...první....a na padesát let poslední. B-]
Pěkný. A teď prosím zmodernizujte vlaky, kterým jezdí plebs jako já každý den do práce. Pro začátek by stačily funkční dveře, které jdou pořádně zavřít a snadno otevřít, v zimě funkční topení a v létě klimatizaci. To snad není zase tak moc pro klíčovou trasu Praha-Brno.
klicova trasa praha - brno je obsluhovana railjety a interpantery... to je jeste zlate. teda pokud nejses z nejakyho prdelakova a jeste navic na vysocine.
Jsem z Kutné Hory, tam naštěstí staví přímé spoje do Prahy. RailJety ani InterPantery to bohužel nejsou. Z cca devíti vagónů je maximálně jeden moderní a klimatizovaný, ale také vždy jako první beznadějně obsazený. Díky tomu jednomu vagónu mohou České Dráhy tvrdit, že vlak je klimatizovaný. Zbylé vagóny jsou různé kvality a stáří, občas se objeví i původní nezmodernizovaný ruský vagón z osmdesátých let, včetně stále originálních potahů.
Souhlas, až na to, že ČD žádné ruské vagóny neprovozují. Pravděpodobně myslíte ty koženkové z Waggonbau Görlitz.
Pro mě je celkem nepochopitelné, když se vlak, který prakticky nikde nestaví a prakticky nikoho nevozí, musí po 12 letech modernizovat. 🙁
no ver tomu, ze pendolino(zejmena diky konkurenci v podobe RJ) tech lidi vozi na ČD nadprumerne hodne.
Nemusí se modernizovat. Ale pak budou lidé nadávat, jak je to zastaralé, ošoupané, jak něco nefunguje apod.Že se prakticky nepoužívá, víte jak? Ono si to stačí ověřit. Na stránce ČD si stačí zvolit jízdenku s SC Pendolínem a u místenky si zvolit ruční výběr. Tam pak uvidíte obsazenost soupravy.
To jsem si včera ráno na trase Brno - Praha myslel taky (Slovenská Strela - kupé pro sebe, místenka zbytečná, celý vůz byl obsazený zhruba stejně). Ovšem zpátky, Antonín Dvořák, v celém voze jediné místo volné. Takže tolik k tomu "nikdo".Pendolino se v konkurenci RailJetu (a Regio Jetu a Leo Expresu) stává celkem normální soupravou, exkluzivní to bylo před těmi 12 lety.
když jedete přes půl republiky tak je značná výhoda že to nestaví v každé vesnici. A že by pendolinem nikdo nejezdil to není pravda. Občas jezdím Olomouc-Praha, plné do posledního místa jako v RJ to nebývá, ale poloprázdné většinou taky není.
Jsem zvědavý, jak dlouho vydří ty USB. Viděl jsem ne jeden konektor, kde se majitel snažil hrubou silou zasunou otočený konektor. Na druhou stranu, snad to mají připravené jako snadno vyměnitelné a nebude tam za pár let problém vrazit USB-C.
Vypada to pomerne snadno vymenitelne. Verim tomu, ze spousta exotu se do toho pokusi nacpat zvykacky a podobne.:-/Holt je mezi nami spousta prasat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.