Nebojte, vidle jste nám do toho nehodili. Pokud tedy nechcete tvrdit, že se s autem dostanete po započtení jeho pořizovací ceny, povinného ručení, údržby, nákladů na pohonné hmoty a parkování na cenu 6 Kč/km.EDIT: Aha.. tak na serveru mesec.cz to byly v r. 2008 odhadnuty náklady na 5 Kč/km... takže těch 6 Kč/km nemusí být daleko od pravdy.https://www.mesec.cz/clanky/kolik-nas-skutecne...
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 8. 2021 03:34
S těmi šesti kačkami máte pravdu, spíš jde o to si ty náklady skutečně uvědomit a nepočítat s tím, že se jezdí levně.Ostatně ani cyklistika není levná, tedy pokud nejezdíte levným kolem okolo řeky. Provoz horského kola vychází klidně na pár kč/km, a co se bavím s běžci, tak těm také vychází minimálně koruna/km - jen na nákladech za boty 🙂
Elektrokolo je super věc. U klasického kola je to poměr 70% dřina a 30% zábava, u elektrokola je to 30% dřina a 70% zábava. Tedy kdo chce makat, tak pořád může (ostatně stačí vypnout motor a člověk jede za 150% dřiny oproti normálnímu kolu), ale jinak je to užitečné hlavně pro kopcovitý terén. A třeba na spalování tuků je to rozhodně lepší než normální kolo, říká se tomu kardio cvičení, tedy konstantní zatížení je efektivnější pro spalování než krátkodobé přetěžování. To je dobré pro růst svalů, ale ne pro celkovou fyzičku a spalování.Ale nějaké malé samohyby mě nelákají.
Kardio cvičení je vhodné maximálně tak pro starý báby a slečinky. Nezpochybňuji, že se při tom nehubne, to ne, ale schválně si někdo vyzkoušejte běhat nebo jezdit na kole v režimu kardio (měřeno podle hodinek). Pořádný chlapi běhaj jako vítr a jezdí jako blesk...----u nás na cyklostezce jedou kardio opravdu jen starý báby na procházce s holemi
Já zase nezpochybňují, že borci jezdí na tepovku 200, ale zároveň si myslím, že těch co spíše jedou dlouhodobě tepovku pro srace, tedy 120, bude tak 95% ...😀
Pane Kuruci, elektromobil byste si bral přes zimu také do pracovny, aby byla baterka v teple? Ono je to z hlediska životnosti přesně opačně, tj. nejhorší je ponechat baterii nabitou na 100% a skladovat ji ve vytápěné místnosti.
Hezký den,díky za reakci. U Elektromobilu čekám, že bude v permanenci, ale kolobka mi přes zimu fakt zahálí a třeba dva tři měsíce s ní nikam nejedu.Ano, eauta radí dobíjet na 80 %, ale že by bateriím vadila vytápěná místnost, to slyším prvně. Něco si k tomu dohledám.
Při SoC 100% po roce při teplotě 25°C přijdete trvale o 20% kapacity...Table 3: Estimated recoverable capacity when storing Li-ion for one year at various temperatures. https://batteryuniversity.com/article/bu-808-how-to-pro...
schází mi tam varování, že ztloustnete ... 🙂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.