autor jen píše blbosti... aktualizace jsou samozřejmě zdatma, autopilot se platí a to jednorázově.
Spi dal. Warez scena se rozsirila na auta uz mnoho let zpatky. Minimalne mapy sem pres torrent stahoval uz nekdy pred 10 lety...
Ten interiér je pěkněj hnus a v noci musí být ta obrazovka fakt super, když ji ani nemůžete vypnout, protože by jste pak nevěděli kolik jedete a za jak dlouho se to zastaví. Navíc u auta s přístroji uprostřed se soustředím na to co se děje předemnou asi podobně jako, když koukám do mobilu, protože prostě musíte dát zrak úplně jinam. Hlavně, že mají všichni furt plná ústa bezpečnosti a pak schválí do provozu totoB-]
Elektromobilite fandim, ale pokud dobre pocitam tak za nekolik mesicu kecani vyrobila TESLA 50 aut a objednavek prijala 400 000 ks, tak jestli dobre pocitam tak uspokojeni bude az v roce 2037....😀😀😀😀😀 slusne letadlo, jo uzivatele jako platce te zalohy by bylo zajimave zbavit svepravnosti.
Počítáte hodně blbě. Za první měsíc sice vyrobili 50 kusů, ale v prosinci už to má být 20.000 kusů. Ta výroba chvíli nabíhá.
S těmi odhady bych byl velmi opatrný. Jednak je Musk specialista na posouvání termínů, druhak při prezentaci posledních finančních výsledků byl nucen přiznat, že Gigafactory nefunguje a že není schopna dodat ani dost akumulátorů do S a X. A dost pochybuji, že by upřednostnili zvyšování výroby nejlevnějšího modelu proti dražším.
Možná mám špatný informace, poslední jeho prezentaci jsem neviděl, ale co si pamatuju, v Gigafactory se měly vyrábět z počátku tohoto roku akumulátory do PowerWall/PowerPack a po pár měsících do Modelu 3 (i když mají stejný rozměr, mají mít jiný chem.složení).Ale nevím nic o tom, že by se v těchto měsících měla v Gigafactory zavádět výroba baterií pro Model S a X.
PowerWall/PowerPack se v Giga vyráběj už od října 2016. Nový baterky 2170 do M3 se v Giga vyráběj už od února.
Clovicku, kolik robotickych manipulatoru/svarecich jsi v zivote videl resp ozivil? Mam na mysli treba od spol KUKA??? Pravda, osobne vsazim ze nejvice problemu prinese masivni pouzivani techto aku baterii. Pouziva vetsina koncernu....zatim to nema zadnou vypovidaci hodnotu o kvalite vozitka tu to bude mit az bude 50 000 vozu jezdit alespon rok.
Blábol.
Víš starou belu, neseděl jsi v tom a meleš z cesty. Displej má denní a noční režim, navrhovali to lidi a né jelita jako u vás na vsi a všechny důležité údaje jsou v zorném poli řidiče. Kdyby si zapojil mozek misto toho žoku slámy a minimálně přemejšlel zjistíš to sám a nebudeš tu blejt svoje bláboly. B-]😝
Chape nekdo tuhle vetu?"Zajímavostí je, že se prezentace promítala přímo na zdi Gigafactory, které si Tesla vyrábí bateriové packy pro elektromobily i Powerwally/Powerpacky."Ktere si vyrabi packy? Coze?
To napsal ráno na telefonu v MHD cestou do práce asi.
Zřejmě mu tak chybí slovo a má tam být "VE které si Tesla
Kde jste sehnali tuhle novinku, tak rychle - 3 dny po.....B-]
Mno, třeba na iDnes to ještě nezaznamenali.
Po vete "Tesla v současnosti prodává dražší elektromobilu Model S a Model X, ale jak bylo v původním, dnes už 11letém „master“ plánu Elona Musku"som hneď vedel, že to písal pán Javúrek. Len on ma v každom jeho článku nejaký brept.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.