Telecom spustí novou službu na ISDN

Diskuze čtenářů k článku

Tomáš M.  |  26. 11. 2003 17:47

Zajímalo by mě,

1. Jestli je přenosová rychlost nař. při stahování nějakého souboru z internetu

konstantní, nebo jestli se mění jako u klasického připojejí modemem.

2. mám - li zaručeno 64 kb/s jak velká potom bude ona reálná přenosová rychlost(když třeba stahuju náký soubor )?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek  |  05. 09. 2003 14:26

Pred dvema lety jsem svemu tehdejsimu zamestnavateli zrizoval ISDN pripojku. Protoze slo o malou kancelar, zaujala me nabidka na vyuziti D kanalu v rychlostech 9.6, 4.8, 2.4, 1.2 a 0.6 kb/sec. tytto hodnoty se opravdu nachazely na nejake "zastrcene " strance na webu CTc. Byly u toho i ceny, pricemz myslim, ze 2.6 kb/s stalo asu 200  kc/mesic. a tech 9.6 kb myslim asi 1000 kc/mes (bez DPH).

Kdyz jsem volal na infolinku, tak jsem dostal odpoved, ze nic takoveho nenabizi.

Pred temi dvema lety jsem taktez navstivil infostanek CTc na INVEXu, kde me znacne nerudny zamestnanec Telecomu odpalkoval, ze to neni pro kocove zakazniky.

Dotazem u trochu aktivnejsiho obchodniho zastupce jsem zjistil, ze to je opravdu jen pro velke zakazniky, protoze ceny v uvedenem ceniku (cca 200 kc/mes pri 2.6 kb/s) plati pouze, kdyz zaplatim asi 30 tis. aktivacni poplatek...

Takze nerozumim, jakou zase novinku nam to to nase "tele" zase zavadi...

Prekladam si to asi takto: "Jsme pasaci, dari se nam presvedcovat stale nove zakazniky, ze ta nase prehistoricka technologie ISDN je fakt super. Ted bychom jim mohli nabidnou neco co uz stejne maji, presvedcime je, ze to potrebuji a jeste si to nechame poradne zaplatit."

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joska  |  02. 09. 2003 22:09

Je to fakt super plan, uz vidim, jak se vratim z dovolene, a doma na mne ceka dorucena posta.

A hele, nejaky vtipalek mi poslal pres 700 mega blbosti.

Jo ze se mi z toho duvodu zapnuly i  b-kanaly ? (no je to logicke, jak jinak protahnout 700 mb dat).

jo ze musim uhradit 2500,- za internet navic? (no je to logicke, kdyz jsem pouzil oba b-kanaly)

Tak takovou nabidku si strcte nekam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Re  |  04. 09. 2003 03:37

taxi ty vole pred dovolenou pocitac vypni ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Geo  |  02. 09. 2003 20:47

Ještě by mohli na ten D-kanál zavést limit na přenesená data v obou směrech cca 5MB a za dalších 5MB aspoň 250K Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  05. 09. 2003 11:08

Nechápu, čemu se směješ? Jak se zdá tak kromě tebe tady ještě nikdo nepochopil, že PŘESNĚ TOHLE se stane (jestli teda těch ISDN sraček prodaj tolik, aby to stálo za tu námahu s tou tarifikací, evidencí apod.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Umi  |  02. 09. 2003 17:57

Já si osobně myslím, že Telecom provádí svým přístupem k zákazníkovi neplacenou reklamu pro ostatní způsoby připojení a tím pádem přispívá ke zdravému konkurenčnímu prostředí.

Ze sloganem "Naše rohlíky jsou dražší, menší a tvrdší, ale zase je najdete všude." dlouho nevydrží.

Pečte, pečte pánové z Telecomu. Jen tak dál  a dráž a nemáte komu prodávat...

PS: Nenechte se prosím nachytat na ISDN za "paušál" !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uživatel63  |  02. 09. 2003 08:18

Ještě jednou a naplno: Taková služba by měla být v ceně ISDN _ZDARMA_!

A to jako bonus za to, že si někdo něco takového vůbec koupí. Kdyby totiž byla ZDARMA, platil bych VÍC, protože bych si objednal ISDN (dražší než normální linka) a surfoval bych (za 75% a se špičkou od 14 hod.) častěji. A nepochybuji, že by se tím nalákalo mnohem více zákazníků i s mnohem menší reklamou.

Marketingoví specialisté ČTc poškozují firmu! Asi si koupím jednu akcii a budu mít právo vystopit na valné hromadě! Přidáte se?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kovboj2053  |  02. 09. 2003 07:11

CTc jiste vi kam si strcit tuto „vyspelou“ technologii ..... do svejch povolenejch ritnich sveracu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jihra  |  01. 09. 2003 22:13

Vážení. Za paušál 500 měsíčně (+ dalších tuším 450 Kč - nebo kolik - za ISDN linku) budete mít zaručeno pouze nepřetržité připojení D-kanálu se směšnou rychlostí. B-kanály se budou připojovat dle potřeby a budou se platit, ale hlavně - B-kanály se připojí pouze v případě, že to kapacita sítě dovolí. Takže jek znám Telecom, ten bude stále tvrdit, že kapacita sítě zrovna nedovoluje připojení B-kanálů a je po ptákách - za cca 1000 měsíčně máte nepřetržité připojení 6 Kb - prostě bomba!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abc  |  01. 09. 2003 21:09

Vy.erte se na Telecom...

Od Noveho roku se o 17% zdrazi a bude za ty penize furt stejny hov.o !!!

Kdyz si spocitam ze na dial-upu budu platit nejakych 466,-kc za HomeInternet ,ktery ma kredit 13hodin (tj.36kc/hod.)

 a pritom 100metru za barakem mame kavarnu ,kde to je 4x rychlejsi za 40kc/hod. ,tak mi nezbyva nic jineho nez se na Telecom zvysoka vysr...

Zkratka to nebude tak pohodlne (budu muset vylezt z baraku) , ale v pomeru cena/vykon mi to vyjde 4x levneji.

a jeste neco : takovyhle "luxusnich" nabidek co Telecom stale vymysli uz bylo myslim dost .Uzivatel ,ktery to sleduje musi byt zarucene na.rany...

Vzpomente si na pausal "Vikend nonstop", dale pak sliby 100hodin za 500,- , tedka Vam chce Telecom vyrazit dech s 9,6 kbit kanalem ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 09. 2003 22:21

Fajn, ale neuvědomuješ si bezvýchodnost situace mnoha lidí, kterým prostě nezbývá než u žlutého ďábla zůstat.
Já osobně jedu na GPRS (jsem zvědav, kdy nám to žluťas zatrhne) - Eurotel data Nonstop, v naší lokalitě je to srovnatelné s místní rychlostí ISDN a ve špičkách (mezi 17-22 h.) daleko lepší, s normální pací jsem spokojen, ale ten upload... Proto bych bral něco rychlejšího, ale víc jak tu tisícovku za měsíc tu už opravdu nikdo dát nemůžem.
Dále: bydlím v malém městě (s přidruženými vesnicemi 6000 obyvatel) v nejzaostalejším okrese v republice (TC). Nejbližší AP pro CZFree je v Plzni, to je 60km daleko. Kabelovka? Kdo kdy viděl, aby se zajímali o takhle malá města, to samé komerční bezdráti (a že jsem zkoušel firem...). Je tu jediná nabídka, a to negrantovaných 64kb sdílených aspoň 10 uživateli za víc než jsem ochoten dát i za mnohem lepší připojení.
Moje podmínka: trvale garantovaných aspoň 48kbps pro každého uživatele, bez limitu na přenesená data a bez omezení rychlosti přes den. Počet uživatelů není až tak limitující.
Takže mi řekni, jak se Telecomu zbavit a máš u mě pivo. Jo?
Škoda, že MM_Tank je z Moravy, jinak by měl zasponzorovánu jednu plnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holyshit  |  01. 09. 2003 13:24

"Část jeho kapacity může sloužit k přenosu dat rychlostí 9,6 kbit/s například protokolem X.25 nebo IP. Pro obsluhu se totiž využije maximálně 6,4 kbit/s a tak zbylých 9,6 kbit/s zůstává nevyužito."

- z tohohle vyzniva ze je mozny stahovat rychlosti 9,6 kbit/s, ale tak to neni... to je pouze idealni pripad pokud by tam netekly zadny servisni data... myslim ze na lupe se objevilo ze realna rychlost je tak 5 kbit/s a to si myslim muze telecom nacpat do svy velky zluty prdele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telekoumak  |  01. 09. 2003 13:50

Pořádně si přečtěte ten článek,zejména odstavec "K čemu je využít?".Tam je jasně napsáno,že je to vhodné pro platební terminály,dohledové systémy,trvalé stahování pošty nebo občasné brouzdání po webu (připojí se B kanál).Rozhodně to není vhodné pro notorické stahovače,ale právě ti řvou jak nevýhodná služba to je a že je telecom svině atd.Nesnáším idiotský stahovače,který si ve svý zabedněnosti ani nedokážou představit něco jinýho než stahování.Internet není jen o stahování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 09. 2003 15:58

a to mi teda rekni k cemu to treda je .....ja doma nemam platebni terminaly ...chi pouze browzdat na webu , obcas stahnout nakej freeware 5MB, stahnout/odeslat postu s prilohou cca 3MB ....

Opravdu si myslis ze sem notorickej stahovac ... ?

a ted mi rekni vyplati se mi to za 500+600+ cas B kanalu .....

myslim ze ne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telekoumak  |  01. 09. 2003 16:21

Tak si to neobjednávej!Nadáváš Škodě,že vyrábí jen osobáky a ne náklaďáky,když ty potřebuješ odvézt fůru písku?Nenadáváš.Prostě si koupíš ten náklaďák od jiný firmy.A tohle je stejný.Vyhovuje ti to - ok,tak si to kup,nevyhovuje ti to - ok,tak si to nekupuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  01. 09. 2003 16:41

telekoumaku, ty jsi ale mamlas. z tebe by ti soudruzi v NDR ale i v CSSR atd meli fakt radost. Rekni mi vcas, az si budu moct koupit tady v te nasi prdeli pripojeni od nekoho jineho nez od Telekomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikomt  |  01. 09. 2003 17:58

jenomze skodovka vyrabi auta, ktere jsou kvalitni a oblibene a hodne lidi si je kupuje, telecom vymysli takovou hovadinu, kterou si poridi 5 lidi na svoje platebni terminaly (co to proboha je?) a na 9 000 000 lidi co by chteli normalni pausal zvysoka sere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telekoumak  |  01. 09. 2003 18:22

K těm autům - škodovkou fůru písku neodvezete.Stejně je to s internetem,přes D-kanál spoustu dat nestáhnete.Telekom vymyslel službu pro určitý segment trhu,pokud vám nevyhovují parametry této služby,nikdo vás nenutí si ji objednat. A platební terminál je to co slouží k placení platební kartou u vašeho prodavače a těch terminálů jsou desítky tisíc a je rozdíl to připojit přes pronajatý okruh za řádově několik tisíc korun nebo přes ISDN + D-kanál za 600+500 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  01. 09. 2003 19:29

telekoumáku

ani jsi nenapsal mejl takže si myslím že si jen děláš srandu. Přesto se ozvu: Pánové telekoumáci, zaspali jste dobu, ty vaše kecy nikoho nezajímají a kolik si kdo stáhne je jeho věc. buď  něco udělejte nebo vás hodně i ty telekoumáku jednou skončí na pracáku protože je vás čím dál víc na jednu přípojku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uživatel63  |  02. 09. 2003 08:10

Milý telekominíčku, takováhle služba by měla být v ceně ISDN _ZDARMA_, jako bonus za to, že si někdo něco takového vůbec koupí. Jenže Vy pořád myslíte jenom na ty fůry písku, co si do nich strkáte hlavy. Fuj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  01. 09. 2003 19:26

Tyhle kvalitní a oblíbené auta si kupuje čím dál míň lidí a škodovka klesla s podílem na trhu pod 50procent. Proč ? Základní verze je příliš drahá, reinkarnace starého motoru 1litr je k smíchu. Proto pořád máme  v telce reklamu "Já na to mám"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Balas  |  01. 09. 2003 18:14

Problem je v tom, ze Skoda zaroven nevlastni sit silnic a tim neblokuje provoz konkurencnich vozidel. Nekde je mozna doprava po rece (kabelovka), jinde se lide skladaji na vrtulnik (bezdrat) a silnice se vyprazdnuji. Ale ze by to byla nejak mic normalni situace to se mi nezda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 09. 2003 13:09

Tohle by byla dobrá služba, kdyby to už bylo součástí paušální platby za ISDN. Jako placená služba navíc je to nesmysl.

 

Zrovna teď se budu stěhovat na vesnici a zvažuju možnosti připojení. Pevnou linku od ČTc tam ani přetahovat nebudu, zbytečně vyhozený peníze, radši to zruším. Už mám těch zlodějů plný zuby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  01. 09. 2003 12:55

Máme 1. září 2003 a já si po přečtení článku (po technické stránce informativním) připadám jako na 1. apríla !

Je tohle služba, za kterou bude někdo ochoten utratit své peníze? Za ty nehorázné tarify Českého telecomonopolu?

P.S.: V poslední době se rozsypal pytel s aktivitami prodejců "nových produktů" ČTc, kteří nejenom že vám vyvolávají po telefonu domů své "výhodné" nabídky, ale už i obcházejí jednotlivé klienty osobně...
Problém je v tom, že nemají nic, co by stálo za pozornost.

No, alespoň se dovědí, co si myslíme o firmě Český telecom a jejích nabídkách...
:o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  01. 09. 2003 12:34

Zdravim, zhruba 4 roky sem cpal Telecomu prachy za relativne pomaly Dialup. Kdyz sem zjistil ze v mem okoli je mozne si nechat zridit bezdrat, necekal jsem ani minutu. Za sdilenou linku platim 700 mesicne coz je o neco mene nez sem platil za modem. Mam ted neomezeny pristup na internet s 3× vetsi rychlosti za stejnou cenu !!! Myslim si ze Telecom ztraci cim dal vice zakazniku hlavne kvuli sve cenove politice ADSL pripojeni.

Mara

P.S.: A to bydlim na vesnici vzdalene 30km od Brna. Mozna mam stesti, ale dostupnost bezdratu se rozhodne zlepsuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ILIS  |  02. 09. 2003 10:27

Prosim te mohl by jsi me Maro poradit? Ja bydlim cca 40km od Brna v  Mohelne (tj. 3km od Dukovan) a nemam dostupne zadne alternativnipripojeni. Kde bydlis a jake mas pripojeni? Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  03. 09. 2003 14:12

Ja bydlim v Kobericich tj. 6km od Slavkova. Jsem Pripojeny pres firmu INFOS (www.infos.cz), maji pristupove body ve Slavkove, Vyskove a Prostejove. Takze vam asi v tomto smeru moc nepomohu, ale chce to trochu prohledat internet.

Mara

P.S.: Dukovany vidim z okna, ovsem pri velmi  dobrem pocasi. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  01. 09. 2003 12:13

kdybych měl nechat jet počítač celý den aby celý den stáhoval poštu závratnou rychlostí 9,6kbit za sekundu tak zaplatím víc za elektriku....než kdybych se večer připojil na chvíli

myslím, že telecom by měl s tím připojením rovnou rozjet i nějakou P2P síť, při této rychlosti jej RIAA žalovat nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  01. 09. 2003 11:15

Neni mi nejak jasne, jak muze CT strkat prachy do vyvoje takove sluzby, kdyz uz ted je jasne, ze na to nikoho nenalaka... To asi aby mel za co vyhodit prachy, ktere zdime z nebohych zakazniku...
Uz dlouho mam pocit, ze CT dela vsechno obracene a tohle me v tom jen utvrzuje. Casy dialupu a isdn jsou uz davno pryc... Holt maji ISDN jeste porad plne sklady a vyhazovat se jim to nechce, tak provedou drobne upravy, zaplati nejakou tu reklamu (...posleme to po ISDN...) a vesele prodaji dalsich 500 kousku. Jen budou muset, hosi v CT, jeste neco vymyslet, protoze jim tam porad zustava dobrych 9 tisic :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  01. 09. 2003 10:53

Hmm, vzhledem k tomu, ze odhadovana cena ISDN Basic + AODI I je asi 1100, tak mi porad pripada lepsi GPRS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  01. 09. 2003 11:24

ET data nonstop je super. Doporučuju!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rožka  |  01. 09. 2003 08:45

Je mozno takto vyuzivat i sluzebni kanal u ISDN 30, ktery ma sirku 64 kbit? Bylo by to vcelku zajimave reseni a pro mnoho veci by to bohate stacilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Nemec  |  01. 09. 2003 08:54

Bohuzel nepujde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rožka  |  01. 09. 2003 09:26

Nelze to technicky, nebo to nenabizi/nebude nabizet CTc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telekoumak  |  01. 09. 2003 11:17

Nelze to technicky,protože u ISDN2 je signalizační kanál 16 kbit/s,zatímco u ISDN30 je signalizační kanál 64 kbit/s pro všech 30 hovorových kanálů.Data jdou posílat pouze u ISDN2 (max. 9.6 kbit/s).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boss  |  01. 09. 2003 08:29

No jestli jsem to spravně pochopil, tak ta služba má právě tu výhodu, že nebudou tarifikovány ani B-kanály.

Pokud vím, tak za paušál 500,- měsíčně má být možnostz ZDARMA dynamicky připojovat jeden nebo dva B-kanály mimo špičku a za paušál 800,- to má být ve špičku.

Bylo by to asi bezva řešení (rychlostně srovnatelné s dnešním ADSL), kdyby se ty B-kanály připojovaly opravdu spolehlivě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  01. 09. 2003 08:42

Ta to jsi právě pochopil špatně. Bavíme se Telecomu. Až ten zlevní, tak bude konec světa ...

Tohle je samozřejmě tak, že paušál je 500,- navíc k těm cca 600,- měsíčně za ISDN + ještě časové zpoplatnění B-kanálů !!!

Tohle je jeden z dalších kroků Telekomu, kterým říká: "Já na Vás kašlu, plaťte a buďte rádi že ceny nezvedám !"

Zapoměňte na pevné linky a hledejte aleternativy, třeba bezdrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boss  |  01. 09. 2003 13:38

Doporučuju přečíst si o tom více něž jen na zive.cz

cituju např z Lupa.cz

  • Varianta AO/DI I: služba by byla za příplatek 500 korun měsíčně (tj. nad paušál za ISDN linku jako takovou). V této ceně by bylo obsaženo trvalé připojení po D-kanálu, a dynamické přidělování B kanálů v době mimo špičku, která by zde (pro tuto konkrétní službu) začínala již ve 14 hodin. Dynamické přidělování B kanálů jindy (ve špičce) by bylo zpoplatňováni minutovým tarifem (ve výši 75 procent sazby internetového dial-upu ve špičce).

  • Varianta AO/DI II: služba by byla za příplatek 800 korun měsíčně a rozdíl by byl v tom, že B kanály by se přidělovaly v ceně v době špičky a za minutový poplatek (ve výši 75 procent) v době mimo špičku)
  • pokud by to opravdu mělo být takhle tak ....  :o))

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Habos  |  02. 09. 2003 14:56

    Takhle nějak to opravdu bude, ale slyšel jsem že doba připojení se bude počítat za skutečnou délku nikoli za impulzy , což by znamenalo tarifikaci po sekundách

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Venca  |  01. 09. 2003 08:43

    no to bych se divil, kdyby to bylo takhle laciný ... že by konečně něco pro normální lidi ... zvlášť jestli se agregace u ADSL provede tak, jak dosud

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ali  |  01. 09. 2003 09:00

    No bude to to samé jako ISDN doposud, ale jak budete dělat něco jiného než stahovat poštu tak se Vám připojí třeba na 2 minuty obě Bčka a zaplatíte 2x internetový paušál, který je výhodný až po připojení delším než 10minut (pokud se nepletu).

    Pak se to odpojí (pujdete se vyčůrat) a pak se to zase připojí a .....

    A za měsíc se z účtu poserete jenomže při tomto úkonu se Vám to zase odpojí a tak to jde dále.....

    Nějak tak?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jerry  |  01. 09. 2003 12:39

    Jsem zvedav jak se bude resit to, aby se Vam treba pri stahovani posty nezapnul Bkanal.

    Prece objem stahovanych dat nema s rychlosti nic spolecneho. ISDN se mi taky nezpomali ze 64kbit na 9.6kbit, kdyz budu pouzivat ICQ!

    Jinak ten programek od Fritz fungoval uz davno (psal jsem to v prvnim prispevku). A sralo me presne to jak pises. Bleskove to dokazalo pripojit Bkanal i kdyz jsem nechtel, tak jsem to radsi hned vypnul. To bych se totiz nedoplatil.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek  |  01. 09. 2003 12:39

     zase jeden co stale doufa v Telekom... Od te doby co serfuju na kabelovkce se je smeju tem hlupaku, kteri neustale skacou Tekomu na špek. Ale co .. sou to jejich prachy a nervy  ....a mne to jen zvysuje sebevedomi a náladu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Hegemon  |  01. 09. 2003 13:05

    Takže hlupáci skáčou na Tekom ano?  A dovedete si představit, že třeba ti "hlupáci" ve své lokalitě jinou možnosz nemají? Já jsem telekom zrušil v r. 1999 a až do jara tohoto roku jsem musel chodit do I-kaváren, protože kabelovka dodnes  Internet nemá (tak jsem ji zrušil taky). Dnes mám bezdrát. Tak si to svoje sebevědomístrč...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek  |  01. 09. 2003 15:50

    ale ja nemluvim o roku 1999 ale maximalne o rok zpatky ... vic ne ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Speedy  |  01. 09. 2003 16:36

    Mirku. napis mi prosim, jak se v Litovli pripojim vetsi rychlosti nez 64kb za rozumnou cenu. (do 1500 Kcs). Jestli mi to najdes, napis mi adresu (svoji), maz u me petikilo.

    dikec

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Speedy  |  01. 09. 2003 16:36

    Mirku. napis mi prosim, jak se v Litovli pripojim vetsi rychlosti nez 64kb za rozumnou cenu. (do 1500 Kcs). Jestli mi to najdes, napis mi adresu (svoji), mas u me petikilo.

    dikec

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MM_tank  |  01. 09. 2003 19:38

    No nejsem Mirek, jsem MM_tank ale to 5ti kilo beru taky tak se mi ozvi jak mi ho pošleš.

    http://www.rps.cz/module.php?name=index&file=index

    doklad o propití této částky v podobě účtenek z restaurace mohu zaslat

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  01. 09. 2003 22:02

    Škoda, že ani jedno není pro ZČ region. Naše oblast je snad prokletá - i nejbližší AP pro CZFree je 60 km daleko - v Plzni

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    DALE  |  01. 09. 2003 22:24

    hele tak mi sezen naky podobny priojeni v Teply okres Karlovy Vary... pokud to dokazes mas uz dohromady litr ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MM_tank  |  02. 09. 2003 08:53

    vypadá to že se neuchlastám  a že ještě musíš počkat

    jedinou šanci vidím v tom, že najdeš pár nadšenců a pokud to bude fyzicky možné, tak k vám někdo signál zajistí z Mariánských lázní. Těch cca 10km vzduchem není při přímé viditenosti (třeba komín - komín) problém.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    DALE  |  02. 09. 2003 18:34

    hmmm jenze prima viditelnost neni :( je to oproti nam v udoli... mno coz budu se modlit at Telecom zavede nakej pausal :///////////////

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Speedy  |  02. 09. 2003 14:58

    a kde jke tam to pripojeni 64kb za 1500 ????

    myslis ty svandy o rychlosti GPRS + vecerni zrychleni ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MM_tank  |  02. 09. 2003 17:18

    většina lidí by si vybrala z tohoto, a stačilo by jim připojení od 5ti hodin večera do rána  a 24hodin o víkendech a o o svátcích





    Večerní linky (ICQ a mail 24 hod. denně)


    64 kbit/s (17 – 8 hod. + 24 hod. o víkendech a svátcích)
    500,00 Kč


    96 kbit/s (17 – 8 hod. + 24 hod. o víkendech a svátcích)
    750,00 Kč


    128 kbit/s (17 – 8 hod. + 24 hod. o víkendech a svátcích)
    1 000,00 Kč


    192 kbit/s (17 – 8 hod. + 24 hod. o víkendech a svátcích)
    1 500,00 Kč


    256 kbit/s (17 – 8 hod. + 24 hod. o víkendech a svátcích)
    2 000,00 Kč



    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Notex  |  01. 09. 2003 19:39

    http://www.wsc.cz/ jsi zkousel? Pokud net pouzivas prevazne vecer, tak se dostanes na cenu okolo 500,-.. Kukni se na HOME tarif

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Speedy  |  02. 09. 2003 15:01

    do houm tarifu fakt nejdu :) grps mam stejne rychle, mozna o chlup drazsi ale mobilni.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Notex  |  02. 09. 2003 18:16

    GPRS jede max 4x9600 = 38400bps

    Co jsem koukal do ceniku, tak 64k linka vyjde na 490Kc mesicne pokud pracujes od 18-06 + vikedny a svatky, coz je 40 procent ceny GPRS. 128 je za 960, coz je stale levnejsi nez GPRS, rychloste nekde jinde. Kazdopadne to predpoklada, ze chodis do prace nebo do skoly a ze net pres den nevyuzijes. Pokud jo, tak je to jiny..

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Čenda  |  02. 09. 2003 06:49

    Mirku,

    hlupák jsi Ty, pokud si myslíš, že každý má jinou alternativu než Telezloděje. Holt jsou místa, kde jiná možnost není...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ILIS  |  02. 09. 2003 10:19

    Amen.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Radek  |  10. 09. 2003 12:32

    Jak muze mit debil sebevedomi, nechapu .. ) A o kabelovkach tu ani nic nepis, to jsou jeste vetsi gauneri, protoze nedelaji VUBEC NIC. UPC ma kabelovku pres ulici v panelaku a pred 3 roky mi rekli ze maji 5 let stop stav na rodinne domky. Kam maji drat natazenej, tam ti MOZNA daji inet, pac vsude to nemaji dodelany, jsou s prachama v pr... a nemuzou investovat. Jen pro tvoji predstavu, nebydlim v horni-dolni ale Praha 4 vilkove-sidlistni zastavba. Vubec vetsina konkurence dela uplny HO, tak nevim, proc kazdej nadava na Telekom, kterej dela aspon neco. A protoze vi, ze ve spouste oblastech je jedinej, tak si vyskakuje. Coz je normalni chovani v bezkonkurencnim prostredi. Ne monopolnim, BEZKONKURENCNIM. UPC nikdo nebrani tahat dalsi draty .. Telekom byl statem donucenej natahat draty do kazdy chaloupky na cemz dost prodelal, tak se chce zahojit ... Lidi snazte se MYSLET a kopejte do konkurence, jinak se CTc nezacne chovat normalne ... howgh .. )

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jerry  |  01. 09. 2003 00:17

    Je normalne v ovladacich pro modem Fritz. Myslim se to jmenovalo Fritz2web. Po jeho nastaveni jsem byl porad pripojen na Dkanal a pripojeni k internetu se nevytacelo, ale pripojovalo se k mistni siti. Umelo to dynamicky pripojovat 1 nebo 2 B kanaly.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Karel Vávře  |  01. 09. 2003 08:00

    Jerry, myslím že se mýlíš. Ten soft který popisuješ zajišťoval pouze to, že se v případě potřeby připojovaly či odpojovaly jeden nebo dva B kanály. S průchodností D kanálu to nemá vůbec nic společného. Principem tohoto projektu je, že pokud nestačí minimální rychlost D kanálu, tj. 9,6kbps, připojují se jako významná posila B kanály. Hlavní senzací je, že ačkoli zcela minimální rychlostí, tak je to permanentní připojení.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jerry  |  01. 09. 2003 08:19

    Jo, tak jsem to nemyslel. tech 9.6kbps jsem samozrejme vyuzivat nemohl. Jen jsem chtel napsat, ze to neni nejaka novinka, na ktere by musel CTc dlouho pracovat, protoze fungovat uz mu to mohlo davno.

    Dost by me zajimalo, jak se bude urcovat, jestli rychlost 9.6kbps staci nebo ne.

    Ja jsem ten programek musel vypnout, protoze se dokazal na ten (alespon 1kanal) dokazal spojit bleskove i kdyz jsem nechtel. Pri dvouminutovem impulzu to pekne nastvalo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    TelcoLooser  |  01. 09. 2003 13:19

    Jo ted uz muzeme jenom cekat kdy telekom zacne pouzivat RFC XXXX TCPoverHolub. (Tato nova technologie Vam umozni to ze po prichodu domu budete jiz mit doma veskery mail, jedine co budete muset ucinit je dolit trochu vody holubovi a dosipat zrni aby mohl fungovat i pristi den) nebo kdy uvede na trh nove, inovovane 300Baudove telefony s novym vylepsenym pokladanim sluchatek do modemu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    TelcoLooser  |  01. 09. 2003 13:20

    dosypat grrr...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor