zvoník z katedrály
5. 8. 2017 • 2:39

Nejsem fanoušek Tesly, ale vůz Teslu S jsem už několikrát viděl zblízka naživo a musím uznat, že to je opravdu technologicky zajímavé auto a určitě se zapíše do historie automobilismu, má úžasné zrychlení a také autonomní systém řízení je už na obstojné úrovni (pro dálniční jízdu), bohužel je to auto cenově pro velmi bohaté lidi a náklady na provoz z dlouhodobého hlediska pro normálního člověka neúnosné - drahý servis jen v Rakousku nebo v SRN a cena nové baterie vyšší něž nová Škoda Octavia nebo Ford Focus. Ani nová Tesla 3 není žádné spasení - stále velmi drahý vůz i pro Američana, místo Tesly 3 si můžete koupit nové pohodlnější BMW nebo Mercedes C v plné výbavě, oba s dojezdem 4x delším. Osobně fandím spíše vodíkovým vozům - dojezd přes 1000 km, není nutné řešit budoucí nákup astronomicky drahé baterie jako u elektromobilů. Eletromobily jsou slepá cesta, zvítězí vodík a jiné budoucí pohony (fúzní pohon na deuterium, kdy pár gramů této látky by stačilo na více jak 100 let provozu)

JohnST
JohnST
4. 8. 2017 • 21:27

Geniusovia a vizionari boli vzdy nepochopeni, nakolko predbehli dobu. To iste plati aj na Muska.B-]

Pavel Černík
Pavel Černík
4. 8. 2017 • 6:18

Nevím proč má někdo stále potřebu srovnávat hodnotu společnosti s jejími finančními výsledky. Zvlášť pokud jde o začínající firmu, je naprosto běžné že je v mínusu až po uši protože se rozvíjí a vše do toho rozvoje investuje.Hodnota (burzovní) se vždy odvíjí od potenciálu firmy a nevyjadřuje ani hodnotu majetku (aktiv+pasiv) ani finanční výsledky

Anonymizovaný
4. 8. 2017 • 6:15

U člověka je taky normální, že po narození je "ve ztrátě" klidně 25 let 😀Stejně tak u vývojové technologické firmy není hlavní kolik okamžitě vydělává, ale jaké technologie a potenciál má.

0l0l
4. 8. 2017 • 3:28

to uz tak byva, kdyz vam stat prihodi nejaky milion za kazdou prodanou karu. holt slusnej statni penezovod je dnes zaklad uspesnyho byznysu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud