Jen drobná oprava - u bump mappingu se nehýbe s geometrií ani s pixely, ale pouze s normálou při výpočtu osvětlení. Jinak moc pěkný článek.
Autorovi děkuji za nádherný článek,tohle je u mne novinařina.
Co mě by zajímalo více u toho síťového modelu je tvorba kódování videa pomocí vektorů, zde se také využívá podobný postup kdy se tvarům nejprve musí přiřadit geometrický tvar a teprve pak se kóduje, výhoda je pochopitelně ve velikosti souboru kdy kapacita dnešních kamer by stačila na týdny / měsíce ne hodiny / dny. Už se to testuje zatím je to slabé / nedokonalé (výkon čipu nestačí) a někdo si myslí, že to není reálné protože takových vektorů by prakticky bylo nekonečno ovšem pozor i zde bude platit, že ne vše se zaznamená tzn. výsledek bude lepší než bitmapa (s možností lepšího zoomu), velikost o mnoho menší a přesto nemusí být snímání oproti realitě 100% podobně jako data vyhazuje H.264 / H.265 bude pracovat i vektorová komprese videa pochopitelně jak píšu s mnohem přijatelnějšími výsledky. Vlastně ani jiná možnost nebude protože 32 - 64K (také nás to jednou čeká) by bitmapa prostě nedala. To, že budou větší disky také nepomůže, při takových objemech dat by SSD měl už vážný problém (zoufale pomalý) a to samé platí i o pevné RAM až SSD nahradí.
3 D = tri dedove 😀 (Kaspar Zeman a Baltazar) 😀
Hele ZoNĐe (či kterého čerta jsi) to už taháš i sem ty kecy? Já chápu zábavu na poradně, ale toto? Fakt jsi asi mimo.:-/
Tento článek byl kdysi v computeru... A musel jsem si ho přečíst min. 2x abych to trochu pochopil, ale rozhodně zajímavý článek o tom jak to všechno funguje ;)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.