Zvedavec1
26. 6. 2018 • 9:08

Spíš se divím, že elektronika hoření nijak nezaznamenala a dle tvrzení v článku auto normálně fungovalo.

Mi.Chal
19. 6. 2018 • 20:30

To se prý stává těm, co točí videa na výšku... 🙂

ATTOG
19. 6. 2018 • 18:11

To je featura, je to nouzove reseni pro extremni zimy. V pripada ze majitel tesly zapadne do zaveji, hrozi umrznuti. Tesla odesle zadost o pomoc a do prijezdu zachrannych slozek zazehne baterie, takze majitel nezmrzne. Obcas to jako v tomto pripade zlobi, ale tak kazda nova technologie ma mouchy.

wolfen
19. 6. 2018 • 13:30

Tu by pomohlo jedině tlačítko Battery Eject :)

Katikakus
Katikakus
19. 6. 2018 • 13:13

Na nekolik tiisic vysoce horlavych Li-Pol clanku si dobrovolne sedne jenom naprosty idi0t.

jmatus
jmatus
19. 6. 2018 • 12:42

Požár jako bonus a bez příplatku.

Jan Smetana
19. 6. 2018 • 12:00

"And thank god my three little girls weren’t in the car with him" -- neni to trochu moc hystericke? Nic se nestalo, auto nevybouchlo, o zivot nikdo neprisel, vlastne nikdo nema ani odreninu nebo bouli. Tak jakypak slava bohu ze tam nebyly deti. Nic by se nestalo a byly by zdrave jako jsou ted.Zato koukat na horici baterii na koleckach z bezprostredni blizkosti si o nehodu rika.No nic, tak dal pokracovat nudny zivot v male 10M zemicce, kde kazdy den na silnicich zemrou v prumeru 3 lidi (ti si bohuzel clanek zrejme nezaslouzi).

xls
19. 6. 2018 • 11:47

Holt elektrika, velká energie, vysoké proudy, nemožnost odpojit. To, že to vypadá dobře v prezentacích, ještě neznamená, že se to bude stejně chovat i v praxi. V podstatě stejné svinstvo je i fotovoltaika. Sousedovi se takhle vypařila půlka měniče a pak shořel celý barák, protože to jaksi nejde moc hasit. Počítám, že podobné kombinované svinstvo budou domácí baterky k fotovoltaice, tam taky stačí na nějaké součástce malý zkrat a už to pojede.

franta321
19. 6. 2018 • 11:24

Ježišmarjáááá, shořela jedna Tesla! To je senzace! To bude jistě v bleskuVTM na titulce aspoň tejden.

František  Staněk
19. 6. 2018 • 10:42

Že se Tesla nedá hasit? Ale dá! V oficiální příručce je to strana 22: https://www.tesla.com/sites/default/files/downl... ... ... It can take approximately 3,000 gallons of water, applied directly to the battery, to fully extinguish and cool down a battery fire ...3000 galonů je 11 356 litrů, do běžného hasičského auta se vejde asi 4000 litrů vody, např. http://www.hasici.tv/clanek/v-bucovicich-maji-... ...

bigsam72
19. 6. 2018 • 10:07

Hmmm... to je tak kdyz nekdo vyrobi bastl z nekolika tisic 18650 😉. Kazdy kdo videl horet LiPo se jen pousmeje tvemu napadu na haseni ..

Arctia
19. 6. 2018 • 10:04

Vsak psali tuhle, ze plamenomet uz prvni zajemci dostali... 😀

Peter Ditrich (-pds-)
Peter Ditrich (-pds-)
19. 6. 2018 • 8:48

hlavne že pipinka točila, namiesto toho aby sa to snažili uhasiť alebo aspoň zohnať niekoho na pomoc...

SkACe
19. 6. 2018 • 8:32

Podobně jako jaderné elektrárny jsou méně náchylné k nehodě, průběh a dopad nehody je řádově rychlejší/vyšší než u klasických nehod...

Určitě si přečtěte

Články odjinud