Telefónica O2 začala filtrovat internetové stránky

Diskuze čtenářů k článku

avatar
19. 08. 2009 10:36

Nic jiného to není.

A k jejímu zavedení využívají nevědomost lidí. To, že zablokují obsah s dětskou pronografií pro většinu lidí neznamená, že tento obsah nebude ani, že na něj lidé nepřestanou chodit. Jediné, čeho dosáhnou bude to, že lidi, kteří by na to náhodou narazili se ani nedozvědí, že něco takového existuje. Dětská pornografie bude ve skrytu profitovat dále. Veřejnost bude "spokojená" a státní orgány s klidem prohlašovat, že nic takového neexistuje, protože pokud do daný člověk nebude vyhledávat, tak na to nenarazí. A to, že se tento nástroj použije i k cenzuře jiného obsahu se stane normou.

V čase voleb to bude mocný nástroj, který daný operátor prodá za vhodné zakázky patřičné politické straně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 23:04

Mám net od o2 a zrovna před 3 dny na mě tahláška o blokování vyskočila.Na stahuj.cz v diskusi k jakémusi prográmku byl odkaz na stažení full verze,no a po kliknutí se objevila hláška o blokování stránek.Takže to vypadá že to nebudou jen stránky s dětským pornem.Jestlio se jednalo jen o chybu,nebo jestli budou blokovat další a další obsah ukáže čas.Každopádně internet už není a nebude svobodný.Stále sílí snahy o jeho kontrolu a cenzuru ale také snahy o zpoplatnění obsahu který je dnes zdarma.Mnoho firem vidí v netu nevyužitý potenciál zisku,segment ,kde by se dal z lidí ještě vyždímat velký balík peněz zpoplatněním služeb které jsou dnes zdarma.Takže budoucnost internetu by také mohla za čas vypadat takto:polovina webů zpoplatněna a druhá polovina zablokována jako nevhodný obsah...

Zase nám někdo shora bude diktovat co je pro nás vhodné a co ne.Dostaneme předžvýkaný a předem schválený obsah internetu.Začne to blokováním dětského porna (a také různých extremistických hnutí ),protože proti tomu nikdo nic nemá,ale může to pokračovat blokováním úložišt,diskusních fór, a dalších webů propagující jiný než většinový názor atd...

Múže to tu opravdu zanedlouho dopadnout jako ve scifi filmu Demolition Man.Sterilita,uniformita,nepřetržitá kontrola chování a jednání jedince.Sebemenší odchylka od předepsaných norem je ihned potrestána.Jeho tvůrce by asi nenapadlo že ta doba bude tak blízko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 21:09

Bomba, tak mám pocit, že dnes ti dementi zařadili na blacklist p2p programy, komunitní síť Facebook, a další. Nedostanu se tam ani přes adsl ani přes umts v mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 21:00

Kdo jste připojeni přes O2 zkuste zadat adresu http://downloadcenter.intel.com/...... Je to banda idiotů, potřebuju si stáhnout drivery a můžu se těšit, že jsem chráněn... A ještě jim za to platím ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 16:44

Tak ja neviem, ale cele mi to prijde trochu (dost) blbe. Predpokladam teda, ze filtruju podla nejakeho zoznamu adries. Pokial ale viem adresu, kde sa nachadza detska pornografia, naco to zbytocne blokovat? Sak zavolam providerovi, zistim si, kdo si registroval danu domenu (stranku) nabehnem k nemu s bandou kuklacou a je po probleme. Pripadne, ze nevedia zistit vlastnika, tak odstavim rovno stranku a nemusim sa zapodievat nejakym blbym filtrovanim. To je ako keby niekto vykradol banku, budu mat jeho fotku, meno, adresu a bydlisko, ale miesto toho aby ho zatkli tak radsej daju do kazdej banky 10 policajtov, ktory budu prehladavat kazdeho zakaznika, ktory do nej vojde (co by malo asi aj vacsi vyznam ako nejake priblbe filtrovanie, ktore sa da za 5 minut obist). Sak je to chore na mozok, tato ich logika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 07:43

"O tom, že nebudeme blokovat stránky s obsahem, kde jsou sexuálně zneužívány děti, jsme nikdy nemluvili." A čem ostatním, prosím, co budete blokovat jste ještě nemluvili?

Tahle věta řadí společnost O2 do kategorie normálních podvodníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 19:14

proc blokovat webove stranky s detskou pornografii. Dokud se naprosta vetsina pedofilu uspokoji koukanim na obrazky na netu, je to urcite lepsi, nez kdyby behali nadrzeni po sidlisti a zacaly se ztracet deti.

Tenhle business se nevymiti pochybnym blokovanim stranek. Opravdu ne. Stejne jako se nepodari vymitit warez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 23:12

Samozřejmě že nevymýtí, ale je to perfektní zástěrka jak lidi přivyknout postupnému omezování a cenzuře. Prostě ve jménu nějakého "dobra" si s námi budou postupně dělat co budou potřebovat. A lidi ještě tleskají, jak je to blokování užitečné a dobré

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 13:24

Protože je to začátek kdy mi kdejaký trouba bude diktovat na co se mám koukat!Nejsem pedofil a tyto stránky mě nechávají chladným!!!ovšem přitroublí kyslíci by nejraději i diktovali ceny za jejich služby tak aby z nás udělali žebráky,ještě že mají konkurenci!Kartu jsem kyslíkům už přestal používat,stejně volali třikrát týdně a vnucovali mi smlouvu,zlatý voči že bych se nechal nachytat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jgeo  |  15. 08. 2009 21:50

Me uz prestala fungovat VPN na pripojeni pres CDMA, vypada to ze 2 IP adresy jsou bloknute, 3 ne, jenze ja k praci potrebuji tu prvni (na ni jsou nadefinovane pristupy k zakaznikovi z firemni site). Vtipne je, ze tohle CDMA pripojeni nam firma poridila na praci z domu (24/7 support) a na cestach.

Jestli to O2 opravdu znefunkcnila filtrovanim, tak jim asi nezaplatime do doby nez to zprovozni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 21:12

na lupe je celkem zajimavy prispevek

http://www.lupa.cz/zpravicky/klienti-telefon... ...

"Je mi to veľmi ľúto, ale tej prudérnej krá..lovne musí niekto povedať, že toto nie je boj proti detskej pornografii.

Už mnoho rokov existuje "anonymná sieť" ktorú obsluhuje program nazývaný TOR. Je to veľmi jednoduchá možnosť ako sa dá výhnúť špehovaniu ISPim alebo lokálnou vládou. Naposledy si to vyskúšali po voľbách v Iráne a ten nárast bol používania siete TOR bol pomerne významný.

Veľká vačšina ľudí pozná TOR len ako prostriedok k anonymnému prístupu na net. Žiaľ/našťastie tu sa možnosti TORu nekončia. On totiž umožňuje aj vytváranie úplne anonymných webových stránok. Dovolím si mierne zjednodušenie a hyperbolu a označím to ako "nelegálny internet". V rámci siete TOR sa jednoducho dostanete na anonzmné webové stránky. Bez možnosti dopátrať reálne osoby, ktoré stoja za tou internetovou stránkou. Samozrejme je to obojstranné a takysto "neexistuje" možnosť dopátrať návštevnika.

Všetko plne anonymné.

Odporúčam nainštalovať si TOR a pozrieť si niektorú z tých stránok.

Citlivejším povahám odporúčam len onionforum ()

http://l6nvqsqivhrunqvs.onion/...

silnejšie osobnosti môžu nájsť (odkazy dávať nebudem, pri trche snahy nájdete) stránky z romantickými názvami ako TorPedo, OnionPedo, TorChan, Kindzaza a tak ďalej. Všetky ponúkajúce prístup k detskej pornografii. A najlepšie na tom je, že prevádzkovateľ tej internetovej stránky je nezistiteľný.

Máš ty krá..lovno zbierku porna o ktorú sa chceš podeliť, alebo návod na výrobu drog, alebo postup falšovania peňazí, alebo databázu rodných čísel celej republiky, alebo chceš jednoducho bez obáv o súd z nactiutrhania písať o politikoch? Nech sa páči, sieť TOR je tu pre teba, bezpečne a anonymne.

Mne prosto ako človeku, ktorý ťahá detské porno niekoľko rokov zo zbierkou presahujúcou 100GB tieto tanečky okolo ochrany detí cenzúrou prídu smiešne.

Nie je to o ochrane detí, je to jednoducho o cenzúre. Ak by niekomu záležalo na ochrane detí tak robí osvetu na školách, pritlačí na Rusku políciu, zlepší postavenie wellfare-rodičov v USA, imigrantov... A dovolím si poznamenať, že sťahovanie samo o sebe z pohľadu logiky (nie zákona) problém nie je, problémom sú tí, ktorí nakrúcajú.

http://en.wikipedia.org/wiki/.onion...

(A aby som nezabudol, som pedofil, nikto o tom nevie, nerobím s deťmi, vyhýbam sa kontaktu s deťmi mimo rodiny a známych mojích detí (hh, sradna, aby som nebol za čudáka oženil som sa, mám fungujúce manželstvo a slušne vychovávam deti) a nikdy som žiadne dieťa nechytil s postranným úmyslom... NIKDY)"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 22:28

Dufal som, ze niekto taky nieco podobne napise. A potvrdilo sa mi to, co som uz tusil - *takto* sa skutocnych pedofilov a skutocnych predavacov porna ani len nedotknu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 10:08

Jak dlouho to tady asi zustane?

BTW je prilis kacirska myslenka, ze je lepsi mit pedofila na internetu nez na ulici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 16:55

na lupe to uz smazli

ale tady zatim ne-e

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 17:08

A s dost zaujimavym odovodnenim... Teda, nie, ze by nebolo pravdive, ale podla mna to inak (lepsie) napisat neslo. Stale dookola opakovat, ze je taketo obmedzenie hlupost a ze sa to v skutocnosti robi *nejak* inak nema zmysel, uviest priklad "normalneho" postupu je ovela ucinnejsie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 18:07

bude Telefonika blokovat vše, co bude poškozovat vládnoucí politické strany. Tato informace pochází od nejmenovaného zdroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 17:40

Ano takhle se může blokovat vše co je pro " někoho" nepohodlné . Mají k tomu vůbec právo ? Mají právo svévolně a bez upozornění měnit provozní podmínky a přidávat si k nim klauzule , které v nich nebyly při vzniku služby ?

Pokud bude blokace jen na DNS , tak mi to nevadí - až se ukáže že tato pravidla zapracovali do DPI (http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_packet_inspection... ) bude na čase hledat svobodného poskytovatele svobodného internetu :( .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 16:33

Právě jsme se v diskuzích dostali k jednom z nejneřitelnějších problémů,je morální blokovat dětské porno protože jsou děti zneužívány ale z druhé strany dětem už něškodí že si to někdo stáhne,ale když tvůrce vidí že se to stahuje,natočí další...Nevím co si o tom mám myslet,na jednu stranu je pravda že dětské porno je špatné,protože děti z toho mají následky celý život,rodič s tím asi taky těžko souhlasí,ale taky blokovat je špatné,jak už bylo řečeno,kdo ví co se jim zlíbí blokovat příště,už kvůli tomu že nezablokovali jen to co měli původně v úmyslu ale celé hostingové servery.Navíc si cokoli můžete vyložit dvojím způsobem,můj příspěvek by napříkald mohl bý t smazán a zcenzurován kvůli tomu že podporuje zobrazování dětské pornografie na internetu,živě by mohlo být zablokováno protože poskytuje nejen výhody produktů ale i jejich nevýhody čímž firmu viditelně poškozuje.Internet se využívá k čím dál tím horším věcem,ale přesto si myslím že by měl být svobodný,aspoň necenzurované informace,například Čína a jejich tankový muž,masakr na Náměstí Míru atp.A zablokování tímto způsobem nic nevyřeší,museli by pracovat ve dne v noci aby odhalili všechny stránky,nehledě na to že internet se mění,neustále v něm informace přibývají a ubývají.Každopádně O2 u mě právě ztratilo body,přemýšlím o jiném poskytovateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 22:05

Sťahovanie detského porna neláka k výrobe ďalšieho, pretože riziko väzenia je zväčša väčšie ako ukojenie zo štatistik sťahovania.

Ak má byť tvorca detskej pornografie dlhodobo motivovaný, musí na tom zarábať.

Ak predáva len overeným osobám (akože má overené že to nie je interpol), v takomto prípade cenzúra nepomôže, pretože žiaden takýto pedofil to nenahlási.

Ak predáva všetkým, musí svoju ponuku propagovať, musí uviesť spôsob platby. Tu je však problém, pretože prevod peňazí je neanonymná záležitosť a to aj v prípade ak dôjde k prevodu v reálnom svete. A na to nepotrebujeme cenzúru, tu potrebujeme políciu, ktorá sa z vyberania pokút za rýchlosť preškolí na šikanovanie chytených zločincov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 12:23

Nějak se v poslední době rozmáhá snaha úřadů i soukromých firem dělat si s masou obyčejných lidí co se jim zachce a mávat s nima jako s kusem hadru. To nás čekají skvělé zítřky, fakt.

Tady je fotka nás, občanů: http://pictureup.cz/picture/verejny/387738773... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 12:55

Béééé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 15:41

Je to těžké, nic není černé nebo bílé a zneužívání dětí je nejtěžší zločin, ale svoboda internetu bez cenzury by měla být nic méně prioritní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 19:57

A to jako opravdu všichni věříte tomu, že se blokuje jen to, co souvisí se zneužíváním dětí? To určitě.

Je to jen kouzelná formule, která umožňuje dělat si cokoliv někoho napadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 11:37

Prolistujte si wikileaks.org, zjistíte, jak takový blacklist vypadá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 11:55

Nemůžem, podle IWF je plná pedo péčka :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 18:27

Zklamu vás, nic takového tam není a nebylo. Jsou tam ale zajímavé informace, které se nelíbí mnoha (ne)demokratickým režimům.

Zkuste změnit DNS, proxy, nebo použijte TOR (https://www.torproject.org/) http://gaddbiwdftapglkq.onion/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 18:56

To měla být narážka na kauzu Virgin Killer, za což byla Wikipedie jednu dobu na blacklistu IWF ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 11:04

Chtělo by to alespoň nějakej centrální web kde by byl seznam blokovaných stránek (serveru) a vyjádření takové organizace včetně důkazu, foto nějaký tý podstránky patřící tomuto serveru kde by byla názorná ukázka za co cenzura (v případě pornografie stačí zakrýt obličej a choulostivé místa) a samozřejmě diskuze k webu kde se může vyjádřit i vlástník či návštěvník takový web stránky. Jinak je to pak stejná cenzůra jak v Číně kde se nic neoznamuje, jen neveřejně koná.

PS: a případně když se nepodaří prokázat trestný čin, tak omluva a kolik to daňovýho poplatníka stálo (snad vědi co dělaji, často si Tim nejsem jistej).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 09:22

Internet Watch Foundation by měla každopdáně přidat do blokovaných stránek veškeré webové stránky spojené s O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 08:31

...a když (utopie) se z internetu vymýtí pedofilie, rasismus a warez a nebude legitimní důvod proč cosi regulovat a zakazovat, tak on se zase vymyslí nákej ten terorismus...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:36

Jsem znechucen tímto postupem. Začalo to víceméně šlechetným záměrem blokovat dětskou pornografii, ale jsem ci celkem jist že za čas se objeví další nepohodlný obsah.

Až si nějaká společnost zamane blokovat warez, pak bude teprve zle. A že se to jednou stát může. A pak můžou následovat další věci jako například politické záměry a tak dále....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:03

Jo tohle jsem před tím "nakous" taky...aby se to časem neblížilo k číně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 04:50

A to bud rad, ze ten blacklist nemaji ceske urady, to je teprve banda zaskodniku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 04:51

nemaji = jako ze primo tvori blacklist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 09:48

"Začalo to víceméně šlechetným záměrem blokovat dětskou pornografii..."

Ano, cesta do pekla je dlazdena dobrymi umysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufi
15. 08. 2009 00:18

stačí dát do blacklistu nesmysl.

jsem pro filtrování úchyláren jako pedo, ale spíš stylem, já si nainstaluju program a vy mi poskytujte blacklist. a když uvidím že se mi blokuje normální stránka, tak si to opravím. stačí se někdy podívat jak fungují filtry sprostých slov v diskuzích, sprostý slovo občas projde a normální ne.

a nejlepší by bylo, aby bylo na výběr od více organizací z různých států, tím by se snížilo riziko, že si někdo začne hrát na boha a časem začne filtrovat jemu nevhodné myšlenky a politické postoje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 04:49

a na co by sis ten program daval, uz jsi nekdy detske porno omylem nasel ?

tak to gratuluji, zacni sazet sportku, evidentne mas stesti a vyhrajes miliony )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufi
15. 08. 2009 11:56

sázím na sport, tam je to jistější.

ty si nic nepochopil. já nic nenašel, páč jsem nehledal. ale tady jde o to, že ten program už někdo někde nasadil. už běží. a jsem nerad, když někdo myslí za mě. radši mám hlídací programy pod svou kontrolou. takže pokud nějaký program někde musí běžet, chci to mít pod kontrolou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:16

Tak co, kdo to zařídí??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 02:59

Nebuď srab - a místo planého tlachání, pobuřování se a chudáčkovského spoléhání na druhé v pondělí prostě podej bublákům výpoveď na 800-123456. A nebo si stávající číslo (ne linku!) nech převést třeba k ČRa a nebo UPC - sice to něco stojí, ale do konce roku máš všechno zpátky na ušetřených paušálech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 17:02

Já bych rád, ani nevíš jak rád, ale nejde to. UPC k nám ještě ndorazilo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 17:24

Ano... UPC je výsada větších měst...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 21:46

Bydlím v celkém malém okresním městě (24 tis.), kde se UPC rozhoupalo teprve letos. Junde můžeš klidně použít třeba ČRa, nebo nějakého lokálního WiFi providera - jenom pozor na typicky české podvodníčky prodávající "konektivitu" ze svého bublinkového ADSL modemu pro celou dědinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 20:05

Když bydlíš v okresním mněstě tak je 99% šance na UPC, lokální wifi provider sice není "český podvodníček" (to je mimochodem velice mírný termín) ale i tak trpí tím, že WiFi není technologie na stálé připojení(výpadky, nestabilita, ztrátovost paketů). Za tip na ČRa děkuji, nidky mně nenapadlo zeptat se u nich (ani nevím proč).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:13

Blokovat ANO,dětské porno a jiné úchylnosti O.K jsem jedině pro ale aby to časem nepřerostlo k blokování stránek které se operátorovi nehodí a dalších...nechci aby tu za pár let byla cenzura jako v číně.

Pokud operátor dodrží co slíbil a bude trvale blokovat DP,příliš vulgární weby s rasovým motivem,ty kde je to samá krev či reálné foto nějakých soukromých "hyen" co jsou třeba u bouračky a místo aby pomáhali kde je třeba fotí a pak se tím na webu chlubí jak diví,je to jedině v pořádku.

kyž to tak čtu je možná lepší že vláda před lety Telecom prodala Teefonice....téměř odpadají/vylučují se se politické tlaky na operátora jestli víte kam mířím...nechci aby oranžoví diktovali co je dobré a co jim je proti srsti!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:14

Za překlepy se omlouvám..editace bophužel není možná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:21

Původně jsem s Vámi chtěl souhlasit, ale to se prostě nedá. Blokováním čehokoliv problém nemizí, jen není vidět. A blokovat stránky s rasistickým podtextem? to si děláte srandu. Rasizmus je něco si vymisleli politici aby mohli cucat prachy. Až nám povládne pozitivní diskriminace a stránky o této problematice budou zakázany tak si na to vzpomeňte.

A k tématu. Docela mě zvedlo ze židle, že sem se tento fakt dozvěděl ze zive.cz a ne od O2, zítra s nimi zůčtuji. Bohužel nemám možnost přejít ke konkurenci, tak si vyřvu plíce, uzemním operátorku a třeba se mi alespoň uleví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:01

Máš/te tak trochu pravdu,jasně že blokováním problém nemizí to mají na starosti jiní ale alespoň se těm úchylům trochu znesnadňuje přístup na ony weby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:19

A tohle má stát za to riziko, že se pak ta regulace rozšíří i na jiné věci? Dosti nevýhodný trade-off.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:27

"Ti, kteří se vzdají základních svobod, aby získali malou dočasnou bezpečnost, si nezaslouží ani svobodu, ani bezpečnost" - Benjamin Franklin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 04:46

+1

taky jsem to chtel napsat )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:37

> ale alespoň se těm úchylům trochu znesnadňuje přístup na ony weby

Co je ovsem zbran viac nez dvojsecna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 17:26

Tak sem si ulevil, operátorka mi v podstatě řekla, že mi nemá právo informace o filtrování vydávat. Kde ten blasklist seženu mi prý říci nemůže a velice taktně mi naznačila, že jstli se o to budu dál zajímat tak mě označí za pedofila ... mám z toho rozporuplné pocity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:21

> Blokovat ANO,dětské porno a jiné úchylnosti O.K jsem jedině pro ale aby to časem nepřerostlo k blokování stránek které se operátorovi nehodí a dalších...

> bude trvale blokovat DP

(a)

> příliš vulgární weby s rasovým motivem

(a)

>ty kde je to samá krev či

(a)

> reálné foto nějakých soukromých "hyen" co jsou třeba u bouračky a místo aby pomáhali kde je třeba fotí a pak se tím na webu chlubí jak diví,

Tebe to prerastlo celkom pekne Takze, co bude dalsie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:42

Tupolánkův k o k o t u padre Berlusconiho - bylo to přece zjevně pořízeno "z pohnutek nízkých a nečestných"!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 09:55

S vámi se nedá souhlasit. Porna pro děti je na takových blokovacích seznamech minimálně. Většinou jsou tam lesbi a gay stránky. Ale například v Austrálii blokují zubní lékaře, cestovní kanceláře, autobusové dopravce, wikipedii a další stránky na kterých by se "nevhodný" obsah hledal velice těžko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 13:52

Viděl někdo někdy nějaké stránky s dětským pornem? Viděl někdo dětské porno? Zná někdo někoho, kdo viděl stránky s dětským pornem, respektive viděl dětské porno? Já tedy ne a nikoho takového neznám. Nejedná se o mýtus? Co se týká dalších Vámi uváděných případů, nesouhlasím. Uvedu příklad. Množí se třeba útoky na web Zvedavec.org. Editor webu opakovaně předvoláván na policii. Ten web není ani kontroverzní, natož závadný. Kdyby sídlil na české doméně, už by asi neexistoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 18:55

For paulusek

Jako 80-procent normálních lidí odpovím na tvoji otázku zda jsem viděl dětské porno či web s ním NE. (Vím že to tak nemyslíš...)

Jsem normální kluk/chlap po třicítce,mám slušný vztah přítelkyni a celkem pohodový život.Nemám jediný důvod se uchylovat k bezbranným dětem kteří začínají pobírat rozum.

For All others

Dětské porno a pedofilové je hnus nejvyššího stupně a bohužel ti co nám káží často bývají právě takoví...

O farářích je to známé....jsou to z poloviny pedofilové a navíc na "hochy" z toho se mi chce zvracet ještě víc.Nejsou neobvyklé ani případy přímo v justici,například asi půl roku starý případ se soudcem z prahy 7 u kerého doma v PC náhodou našli filmy a fotky s tímto tématem.

Pedofily odsuzuji ale ne zcela,tahle úchylka/vada je stejně jako naprostá většina ostatních vrozená,člověk ji prostě dostane a jen otázka času kdy a zda vůbec se u něj projeví.V souvislsti s tímhle psal kdysi jeden známý sexuolog toto,něco ve smysylu že,všem mužům (zda to platí o ženách netuším...) se v podstatě líbí mladé dívky (okolo 18 je to o.k) a někdy zatoužili po vztahu s nimi (teď mluvím o té hranici pod seventeen).

Každý muž to má v sobě a záleží jen na jeho vůli a okolnostech zda se to časem projeví nebo nikoli...no potěš ale nejspíš to bude tak.

Prosím aby jste mě kvůli tomuto "článku"/slohu (klegové z SuperFóra to znají že?) hned nekamenovali....říkám jen svůj názor stejně jako ostatní a to co soudí o tomto jevu odborníci,nic víc v tom nehledejte. MARTIN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 16:22

>> V souvislsti s tímhle psal kdysi jeden známý sexuolog toto,něco ve smysylu že,všem mužům (zda to platí o ženách netuším...) se v podstatě líbí mladé dívky (okolo 18 je to o.k) a někdy zatoužili po vztahu s nimi (teď mluvím o té hranici pod seventeen).

Pozor, v některých definicích je pedofilie zúžena jen na reaktivitu vůči osobám s dosud nevyvinutými druhotnými pohlavními znaky. Na hranici pod seventeen se tak vůbec nemusí jednat o žádnou pedofilii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:02

kmercni subjek vydava politicka a moralni prohlaseni, salamova taktika, dneska je to o detskem pornu, zitra to bude o konkurenci, pozitri o volne sirenych informacich, problem detske pornografie nezmizi blokoanim pristupu k webum, web funguje dal a deti jsou pro tvorbu jeho obsahu take zneuzivany dal, ale obsah je nedostupny, takze jako by nebyl, problem zmizel, a nemusi se uz resit :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 23:49

Dneska tohle, příště články o tom jak je O2 nespolehlivé, nevýhodné či drahé... kde to skončí !? Možná tím že místo blacklistů zavedou seznamy "prověřených" serverů kde budou všechny jen informace "neškodné" a na jiné nás provider nepustí. Podle mě kdo se chce dostat k podobným materiálům cestu si vždy najde, tohle není řešení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:01

Ano, nějak podobně to bohužel dopadne. Tuším, že ve Francii už tohle platí pro veřejné wifi. Pokud někdo nevěří, tak se podívejte třeba do USA a porovnejte si výši zdanění v roce 1900, pak v roce 1920 a 1950. Nejdříve tam neměli žádnou daň z příjmu, pak ji zavedli ve výši 1% s tím, že to po válce zruší a pak o pár desítek let později byla horní sazba někde přes 90%, což už je de facto znárodňování. Od té doby se to trošku změnilo, ale jen v oblastí výše sazeb, ne v oblastí výběru daní. Prostě socialisti a regulátoři si nedají pokoj a jakmile vymyslí jednou něco, pak postupně utahují šrouby. Jak prohlásil jeden z mála rozumných amerických prezidentů dvacátého století: "„Hýbe se to? Zdaňte to. Nepřestává se to hýbat? Zregulujte to. Už je to v klidu? Dotujte to!“"

V oblasti internetu to bude vypadat asi tak, že se nejdříve zakáže dětské porno u pár firem. Pak se to stát rozhodne uložit všem povinně a vymyslí další úřad. Pak už bude mít potřebnou infrastrukturu a bude moci dál vymýšlet zákazy. Nejdříve zakáže nácky (a spolu s tím pro jistotu všechny nepohodlné pravicové/liberální názory). Pak příjdou na řadu různá warfora apod. A pak to skončí u toho, že se bude zakazovat indický či brazilský web pod záminkou, že tam mají nižší pracovní náklady a že je třeba pomoci domácím firmám. Nebo vejdou v život různé daně za email, za kecací sitě apod. Přeci je potřeba zachránit klasickou poštu a SMSky. A k tomu všemu totální kontrola chování na internetu. Divil bych se, kdyby to takhle nedopadlo (a kéž bych se mýlil).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 10:04

IWF - International Worldwide Firewall

Ale stejně to brzo krachne a postaví lepší a dokonalejší SkyNET

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 23:18

pokud můžete a máte jinou možnost volby, tak zrušte své závazky a přejděte ke konkurenci.

pokud ne, tak si alespoň stěžujte u nich a případně i na ně.

TO2 je samozvaný moloch, který si zde za asistence úřadů udržuje svůj "monopol" a z této pozice špatně ovlivňuje celý telekomunikační trh.

firma vzniklá z (post)komunistického Telekomu, postavená ne jejich zaměstnancích, řízená neschopnými španěly? nechceme!

nespokojenost je třeba projevit. já jsem se oprostil, s pevnou alespoň symbolicky převedením pod jiného poskytovatele. službám O2 se vyhýbám jako čert kříži, protože mám špatné zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 23:02

Nevíte prosím někdo zda se ta cenzura týká pouze zákazníků O2, nebo to postihlo všechny uživatele s adsl? Osobně je to pro mně důvod přejít ke konkurenci ... (minimálně pokud služba nebude volitelná a black listy veřejné).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 23:19

Ahoj, zatím to je jenom u Vodoprdů (O2), ale lze očekávat, že na to přejdou ají ostatní poskytovatelé ADSL... A tak si všichni zapamatujme onen slavný čtvrtek, kdy internet navždy přestal být svobodným médiem... (myšleno ironicky.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 22:19

Ted O2 filtrovani zduvodni jako dobrou vec a vetsina uzivatelu bude souhlasit. Za cas se mohou objevit dalsi "nevhodne" stranky, ktere se budou taky blokovat.

Dulezite je, uvedomit si, ze jakmile uz tady jednou bude nejaky filtr, neni problem do neho pridat v tichosti dalsi zavadne stranky.

Cina urcite svym uzivatelum taky tvrdi, ze blokace je pro jejich dobro. Jestli to pujde i nadale timto tempem, budeme se stehovat za nejakou dobu do Ciny za svobodnym Internetem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 22:24

O2 dost přestřelilo!! Chce je to bombardovat sprostýma slovama na jejich zákaznickejch linkách... A ohánět se českejma zákonama a právama a uzavřenou smlouvou, ve který nic o filtrování není!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 22:46

mozno by pomohol podnet na Ustavny sud alebo ten co je v Bruselli nevem ako sa vola, natoto O2 urcite nema pravo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X
14. 08. 2009 21:34

- filtruje Net bez vašeho souhlasu

- zavaluje vás SPAMem, když jste jejich zákazník a nepovoleně předává vaše osobní údaje (telefonní číslo) jiným společnostem a platí jim za vaše obtěžování nabídkami svých produktů a služeb (telefonické volání)

- zavaluje vás SPAMem, když nejste jejich zákazník (SMS s nabídkou)

Pohrozte jim ukončením smlouvy a posláním stížnosti na úřad pro ochranu osobních údajů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 22:09

Máš pravdu!! Chtělo by to založit skupinu na Facebooku..... Jdeš do toho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X
14. 08. 2009 22:33

Asi ano. Zatím tam nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:36

Smlouvu jsem už s pěkným kraválem vypověděl (a číslo si vzal s sebou na VOIP) - takže na bezzubé petice spočívající v zaškrtnutí kolonky "taky bych si kucí hodil vejcem, ale slibuju že faktury budu platit dál" z vysoka kašlu...

Uvědomte si držkokněžníci, že pro bublinkáře tahle Vaše akce nebude nic jiného než zadarmo-PR (ve stylu "o kom se mluví", "kdo je pro lidi nepostradatelný"?) - jedině skutečná masově podaná výpověď by mohla mít nějakou pozitivní váhu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 10:54

Je potřeba aby to udělalo co nejvíc lidí, hlavně těch co se uvázali na rok a víc. Já TO2 naštěstí nemám, ale kdyby tohle začal dělat můj provider, jel by.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 21:39

Změnil Vám podmínky bez Vašeho souhlasu? Změnil. Takže máte 30 dnů na výpověď...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 21:20

je urcite pedofil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 23:10

spíš rasista. to je modní, a policie patrně nastudovala pouze tento archetyp pachatele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:26

A kdo nesouhlasí nahlas bude jakožto TERORISTA odsunut na Guantanámo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 10:01

Jestli tam maj svobodný internet, tak do toho jdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 20:56

Pro mne je naprosto neakceptovatelne aby se nejaka soukroma, navic nadnarodni, spolecnost sledujici vlastni profit, pasovala do role statni policie. Nechapu, jak vubec muze byt neco takoveho slucitelne se zakonem.

"Žádné oficiální oznámení dopředu nebylo ohlášeno. Je docela možné, že bylo v plánu filtr nasadit v tichosti a pokud by opravdu fungoval spolehlivě, ohlásili by se jen ti, kteří se zajímají o dětskou pornografii. To by pak mohla být dobrá stopa pro policii."

... mam to chapat tak, ze i kdyz omylem obcas kliknu na web s detskym pornem, bude na druhem konci kabelu cekat cetnik a udela si puntik? Nekdo si rekne, ze je to mozna prehnane tvrzeni, ale takto vse zacina a jistotu, ze takto nebudeme doslova spiclovani nam nikdo neda. Ja se ale odmitam v demokraticke spolecnosti bat surfovani na internetu a mit porad nejaky pocit nejistoty.

Internet Watch Foundation je prosim co? Zase nejaka dalsi samozvana organizace bez jakehokoliv realneho mandatu, konajici "dobro ve prospech spolecnosti"?

Kdyby se radeji O2 a dalsi operatori v Cesku starali o modernizaci technologii z roku klacek a zruseni vlastnich mafianskych praktik vuci zakaznikum, misto toho aby prebirali praci policie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:20

Přesně tak, a když využije špatně ošetřeného formuláře, a vložím do stovek fór 1x1px iframe z porno stránek, tak půjde policie zatknout třetinu uživatelů internetu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 20:48

Nevíte někdo, jaké jsou přidělené rozsahy IP adres pro O2?

Vlastní DNS místo od O2 používám už dost dlouho, že bych cuknul s konfigurací a umožnil použití i ostatním.

DNS jsou na 1gbit linkách, unbound 1.3.3, rozhodně blíže, než od opendns.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 19:01

Pro následující rozsahy IP jsem odemkl DNS server 88.86.108.7, snad jsem na žádný rozsah O2 nezapomněl:

160.216.0.0 - 160.218.255.255 (o2)

88.100.0.0 - 88.103.255.255 (o2)

217.77.160.0 - 217.77.175.255 (vodafone)

Kdo má zájem, DNS je volně k použití, teda pokud jste z daného rozsahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 20:42

Můžu se zeptat, jak je možné, že BRITSKÁ nevládní organizace určí mě, jakožto českému zákazníkovi co uvidím a co ne? Navíc na základě nějakého pofidérního blacklistu, kam se může dostat jakákoliv stránka jakou si správci IWF zamanou? Toto je vrchol drzosti, navíc o tom, že (C)O2 hodlá blokovat stránky se zákaznící dovídají samozřejmně jako poslední.

Nemám nic proti filtrování internetu, za podmínek, že budu vědět jaké přesně stránky, či jaký přesně obsah to filtruje, budu to moci kdykoliv vypnout a pokud to blokovaného obsahu omylem spadne i nějaká neškodná stránka, budu ji moci udělit vyjímku (podobně jako ve FW). Ale to asi chci moc, přeci zákazník je ten kdo má nejmenší právo do toho mluvit.

PS: Na internet mě připojuje konkurence a jsem spokojen jak s rychlostí, tak se službami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 20:32

no, zrovna včera jsem se s tím setkal poprvé, koukal jsem na to jak vyoraná myš, každopádně šlo jasně o falešnou hlášku, na těch stránkách žádný dětský porno nikdy nebylo ... zas v "zájmy vyššího dobra" budou trpět nevinní ... k čertu s tímhle systémem, ... a o2 ať se de bodnout ,,i,,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 20:48

imagevenue.com

hotfile.com

depositfiles.com

Některé subdomény RapidShare

Najeďte si na tyto stránky, tuny dětského péčka, že IWF?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 19:02

1. Zajištění základních občanských práv a svobod v době Internetu

...

Internet nesmí být pod záminkou potlačování extremismu, sázení, terorismu, dětské pornografie, kopírovaní, sdílení, apod. omezován. Tyto problémy mají být řešeny policií, a nezávislými soudy. Jakákoliv uživatelem nevyžádaná filtrace veřejného obsahu Internetu je zcela nepřípustná.

...

http://www.ceskapiratskastrana.cz/pages/homepage/volebni-pr... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 20:41

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 09:38

Hezke. Ale obavam se, ze nesplnitelne. Protoze "BEEEE".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 18:36

protoze bezny uzivatel takove porno nenajde a ti, co v tom jedou, pouzivaji sifrovana spojeni.

takze se vlastne cenzuruje uplne zbytecne. jenze tupe ceske stado si to necha libit, ono to prece "dava smysl" ne? Ale alespon si operatori vyzkousi technologie a pozdeji az bude velky cesky firewall, to pujde tak lehce :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 18:15

to si ku-rv-va dělají pr--del ne? sice mám od o2 jen internet v mobilu a protože nemám mobil s 3G, musím se spokojit s pouhým GPRS, ale prosil se o to někdo? to ty ču.ra-ci nemohou aspon ten filtr dát volitelný? ptal se mě někdo, jestli to chci? mám snimi uzvařenou smlouvu na paušál a tohle tam dojednáno nemám. já nebudu zkoumat, když nějaká www nejde, jestli to je díky nim nebo ne. dětstké porno mě nezajímá. bojím se omylů v databázi a při filtrování. omlouvám se všem, obvykle nejsem tak sprostý. se,re mě, že JÁ si nic takového neobjednal. štve mě, že není kam utéci. Omrknu Ufona, jestli s ním nemohu používat svuj pocket pc, ale mám pocit, že ne. škoda. asi se odstěhuju do jižní ameriky. Tam je snad svoboda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 18:33

Není, svoboda není nikde. Nikdy. Nikdynebude svoboda. Je to smutné. Já mám od kyslíku jak internet v mobilu tak pevný ADSL, bohužel alternativka neexistuje. Je to smutné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:21

UPC _zatím_ nefiltruje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2010 18:07

Aby se to jednoho dne nepřevrhlo ve stav, který se nebude líbit většímu % obyvatelstva . Pak všichni hromadně odstoupíte od smluv ? Kdepak dnešní člověk nevydrží bez připojení delší čas Takže si bude vyšší moc dělat co chce a my stim nic neudělame. Zálohujte zálohujte ;) , dokuď je čas .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 19:23

A to si ještě představ, že než proleze veškerá tvá komunikace skrz tvůj mobil. musí napřed prolézt skrz jejich filtr, tak že než se ti načte to co chceš vidět, v tichosti zestárneš, páč GPRS samo o sobě chodí pomalu, bude ti chodit ještě pomaleji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 22:26

Nebal bych se spomaleni GPRS, ale spis UMTS. Pokud tomu spravne rozumim tak je to filtrovani mezi paterni siti a uzivatelskymi pripojkamy (coz znamena ze filtr bude mit vetsi vliv prave na UMTS nez na GPRS).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 17:40

Fajn, blokují ty stránky.

A snaží se i odstranit ty stránky? A pokoušejí se nalézt autory těch stránek a obvinit je?

Ví o tom někdo?

(Samozřejmě ne operátor, ale policie podle udání závadné stránky.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:56

Řeknu vám to upřímně... Tímhle krokem si to u mě Vodoprdi podělali... Ať blokují dětskou pornografii, ale ať to nerozšiřují nikam jinam!!! Bojím se toho, že to zanedlouho zasáhne většinu fileserverů typu rapidshare.com atd. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:58

Samozrejme ze ne. To by bylo moc prace. Navic k cemu by pak takovy blacklist byl? Tohle je opravdu spis o kontrole obshu nez boji proti zneuzivani deti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:21

Citace zparvy:

Martin Žabka, tiskový mluvčí Telefónica O2 dnes potvrdil, že společnost skutečně hodlá blokovat všem svým zákazníkům přístup na nelegální webové stránky na základě blacklistu Internet Watch Foundation. Internet Watch Foundation je často kritizována z důvodu, že o nelegálnosti stránek nerozhoduje soud.

Jenže uživatelé si včera stěžovali na blokování celých domén, nikoliv jen konkrétního obsahu na nich, což je třeba u filehostingových serverů problém. To je podle Martina Žabky otázka technického selhání, nikoliv účel služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:36

Pravdepodobne bolo na niektorom z tych hostingov hostovane nieco nevhodne a cenzor to vzal trocha zhurta.

Dalsi z dovodov, preco sa mi takyto pristup nepaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 23:09

přesně tak... od pasu střileji...!!! je to hnuj... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 17:08

nejde o žádný porno ani děti, ale snaží se o to aby lidi nemohli stahovat..nejdřív blokujou p2p a tedka pod záminkou i share servery.. nejde o nebohý děti ale o lobby IPFI, OSA atd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:10

Přesně tak. Bohužel lidi si to nechávaj líbit, takže se to bude rozšiřovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 16:55

Souhlasím s tím, že blokovat dětskou pornografii je dobrá věc. Nicméně podívejme se na to i z druhého úhlu pohledu. Tyto společnosti se chovají jako baby. Něco jim dovolíte a oni chtějí více. Kousíček po kousíčku si začnou vymaňovat další podmínky a omezení.

Začne to u dětského porna, což nevadí... A potom zase přidají. Začnou blokovat rapida a zdůvodní si to tak, že tam se také nalézá dětské porno (i když bez linku ke stažení je to úchylákům na nic). A co řekne většina veřejnosti? Jo budeme podporovat boj proti šíření takovýchto věcí. A zase je vše v pořádku. Většině lidí to nevadí a až si uživatelé zvyknou, tak můžou začít blokovat další a další věci. Pěkně postupně, nenápadně a nakonec to u nás může být jako v Číně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:16

> Souhlasím s tím, že blokovat dětskou pornografii je dobrá věc.

Tymto si asi moc dobru povest neziskam, ale neda mi to...

Preco je to dobra vec?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:23

taky nevim, nechapu proc to neresi policie.

Me popravde uz nasira, kdyz se nejaky mega nacista a totalista ohani nejakym ditetem a jak chce chranit deti.

... pritom je kazdemu jasne, ze nic chranit nechce ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 18:17

"A mě u popravdě nasírá", když se nějaký uřvanec dívá na tak komplexní problém pouze ze svého usmoleného pohledu a nebere v potaz i jiné možnosti, či dopady.

1.) Policie to řeší, ale myslíš si, že to je tak slaboduché jako napsat uřvaný příspěvek na žive?

2.) Mega nacista? Ti hráblo ne? A každému jasné? To je jasné asi tak tobě a možná několika dalším vyvoleným. Pokud chceš psát blbosti, tak doporučuji nějaký Xchat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 18:22

Má pravdu, jen lidé s fašistickými sklony ctějí pořád něco zakazovat, regulovat apod. Zajímavé, že vždy jen těm druhým, ne sobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 18:25

To nejsou "jen" lidí s fašistickými sklony a ani jen a pouze lidé s fašistickými sklony. Něco zakazovat a regulovat mají ve svých základech i jiné ideologie, náboženství, téměř cokoli. Dokonce i obecně platné demokratické normy jsou regulace a omezení podle hesla "Účel světí prostředky."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 04:17

Tak poslouchej ty nevzdelance, takovy Hitler videl vsude teroristu a hlasal to do medii ... co ti to pripomina ?

V TV ti daji cokoliv, viz bozna, jeden a ten samy fim nejdrive normalne, pak obracene a pak dokonce pospatku obracene ) ... film vrteti psem jsi videl ?

Totalisti, fasisti, bolsevici ... vse je to jedna banda, ktera vyuzije slaboduche vetsiny (tebe) pod jako ze dobrym umyslem (ochrana deti, ochrana pred nemravnosti etc.) k nastartovani cenzury, omezeni prav a svobod a nasledne k vezneni lidi.

Jinak polici je schop[na by nekde do hodiny ! pokud moc chce, ale i kdyby tam byla do 24hod, zabavi server, nebo s poskytovatel odstavi dany virt. web ... pak at soudy rozhodnou, predbezne optareni je ale mozno udelat okamzite ... jenze zde nejde ani tak o nejake obrazky, ale je treba vypatrat jeho tvurce a rodice tech deti, jak je mozne, ze jsou zneuzivane ... ale o to zde nejde, je to kazdemu jedno, stejne jako nucene otroctvi pri obchodu s bilim masem, kazdy vi, ze drzi zeny nedobrovolne na drogach, ale policie je s pasaky za dobre, bere od nich penize, nebo od zen naturalie ... takze asi tak.

Mironet byla schopna policie vykrast v cuku letu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 10:09

Tak nic broučku. Asi jsi nepochopil pointu mých příspěvků. No nevadí. Až budeš zase někdy nekomu nadávat do slaboduchých, měl by ses radši zamyslet jestli náhodou ty nejsi slabomyslný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 00:35

Musim Te trochu poopravit. ;) Hitler nevidel vsude teroristu. Ten videl vsude banditu. Ten, kdo bojoval za svoji zem, kterou Hitler napadnul (byt to myslel dle propagandy dobre), byl bandita.

Slovo terorista se zacalo hojne pouzivat zhruba pred 14 lety a to hlavne jako oznaceni pro lidi, kteri bojuji za svou zem proti vojakum ktere tam poslal nektery z Americkych prezidentu (samozrejme, ze podle propagandy jen pro jejich dobro).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 00:30

Neni tu smajl s trpkym usmevem a pokyvanim. jinak bych ho sem dal. Je pravda, ze preve pristup "ucel sveti prostredky" a "z pozice sily" hybou svetem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 18:12

Ve všem se točí prachy a toto odvětví není výjimkou. Pokud se nějak podaří zarazit nebo alespoň přibrzdit šíření tohoto nezákonného obsahu, tak prachy nepotečou jak by měly a točení dětského porna se nevyplatí. Samozřejmě, že se najdou hovada, která to nedělají jen pro prachy, nýbrž pro tvé vlastní potěšení, ale i tak... Většina to dělá pro prachy a jak se říká "Za darmo ani kuře nehrabe." K čemu by ti vyděrači riskovali krk, když se jim to nevyplatí? Radši začnou dělat něco jiného, co bude pro ně výhodnější a pro společnost méně nebezpečné .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 18:20

Blbost, když to budou potírat tímhle způsobem, tak se jen zvýší ceny bude to ještě více lukrativní, než teď - viz drogy, nikdy by z nich nemohli být takové kšefty, kdyby byly legální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 18:29

No právě. Bude to lukrativnější. Bude toho méně. A to je to o co tady jde. Abych se méně zneužívaly děti. Když to může udělat kdokoli a má jisté, že si na tom namastí kapsu, tak proč by to neudělal, že? Sotva se někomu podaří toto svinstvo vymýtit, ale čím méně, tím lépe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 20:15

Lenze ono to bude lukrativnejsie a deti sa budu zneuzivat o to viac Okrem toho, ciste odhadom, na jedno take zneuzitie pripadne par tisicok "distribucii." Tym, ze mierne (ano, len mierne) prehradis maly kusok jedneho distribucneho kanalu uberes len par stovak "distribucii." Bude to len mala financna strata, ktoraa sa pravdepodobne vykompenzuje niekde inde - napriklad v tomto pripade bude zakaznik donuteny zmenit providera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 20:06

Hlupost. Tych, co to natacaju sa to nijak zvlast nedotkne. Najdu si iny sposob, zacnu sifrovat, zavedu nieco na sposob warez for alebo to proste budu posielat postou... Pedofilov je malo a maju sa coho bat, celkom kludne sa "pod povrchom" udrzia, aj keby museli znovu objavit web. Okrem toho nemaju moc na vyber. Ked im vezmes porno, prinajhorsom vyrazia do ulic.

A hlavne - jeden operator v jednej pidi-krajinke (bez urazky, nasa je este mensia ) ich nepolozi, ani keby to filtrovanie nahodou zvladol na 100%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 21:48

S tímhle názorem souhlasím a proto bych filtrování interneru i podporoval....pokud.... by zde bylo vyloučeno nebezpečí, že časem nějakou mocnou kliku napadne že by měly měly být filtrované také i myšlenky, které jsou z pohledu oné "kliky" nevhodné.... tzn. kdyby bylo vyloučeno zavedení klasické cenzury, podobné té, která existuje v každém totalitním státě. Proto by podle mě měl naprosto přesně vymezovat zákon, co ISP smí filtrovat a co filtrovat nesmí. Nemělo by to být ponecháno jen na libovůli kohosi, kdo nepodléhá žádné veřejné kontrole, nikomu se nemusí zodpovídat a může si kriteria filtrování nasadit jen dle své vlastní libovůle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:02

Jenže právě o tohle tady jde - kdo se nám tady snaží napasovat do role nadnárodní "morální" autority bez možnosti odvolání?

Samozvané frigidy ze země kde si vydržují královny, pro které je už od Viktoriánských dob "společensky ponižující" i tak banální věc jako kojení? Čím se TOHLE liší od lokálních soudružek a soudruhů, co ještě před pár lety se svazáckým šátkem bodovali a buzerovali za nástěnky politické aktivity?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:16

Ano. A když se zakáží drogy pro osobní potřebu, tak zmizí poptávka a drogy přestanou existovat.

A příklad, kdy si někdo dotyčný materiál stáhne odněkud zadarmo a nedotuje tak nijak výrobce dětského porna jsi opomněl úmyslně nebo omylem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 04:31

jo kdyz jsi tak chytry, zkus si detske porno na netu najit, pochybuji, ze neco najdes, tak leda stranky nudistu, kde jsou cele rodinky z detmi.

Dnes je vse placene, na pozvani, sifrovane ... dusledek toho, ze se delaly razie po netu ... tedy proc me chce nekdo blokovat, kdyz se tam stejne nedostanu a uz vubec ne omylem (protoze proc bych tam lezl, ja preferuji vyzralejsi zeny) ... jak je mozne, ze nekomu to zablokuje stranku, mimochodem ja bych zato O2 udal, kdyby o nasi firemni strance rekl, ze je tam detske porno a tocilo by se zde o miliardach za poskozeni dobreho jmena firmy ... ze se to nestane? tak proc O2 dalo cele sve IP rozsahy firem na spam list ... kdyz jsme patrali, jak je to mozne, kdyz zadny spam od nas nesel (a uz vubec ne z celeho rozsahu, kde byly desitky jinych firem)... az po vyhruzce, ze jim ten server odstavim a to stejne, jak bylo odstaveno youtube mi ten spamlist priznal (po dobrem nereagovali 24hod), ze to byla O2 a ze jsou to pry dialupy a tak to zablokovali, pak nasledoval nastvany email, ze nam zablokovali email pro firmu ... mimochodem nam tim mohla vzniknout skoda v radech desitek milionu ... nastesti si ti lidi i telefonovali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:16

Přesně, budoucí fašistická světovláda na pochodu. Bohužel není kam utéct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:07

To je jedno, od zítřka začnou vycházet uvědomnělé studie založené na tezi Ruperta Murdocha, že i za zprávy na internetu se musí platit.

A ten kdo za své názory platit platit nechce - pozor, určitě něco ZLÉHO A NÍZKÉHO sleduje ... takže šup s ním do filtru, světu svobody a aplikované demokracie zdar!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:19

To nemůžu souhlasit, blokovat cokoliv je špatné. Spíš by měla policie jít tvrdě po těch, co to porno natáčí. Tím že se to zablokuje na internetu se akorát odstraní důsledek, ty děti budou trpět dál. Nehledě na to, že ochrana dětí je zde jen záminka, spíš jim jde o kontrolu nad internetem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 18:22

S čím nemůžeš souhlasit? S tím, že blokovat dětskou pornografii je podle mě správné? Pokud sis nevšiml, tak já nenapsal přímo "blokovat dětské porno na internetu", ale pouze blokovat. Myslíš, že války jsou dobré? Myslíš, že by nebylo dobré jim nějak předejít? (zablokovat je?)

Jak můžeš napsat, že blokovat cokoli je špatné? Pod cokoli totiž tím pádem řadíš cokoli včetně rasizmu, nacizmu a samotného blokování. Chceš blokovat blokování? I to je přeci podmnožinou všechno, čili v tvém podání "čehokoli".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 23:32

Není to správné, protože, to že si někdo stahuje dětské porno samo o sobě nikoho nepoškozuje. Zvláště když tak činí z různých P2P apod. Poškozuje jen a pouze natáčení (a až bude vyspělejší technika a bude možné video generovat bez živých osob, tak zmizí i tento problém). Nepřímo také pak ještě prodej, ale stahování zdarma a následné držení ani omylem a ani nepřímo.

A ano války by bylo dobré zablokovat, podobně jako vysoké daně. V zásadě vše co porušuje svobodu lidí (a sem patří i omezování svobody slova, které je v CR také běžné).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:15

Provoz "kinderpornoserveru" má na základě předběžného soudního rozhodnutí zastavit policie - a stejně tak zadržet potřebné důkazy a pozavírat provozovatele do vazby. POLICIE - nikdo jiný, ne nějaký komerční provider podle momentální nálady nějaké britská blbky!

Podle tvé zvrácené logiky by od zítřka operátoři nejspíš mohli (a měli!) odposlouchávat, účtovat přirážku a přerušovat i telefonní hovory, kde budou používána Vulgární a status jeho veličenstva hanobící SPROSTÁ SLOVA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 23:03

no ten rapid blokovat snad nebudou to je jen uložiště... že to jini zneužívaji na distribuci nelegálního software je jiná věc... záleži jaky kravaťak na to vydá omezení... jak padlo výše je to omezování jakesik svobody...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:54

O nějakou ochranu dětí jim vůbec nejde. Jak vůbec může poskytovatel připojení rozhodovat, jaké stránky uvidím a jaké ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:50

Jo a kdyz nkede zneuzivaji dite, nemaji neco blokovat, ale informovat policii dane zeme, at servery odstavi a lidi zatknou.

Mimochodem co rikate na fotografa Jock Sturges ?

http://photography-now.info/jock_sturges/index.html...

http://www.trishsouth.com/SITE/Photographers/Jock_S... ...

http://image.fengniao.com/vision/content/1/63-1.html...

Jsou i idioti, kteri tohle povazuji za porno a zneuzivani deti, pritom je zrejme, ze je to umelec .... neni spise zvracenost zakazovat nahotu ?

takze neprirozene a predrazene obleceni je OK, 13 lete modelky, ktere dou na molu jsou OK, ale prirozena nahota je divna ? ... neni divny tenhle svet ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 23:03

Fuuj ty tu takto šíriš takéto perverzné fotografie s detským pornom. Políciu na teba.

Máš v tomto úplnú pravdu. Prirodzenú nahotu už niektorý označujú ako porno a pomaly niečo perverzné. Stačí si spomenúť na prípad wikipedie a to kojenie detí na facebooku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:51

To víš - u nás je kosher i když i 14-letá miss musí shodit podprdu aby si jí ožralí severočeští "konzervativní" soudruzi z klubu "Banda" všimli ( http://zpravy.idnes.cz/zastupitel-za-ods-zve-do-... ... ).

Ale stačí když uvedené (naprosto slušné a nenásilné) linky nějaká blitská duševně invalidní frigida označí za kinderporno - a "český" Vodafon a Telecom je obratem zablokují i "kulturně zaostalým" čechům. Za pár let neuvidíte už ani http://en.wikipedia.org/wiki/David_(Michelangelo)... - a budete číňanovi vděční za to že vás přes svůj firewall a proxy pustí aspoň na archive.org...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:42

Jako dětský porno schvaluju to at blokuji, ale aby se to pak nerozšiřilo na warez rapidshare apd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:49

A schvalujete i to, ze Vam tim zpomali cely webovy (ne-li vsechen!) internetovy provoz a cas od casu v dusledku zavady/omylu/blbosti (jejich nebo tvurce blacklistu) nebudete mit pristupne i nezavadne weby?

Oni se totiz provideri nemaji starat o to, co mezi Vasi siti a intenetem dopravuji. Spravce silnice taky neresi, jestli v aute vozite jointy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 17:13

Ja nie. Neexistuje ziaden zakon (teda u nas neexistuje, v Cechach mozno taky mate) a podla mna ani ziaden moralny dovod, preco by to mal robit. Nikomu, ale naozaj nikomu tak nepomoze a nikto nevie, co dalsie sa im bude zdat k blokovaniu vhodne.

Dufam len, ze sa podobne fory nedostanu ku nam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:35

Nechápu proč když už je vlastnictví něčeho podobného trestné, tak proč by měl být zrovna dominantní operátor papežštější než papež - a ze své vůle (a nad rámec zákona) zavádět "pro jistotu - myslíme přece na Vaše děti!!!" nějaké filtry které mu žádný komerční prospěch nepřinesou. Netvrdím že dětské porno není svinstvo - ale o nic větší než tahle svévolně zaváděná plíživá komerční cenzura posledního svobodného média které máme. Pod záminkou "boje proti kinderpornu" se dnes zavede technologie, která se zítra rozšíří o nácky, pozítří o ekologisty, popozítří o zbývající "nekonformní názory" a za týden přejdeme i k blokování "neregulérní" konkurence... (je dost lidí co si koukání na filmy radši zaplatí u Rapidshare než u bublajících vydřiduchů typu Telecómica...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 09:08

O2 CZ patří do rodiny O2 UK. Nevím jak to tam chodí, ale třeba má ta jejich BAY INTERNET WATCH (jak se ten krám jmenuje?) větší páku na lokální providery. A pak se už politika O2 UK přenese na sesterské operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 14:52

Jednoznačně žijeme v globální Evropě a tohle filtrování má s O2 UK víc než jen stejný blacklist .

Problém je , že právo EU snad již je nadřazené právu jednotlivých zemí (pokud snad ještě není , zdařile k tomu spěje ) . Vidím v tom tlaky na O2 jako korporaci a jednotný přístup .

K tomu by se měly vyjádřit odpovědné osoby - bez hry na city matek a marketingových krasožvástů .

Rozumné důvody proč filtrovat jen kinderporno a třeba warez oficiálně neomezovat mi unikají .

Ovšem pokud se začne s omezováním nic nebrání aby kdykoli v budoucnu byly tyto filtry prohloubeny a dostaneme se tak do stavu , kdy lze "legálně ?" filtrovat jakýkoli nepohodlný obsah .

Pokud se ke všemu použije blacklist provozovaný soukromou organizací nad jehož provozem "nemá " nikdo reálnou kontrolu , je tenhle stav nezadržitelný .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 08:42

No nevim, ale srovnavat Green peace s prasaty fotici a prodavajici detske porno, tak to uz je hukot...

Chapu ze ted nekdo krici... ale ted maji duvod kricet jen ty prasata ktere ted hrozi ze prijdou o sve zdroje. Az zacnou cenzurovat normalni stranky, pak teprve kricte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 12:34

> Az zacnou cenzurovat normalni stranky, pak teprve kricte.

No to urcite. A kazdy nas bude mat za prasata, ktore podporuju... to, co zrovna nieje celkom normalne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 21:34

Zas jeden uvědomnělý submisivní trouba, který už teď má do foroty nachystaný návod do autolékárničky - a bez občanky, zdravotní průkazky a 90kč v drobných pro zloděje v modrobílém si nelajzne ani vynést odpadky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 19:11

Vsadím se, že za nějaký čas začnou filtrovat i UDP protokoly, pod kterými fungují snad všechny Torrenty a bude vystaráno (ne že by to mě osobně vadilo).

Jestli se ale filtr vztahuje i na Rapidy, Hotfile a jim podobné servery, je to ze strany Kyslíku omezování osobní svobody a hlavně ohromná drzost, jelikož se tyto servery kromě jiného používají i jako odkladiště souborů, které chcete mít v dosahu kdekoliv na světě, aniž by jste ssebou museli tahat notebooka.

Kyslík se může dočkat "jen" odlivu zákazníků - jiný ehfekt to asi mít nebude. Jelikož je dnes už spousta providerů, kteří poskytují WiFi připojení a to ještě většinou o 1/3 levněji, než Kyslík a bez jakýchkoliv filtrů a omezení (možná kromě rychlostí).

No a jak je to s tím šmírováním? V druhé půlce loňského roku proskočila médii zpráva v tom smyslu, že tajné služby UK mají potřebné vybavení a hodlají filtrovat veškerou komunikaci po Internetu v Evropě. Svádějí to sice na boj proti terorizmu, ale všichni dobře víme, jak se dá takový nástroj zneužít. Podle tehdy uveřejněných článků by jejich zařízení bylo schopno najít uživatele v jakémkoliv segmentu sítě s přesností na uživatelovu IP i MAC adresu. Poznámka: V současné době dává Kylík veřejnou IP za příplatek, jako službu. Až začnou IP dávat grátis, jako součást služby, bude opravdu zle a všechno, so jsem tu psal se opravdu potvrdí. Pak už nebude nikdo, kdo by se v jejich síti "schoval".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 20:10

Torrent jede pres TCP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 22:57

jak říkáš... rapid je hlavně o ukládání souboru mám za to že stím umyslem služba vznikla...

všechno sváději na terorismus...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 00:39

To je jedno - beztak sem v pondělí po ránu přibude smršť zoufale-uvědomnělých reakcí markeťáckých hyen Telecómicy ve stylu: "A co děti, mysleli jste na Vaše děti?!!! "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 00:20

Drzeni, sireni, tvorba... detskeho porna a podobnych prasaren by mela byt predevsim naprosto tvrde a nekompromisne trestana. Ne blokovana. Kdo chce, at si to stahne a at skonci na 50 let v base. Ostatni si to uz rozmysli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 00:29

Ani to by nedopadlo dobre. Dostat niekomu do pocitaca nieco vesele nieje ziaden vacsi problem a len tazko by dokazoval, ze si to tam nenahral sam (ale mohol by to skusit zviest trebars na macku )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 00:43

To je jako s jakoukoliv jinou trestnou cinnosti. Presunkce neviny (cili by mne podobny vtipek nemel poskodit). A dokazat to musi policie. Platime si na to aparat. Maji na to prostredky... a kdyz to prokazi, tak klidne tech 50 let :D.

P.S. Proti podstrceni neceho na PC se da PC chranit. Omluva typu, ja jsem jen uzivatel a neumim si zabezpecit pristup na PC by nemela fungovat. S automobilem musite taky umet, kdyz ho chcete beztrestne pouzivat, se strelnou zbrani zrovna tak....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 09:27

Ano, s automobilem musite umet. Ale jak vam to pomuze, kdyz vam pod nej nekdo da bombu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 12:03

No od smrti mne to nepomuze, ale asi nikoho nenapadne, ze jsem si ji tam dal sam a tudiz mne nebudou zalovat za nedovolene ozbrojovani :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 00:44

Proč držení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:17

To Mysel_1: To mě zajímá.....

Jak docílím toho, že použiju cizí DNS ? ...taky mám net od O2 a pořád mi vypadává....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:23

Návod na změnu DNS serverů je popsán třeba tady: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/cs-CZ/help/e070bf... ...

Je možné využít například servery OpenDNS, stačí změnit stávající nastavení DNS na 208.67.222.222 a 208.67.220.220 Více na: https://www.opendns.com/start/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:43

Staci si najit na webu adresy serveru jineho providera a ty nastavit ve vlastnostech site v nastaveni protokolu TCP/IP (v4). :o)

Zrovna OpenDNS moc nedoporucuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:49

Většina ISP vcelku rozumně filtruje přístupy na svoje DNS pro resolvování nelokálních domén pouze na svoje vlastní rozsahy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 21:48

Mno tak mi rekni nekteryho poskytovatele co tohle dela? mel jsem net od GTS novery a jednoho casu, kdy meli problem s dns servery jsem vyzkousel jine. A to konkretne od Ceskych Radiokomunikaci, O2 a Cesnetu a vsechny mi bez problemu fungovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 14:39

i O2 tě blahého času na některých svých DNS odmítalo . Blokovat přístup dle vlastního adresního rozsahu a šetřit tak výkon poddimenzovaných serverů (zvlášt´ u lokálních providerů ) je to nejmenší .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:50

nejakej duvod proc OpenDNS nedoporucujes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 19:29

protože když budeš chtít resolvovovat nějakou doménu co neexistuje, vrátěj ti jejich ip s reklamou a ty se divíš co se ti zobrazilo za stránku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 19:40

nabehne vyhledavac od OpenDNS, kdyš to domenu nenajde... ale ano je tam klasicka reklama, třeba jako u google...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 02:41

... A tohle má jako být důvod proč OPEN_DNS zavrhnout ? . Čekal jsem paranoiu ale tohle vážně ne ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2009 14:50

Tak to je ovšem trágedie ;)

Já můžu z vlastní zkušenosti naopak OpenDNS bez problémů doporučit, na domácích PC je mám nastavené asi 2 roky a vše šlape

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 15:55

Jak si muze O2 dovolit provadet tak zasadni technicke zmeny se znacnym potencialnim rizikem bez informovani zakazniku?!

Jak bude O2 kompenzovat zakaznikum nefunkcni sluzbu? Bude takzto kompenzovat i "poruchy" vznikle budoucim pouzitim blacklistu, jehoz nespolehlivost jiz byla dokumentovana (a na jehoz spravnou funkci nema O2 vliv)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 15:56

:o)))

A provede O2 konecne neco s DNS servery nebo mu vyhovuje stav, kdy jeho zakaznici jsou pomerne casto nuceni pouzivat cizi DNS? Kdyz uz jsou penize na tyhle debility...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:02

Předpokládám, že blokly i ADSL?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:11

Potvrzuji, že blokují spoustu stránek, kde dětské porno není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 16:13

URL?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 19:26

neblokujou ani tam kde je... jako napřiklad portal libimseti...

ne, je dobře že se to rozhodli blokovat,

ale to rovnou mužou začít blokovat i warez weby a další nelegalní weby....

Jednoduše: stojíme na začatku cenzury internetu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2009 22:48

čína:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 01:18

Ne, tohle bude horší.

Tímhle stylem ti za pár let "ze zákona" přibude i vyúčtování za nevhodná sprostá slova pronesená v telefonu (ala Demolition Man). Ten film byla povedená akční parodie, tohle bude smutná realita...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2009 00:13

Kdyz Cina zacla se snahou blokovat nelegalni obsah, mohla se zapadni totalita maskovana za demokracii pretrhnout s prohlasenimi, jak je to nedemokraticke a spatne. Kdyz pozadali o spolupraci zapadni firmy, dockali se ochotne spoluprace. Bodejt ne, tak velky zakaznik... No a akdyz uz je to vyvynute a zaplacene, proc to neprodat dal. Az bude nekdo potrebovat zmenit blokovani z: treba detske pornografie na blokovani odpurcu nejakeho zrovna vladnouciho rezimu, pujde uz jen o doplneni cernych listin.

A u toho filmu, uz kdyz jsem ho videl poprve, mi tuhnul usmev. Uvidite, ze se toho dozijem. Kdyz jsem chodil na zakladku, dali jsme si srandu z toho, ze se bude obycejna voda prodavat v lahvich za penize. Bylo to takove scifi z daleke budoucnosti. Myslim, ze ve spajzu nejakou Bonaqu mam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2009 20:36

+1

K systému a-lá demoliton man pomali (spíš rychle ) směřujem, taky mi to nahání hrůzu. A tohle je zřejmě jen začátek. Když podobný krok udělal Vodafone, tak kolem toho byl velký humbuk a plný internet. Když to teď udělala O2, tak se o tom sem tam někde něco objeví. Lidem asi opravdu nevadí, že jim jsou jejich svobody oklešťovány ze všech stran, bohužel .

Obávám se, že internet už má svoje ''nejlepší léta'' za sebou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xor
14. 08. 2009 16:14

vcera mi o2 na adsl zablokoval pristup na stranky ala rapidshare. jeste jsem se nedival od jineho operatora, jestli tam je nebo neni neco zavadneho (pred tim, nez jsem si precetl clanek ze to pustili blokovani me to zas tolik nezajimalo), ale rozciluje me, ze operator (resp. pochybna organizace v UK) rozhoduje za me a filtruje moji komunikaci. toto prislusi ceskym soudum. do obsahu a dostupnosti komunikace nema operator nijak zasahovat. protoze se stehuju vedle, tak natahnu 5GHz jineho poskytovatele i do tohoto domu, nestojim o to, aby se o me, rodinu a firmu zajimaly pochybne organizace z UK, Izraele, fizlove a jejich kamaradi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:44

Zkoušel sem Rapida a mě to jde...možná to nešlo jenom včera....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2009 16:58

Nešlo přímo o RS ale o Hotfile a DepositFiles (možná i další).

Dnes už je to OK. Ale štve mě že se už asi půl roku nemohu dostat na Twitter

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2009 09:04

Přesně tak, už půl roku mi nejede Twitter, ale celou dobu jsem neměl tušení čím to. Samoyřejmě mě napadla filtrace od O2 ale tam žádné dětské porno není (pokuď vím). To si můžou dovolit i tohle? Měním operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2009 10:30

Obávám se že změna operátora bude jen dočasným řešením. Teď to začalo filtrem dětské pornografie, za chvíli to dostane oporu v zákoně a budou to muset zavádět všichni operátoři. Pak to přejde na nevhodný obsah, o jehož nevhodnosti bude rozhodovat šedesátiletý soudruh a následně budete posílat žádost o navštívení nějakých stránek, což se neobejde bez schvalovací procedury. Boj proti dětské pornografii tímto způsobem se mi zdá poněkud nešťastný. Ti úchilové si stejně najdou jiné cesty a policie ztratí dost podstatné indicie. Je to dobrá zástěrka jak začít s filtrem a pak pomalu přitvrzovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  19. 08. 2009 16:14

Pokud jde konkrétně o ty úchyly, tak se na netu mohli aspoň ukájet pohledem na to co je zajímá. Takhle budou muset vyjít do ulic a ukájet se přímo. Prostě opět represe místo prevence.

Jinak okleštění svobody bude takové jaké si necháme líbit. Proto musí být člověk slyšet a zajímat se. Např toto stojí za zkouknutí http://freedom-not-fear.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  19. 08. 2009 16:15

Pokud jde konkrétně o ty úchyly, tak se na netu mohli aspoň ukájet pohledem na to co je zajímá. Takhle budou muset vyjít do ulic a ukájet se přímo. Prostě opět represe místo prevence.

Jinak okleštění svobody bude takové jaké si necháme líbit. Proto musí být člověk slyšet a zajímat se. Např toto stojí za zkouknutí http://freedom-not-fear.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor