Teléfonica - internetový průměr s časovým omezením

Diskuze čtenářů k článku

Hrambo  |  21. 05. 2005 11:57

Ja jedu pres dial-up a nemužu si to vynachvalit.............:)Kecám
V týhle zemi jsme 100 let za opicema,ale proc by na tom ku..a nekdo neco mel menit,kdyz se sypou zlataky jak na bezicim pasu?Najdete si,kolik ma mesicni prijem reditel telekomu...Stacilo by kdyby kazdej mesic polovinu svyho platu venoval do rozvoje telekomunikaci a za par mesicu by bylo hned veseleji.A vsem tem jeho prisluhovacum a vubec i politikum bych to nridil taky a kdyby nechteli na miste bych je odstrelil.Je to banda zmetku co akorat okrada normalni poctivy lidi,misto toho aby neco udelali pro nas stat.Tak treba v cine(jasne je to tam trochu o necem jinym): nejpomalejsi pripojeni je asi 10Mbps za v prpoctu +/-800kc/mesicne a narusta to az do 1G!!!Proc to neni i tu,nebo proc se alespon nekdo o to nepokusi?Odpoved je na zacatku...Vsichni si chtej akorat namastit kapsy.Me by stacila jen jedna jedina mesicni mzda reditele čezu a zil bych stastny a spokojeny zivot do konce.Co s tema penezma ty lidi delaj???Proc se nesnazi neco(nechci to pouzit,ale..:)budovat,tvorit,zlepsovat???Uz me to tu zacina pekne s.át!Kur.a!!!Cela tahle spolecnost jde pekne do haj.lu a neudelame s tim vubec nic!Se.u na vas!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  12. 04. 2005 06:05

s Wi-Fi celkem spokojeny.390.-bez DPH,mam 125 kb,občas  se to zasekne,celkem ale malo.Dvakrat se to odstavilo uplně-ten strejda co to tady provozuje si stěžoval že to dělají hekři-podruhe byl tak otravenýže říkal že to zabalí a jde užívat penze.Takže muj  nazor je že tito hajzlici jsou horší než všichni cikaní dohromady-ti mně zatím zebrali jen dva šroubováky.
K  DPH:rada těm co je to nenapadlo:napište to na někoho kdo je platcem a platte mu bez dane.Spokojeni budete oba.Vy  platíte mene a jemu se zvysuji naklady .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfons  |  06. 04. 2005 17:50

Ve Španělsku mají asi přehřáté mozky. Počkáme až trochu u nás zchládnou. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovaný - neregistrovaný  |  05. 04. 2005 23:43

To je vono, všechno tady prodáme a půjdeme na východ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  05. 04. 2005 23:41

Pánové a dámy,
Předpokládat ,že španělé nastolí stejnou cenovou politiku jako doma je docela naivní.Dopadne to jako u ERSTE BANK kde chudej čecháček dotuje bankovní poplatky bohatým rakušákům...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BEN Achmal  |  05. 04. 2005 15:11

Docela by me spis zajimalo jak to dopadne s prenosovou siti, protoze pres ni jede dost velka cast "alternativnich" operatoru (napr. TELE2). Potom by nemel byt problem takto konkurenci presmerovat na jine linky (treba GTS Novera)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  05. 04. 2005 12:57

IMO nic, 5mld zisku/rok je vcelku dost a dokud nezacne vyrazne klesat (a to nezacne), tak neni proc neco menit. Drtiva vetsina tech $ jsou firmy (a to nejen telefony, ale predevsim pronajate okruhy) a stat (urady, skoly, ....). Takze i kdyz nehnou ani prstem, tak se jim tech 80mld za nejakych 15 let vrati a to neni vubec spatna investice.

Co nechapu, je vubec duvod prodeje spojecnosti, ktera je tezce v zisku. Respektive jeden znam, kdyby mi par MKc spadlo do kapsy tak taky prodam cokoli, dyk to stejne neni moje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  05. 04. 2005 13:40

15 let je hrozně dlouhá doba. Tak dlouho dneska nikdo čekat nebude. Nastaví prostě takové ceny aby vydělávali po nějakých pěti letech. Musíme se přeci vyrovnat i v cenách EU - vždyť se podívejte jaké tam mají platy!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  05. 04. 2005 14:30

rekl bych ze je nutne pripocist jeste kolik vydela Eurotel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  05. 04. 2005 16:38

Pravda Etel jsem opomel => doba se zkrati tak na 1/2.

A ze je 15 let dlouho ? Nerek bych, vyrobi se tim investice = naklady => nebude treba platit dane, zapocteme obsazeni mozna 50% trhu na danem uzemi, snadnou korupci => monopolni postaveni, neschopny CTU a COI ... to vsechnou se pocita jako +.

Jedina (nerealna) moznost je, ze se poclapi CTU a COI, budou resit reklamace ku prospechu zakazniku (a udelovat pokuty ne v desitkach ale ve stovkach MKc) ... On totiz navrch na roztrzeni telecumu na draty a poskytovatele zluzeb byl dobrej napad, ale nako to nedopadlo. Pak by totiz vsici za pouziti tech dratu platili (za stejnych podminek stejne) a nikdo by se nemoh vymnlouvat ze ten dela neco co onen nemuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
error  |  05. 04. 2005 09:40

A to mě praštilo do očí. Ve Španělsku mají 16 % DPH? Že by rovná daň? A co máme my? Rudou nenažranou vládu v čele s prasákem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  05. 04. 2005 11:01

Na Slovensku mají jednotnou daň 19% a dává se jako zářný příklad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  05. 04. 2005 12:41

Nepletete si tak trošku daň z příjmu a DPH?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrPan  |  05. 04. 2005 17:20

Neplete. Je tady dan z prijmu i DPH stejna 19%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mysel, Mysel  |  05. 04. 2005 12:07

Mají-li ve Španělsku 16% DPH, tak prostě mají 16% DPH. O rovné dani má smysl hovořit u daně z příjmu, o jejíž výši (rozpětí) v této zemi mi není nic známo. Rovnou daň bych ale neočekával..
Přečtěte si někde na netu něco o základech ekonomie, vyvarujete se výkřiků do tmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BEN Achmal  |  05. 04. 2005 15:06

ve Spanelsku maji DPH zakladni sazbu 16% a snizenou 7% a 4% (viz google nebo http://www.mesec.cz/clanky/dane-ve-spanelsku/ )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaifman  |  05. 04. 2005 09:11

přesně tak wi-fi je fajn, já mám 256/256 platim 600 a sem nadmíru spokojenej...rychlost je garantovaná, pingy v prumeru na dvaceti jen mě sere že jednou za čas jim to spadne, ale vždycky to max do půl hoďky nahoděj. Možná kdybych u toho krámu neseděl 17 hodin děnně tak bych si toho ani nevšim, že to občas spadne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 09:45

Přesně tak. Pak je ještě SUPER pokud má poskytovatel Wi-Fi zájem ještě služby zkvalitňovat. Třeba u nás se uvažuje o internetové/metropolitní síti po optickém kabelu pro cca 250-300 domacností. Coz je super na hraní her a sdilení dat. Projekt se rozjíždí od 1.4.2005 a už teď, je poměrně dost zájemců. Jsem zvědav co z toho nakonec vzejde. Info je na www.chropnet.wsc.cz , ale zatim tam toho moc není jen ceníky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  05. 04. 2005 23:17

Ten tvůj odkaz na wifi je neskutečně drahej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  05. 04. 2005 10:22

Přes Wifi se dá něco garantovat..? To je mi ale novinka....
Jinak jsem koukal na ceník http://www.chropnet.wsc.cz/web/ceniky=home.htm a přijdě mě to teda docela drahý a i v rámci wifi. Ale když jiná možnost není, tak co se dá dělat. Jsem zvědavý na tu jejich metropolitní sit..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  05. 04. 2005 12:49

Na WiFi sice nic garantovat nelze (z principu), ale lze drzet velmi vysokou kvalitu sluzby v ramci technologickych moznosti. A to nemluvim o tom, ze radsi pujdu do garantovany WiFi linky nez do DSL/CDMA/ dalsiho podobnyho situ ala CZ. Za svoji linku platim pomerne dost, ale mam servis da se rict 24/7 (pravda ve vycrici se ronja blbe steluje ;) ) a na data hledet nemusim, kdyz neco potrebuju, zvednu foun a za 10minut je nastaveno (pokud to nemuzu na svym routeru vyresit sam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krakonoš  |  05. 04. 2005 09:00

Ale žádné převratné změny se asi konat nebudou, protože tu pro ně prakticky není prostor. Síť je v hanebném stavu (aspoň poslední míle), Použité technologie jsou jednak zastaralé, jednak ,,každej pes jiná ves´´ a pevné linky stále ubývají a není šance tento trend zastavit. Vidím to na střechách okolních domů; skoro denně někde přibyde nějaká další mikrovlnná anténa. S příchodem Wimaxu se zlepší i pokrytí mimopražských lokalit a uvolnění pásma 5 GHz také vykoná své. Telecom bude muset, pokud bude chtít přežít, radikálně změnit svůj vztah k zákazníkům a to nejen masivním zlevněním ale i bohatší nabídkou kvalitnějších služeb, což bude nutně spojeno s propadem do červených čísel. Navíc je tu velké riziko, že, pokud tato změna nebude provedena opravdu kvalitně, nesplní svůj účel a Telecom zůstane trvale v minusu. Každopádně se má Telefónica na co těšit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 09:11

JJ to je pravda. Co jsem však četl někde na internetu, tak prý nejde tak o prodej Telecomu, ale spíš Eurotelu. Telecom má sloužit jako taková třešnička na dortu . Obávám se však, že ta třešnička je už pěkně stará a plesnivá .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  05. 04. 2005 13:06

NO nevim jak moc plesniva, vydzckz kdzy se dozvim kolik miliard ma uplynuly rok zisku, tak se mi protocej oci. On to vubec nebude tak spatnej nakup. Doufam ze ceny ADSL trochu slezou nebo se aspon zvysi ty datovy limity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CCblue  |  05. 04. 2005 16:04

Odečti si od zisku Telecomu dividendy od Eurotelu a oči se ti protočej opačným směrem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ded medved  |  05. 04. 2005 08:53

A jsem naprosto spokojenej. Pingy v poho, filmy si stahnu. Proste hlavne me to stoji 200Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 09:05

Platím o malinko víc, ale co mě těší, tak nejsem nijak omezen a hlavně s nikým připojení nesdílím. Ping na seznam super 5-10ms, no a kolik toho za měsíc stáhnu je moc. Řekl bych, až dost. Prostě pohoda. No a proto, ať žije ADSL. Já mám sice Wi-Fi, ale přeji i konkureci. Příslový praví "přej bude tí přáno, dej bude ti dáno" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrR  |  05. 04. 2005 09:51

Je to trosku Off Topic (jinak souhlas s vyse uvedenymi nazory) ale jakyho mas providera ze ti da na seznam 5-10 ms pingy ? :) diky predem za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 10:17

Info na adrese www.chropnet.wsc.cz , abych ještě upřesnil. Mám nad hlavou anténu a zařízení pro spoj v pasmu 10,5 GHz. Tak proto , takový pěkný pingy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  05. 04. 2005 15:45

Á známý spammer...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 16:01

No dovol, dlouho jsem tu nebyl. No a slova, kterým nerozumím mě uřáží ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y  |  05. 04. 2005 14:41

Presne tak, ja mam bezdrat 300/300 kbps, sice za 800 Kc, ale stejne tezka pohoda, pingy bezne kolem 30 ms, SKUTECNE NEOMEZENE (stahuju co chci a jak dlouho chci a nikdo me za to nijak netresta ani dalsimi poplatky, ani snizenim rychlosti), sice stream video na tom moc v realnym case nejde, ale zase si ho muzu stahnout a prehrat si ho z disku, kam se hrabe Internet Expres a CTcADSL obecne v jeho soucasne trapne podobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovaný - neregistrovaný  |  05. 04. 2005 23:40

384/256 za 300,- / bez omezení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john.Europe  |  05. 04. 2005 07:42

No uvidíme, pokud se nezmění vedení nezmění se nic.
Místo datovejch omezení by se víc měla uplatňovat FUP.
Uvidíme jestli tu po koupi telecomu zůstane ještě nějaký alternativní operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y  |  05. 04. 2005 14:28

Osobne si myslim, ze v podani Ceskych Telekoumaku jsou datove limity a FUP jedno a to same. Sice Telekoum sam nabizi ten slavny Internet Expres jako neomezeny, takze asi odlisuje nejake jemne, nepochopitelne nuance, ale dle meho je uplne jedno, jestli operator OMEZUJE sve zakazniky tim, ze je nuti platit za nadlimitni data, nebo je OMEZUJE snizenim rychlosti pod pouzitelnou uroven, na uroven dial-upu, a to za neuveritelne male mnozstvi dat, ktere se na nic smysluplneho pouzit neda, omezeni je to v kazdem pripade.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  05. 04. 2005 02:19

No mne sa zda, ze Spanielsko a Telefonica je skor europsky internetovy podpriemer ako priemer. A tie ceny za vyssie rychlosti su fakt uletene. Btw. pri tom nemeckom 3 MB/s za 50 euro netreba zabudnut, ze v Nemecku sa podobne ako na Slovensku plati aj za DSL linku (+ samozrejme este za klasicku linku). 3 MB DSL linka stoji napr. 25 euro, cize spolu bez zaratanie pevnej linky to je 75 euro (s DPH na rozdiel od spanielskych cien).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 08:59

Myslím si, že Telecom je na tom stejně jak Telefonica. Prostě vrána k vráně. Nejde tady o kvalitní služby, ale o prodej a prachy. Prostě kdo dá víc a po nás potopa ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZZZ  |  05. 04. 2005 10:02

Představ si, co by to byl za křik, kdyby Gross prodal Telecom sice technologickému leaderovi, ale za menší prachy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 10:12

To by byla asi poslední kapka pro Standu, aby odešel. Jeho momentální situace není nijak růžová, ale určitě by ho asi pak ukamenovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr  |  05. 04. 2005 01:39

a koffr se ptá: změní se něco? NE! všechno zůstane při starym. španělé si narejžujou ještě víc, než to ďáli telekomunisti za posledních deset let, wi-fi bude díky tomu pořád pomalý a předražený, alternativním operátorům by se stejně furt něco nelíbilo a kontrolní úřad bude stále podplacenej. talže asi tak


Další operátor Servidores nabízí připojení rychlostí 1200/200 Kb/s spolu s bezplatným voláním přes VOIP v rámci španělské telefonní sítě za 40 Euro (1200 Kč), k této ceně je potřeba přičíst pouze daň, služba je nabízena bez nutnosti platit telefonní linku. Podmínkou je smlouva na 18 měsíců.

jo, to by šlo. co se za 1200 dá sehnat tady? 512/128 negarantovanejch s 3gb limitem (Broadband) nebo 512/128 s FUP a omezení po půl giga???

dobrou noc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 08:55

Nevim jak u Vás, ale já bych si klidně za 1.200,- s DPH mohl pořídit neomezenou, vyhrazemou linku 700/300kbps přes Wi-Fi, ale k čemu. Bohatě mě stačí za 450,- s DPH 200/100 kbps. Na dnešní poměry jsou vysoké rychlosti na nic. Je to vše s agregací (1:50, 1:20, 1.4 atd) a u ADSL ještě omezené na data. Takže se nic prakticky nezměnilo, na místo impulzů větčina lidí (převážně uživatelé ADSL) sledují stažená data. Naštěstí já ne .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  05. 04. 2005 14:33

Mám ADSL 512/128 (3 GB) za 780,- vč DPH od Contactelu skoro rok. Ty píšeš, že to stojí 1.200,-
Nelžeš tady náhodou??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 04. 2005 15:58

Promiň, ale ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gemini2006  |  05. 04. 2005 19:07

Za 1200,- Kč včetně DPH mám vyhrazenou garantovanou 512/256 bez limitu a FUP, dokonce mám bezpatné navýšení rychlostí na 650/300 od 17:00 do 7:00.
Muj provider je PODA s.r.o  Doporučuji každému kdo je v jeho dosahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor