Také dostáváte přes ICQ porno spamy?

Diskuze čtenářů k článku

Tomas  |  20. 04. 2001 19:32

Ja jsem az do vcerejska pouzival ICQ99b, verzi 2000a jsem zkousel, ale ma presne ty nedostatky, o kterych se tady psalo,preplacanost a tim padem pametova narocnost.Ted jsem si nainstaloval 2000b, kvuli skvele ficure, SMS message, to je tak genialni,ze by to chtelo,aby to nekdo vykuchal a implementoval to treba do 99b,jine duvody pro pouzivani 2000b misto 99b nemam ... pred casem se mi dostal jednoduchy programek na posilani ICQ instant message,uplne jednoduchy v Delphi,vyuzival standartni ICQ knihovny.Nedosel nekdo tak daleko,ze by si udelal vlastni ICQ,ktere by umelo posilat a prijimat zpravy, bez tech vsech blbosti kolem?Neco jako micq(linux) pod windowsy by bylo dost super. A kdyby se tam dal jeste pridat support pro SMSky, bylo by to vylozene cool.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  20. 04. 2001 19:32

a abych uplne neodbocil od tematu clanku. Ja uz hodne dlouho spamy nedostavam, protoze jsem si zrusil prijem zprav od lidi, ktere nemam v contact listu .. tim,ze si me muze kazdy dat do clistu bez autorizace se to myslim dostatecne kompenzuje, ale s tema zakazanyma slovama to taky neni spatny napad, dokonce velice dobry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:32

Och, děkuji Však jsem ty odkazy zkoumal dost dlouho, takže jsme probrali všechny možné varianty. Rovnou jsme vyloučili cokoli, co omezuje uživatele. Proč mají trpět jen za to, že nějaký dobrák spamuje odkazy na porno (či jakékoli) stránky, že.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
triniti  |  20. 04. 2001 19:32

Taky mne dost stve, kolik tento prg. zabira mista v syst. pameti, a zajimalo by mne, jestli neexistuje nejaka light verze. Mam win2000 a nevim, jestli byICQ98 s timto systemem fungovala korektne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  25. 06. 2001 15:37

Light verze ICQ? Nic víc než webovou verzi ICQ Webbie nenajdete. Zabírá v počítači 0 bajtů, je to Javová aplikace spouštěná z webové stránky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  20. 04. 2001 19:32

Aj ja dostávam občas pornospam cez ICQ.
No nie je to také hrozné asi tak raz za týždeň.

Predpokladám že nízky počet týchto spamov je spôsobený nastavením Default Invisible

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:32

Ano, má to vztah, ale zase pro někoho to může být nevýhodné, protože tím omezuje okolí (či sebe, podle pohledu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  20. 04. 2001 19:32

Spamovaní je věc, která tady byla, je a bude. Spamování je věc která nás může čekat ve všech oborech a odvětví. neříkám že všechny spamy jsou špatné, někdy se objeví spam i s dobrou informací, i když je to jednou za milión let. Podlě mě je porno spamování rozšířen hlavně, protože obrovskou část internetu tvoří porno servery. Podle mě je to i víc než 10 % internetu. A jdou z toho obrovské příjmy.


A jak tomu zabránit jinak, než ignorovat? Já si myslím, že ignorace nic nevyřeší. Spíš oddálí. Myslím si, že proti porno spamu by se mělo bojovat a doopravdy s odhodláním. Jeden člověk nevyřeší nic, ale kdyby se dohromady dalo více lidí. Myslím mezinárodní skupina lidí na potírání spamu. Tak by se doopravdy něco s pornospamováním něco dělo. Já bych se hned přidal. Já se musím přiznat, že já taky vůbec nepatřím k odpůrcům porna. Patří to k životu stejně jako jídlo. Dokonce si myslím, že by klidně mohla být hranice věkové přístupnosti snížena na 15 let. Vždyť je to na hlavu padlé. Vždyť podle zákona můžete souložit od 15 let. Ale dívat se na pornografický materiál až od 18 let. Ale jsem proti dětské pornografii. Ta by neměla na internetu co dělat. A proti spamu. Protože se mi dost často stává že jsem spamy rovnou zahlcen. Tak si myslí, že bychom se měli:



SPOJIT A BOJOVAT SPOLU PROTI SPAMU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:32

Všiml jsem si stížnosti omezení na 18 let a více. Ta omezení totiž nejsou dělaná podle nějaké České republiky kdesi v Evropě, ale podle Spojených států, kde jsou jiné zákony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kašpárek  |  20. 04. 2001 19:32

Někdy začátkem roku jsem četl v Lidovkách, že prej se dle tamního zákona v několika státech USA nesmí provádět orální & anální sex, a v pár je dokonce trestná homosexualita - v některejch věcech si můžou Američani podat s čínskejma komunistama ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  20. 04. 2001 19:32

Američané jsou ti největší perverzácí a uchylové ve vyspělém světě. Nejvíce provozují sex, mají průměr 150 styků ročně, což je o 50 více než v ČR. Nejdříve začínají se sexem, průměr je 16 roků a u nás je to 17 a půl. A samozřejmě taky se v USA točí nejvíce pornofilmů, vydává nejvíce pronočasopisů. A mají tam nejpuritanštější zákony. A nikdo si z toho nic nedělá a všichni si rádi provozují ty nejhnusnější a nejchlípnější sexuální praktiky. Kde anální sex je něco jako pusinkování proti normální styku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Horčík  |  20. 04. 2001 19:32

usa, to je zeme neustale pretvarky. pokud jste necetl 1984 od george orwella, vrele doporucuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  20. 04. 2001 19:32

No, snad jim to nezavidite !?? :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomask  |  20. 04. 2001 19:32

kdysi jsem si nainstaloval ICQ a myslel jsem si ze to bude lepsi nez kecat pres e-mail nebo nejakej chat, byl jsem z toho ovladani docela zklamanej, protoze o tom vsichni basnili.....ted se mi dostala do rukou vec jmenem YAHOO MESSENGER a nemuzu si ji vynachvalit..je to maly, prehledny a rychly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Šobr  |  20. 04. 2001 19:32

Ve verzi ICQ2000 Beta v.4.55 Build #3264 uz je nekolik funkci, ktere se daji k blokovani vyuzit. Mimojine je tam funkce na blokovani vsech zprav od lidi, ktere nemate v contact-listu. Jmenuje se sice "Accept messages only from users on my Contact List", ale dle helpu by mela blokovat veskere udalosti (events), tedy i posilani URL.

K temto funkcim se dostanete v teto verzi takto:
Hlavni menu ICQ/Preferences/Security & Privacy/Ignore

PS: Verze ICQ 2000 mivaji problemy s funkci hlidani dosle posty(postupne se to zlepsuje, ale napr. me to jeste poradne nechodi). Takze pokud tuto funkci vyuzivate, pripravte se po pripadne instalaci na mozne problemy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  20. 04. 2001 19:32

;))))) ICQ 2000 (krejkoliv build, v kerejkoliv verzi) je takovy kus zhusneho podelaneho softu, dyt to neni pouzitelne ani na vytirani zachodu. Zabira spoustu mista v pameti, je pomaly (na cemkoliv co ma pod 64 MB RAM), a 99% funkci je naprosto zbytecnych. Od ICQ chci at to umi poslat a prijmout zpravu.
BTW muj ICQ klient ma tuhle feature uz dlouho, ale npouzivam to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miso  |  20. 04. 2001 19:32

iba doplnim Vase nadavky (opdstatnene): adresar Program Filesicq ma cca 16 MB. Pri nabiehani programu sa do RAM nahrava 14 MB!!! (norton sysinfo). Celkom sila. Same icq*.dll, icqshit.dll, proste fakt nepotrebne veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Psilo  |  20. 04. 2001 19:32

Nevite nekdo o softu, ktery by byl s ICQ kompatibilni, ale nezral tolik systemovych zdroju? V Linuxu jej jich dost, ale o nejakem pro Windows nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rampa  |  20. 04. 2001 19:32

Zkuste ICQ 98. Zadny kravinky navic a komunikuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco  |  20. 04. 2001 19:32

Tiez uz dlhsiu dobu uvazujem ze sa vratim od 2000 k 98, je to nenormalny zrut systemu, len si uz nepamatam ci aj v 98 bola moznou grupovania jednotlivych kontaktov alebo nie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zip  |  20. 04. 2001 19:32

No ja pouzivam ICQ 99b a tam groups jsou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Filípek  |  20. 04. 2001 19:32

Ve verzi 98 moznost grupovani neni. - to je jedna z mala veci, co chybi k dokonale spokojenosti. Jo a mozna omezna delka zasilaneho textu. Jinak jsem s 98a plne spokojen.

moznost stazeni ICQ 98a ze Slunecnice.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:32

cituji z článku:
Možné je zakázat příjem zpráv osob, které nemáte v seznamu, nicméně tím omezíte v drtivé většině nevinné zprávy od přátel, které ještě nemáte v seznamu.
píšem tedy i o tom a také o důvodech, proč to nepoužívat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Šobr  |  20. 04. 2001 19:32

Omlouvam se. Nemel jsem na Zive moc casu a nektere pasaze clanku jsem prosel rychleji, nez bylo zahodno. Stare zname "dvakrat mer a jednou rez" proste plati a ja to nedodrzel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smajliik  |  31. 05. 2002 12:56

doporucuji Trilian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 05. 2003 16:15

Pratele, jedine MirandaICQ. Maly, 100% konfigurovatelny, open-source. Miliony pluginu ke stazeni. Vrele doporucuji. Blokovani messages od neznamych uzivatelu je samozrejmost:
http://miranda-icq.sourceforge.net/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  20. 04. 2001 19:31

Dobrej napad, dik za tip. Nemam nic proti porno serverum, ale micha me, kdyz pak na me vyskoci patnact popupu a ve vsech nejakej pidiobrazek a policko pro zadani cisla kreditni karty nebo podobna zhovadilost. Az bude nekdo spamovat kvalitnim free pornem, beru vsema deseti! :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor