Jiří Král
15. 9. 2018 • 16:47

Ostatní automobilky a naftoví magnáti jen tiše závidí a bojí se velkého konkurenta tak ať se stane co chce. Třeba i když vystoupí Musk v rádiu tak oni mu neustále budou podrážet nohy. Lidi měli by jste mu držet palce a né se tomu smát a vymýšlet stále bejkárny. Se podívejte jak dopadli předchozí co chtěli elektro auta ty už tu měli být před 40 lety.

Walkeer_CZ
3. 8. 2018 • 13:24

Me vazne zajima, co budou vecni odpurci tesly rikat, az se z tesly stane nejvetsi projedce aut na svete a dale az se stane nejvetsi firmou na svete. Asi to same jako o applu, ktery se prave stal prvni spolecnosti s kapitalizaci vetsi ne 1 bilion dolaru, tedy ze uz jiste brzy zkrachuje a ze to uz rikaji dlouho. Tak urcite

Mirau
3. 8. 2018 • 12:10

Nechápu, že zrovna ztráty Tesly vzbuzují takový vásně. Uber za minulej rok měl ztrátu 4,5 miliardy dolarů. To nikoho nevzrušuje. Dropbox vykazuje ztrátu v řádech stovek milionů dolarů každý rok. Ztráta Twitteru je za několik let taky v řádech miliard dolarů.

Sonny Luciano Leone (xxar3s)
Sonny Luciano Leone (xxar3s)
3. 8. 2018 • 9:38

1. Elon Musk
2. Viktor Kožený
3. Široký
4. Fruňi
5. Majský
6. Mojžiš

Katikakus
Katikakus
3. 8. 2018 • 9:01

Prodavaji se neuveritelne dobre? Tak to ma Javurek bud kratkou pamet, nebo neumi pocitat a nebo je zfanatizovany fanousek Muska = uplne blby.

mcsafety
3. 8. 2018 • 7:50

Tady spoustě lidí uniká jak to s teslou je. Tesla je prostě obrovský hype. Investoři do ní sypou po každém prohlášení Muska, protože doufají že porostou (jak jinak). A lidi to kupují protože je to cool, zachraňují planetu a podobně. Je to stejné jako u apple, taky jsou ty telefony neumí spoustu věcí (nebo alespoň nedávno neuměly, ale jsou sexy a značka táhne). Tím chci říct, že všechny ty objektivní argumenty (špatný servis, málo nabíječek, nevalná kvalita..) co se tu objevily jsou sice super, ale naprosto irelevantní. Podle mě to celé stojí jen a jen na slepé důvěře lidí - jak zákazníků, tak investorů. Ale třeba se pletu 😉

alefnula
3. 8. 2018 • 0:35

No, pár informací v článku chybí, třeba že počet zrušených objednávek na Model 3 už dosahuje 24 % a je srovnatelný s počtem nových objednávek. (Možná i kvůli zrušení dotací na elektromobily v USA.) Nebo že ke konci dubna se souhrnně prodalo dvakrát víc Nissanů Leaf než Tesel 3. Nebo že měsíční výroba všech modelů Tesly je srovnatelná s počtem vozů F-Series, které Ford vyrobí za 55 hodin. Anebo že emise CO2 uvolněné při výrobě jedné baterie pro Teslu S odpovídají 8 letům běžného používání spalovacího motoru.

Brandstifter
Brandstifter
2. 8. 2018 • 21:47

Jsem zvědav jak dlouho EM ještě dokáže z akcionářů tahat peníze než se mu na ten hodně drahý experiment vyprdnou. Když si vezmu, že ty auta mají kupu problémů od klik co se nevysouvají u modelu S, dveří co se po 2 letech přestávají otevírat u modelu X, displeje infotainmentu kterým odchází dotyková vrstva, špatně lícující díly atd. a zákazníkům to skoro nevadí, prostě odvezou auto do servisu na opravu klidně i několikrát do roku. Absolutně si nedovedu představit že s autem dané třídy jezdím do servisu kvůli nesedícím dveřím, špatnému těsnění, vrzající schránce, vibrujícím výplním dveří atd. nedovedu si představit, že by BMW nebo Mercedes takový shit pustily mezi zákazníky.

Jaroslav Reznik (Rezza)
Jaroslav Reznik (Rezza)
2. 8. 2018 • 20:47

Zatím jsem rezervaci neodeslal a to už jsem měl formulář několikrát otevřený :). Ale zatím chybí v Česku servis. Vídeň sice není až tak daleko, ale recenze jsem četl hodně špatné. Přitom jenom v okolí práce mě přijde, že jezdí víc Tesel než Škodovek a to už je co říct 😀.

vilik
2. 8. 2018 • 18:49

Pravidelná EL masáž. Dnes již druhá. A to ještě neodbila půlnoc. 😀

Shal
2. 8. 2018 • 18:42

Výroba Modelu 3 roste tak rychle, že Panasonic už prohlásil, že bude muset do konce roku přidat 3 nové linky na baterie.

Určitě si přečtěte

Články odjinud