Tak se místo jednoho pomeranče na volantu budou vozit radši dva :)
Plne se venovat rizeni, kdyz kazdych 30s neco otravuje? Tesla logic. 😀
Plne se venovat rizeni, kdyz kazdych 60s neco otravuje? ...
Co to tady plácáte? Když se věnujete řízení, tak , tak vás nic neotravuje.
Napřed znechutit uživatelům nějakou funkci natolik, až ji vypnou, a pak ji pomalu a potichu zapomenout, může být také řešení :)
musk v dalsich modeloch uz nepocita s volantom, aspon nie s klasickym. takze s autopilotom sa samozrejme pocita
No mozna uz ani s Teslou.
Tak a problém s trefou do betonového sloupku je vyřešen.Nyní za to může řidič a ne autopilot.
Na tomto videu (cca 90 sekund) je i krásně vidět problematika chování samotného Tesla AP na neočekávané situace, které ovšem v provozu běžně nastanou (Thatcham Research)https://www.bbc.com/news/technology-44439523
Skutecnym duvodem problemu je uz samotny fakt, ze tomu Tesla zacal rikat Autopilot, i kdyz tento system rozhodne nelze nazvat autonomnim a v podstate se jedna pouze o adaptivni tempomat s udrzovanim jizdy v pruzich s kamerou. Spatne nastavena ocekavani jiz od uplneho zacatku.Ale to je holt Elon - velkohuba prohlaseni a vysledky tristni.
Ten název odpovídá zařízení v letadlech, kterému se říká autopilot. Stejný název pro stejnou věc.Chybný je v tom, že si lidé z nějakého důvodu myslí, že autopilot umí vše. Neumí. Autopilot s letadlem nevzlétne a ani přistání mu nijak zvlášť spolehlivě nejde. Je to také jen chytrý tempomat, kterému pilot zadá kurs, letovou hladinu a rychlost. Pokud se cokoliv stane, tak to jen začne pískat aby to přilákalo pozornost pilota. Rozdíl je tam v tom, že zatímco pilot letadla má sekundy až desítky sekund na to, aby zareagoval, tak v autě jsou to spíše stovky milisekund.
hlavne pilot na to nespoleha na 100%, bo je to vetsinou hodne chytry clovek. ale co ma v hlave vetsina ridicu??
Bohužel. Ač řidič automobilu by měl být inteligentní, ale to že papíry dají kdejakýmu blbovi za to nemůže software...
autopilot vie uz aj vzlietnut a pristat, ale na optimalnych podmienok. pilot je stale univerzalnejsi. a presne o to ide aj v tesle. funguje ako pomerne dobre, ale nie dokonalo, stale tam musi byt clovek schopny prevziat riadenie.keby v lietadle si idu obaja piloti dozadu zdriemnut a pri nejakom crosswinde to lietadlo zapikuje do travy vedla pristavej drahy, tak nikto nebude vinit autopilota, ale prave tych pilotov. u tesly ale hejterske media vidia muska.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.