Pane Crho,
vaši odpověď považuji za značně nesolidní a člověk na vašem místě by měl zachovávat alepsoň základní pravidla řádného jednání. Pokud sdělujete tyto informace tímto způsobem veřejnosti, tak pravděpodboně s nějakým záměrem.
Dovolte, abych připomněl, že jste se svými zákazníky-občany uzavřeli tzv. spotřebitelskou smlouvu ve smyslu Občanského zákoníka a zákona O ochraně spotřebitele. Pokud je číslo, z kterého je iniciováno volání, umístěno v síti ČTc (a to je naprostá většina), tak za uzavřené smluvní vztahy a poskytnuté služby vč. účtování zodpovídáte.
Sám dobře víte, že za obchodní vztahy s telefonními účastníky nemůže zodpovídat třetí subjekt, Váš obchodní parner. Je vaší zákonnou povinností vaše zákazníky-spotřebitele chránit. Vaše počty, kolik inkasujte za spojení, v jaké síti se nachází cílové volané číslo, kdo v řetězci následných smluvních vztahů porušil zákon mně nemusí zajímat. Nemusí mně ani zajímat, kam jdou dále peníze od Vás , ale zajímá mne, kolik za poskytnutou vadnou službu musím platit ČTc.
Vy jste můj obchodní partner, vy nesete obchodní zodpovědnost za to, že další v řadě (vaši obchodní partneři) dodržují zákon, byť nejste přímými viníky. Obchodní zodpovědnost nesete i v případě, že Vás k takovému jednání nutí státní orgán (ČTÚ).
Pro mne nejsou důležitá mediální prohlášení o přijatých opatřeních, ale zejména výsledky, která tato opatření přinesla.
Pokud tak sleduji, tak za více než dva roky jste s tím problémem příliš nehnuli.