Takhle se opravují notebooky: reportáž ze servisu Aceru

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 37

Názory k článku

avatar
26. 11. 2015 12:50

Nikde jsem tam neviděl pokojové květiny ani akvárium s rybičkami, taky tam schází koberce a umělecká výzdoba, prostě je to moderní vězení a dozorci vše na sledují a monitorují, ten kdo chodí často na záchod má padáka.
http://vitkouba.blog.zive.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2015 20:50

Grammar nazi: Chápu, že podobnost svádí, ale Vratislav se skloňuje podle jiného vozru (kost), než Bratislava (žena).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2015 09:52

Škoda že HP nemá v Čechách vlastní servis, kvalita těch českých firem co pro HP opravují je tragická

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM
25. 11. 2015 09:36

reklamní srajda od přitoublýho holčíka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2015 09:14

Podľ mojich skúseností si Acer z podpory zákazníkov urobil biznis: http://v-hano.webnode.sk/news/ako-ma-chcel-vyrobca... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2015 05:20

Takové novinářské PR ...kdyby tam Holčík stříkal ntbky tím stlačeným vzduchem tak by jim mohl dělat na týden kolegu, pokud by to vůbec pak fungovalo Všechno je na takovou trapnou exkurzi připraveno a přitom realita je krutější. Dneska není zaměstanec člověk, ale lidský zdroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2015 00:03

No jeden z největších trapasů "reklamace", kdy jsem byl asi i docela hnusný na technika. Tedy do doby, než jsem si ověřil jeho tvrzení, že kolegyně notebook před časem prolila (vínem) a samozřejmě to zatloukla. Dneska už proti Aceru nic nemám, už jsou (snad) pryč doby praskajících pantů a konstrukce. Co ale moc nechápu, že jiný připojištěný notebook Acer z krámu putoval tuším někam k Benešovu a posuzoval ho technik navázaný na pojišťovnu a ne brněnský servis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2015 23:16

Překvapily mě ty mobily. To se jich prodává tolik, nebo mají takové procento reklamací ? A to ještě vzhledem k pověstným notebookům..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2015 20:19

Opravte si popisky fotek :) nesouhlasí to s tím co se povídá ve videu... jak u počtu ks/workera denně tak procenta náhradních dílů skladem/v polsku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2015 19:54

Hlavně by mě zajímalo, jaký blbec u aceru vymyslel ty nové modely. rozšířit u nich RAM je na 2 hodiny práce, jelikož se musí vytáhnout celá case i celá motherboard... Zlaté DELLy, kdy otevřu kryt a všechno včetně větráku je přípraveno pro demontáž....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2015 19:36

Je to klasická fabrika - co je na tom tak úžasného?
Když pracovník neopraví např. 10 notů za hodinu, tak jde na kobereček... protože je pomalej a nedrží normu - 3x a vyhazov... Když to omylem odloží do jiné zóny tzv. 5S (ty barvičky na zemi), tak je bez prémií... o tomhle už se ale nepíše, co?
Zákulisí firem je takové, že u některých nemohou ani lidé na záchod... zažil jsem případy, kdy mladí lidé používali inkontinenční plíny, protože 6 hodin stáli u pásu, nesměli na záchod, nesměli mluvit, ani pít... museli vydržet až na přestávku...
Když někdo odpadl a liskl s sebou na podlahu, odtáhl se do jídelny, aby záchranka neviděla, jak to vypadá na pracovišti... a valilo se dál... norma se musela dohnat za každou cenu... jinak byla celá linka bez prémií...
A když si pokusíte ztěžovat, máte okamžitý vyhozov, klidně i ve 2 ráno na noční vás vyhoděj před vrátnici... a když to někam nahlásíte - jako zázrakem je všechno v naprostém pořádku - takže asi úplatky?Udělejte reportáž o takovýchto praktikách - a že je takových firem hodně...
Ono se krásně mluví s ředitelem fabriky, ale s nejpodřadnějším makačem si mimo fabriku "anonymně" nepromluví nikdo :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2015 19:17

No jo Acer. Tam existuje jen jediný způsob opravy v němž figuruje kontejner na elektroodpad a stroj jiné značky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2015 19:12

Aspoň by nemuseli mít pravopisné chyby v protokolech. Já tam měl notebook dvakrát, díl přestal po třech dnech fungovat, vždy mi notebook vrátili v původním obalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor