Je to unavne. Vetsinu mladych a nebo sice starsich ale zdravych jedincu Covid neohrozuje, krom pripadu, kdy se takovy jedinec setka s prilis velkou infekcni davkou (tyka se napr. zdravotniku). Tato vetsina onemocneni zastavi na urovni sliznice pripadne drive nez se rozjede zanetlivy proces zpusobeny spike proteinem. Ockovani pro tuto skupinu absolutne NIC neresi. Ockovani deltu stale prenasi byt v mensi mire, to ale plati do 4 mesicu po ockovani. Pote jsou na tom stejne s neockovanymi. Pravidelnym ockovanim teto skupiny vsak zvysujeme riziko zanetlivych procesu v tele pri pozadovane reakci tela na ockovani. Plati zde ze cim casteji budeme ockovat, tim roste riziko pro ockovaneho. Plati ze bohuzel ockovani zdravym pomaha pred nemoci, kterou by prodelali slabe ci vubec, ale potencialne jim pri opakovanem ockovani prinasi riziko zanetlivych procesu. Zadna tecka za Covidem v dohledne dobe nebude.
Byly staženy na politickou objednávku. Iveřectin je totiž moc levný. A tak se polivědci zase “usnesli”.
Očkovat někoho dost nespolehlivou vakcínou na jaře a myslet si, že imunita vydrží do zimy, je buď blbost, nebo podvod. Nevěřím, že Chlibek to nevěděl. Spíš to vědět nechtěl, stejně jako všichni zainteresovaní v očkovacim byznysu. Očkovaní proti chřipce je stejně neúčinné a krátkodobé a tuto zkušenost mají lékaři pár desítek let.
Celkem mě pobavil Smejkal, kterého jsem náhodou uviděl tady:https://youtu.be/DS2MS2FX5QA... Zajímavě se názor těchto "proroků covidismu" vyvíjel v čase:1. Kdo je plně očkován, bude v klidu, covidem neonemocní a ani nikoho dalšího nenakazí2. Kdo je plně očkován, je chráněn před těžkým průběhem3. Kdo je plně očkován, tak má v nemocnici na JIP lehčí průběh.Předpokládám do budoucna čtvrtý stupeň:4. Kdo je plně očkován, exne s úsměvem a radostněji než neočkovaný.
Ovšem nelze zapomenout na TEČKU. Když opícháme 8-9 miliónů přijde tečka.😀😀😀
A to ještě na webu MZ píšou, že je potřeba 60-70% proočkovanost, pak v médiích mluvil Vojtěch o 75%, teď nedávno, že ideálních je 90%. A pak do své nové kampaně zahrnou fotku mrtvoly s popisem, že umřel, protože neměl 3 dávky.
Zacinam si myslet, ze skutecnym zajmem neni lidi chranit. Protoze takto mizernou vakcinu a zaroven takto hystericky tlacenou do populace jsme tu jeste nemeli. Ockovat timto zmetkem mlade 12+ uz je primo perverze.
"Několik vědeckých studií, které to tvrdily, bylo staženo" tak potom nejde o to že by neochránil ale o to že ten názor je nevyhovujúci.
Asie i Izrael mají už klid. Protože mají disciplínu. U nás je každý epidemiolog amatér
Asie teda moc klid nemá. V Číně to roste. Singapur je komplet proočkován a má nejvíc nakažených v historii. Další země jako Japonsko očekávají další vlnu, atd.
V Izraeli také uznávají laboratorní potvrzení protilátek proti covidu. Souhlasím, že v Izraeli tamní odborníci vědí co dělají.https://www.reflex.cz/clanek/tema/108522/izrael... ...
prosím nemluvte nesmysly a podívejte se na nějaká dataEpidemie chodí ve vlnách, tvar logistické křivky!Izrael akorát končí třetí vlnu, kterou měl přes léto. A byla výrazně horší, než ty dvě předchozí!A s nimi si to projela Palestina a hádejte co? I bez očkování podobný průběh...
Jak se situace jeví, Ivermectin nejspíš opravdu není ten všespásný řešič, avšak dle současného poznání před covidem zdaleka nejlépe chrání prodělání covidu. Z grafů dnes zveřejněných na novinkách celkem jasně vyplývá, že "game changer" parametr, tedy rozhodující, hlavní parametr, který má naprosto největší vliv na to jak kvalitně jste chráněni před covidem, je ..... prodělání covidu. viz.https://www.novinky.cz/domaci/clanek/i-kdyz-mate... ... Zveřejněné grafy celkem jednoznačně ukazují, že ten kdo jednou prodělal covid už může za covidem nejspíš udělat tečku.Jediný problémek je v tom, že tento způsob získání imunity je poněkud riskantní. I když, ze své vlastní aktuální zkušenosti, kdy jsme celá rodina prodělali mutaci delta, mohu naštěstí říct, že to nebylo nijak hrozné. Paradoxně zdaleka nejtěžší průběh jsem měl já, který jsem přitom byl očkován 2x Pfizerem (druhá dávka před čtyřmi měsíci). Neočkovaní členové měli průběh znatelně lehčí. Ale samozřejmě připouštím, že to může být jen náhoda. Každopádně v souladu se zveřejněnými grafy téma covid považuji za sebe a svou rodinu za uzavřené. V Synlabu si celá rodina občas necháme udělat test na protilátky a buněčnou imunitu a pokud vše bude na pozitivní a stát nás přesto bude diskriminovat, tak zvážím, zda si neudělám nové hobby - právníci a správní žaloby.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 11. 2021 21:18
Pred opätovnou nákazou najlepšie (na 100 %) chráni smrť na prvú nákazu. To je nesporné. 🙂
To je nepochybně fakt, ale já jsem skromnej, nepotřebuju mít to nejlepší. S kvalitou ochrany, která mi vznikla díky prodělání covida, jsem naprosto spokojenej.😉
Akorát výzkumy dokazují že očkování je účinnější než prodělání. Proto se už 200 let s úspěchem očkuje a mnohé infekční nemoci díky tomu zmizely
Záleží na nemoci a typu očkování. Zpravidla je ochrana po nemoci silnější, ale ty vedlejší účinky za to moc nestojí.
To je sice obecně pravdou, avšak covid není žádná ebola, nebo třeba neštovice... covid je vir chcípáček, jak kdysi poznamenal sám prof. Flegr. 😀Jak se situace ukazuje, pro zdravé, pravidelně přiměřeně sportující, štíhlé lidi ve věku pod 60 let covid statisticky žádné významné riziko nepředstavuje.Pro rizikové skupiny je správnou cesou pravidelné zřejmě doživotně se opakující očkování.
Vedlejší účinek očkování SMRT.
V případě covidu výzkumy naopak vcelku jednoznačně ukazují, že po prodělání covidu získáte kvalitnější imunitu než po očkování.
Prodělání Covidu chrání opravdu dobře proti opětovné nákaze, jen minimum lidí se nakazí opakovaně, ale má o několik řádů horší vedlejší účinky než vakcinace.A neřízené promořování poškozuje zdravotnictví a průmysl víc než lockdown.
Jo, připouštím, že to tak může být - u rizikových skupin. Kdybych měl hmotnost 120kg, BMI nad 40, vysoký krevní tlak, cukrovku, kardiovaskulární onemocnění, apod..... tak bych se pochopitelně před covidem hrůzou klepal a volil bych cestu pravidelného očkování - jak se zatím situace vyvíjí, tak se zdá, že imunita získaná po očkování rychle vyvane, na rozdíl od imunity získané proděláním covidu, takže očkování bude zapotřebí neustále pravidelně opakovat.Jenže tyhle tělesné parametry nejsou mým případem ani případem nikoho z mé rodiny a tak covid pro nás představoval pouze nepříliš závažné onemocnění. Ale souhlasím - pro rizikové skupiny zřejmě není jiné cesty než očkování.
Ještě tam chybí "nebo kdybych měl nad 50 let".> tak se zdá, že imunita získaná po očkování rychle vyvaneTo je nejspíš mylný dojem navozený tím, že se nejdřív očkovali nejstarší lidé s nejslabší odezvou imunitního systému. U mladších ročníků klesají protilátky pomaleji. A jak to vypadá, odezva na třetí dávku je mnohem silnější, takže by měla vydržet déle.
Není to žádný mylný dojem, ale závěry nejedné vědecké studie, které přicházejí s vcelku jeznoznačnými závěry - za 6 měsíců od posledního očkování je ochranný stupeň očkování méně než poloviční. Nebo vy vážně věříte tomu, že po v současnosti nabízené třetí dávce očkování nepřide čtvrtá,..a pak pátá, a tak stále dál? Tak schválně, vzpomeňte si na tuhle diskuzi za rok. 😀Ad. věk 50 let - Ze své vlastní zkušenosti bych řekl, že kalendářní věkové omezení je dost ošemetné, protože biologický věk se od věku kalendářního může značně lišit. Někdo může být alkoholem, nehejbáním se, přejídáním, nezdravou stravou .... ve třiceti v daleko horší reálné tělesné kondici než sportovec/asketa v sedmdesáti. Tu věkovou hranici bych posunul spíš někam mezi 60-65 let.
"má o několik řádů horší účinky než vakcinace" platí u důchodcůu mladých lidí stoprocentně ne, ve skupinách mezi se to někde láme
Nemohli byste zjistit co se tak zázračného stalo v Indii? Jedna vlna covidu a konec, od té doby pohoda. Zlé jazyky tvrdí, že hromadně nasadili Ivermectin, ale to se mi moc nezdá.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 11. 2021 19:26
to je samozrejme blbost. ale ta 1 vlna je zvlastni, mozna nerizene komplet promoreni
Já tedy nevím, ale ve statistikách vidím dvě vlny s tím, že ve druhé měli přírůstek 400k nakažených denně. Současná proočkovanost 22% a těžko říci, jak kvalitní mají statistiky, když lékařská péče na vesnicích asi není dostatečná.Zdar Max
"Ne každá studie stojí na reálných základech."To by měla být pointa celého článku a ne nadpis jedné z částí. Faktem je, že tečku za covidem očkování také neudělalo a neudělá i když jsme v to mnozí doufali. A proč? Protože studie účinnosti byly šity stejným typem jehly...
A co Isoprinosine?
co s nim?
A souvislost s technikou je jaká? Nebo jen opět nudný clicbait na téměř covidu?
Ze by Věda?(VTM)
Bohužel, toto má s vědou málo společného...
Článek o vědeckých studiích nemá nic společného s vědou? 😀
Z článku to vypadá na řádnou fušeřinu. Já bych řekl, že víc než Inver...(jak se to píše?) by se mělo zaměřit na kvalitu časopisů a publikovaných článků. Takhle to vypadá, že si tam může každý napsat, co chce a bude to publikováno (viz třeba: https://kechlibar.net/2018/10/03/smejici-se-bestie... ). Bůh ví, kolik takových zfušovaných nesmyslů se šíří a ovlivňuje důležitá rozhodnutí v různých oblastech!
Já bych to neviděl tak negativně, na covid 19 to možná nepomohlo, ale zase se tím třeba včas vyléčilo spousta lidí s hlísticemi.
Co se Covidu týká, tak moje čerstvá zkušenost: můj kolega, 32let, fotbalista za místní vesnický prales, dobrovolný hasič, celkem fajn chlap. Pořád plnou hubu keců o rýmičce, že počká na vylepšenou verzi vakcíny a roušky jsou na hovno atd... V pátek skončil na JIP s "rýmičkou", dnes ráno po něm zůstala přítelkyně s dvouletým synem a zarmoucená rodina. Za mě: holky a děcka je mi líto, blbec dostal co zasloužil, ale kvůli tomu děcku mohl tu hrdost hodit za hlavu...
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 11. 2021 17:54
Úplně stejnej srdceryvnej příběh jsem dnes už četl, akorát tam hlavní "hrdina" umřel po očkování.
Tak hlavní hrdina je vždy na té straně, která platí scénáristu. Podobných příběhů se dá na internetu najít dvanáct do tuctu; já mám tu "výhodu", že jsem tak říkajíc "seděl skoro v první řadě". Pitomec bydlel pár baráků od mě; léta jsme spolu dělali ve stejné fabrice; potkávali jsme se na vesnických akcích,...
Tak je snad normální, že po očkování budou lidé stále umírat. Nebo očkování je snad zárukou nesmrtelnosti? Ono si to nechce plést korelaci s kauzalitou, že...
Ale v jiných případech je pravda ale ta, že že mu Covid prostě nesedl. Umřel by i kdyby byl očkovanej. Očkování na to nemá žádný vliv. Myslím, že to do roka praskne, až se prodá aktuálně navařený sajrajt, kterému hoří expirace.
Za celé téměř 2 roky zemřelo v ČR ve věku 25-34 let celkem 62 covid-pozitivních lidí. Je až k nevíře, že v každé diskuzi se najde někdo, kdo znal někoho z této skupiny. Patrně všichni znali ty stejné lidi :-O
To se dá celkem snadno zjistit jestli říkáte pravdu, protože 32 letých mrtvých na covid bude velmi málo, musí se jednat o naprosto vyjímečnou záležitost.Jinak, přímo v mé rodině, o desítky let starší než byl ten hasič, mutace delta....sice to neprobíhalo jako rýmička, ale jako středně silný týden trvající zánět horních cest dýchacích. Teda nic příjemného, ale na druhé straně ani nic fatálního. A obě moje děcka (14 a 19 let) - neočkovaní - covida u nich prozradily teprve až testy. Nemoc samotná měla velmi lehký průběh - jako lehká bronchitida spojená se zánětem obličejových dutin.
Také jsem měl lehký průběh, čímž můžeme vyloučit, že je covid nějak nebezpečný - prostě jen další židozednářské fakenews, kterým nás chtějí zotročit.
Vy se covida děsně bojíte, viďte? Tak se nechte očkovat, nejlépe 3x, a pak pravidelně každého půl roku po zbytek života. To vám snad dodá aspoň trochu klidu a psychické pohody a vy snad možná přestanete mít potřebu zesměšňovat sám sebe hloupým plácáním. 😉Jinak, je jisté, že každý, kdo má obavu, že není v takové tělesné kondici aby jeho tělo covida zvládlo, tak pravidelné očkování je pro něj východiskem. Pro rizikové skupiny je očkování rozhodně cestou.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 11. 2021 01:14
Vazeny pane doktore, muzete se podelit o doborne poznatky, ktere jako lekar jiste mate, ze?
akorát že rychlou kontrolou nad úmrtími s covidem:https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/api/v2/covid-19/umrti.csv... Nikdo ve věku 32 let tam není. Je tam jeden 22 let, což je opravdu unikát. V pátek a dny kolem je ještě jeden další člověk lehce pod padesát, dva 50+ a jinak vše nad 60 let.
Teď jsem ti to CSV stáhl a poslední data jsou tam ze 7.11., zatímco ten člověk psal 8.11. Takže jste kontroloval podle doposud nedodaných dat - není divu, že se ten záznam nenašel.Asi je potřeba ještě chvíli počkat, než bude slušná pravděpodobnost, že data už tam jsou (někdy se údaje vykazují i se zpožděním).
Rád bych posnídal :https://images2.imgbox.com/89/23/8t8NhPpv_o.jpg... 😀
Aby za par rokov nebolo nemám ID-PAY-0-666 čip a rád bych posnídal, a potom vážne môžeš zaplatiť už len to uzinou. 😀
Kolik z tech 128 studii bylo stazeno?https://c19ivermectin.com/... Uplne stejne jako s HCQ, obe drogy dlouhodobe pouzivane a bezpecne, HCQ dokonce muzou dlouhodobe pouzivat tehotne zeny. A i v pripade, ze funguje jen jako placebo, tak je to porad lepsi jak zadna vcasna lecba, coz se prakticky provozuje dodnes...
Nějak se zapomnělo na to odkud ten Virus přišel, zapomnělo se jak nejmenovaný stát zamlčoval informace a zatýkal vlastní lékaře co upozorňovali že se něco děje, zapomnělo se jak skupoval rouška aby je následně za násobky cen dovezl zpátky atd.
Na to se nezapomnělo, ale kdo bude moc hlasitý, bude mít problém s dovozem a každý je více či méně závislý na továrnách v Číně.
Pro konspirátory jen důkaz, že se to elita snaží skrývat 😀
Fanoušci konspiračních teorií milují zaručeně pravdivé studie vedené na neexistujících pacientech 🙂Nejvtipnější na tom je, že zatímco očkování vyjde na pár stovek, pobyt na JIP vyjde od 50 tisíc nahoru (za den!), stejně jako léčba monoklonálními protilátkami taky vyjde přes 50 tisíc. A ze všeho nejlepší jsou lidé, kterým Covid-19 zničí zdraví, takže musí trvale denně zobat pilulky.Takže si dovolím jednu konspirační teorii já: Odpůrci očkování ve skutečnosti bojují za zisky velkých farmaceutických firem.
https://manipulatori.cz/hoax-platba-za-pacienta-n... ...
To jenom potvrzuje co píše. Cena za JIP je dokonce podle toho 60tis. Čili pokud pacient s Covidem skončí na JIP stojí nás 60tis, oproti ceně očkování. Jediný problém u toho je, že u jistého procenta očkovaných se stane, že na JIP skončí též, ale bude jich podstatně méně.
Vite kolik jedincu skoncilo na JIP, jejimz primarnim onemocnenim byla tato ryma? Ze statistik vychazi ze jsou to radove stovky pacientu v CR. Podobne blbce strasici rymou bych odeslal do Anglie kde jiz je zarazena po bok smrti z rymy, chripky a dalsich bestialit.
Samozrejme, že ivermektín je najspoľahlivejším liekom na neexistujúci covid, ale big pharma to nikdy neprizná, lebo z ivermektínu za 50 centov sa nedá ryžovať ako z vakcín, nedá sa do neho vložiť čip, ani ním meniť DNA.
Tak ty by jsi to DNA změnit asi potřeboval, třeba by ti to potom začalo myslet.
Z finančného hľadiska je očkovanie o dosť lacnejšie ako jeden PCR test. Už keď im chceš prekaziť biznis
Ovšem očkování, které bude celá populace každých 6 měcíců povinně pravidelně opakovat a kdo se těchto happeningů odmítne účastnit, bude diskriminován, to je doslova business snů.
Jo, dělat PCR testy co tři dny, to určitě nic nestojí 😂
Souhlasím. A proto je třeba státu připomenout, že existují protidiskriminační zákony. Jak statistiky vcelku přesvědčivě ukazují - imunita získaná nikoliv očkováním, ale kontaktem s virem covidu je kvalitnější a dlouhodobější než imunita získaná očkováním. To je celkem přesvědčivě vidět třeba na faktu, že nemocnice plní docela dost lidí se dvěma dávkami očkování, avšak takřka nikdo, kdo už jednou covida prodělal.Pokud stát na jedné straně u očkovaných nezjišťuje jejich aktuální imunitní odpoveď, úroveň jejich protilátek a automaticky tyto lidi bere jako chráněné a bezinfekční a zároveň na druhé straně odmítá uznat jako bezinfekční ty lidi, kteří mají laboratorně doloženou imunitní odpověď. Tak se dle mého názoru dopouští diskriminace a proti tomu naštěstí ČR přijala řadu i mezinárodních norem. Když doklad o protilátkách může uznávat Švýcarsko a Izrael, asi pro toto uznávání nějaké pádné vědecké důvody existují. A pokud je český stát ignoruje a nechová se racionálně, domnívám se, že to zavání diskriminací skupiny obyvatel.
Názor byl 2× upraven, naposled 9. 11. 2021 08:01
Jen ze drahy posuku, jako velice individualni reakce na ockovani se ukazuje kdyz pro nejrizikovejsi, prinasi ochranu na nekolik mesicu. Ja paradoxne mam za cca 400 Kc, test na protilatky kde primo ve vysledku stoji "Pravdepodobne se jedna o probihajici ci probehlou koronavirovou infekci nebo protilatky po vakcinaci", vyhotoveno v laboratori Nemocnice ..." a to vice nez po oficialne uznane nemoci pred cca 1 rokem, tento test je uznavan i v Rakousku...
Proč šest měsíců? Jednou do roka jako chřipka, před sezónou by byl a deální frekvence. Žádná pandemie ovšem není na věky.
Pokud vím, statisticky se proti chřipce nechává očkovat cca.5-10% obyvatel. Jsou to ti, kteří se chřipky bojí a tak se pro svůj psychický klid nechají dobrovolně na základě svého vlastního rozhodnudí očkovat. Pokud by stát postupoval stejně také i v případě covida, tak bych to považoval za zcela OK. - Kdo se cítí být rizikovým nechť se nechá očkovat. Očkování je osobní ochranou očkovaného. Já na očkování proti chřipce nikdy nebyl. To jde zcela mimo mě.
Jenže Covid není chřipka, nakažlivost je někde úplně jinde, proto je to taky pandemie. V neočkované populaci taky bude mnohem rychleji mutovat...
Vzhledem k tomu, že jsou na Zemi populačně obrovská území kde se covid neřeší, tak pokud bude vir mutovat, tak má k tomu prostoru stále docela dost a naše malá zemička na tom nic nezmění.
Ale ani vakcína.😉
Situace ve státech, které mají dostatečně proočkováno (Švédsko, Dánsko, Portugalsko, ...) ukazuje, že ano.,
ne: zaměňujete fázi epidemického vlnění s konečným stavemBelgie má proočkováno podobně jako vámi zmíněné a vývoj má aktuálně podobný tomu u nás. V Dánsku zdá se začíná nová vlna, alespoň tamní vláda si to myslí a začíná zase s restrikcemi.
Co komentátor do diskuzí, to doktor z oboru virologie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.