Tak jsme tam

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  04. 05. 2004 21:51

Vyplňujou se moje slova.Už tady máme novou mladou generaci vyjebanejch komoušů co v životě nepoznali socialismus na vlastní kůži.Kdy si ženský cpali mezi nohy vatu protože vložky nebyly a banán jen na vánoce.Kurva jak někdo může napsat že učebnice dříve psali pravdu?A to RVHP?A centrální plánování?To nevidíte co se děje v Severní Korei kde to dotáhli do konce a lidi chcípaj hlady?Díky,nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  03. 05. 2004 09:07

Tak jsme do EU vstoupili. Žádné neštěstí to není.  Kdybychom do ní nevstoupili, žádné neštěstí by to rovněž nebylo.

Problém je ale v těch socialistech co vládnou po Evropě, jejichž jediným heslem je přerozdělování. A efektivitu pak lze přirovnat k žárovce. Jasně, ono to svítí a funguje to už dlouho a osvědčilo se to. Jen ta účinnost by mohly být vyšší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  03. 05. 2004 13:26

Mily Pepo,
kdybychom tam nevstoupili tak by to urcite nestesti bylo. My totiz od Bile Hory nutne potrebujeme, aby nad nami nekdo bdel a praskal bicem, protoze si take nic jineho nezaslouzime. Je treba, aby nekdo hlidal, kdo tady stale krade, je treba aby nekdo hlidal, zda nam tady nepytlaci nejaky monopol, zda nejsme nahodou policejnim statem apod.
Poslednich 15 let, bohuzel, ukazalo, ze toho sami po Habsburkovi, Hitlerovi, komunistech nejsme schopni. Moralka tady neni na takove urovni, aby tady mohl byt normalni stat. Muzeme doufat, ze ji sem EU donese.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  03. 05. 2004 07:52

No. Myslím,že ta EU bude mít pro nás obyčejné daňové poplatníky alespoň jednu výhodu. Naši "oblíbení poslanci" se budou stydět za ty hlouposti.které nadělali při sestavování zákonů. Dle mého názoru se doteď na EU jenom vymlouvali k prosazení sebenesmyslnějších částí zákonů a nařízení,o kterých si myslím že jsou řekl bych pod úrovní roku 89.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  03. 05. 2004 07:42

Brzy už bude jenom Eastasia, Eurasia a Oceania...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radovan  |  02. 05. 2004 10:46

v ostravě byl hokej, a taky je tu stodolní, (nejlepší zábava v ČR) -  , takže jsem vstoupil do EU (sice po čtyrech ale vstoupil)

radovan [ www.xcars.cz ]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamil  |  02. 05. 2004 10:42

Žasnu nad tím, jak impotentní, absolutně bez přehledu a naivní jedince produkuje dnešní školství.
Opravdu si myslíte, že budeme moci dělat co budeme chtít a kolik budeme chtít. Do určité míry ano, ale k čemu je ti zboží, které neprodáš? Pokud si někdo myslí si cokoliv a kdekoliv v neomezené míře vyvezeme a prodáme je naivka. Ale daly by se s tím třeba pěchovat hráze. Omezení a diktát v tomto směru bude horší než v RVHP. Bez plánování nejde nic. K čemu je dobré chrlit hromady vš absolventů, např. učitelů, když není koho učit? Umožní se tím sice vš vzdělání i tem co na to nemají, prodlouží si tím slastné nicnedělání (manuální práce se vás spousta bojí), a ti co prolezou, tak potom akorát řvou, že chcou 30 tisíc nástupní plat, protože zadarmo prolezli vš. Jen tak mimochodem RVHP, systém družstev a do určité míry i plánování byly noční můrou "vyspělého kapitalistického" světa, ať se vám to líbí nebo ne, bledli závistí. Akorát to nedávali tak najevo jako my, když jsme s otevřenýma hubami hleděli na jejich "pokrok".
Pokud někdo bere jako prioritní přednost to, že si koupí levnější PC či TV, anebo to , že si vycestuje kam bude chtít (z holým zadkem)..., děsím se svého stáří!
Souhlasím s názorem, že němci dosáhli toho, co se Hitlerovi nepodařilo pomoci násilí. Dnes je doba sametových změn...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  02. 05. 2004 11:00

Kamile, plný souhlas, já bych to tak napsat neuměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frnda  |  02. 05. 2004 15:24

Jdu se vyblejt !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
možná socka  |  02. 05. 2004 19:35

Běž a vem si sebou těch pár fakanov, ktorý si neváží, že vůbec žijí !
Válku na vás, nic jiného si nezasloužíte.
Až se ti děcko bude rozpadat v ruce při jaderné explozi, potom snad pochopíš!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  03. 05. 2004 18:57

Co by, rozpadne se taky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  01. 05. 2004 18:17

Jak to tady čtu, tak někteří přispěvovatelé mě připadají jako malé děti. To vám ty školy tak vygumovaly mozky, že nemáte reálný úsudek? Asi jo, když se dočteme v učebnicích, že němci nás v 38 pouze chtěli ochránit před nástupem bolševismu.
Nadáváte komunistům, kdyby jich nebylo. tak jste vůbec nebyli na světě - viz porodnost nyní v kapitalismu.
Co kdo umíte?  Mimo něco málo v IT, tak nic. Jsou jiní machři. Myslíte, že na vás někdo na západě čeká?
Akorát potřebují nádeníky a otroky, kteří budou na ně makat, státy, které budou kupovat jejich výrobky, aby se nezhoršila jejich životní úroveň.
/Vím o jedné němce, bývalé nacistce, která veřejně prohlašuje, že konečně jí ty české ku.vy v domově důchodců umývají pr.del/.
Co se nepodařilo němcům 38-45, to se nenápadně plýživě podaří za přispění pánbíčkářů nyní. Lidovci zradili národ v 39, znova v 48, a je to tu opět - ministr zahraničí je lidovec.
Ať si říká kdo chce co chce, kde vládne kapitalismus, tam je válka a smrt.
Komunisti dali lidem práci, bydlení a byl mír bez válek. Alespoň v Evropě.
Malujte si to růžově, ale aby jednou vaše děti nebyli rádi za kousek chleba.
Nikdy jsem nebyl komunista, byl jsem tvrdě jimi postižen, ale co se děje nyní, děkuji nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 05. 2004 18:36

Klidek, pockej a zase to vezmeme do ruky. A to uz fakt poradne.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  01. 05. 2004 18:42

A nebude to nahdoou tym, ze za "umyvani prdeli" zarobia v Nemecku viac, ako keby tu boli Univerzitnymi profesormi? Ty si myslis, ze tu pride nejaky manik z Nemecka s bicom v ruke a nazenie ta makat za pas? Tak to si pekne vedla. Kludne si nemusis pracovat vobec nikde, ale necakaj, ze za to nicnerobenie dostanes nejake prachy tak ako CR/SR. A okrem toho, iba tri krajiny (Nemecko medzi nimi nie je) nijak neobmedzilo prijatie pracovnikov z pristupujucich krajin(resp. z uz pristupenych). Nemecko sa dokonca brani, lebo vie, ze ludia z novych krajin su ochotni pracovat za nizsiu mzdu ako ich vlastni ludia.

BTW: Co myslis, co asi by tak mala byvala nacisticka nemka rozpravat o cechoch(slovakoch atd.) Aki sme skveli? Ocividne sa jej vsak podarilo dosiahnut toho, co chcela. A to potvrdit si svoje ego a nasrat par cechov(slovakov..., je to jedno koho), a ocividne si jej to zozral aj s navijakom.
To mi

Nadáváte komunistům, kdyby jich nebylo. tak jste vůbec nebyli na světě.
Podla teba nas asi splodili komunisti na zjazdoch strany a darovali rodinam, ze?
To, co sa deje u vas/nas podla mna nie je kapitalizmus, ale bordel. Takze to na kapitalizmus prilis nezvaluj.

Komunisti dali lidem práci, bydlení a byl mír bez válek.
Ano, mojmu otcovi napriklad povedali, ze bude chodit na taku a taku skolu a robit bude to a to. NEDOVOLILI mu slobodne sa rozhodnut, co chce robit! Mier? Si asi uz fakt robis srandu. Mier aj za cenu nasilia, vsak?

ps: Nikto tu nic ruzovo nemaluje. Zo sucasneho hladiska je vsak lepsie byt v EU ako mimo nej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  02. 05. 2004 10:23

Milý Gofry!
Je vidět, že pro tebe jsou na prvním místě peníze /trend dnešní doby/ a jseš pro pár dolarů nebo eur ochoten prodat třeba vlastní mámu.
To, že jsi na světě ...... Kdyby se nestavěly byty, nebyly bezúročné a dokonce podnikové nevratné půjčky, myslíš, že by si rodiče mohli dovolit zplodit nějakého "Gofryho"? Kdo si může dnes děti dovolit?
Tvůj otec mohl i vystudovat, jak píšeš, nemusel tedy tvrdě makat, takže jste si asi zle nežili. A pokud se vám nelíbila sociální politika pro lidi - tisíce lidí opustili republiku, mohli jste jít také. Ne oficiálně, ale šlo to.
Spamatuj sa kamko ty, někteří komunisti sice byli hajzlové /nejvíc, když se z nádeníků stali straničtí funkcionáři/, ale ti normální se dokázali postarat o obyčejné lidi. A nevěř novodobým učebnicím dějepisu, jsou tam úmyslně překroucená fakta a samá lež z nařízení dnešních hrabošů do vlastních kapes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  02. 05. 2004 12:16

Mily antikomunista.
Peniaze pre mna nie su na prvom mieste, ani nemozu byt, pretoze same o sebe su prakticky na nic. Peniaze su prostriedok k dosiahnutiu nejakeho ciela. Na pustom ostrove by ti boli maximalne dobre na lahsie zalozenie ohna. Bohuzial(alebo vdakabohu?) my na pustom ostrove nezijeme a peniaze su teda pre nas dolezite. Samozrejme, chcem mat penazi co najviac. Nie vsak preto, aby som ich mal a prehrabaval sa v nich ako Stryko Drzgros, ale aby som si mohol trebars kupit bicykel, ist sa pozriet do cudzich krajin a podobne. Snad mi nechces tvrdit, ze vsetky peniaze, ktore nejakym sposobom nadobudnes, hned darujes bezdomovcom alebo inym, ktorym by sa zisli viac ako nam. Tvrdit, ze peniaze nie su dolezite je obycajne pokrytectvo.

Kdyby se nestavěly byty, nebyly bezúročné a dokonce podnikové nevratné půjčky, myslíš, že by si rodiče mohli dovolit zplodit nějakého "Gofryho"? Kdo si může dnes děti dovolit?
Tu sa nebavime o dnesku, ale o dobe pred 89. Neviem o tom, zeby bola natalita na zapade nejak vyrazne nizka. A to tam ziadny socializmus/komunizmus nemali. Kldune si mozu dovolit aj 3 Gofryov. Nemozes popriet, ze zivotna uroven na zapade bola po revoluci niekolko nasobne vyssia ako na vychode. Vid zapadny/vychodny Berlin. Ost Berlin sa z toho doteraz celko nespamatal.

Tvůj otec mohl i vystudovat, jak píšeš, nemusel tedy tvrdě makat, takže jste si asi zle nežili.
Ja studujem informatiku, neviem co studujes alebo co si studoval ty. Ale keby ma nutili, aby som isiel na polnohospodarsku skolu, tak by som sa im na to vykaslal tiez! Proste nemohol si si slobodne vybrat, na ktoru skolu si chcel ist!
Co je podla teba "nezit zle?" Ze sme byvali v 8 bitoch(v 8 bitoch = v 1 byte) v panelaku medzi 30 inymi panelakmi a mali 15 rocnu ladu este po dedovi(na ktoru musel niekolko rokov cakat v poradovniku) a na dovolenku max. tak do Bulharska? Porovnaj to s dnesnym zivotom. Jasne, kto je lenivy a nechce sa mu pracovat, nedostane nic. Pecene holuby do ust nelietaju. A tak to ma byt - podla hesla: Bez prace nie su kolace!

A pokud se vám nelíbila sociální politika pro lidi - tisíce lidí opustili republiku, mohli jste jít také. Ne oficiálně, ale šlo to.
Ved prave to!. Nemohol si opustit republiku oficialne!!! To je podla teba spravne?! A vies aj kolkych ludi pri tom chytili a ake dosledky to malo? Tych par, co sa im to podarilo malo za zadkom stastenu!!! Ak sa ti nepaci vlada, ktora nepodporuje lenivcov a nerozdava peniaze, mozes ist na Kubu alebo do Ciny, tam mas komunistov, s ktorymi budes urcite spokojny. Mas moznost ist odtialto prec, predym si nemohol.(Otazne je, ci ti povolia vstupit do danej krajiny).

Spamatuj sa kamko ty, někteří komunisti sice byli hajzlové /nejvíc, když se z nádeníků stali straničtí funkcionáři/, ale ti normální se dokázali postarat o obyčejné lidi.
Jedina veta, s ktorou ako tak suhlasim. To vsak mozes povedat o lubovolnej skupine ludi, ktora ma moc. Su v nej ludia, ktori hrabu pre seba co najviac a potom su tam taki, ktori maju aj snahu cosi urobit pre spolocnost(Bohuzial tych "dobrych" je vyrazne menej ako tych prvych :( ) Kazdopadne ale clovek sa musi v prvom rade o seba starat sam a necakat, ze niekto pride a da mu dom, auto, zahradu a prachy na dovolenku. Odkial by asi tak mal na prostriedky?

A nevěř novodobým učebnicím dějepisu, jsou tam úmyslně překroucená fakta a samá lež z nařízení dnešních hrabošů do vlastních kapes.
Cital si niekedy ucebnicu napisanu v minulom rezime?

Mam taky pocit, ze to, co pises ani nemozes mysliet vazne a robis si prdel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  02. 05. 2004 20:30

Milý Gofry.
Rád bych ti odpověděl, ale bohužel tvoje levá část - dříve se tomu říkalo mozek - neví, co dělá pravá část.
.....Nezlob se na mne, ale druhým odstavcem rušíš myšlenku odstavce prvého.
.....Jest-li se tvůj přehled o světě zúžil na 8 bitů /1 Byte - bajt/, bohužel na to opravdu není odpověď. Pro obyčejného človíčka je svět složen z miliónů nebo miliard bitů - každá maličkost jej buď potěší nebo zarmoutí v mnohočetných variantách.
.....Jest-li neuznáváš "polnohospodársto", potom si okusuj svoji bankovní kartu nebo grafiku počítače, nebo cokoliv jiného - určitě to uspokojí tvoje životní potřeby.
..... Proč bych odcházel já, stěžuješ si ty, táhni do Ameriky, tam na tebe jako odborníka určitě čekají a neotravuj ovzduší v Česku.
.....Učebnice minulého režimu jsem četl, dokonce studoval a rozhodně je tam více pravdy než v současnosti.
.....A na závěr, aby ti to konečně došlo, jako jaderný odborník mám kámoše učitele nebo profesora střední školy. V opilecké euforii se vyjádřil - musím učit to, co mi nařídí, jinak jsem na dlažbě.
Ať žije svoboda a americká demokracie!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  02. 05. 2004 21:27

Mozes prosim ta konkretne napisat, v com si prvy a druhy odstavec odporuje?

byte/bit - Zjavne nemas zmysel pre humor, ktory tak radi pouzivaju anglicania a mne sa naramne paci.

Obcas po sebe svoje prispevky citam, ale ako citam, tak citam, nikde tam neviem najst zmienku o tom, ze neuznavam polnohospodarstvo. Pisem tam, ze polnohospodarstvo ma nebavi, tak ako ma nebavi medicina, biologia, psychologia, pravo a kopec dalsich veci. To vsak neznamena, ze ich nepovazujem za dolezite.

Ja sa naopak nestazujem, som rad, ze sme v EU a ze to u nas nie je take, ake to bolo za byvaleho rezimu. Praveze ty sa stazujes a vychvalujes dobu pred '89. Mimochodom, Ameriku prave nemusim. Zato taky Novy Zeland by nebol zly. Je zaujimave sledovat, aku maju vsetci fobiu z Ameriky. Musia ju spomenut aj tam, kde nema co robit. (vid aj posledna veta)

Demokracia nie je o tom, ze si robis co ty chces. Ten tvoj kamarat moze ist na skolu, ktora mu viac vyhovuje. Nikto ho na tej skole nedrzi. A okrem toho: podla teba si kazda skola ma sama urcovat, co bude ucit? To by v tom bol o chvilu pekny bordel. To, co sa ma ucit na skole, urcuje ministerstvo skolstva predpokladam.

PS: Nehovorim, ze to, co je u nas/vas je idealny stav. Dokonca si myslim, ze ku demokracii to ma sakra daleko. Ale rozhodne je to lepsie ako to, co tu bolo predtym.

PPS: Na strednej skole profesori nie su. A opilecka euforia? Fakt skvely argument.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  02. 05. 2004 22:22

Dobrá, zkusme to polopatě /omlouvám se, zda vše nevzniklo špatným překladem cs-sk/:
.....Přečti si druhý odstavec, nebudu jej přepisovat - já mluvím o vymoženostech režimu do roku 1989 - ty píšeš, nebavíme se o dnešku....., ???????
.....Co je špatného, že 1 Byte /bajt/ je 8 bitů?
.....Tebe koukám nebaví vůbec nic, je snad něco, co tě baví? Alespoň přiblblé americké filmy, nic neříkající krvavé hry /uznávám pár výjimek/, hudba na jeden akord - horší jak příšerná dechovka na 3 akordy? Co tě baví?
.....Když nechceš do ráje Ameriky, tak jeď na Nový Zéland - nikdo tě nedrží - budeš ve svém ráji, ale nesmíš potkat původní obyvatele - nebudou mít pochopení pro tvé počítačové znalosti, raději tě zdlábnou.
.....Nevím jak na Slovensku, ale tady zatím platí nějaké školské osnovy, i když za pár let učitelé již nebudou existovat a kdo se bude chtít alespoň naučit číst a psát, toho bude učit dle vyjádření jistého pracovníka ministerstva školství - POČÍTAČ /to zase stoupne nezaměstnanost a před tím těch stávek učitelů/
.....Opět nevím, jak na Slovensku, ale u nás vždy na střední škole vyučovali profesoři.
....A že se člověk bojí ve střízlivosti vyjádřit svůj názor? Vždyť to je výdobytek tohoto režimu. Za komunistů bylo to samé. Já jsem sice šil do komoušů beze strachu, dokonce jsem jejich slova otáčel proti nim, ale mohl jsem si to dovolit, byl jsem odborník v oboru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 01:08

Nebavime sa o dnesku - reakcia na : "Kdo si DNES muze dovolit dite?"

bit/byte - asi ako vtip: Kolko je 8 trilobitov? odpoved: Jeden trilobyte.

Teba asi bavi vsetko. Mna rozhodne vsetko nebavi, a nebudem ti tu vypisovat, co vsetko ma bavi, lebo by som pisal dost dlho a nikoho by to nezaujimalo.

Na Novy Zeland pojdem, bohuzial, zatial na to nemam prostriedky a asi by som tam nedoplaval.

S tymi skolskymi osnovami celkom nechapem, co si tym chcel povedat ale asi nema vyznam to nejak rozoberat.

Na strednej skole profesori neucia. Profesor je titul, ktory udeleje prezident za nejaku vyznamnu akademicku cinnost na univerzite. Dokonca ani na univerzite nie je kazdy profesor. (Vacsinou docent alebo doktor)Tento titul nie je az take lahke ziskat. Bohuzial, stredoskolski ucitelia si asi potrebuju zvysovat sebavedomie tym, ze sa nechaju nazyvat profesori(Na nasej skole sa vsak nasli aj taki, ktori odmietali a priam zakazovali nam, aby sme ich volali profesori, pretoze to vacsinou boli RNDr alebo Mgr.)

Ja sa svoj nazor nebojim povedat a nepamatam si, zeby som s tym mal problem(Ak teda nepocitam stare babky, ktore si myslia, ze mlady clovek musi so starsim so vsetkym suhlasit a "nepapulovat"). (Alkohol nepijem, takze vzdy za triezva)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  03. 05. 2004 07:36

Gofry nemá to cenu, už jen maličkost.
Podívek se na nějaký starý český film z prostředí študáků.
Od první republiky jsou na středních školách páni profesoři, profesorský sbor, mě učili na SŠ profesoři, na VŠ již vyšší akademické tituly.
Možná, že nyní je to na Slovensku jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 10:19

Aha, a mohol by si mi napisat aspon jeden titul vyssi od Profesor?
pozri si §73, §74.

Takze ked sa pozriem na film o dinosauroch, tak ony aj v skutocnosti ziju este dnes?
Nevravim, ze na strednej skole nemozu vyucovat profesori(sice dost bizarna predstava), ale ak niekto vyucuje na strednej skole, este ho to nerobi profesorom. Profesor je akademicky titul, tak ako RNDr, PhDr, MUDr a dalsie. Akurat je z nich najvyssi. Ak mas nejake vysvedcenia zo strednej skoly, tak sa pozri, co maju ti "profesori" pred menom. Na 99,99999% tam nenajdes "prof." ale iba Mgr., RNDr., mozno este nejaky iny "mensi" titul.

Ako to je na Slovensku ti povedat neviem, pretoze studujem v cechach. Dovolim si vsak s istotou tvrdit, ze sa to lisit nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ak  |  03. 05. 2004 11:22

Pro Gofryho:
Nick jen zkratkou, stejně je o ničem.
Splnil jsem ti přání, prohrabal jsem doklady a je to tady.
Poslední vysvědčení SŠ ze 70-tých let, podpis dole u razítka

třídní profesor ing jméno příjmení

Možná, že nyní je to jinak, můžeš argumentovat jak chceš, je to černé na bílém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 13:01

To ale nie je akademicky titul. Mozno niekedy sa profesor pouzivalo ako ekvivalent pre ucitel. Dnes to tak rozhodne nie je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
podnikatel  |  03. 05. 2004 14:08

Konečně ti to došlo troubo, kdo kde mluvil o akademicích.
Děláš chytrýho všeználka, nevíš ani, kdy vznikla Americká Unie /300-400 let se čekalo .....  /, plácáš nesmysly a víš o životě velký kulový.
My tě živíme, vše máš zadara .... táhni hned a ne až zadarmo dostuduješ.
A pokud neodjedeš, už se těším, jak tě jako naivního šéfa firmy oškubu.
To snad není možný, co ty děcka v těch školách učíte ?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 21:43

Ach jaj. Pre teba je asi dost tazke si precitat vsetky prispevky, vsak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lacola  |  03. 05. 2004 09:32

2 Gofry: gratulujem, ze si sa nenechal vytocit ani po tolkych Re: od "antikomunistu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 10:21

Diky, trenujem vecne argumenty voci emotivnym vybuchom :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guma  |  03. 05. 2004 10:52

2 gofry: Sice také patrís mezi nás, ale aspon to s cvicením vecnych argumentu nekam dotáhnes.
Panna to dotáhne max. na hranici lesa.
Co takhle - Séf má vzdy pravdu, jinak dlazba /duvod se vzdy najde/
Urcite nesouhlasís - proto ochranuj te vseci svatí!
Az dospejes, pochopís. Je hezké mít mladou tvrdou hlavu a idealy, ale realita je jiná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 11:14

Mas pravdu, nesuhlasim. Zalezi od sefa. A tiez zalezi od toho, ako sa mu nazory prezentuju. Ale nie je to krasne, ze ak so sefom nesuhlasim, mozes odist? Trebars zalozit vlastnu firmu a byt tam sam sefom?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guma  |  03. 05. 2004 11:42

Más pravdu, je to az moc krásné.
Ale kde je A je i B
Postarat se o podrízené, aby meli co delat a z ceho delat.
Vyrobené PRODAT a tím mít na výplaty a dalsí nákup surovin nebo polotovarů atd. ....  To je jen malá výrobní sféra
Pokud chces mít firmu pres soft, reklamu, poradenství .... obáván se, ze je trh zcela presycen, uchytí se jen genius anebo tlacenka zezhora.
K tomu soucasné danové zákony - já bych takový optimista nebyl.
Ale nekde si psal, ze chces na tusím Nový Zéland, tam se snad uchytís. Ale je to fér, zadarmo vystudujes /ziskas znalosti/ a foukneš? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 13:09

S tym studovanim zadarmo to take hrozne nebude. Studium plati/dotuje stat. A odkial ma stat peniaze? Od danovych poplatnikov, cize od nas(no, odo mna este nie, ale od rodicov hej). Ked budem dospely ja, budem zas platit dane na dalsich, co studuju(okrem ineho).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guma  |  03. 05. 2004 14:34

No, z Nového Zélandu teda prospejes nasim studákům hodne.
A ...nebo...Ze ty tam chces vyhlásit cesko-slovenskou kolonii.
Pak nám bude hej, penizky se posypou sem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 21:41

Som rad, ze mi tak doverujete v tom, ze sa na tej Novy Zeland dostanem. To uz akoby som tam bol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guma  |  03. 05. 2004 10:29

2 lacola: gratulujem k rozsírení nasich rad "VYGUMOVANÝCH"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
davidoff  |  03. 05. 2004 00:30

- Učebnice minulého režimu jsem četl, dokonce studoval a rozhodně je tam více pravdy než v současnosti.
...aha, další blbeček co tvrdí že učebnice přírodopisu musí být pojata třídně. jinak jsi pěkně naivní, že ti učebnice dějepisu ale i světové literatury lhaly sis mohl všimnout sám.

- A na závěr, aby ti to konečně došlo, jako jaderný odborník mám kámoše učitele nebo profesora střední školy. V opilecké euforii se vyjádřil - musím učit to, co mi nařídí, jinak jsem na dlažbě.
...jaderný odborník? možná zbytečný zakomplexovaný chudák co dělá 15 let stejnou práci a nic nového se nenaučil. jinak znáš ten vtip: "a kdo to neumí ten to učí" ne, učitele ze střední školy nepovažuju za odborníky (čest dvěma výjimkám). byli "odborní" učitelé kterým jsme se smáli pro neznalost už tenkrát před 25 lety. ani se nedivím že toho tvého kamaráda chcou vyhodit na dlažbu - z fabriky by letěl ještě ve zkušební době.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  03. 05. 2004 07:59

Inteligence, znalosti, široký přehled o dění přesně kopírují první řádky každého pisatele.
Čím větší nula, nicka, poslední na place .....prostě hajzlpapír, s kterým si každý vytře řiť - tím více sprostostí, nadávek, urážek.
Platí všeobecně, "davidoff" je zatím slušňák.
Jinak nelze odpovědět - je to myšlenkově trochu mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Onion  |  01. 05. 2004 18:47

dneska by si nemel ani tu kurku chleba,protoze by se cely rezim zhroutil. Komunismus vyuzival nerostnych surovin,ktere by pri tehdejsi spotrebe rychle dosli (stejne dochazeji) a hlavne - celych 40 let komunismu jsme zili z obrovskeho bohatstvi ktere jsme meli pred nastupem nacku a komousu - ale to bohatstvi neni bezedne a dochazi,takze ho bud obnovime nebo zkrachujeme



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jeden z mnoha  |  01. 05. 2004 19:06

Opravdu vygumovaný mozky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  02. 05. 2004 10:53

Opravdu si před válkou lidé žili v bohaté ČR perfektně, stačí si prohlédnout staré městské pavlačové domy nebo projít starý Žižkov a dělnické kolonie.
Že nařídil tatíček Masaryk střílet do stávkujících, když neměli dát co jíst dětem - v Mostě a na Kladně, to se již nyní psát nesmí. O světové krizi také raději nikdo nemluví - byl přece špičkový kapitalismus. Průmysl sice byl na špici, ale dobře se žilo pouze horním pár tisícům - je mi líto.
Válka je válka, neuškodilo by některým kritikům strávit pár týdnů v obleželém Leningradě.
Nerostné bohatství ....... rudu nám vzali rusáci jako daň za osvobození a zbylo nám jenom uhlí a lesy. Uhlí potřebovali železárny, elektrárny, domácnosti atd. -  lesy jsou dnes plundrovány podstatně více jak dříve /za peníze vše/. Dále trocha tý ropy na Hodonínsku .....
Mě spíš připadá, že 15 let od roku 1989 žije republika z toho národního, co bylo. Co bude, až se rozprodá poslední rodinné stříbro a zlato ... to ví jen bůh.
Opět, nečti dnešní dějepis, jsou tam pouze režimově nařízené bludy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-(  |  01. 05. 2004 21:11

Prál bych ti tenkrát žít a pracovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
: -)  |  02. 05. 2004 09:24

Obávám se, že bys žít nemohl, scházeli by ti zlodějské nadnárodní obchodní řetězce, které tě nutí kupovat každou blbost a šmejd, hamburgry, brambůrky a další tělo otravující jídla  /pořádnou domácí stravu neznáš/ a hlavně by ti scházely tolik inteligentní reklamy všude kolem sebe.
A pracovat by jsi už vůbec nemohl, protože jak již zde někdo uvedl, nic neumíš, jseš pouze školou vycvičená opice na mačkání klávesnice počítače nebo ještě možná prodávat PC a mobily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iljič  |  02. 05. 2004 10:58

At ziji padesata leta, gulagy, stalinova mirova politika, auta na poradniky, fronty na ovoce a dalsi komunisticke vymozenosti!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antikomunista  |  02. 05. 2004 11:09

Stěžuj si tatínkovi /měl tě v pytlíku jako spermii/, že neutekl včas na západ. Mohl ses mít dnes jako v ráji.
Ale spíš by ses vůbec nenarodil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grebeníček  |  01. 05. 2004 13:58

Ku předu levá zpatky ni krok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acid  |  01. 05. 2004 15:58

Tak tak soudruzi, a jsme v riti. Z dlouhodobeho hlediska muze byt unie prinosem, avsak v nekolika prvnich desetiletich na ni budeme draze doplacet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lemon  |  01. 05. 2004 13:55

Je to moc dobre, ze CR vstoupila do EU. Nasi politici se budou muset v EU naucit komunikovat a nehazet si klacky pod nohy, to plati zvlast pro politiky ze strany ODS a pro politiky ze strany CSSD.
Nase republika by jinak mimo Evropu dopadla presne jako Belorusko. Takze budme radi, ze jsme v Evrope, patri nam to !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MORGAN  |  01. 05. 2004 13:19

Vy si vazne myslite, ze jsme si mohli dovolit byt mimo EU? Pochybuju, ze bychom to vydrzeli. Nejsme Svycarsko!!!
Dovedete si predstavit, kdybysme byli izolovanym ostrovem uprostred EU? Vsechny staty kolem nas by tam byly a my nic.

Na vsechno bychom museli platit clo... Spotrebni zbozi by oproti okolnim zemim jeste vic zdrazilo... A to chcete?

Zamysleli jste se, jaky by byly dusledky nevstoupeni do EU?

To by za 2 roky uplne kazdy nadaval, ze jsme tam nevstoupili a ze on tam chtel... To zname... Jak rychle dokazou zmenit cesi nazory...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kadafi  |  01. 05. 2004 13:46

Az tady bude o 200% vice uredniku a vsichni co jsou tady jim budou platit 13. a 14. (mozna i 15.) platy, muzeme se tady znovu sejit a pokecat o EU PS: chapu ze tam jit musime, ale rozhodne neprozivam vase nadseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lordoftheworlds  |  01. 05. 2004 15:14

Zdravim vsechny.
osobne po precteni vasich prispevku jsem se utrvrdil v tom, ze vetsina lidi nevi ani co chce. Ja netvrdim, ze vstupem do EU jsme neco vyhrali, ale nevstoupit tam by byla jasna prohra, takhle jsme zatim uhrali aspon remizu.

Hodne z vas pise, ze prave kvuli EU se zvysi pocet urednniku, a ceny. Nevim, jestli jste si toho vsimli, ale vlada uz nejakou dobu slibuje, ze pocet uredniku snizi, a zatim se jejich pocet pohyboval opacnym smerem!!! A rovnez verite tomu, ze kdyz by jsme do EU nevstoupili, ze se ceny nezmeni?? Pak nevim, kdo je naivnejsi, uvedomte si vsichni se uz jsme po pas ve srackach, a pokud se znich chceme dostat, tak to urcite nepujde provest snizenim cen! A ohledne dane, EU po nas pozaduje jednoutnou dan, ale nenarizuje jeji vysi! A vetsinu nepopularnich kroku, ktere dela dnesni vlada pod zaminku 'pozaduje to EU' by delala i tak, a musela by priznat barvu, coz by ji na popularite nepridalo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lordoftheworlds  |  01. 05. 2004 15:32

Omlouvam se, ze pisu na etapy, ale pred chvili jsem vstal.

Ohledne k tomu, proc se nemecku v EU nelibi: Nemci a Francouzi verili, ze jako nejvetsi staty v EU budou moci diktovat podminky a kdyby se nahodou stalo, ze je nebudou moc splnit, tak budou tezit z toho, ze oni jsou zakladem a bez nich se cela EU zhrouti. K jejich nestesti si ale ostatni uvedomili, ze bez nich to pujde taky, a tim se stalo, ze mensi i vetsi staty jsou si rovny, a proto je nezbytne, aby pravidla dodrzovali vsichni. A je jasne, ze tohle se nemecku moc nelibi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  01. 05. 2004 14:51

Zkousel jsi trochu zabrat a popremyslet o svych nazorech?? Zaber clovece a vymysli si nejake sve a neprebirej je od nasich moudrych politiku

Jeden z tech, co tohle rikal, byl i nas prezident Vaclav Klaus (ktereho si ale velice vazim) hned predtim, nez rekl, ze tam lezeme moc brzo. jjj tohle si pamatuju moc dobre. Rekl, ze bysme potrebovali jeste minimalne dva roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brm  |  01. 05. 2004 23:02

zlaticko ... jenze my ty dva roky nemame, to bude ten problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Belfín  |  01. 05. 2004 12:01

Podle mě je Evropská unie jeden velkej nespravedlivej kolos,kterej nemuže nikdy fungovat.Někdy je problem aby se domluvili dva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muflon  |  03. 05. 2004 08:54

Je zajimavy ze USA je taky velkej nespravedliveh kolos, ale funguje docela dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  01. 05. 2004 11:09

Možná by to chtělo také nějaká konkrétní čísla. Namátkou

Paměti z Koreje (kromě Samsungu) dříve: clo 0%, nyní: clo 34,8%

Procházet sazebník na http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/dds/cgi-bin/tarchap?Lang=EN je docela otrava, neví někdo o kompletním souboru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solverino  |  01. 05. 2004 19:50

ty vole! a ty jsi si myslel, ze je u nas ti pristipkari (co si rikaj obchodnici) dovazeli primo z Koreje? vsechno se vozilo pres zasoupeni firem v EU (DE, AUT), s mistnima saskama by nikdo nejednal o nakupu 10 pametovejch modulu ;o)

Solverino

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eurooptimista  |  01. 05. 2004 10:13

EVROPSKÁ UNIE RULEZZZ !!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha  |  01. 05. 2004 11:38

ruleeez, ruleeeez, ruuulllleeeezzzzzzzzzzz, doufam, ze jsem taky dost in...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velky parchant  |  01. 05. 2004 15:39

uz tam jednou jsme tak nema cenu kopat, spis premejslet jak z toho vytriskat maximum, hledat spojence spolecnejch zajmu atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha  |  01. 05. 2004 21:15

Ja jen reagoval na to debilni rulrz. Ale k tematu, Nase firma v EU uz davno je a stejne s ostatnima znamejma v podobnejch firmach zjistuju, ze jedno je jasny, stohy papiru a uredniku k hovnu se zvysej, to je muj jedinej nazor v souvislosti s EU . Na ostatni veci ohledne EUnemam nazor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamil  |  01. 05. 2004 09:34

Vážení,
rozhodně nesdílím váš překypující optimismus a nechápu vaše příliš jednouchý pohled na ty, co ho s vámi nesdílí. Člověk s realistickým, pro vás skeptickým, názorem nemusí být hned komunista (mnozí s vás ani pomalu neví kdo to je), jeho názor může vycházet z oproti vám přílišné informovanosti...

Například mezi východními a západními němci se určité věci nevyřešili dodnes a to je v rámci jedné země a jednoho národa. Euforie po pádu Berlínské zdi byla bezmezná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  01. 05. 2004 10:25

Podla teba teda malo Nemecko ostat rozdelene na 2 casti a pre istotu ten mur este nadstavit? Jasne, ze sa vsetko nevyriesi za 2 dni! V USA trvalo nejakych 300-400 rokov kym zeny dostali pravo volit, cernosi boli uznani za rovnopravnych obcanov a podobne.
To, ze sa v EU nebudeme mat dobre na 100% neznamena, ze sa tam budeme mat horsie ako teraz. Snad mi nechces tvrdit, ze to, co sa robi u nas je take skvele?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  01. 05. 2004 14:46



Mas velkou pravdu brachu. Nez se vyrovna vychodni Nemecko, bude to trvat diky Evropske Unii mnohem kratsi dobu!

Lidi! Uvedomte si, ze kdyz nam nase vlada rekne, ze se budeme mit lip, je to pravda!!! Nebudte neloajalni, jinak pujdete sedet! At zije nas ÚV Česke Socialisticko-postkomunisticke Spidlovsko-korytarske vláDy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johny  |  03. 05. 2004 08:56

clovece, naucte se pocitat - USA vznikly v roce 1776, tedy existuji nejakych 228 let. Podle vas by zeny v USA ziskaly volebni pravo nekdy mezi 2076 a 2176

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 10:31

Sorry, zle som to napisal. Myslel som 300-400 rokov od objavenia a zalozenia nejakej rozumnej spolocnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  03. 05. 2004 12:50

Zlaty moj, do vychodnej casti nemecka napchali zapadni nemci stovky miliard DM/EUR od zjednotenia.. a stale tam citit a vidiet rozdiel, nehovoriac o tom, ako nemci zo zapadnej casti nadavaju na vychodnych, ze na nich musia robit a vychodni na zapadnych, ze maju v priemere za tu istu cinnost/povolanie o 1/3 az 1/2 nizsie platy!!
A to je jeden narod, kde je aka-taka sanca si vzajomne pomoct.. lenze nam akosi nepritekaju milardy EUR (ano, EU projekty a fondy, tu pesnicku som uz pocul.. jednak to nie su zdaleka take ciastky, a hlavne nam nepomozu celkovo!).. pripadne mame kopu obmedzeni (pracovne miesta atd.)! Kazdy, kto sem pride, chce hlavne zarobir pre seba a vyuzit lacnu kvalifikovanu silu, ked zdrazieme, pojde dalej (Ukrajina atd.)..
Kto bol/je sikovny, tak sa v EU uplatnil aj predtym..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sycek  |  01. 05. 2004 22:04

Mno libi se mi s jakym optimismem predpokladas ,ze skeptik je v tomto pripade lepe informovany. Videl jsem za svuj zivot uz spousty zemi a vim moc dobre ,ze CR je pro lidi znama asi jako jednotlive kantony v cine. Ve svete se dostavaji do popredi nove velmoci - cina/indie. a zapadnimu svetu se nebude stale tak dobre darit jak ted. Proto by bylo dobre ,kdyby se z ekonomickeho obra(ktery nema ve svete konkurenci ) stal i politicky obr. Amici vi moc dobre ,proc protlacili sve pozorovatelske zastupce do vsech zasadnich organu v EU. (at uz politickych ,nebo bezpecnostnich). Tato integrace se nepovede ,pokud bude evropa rozdrobena.... Velmi nerad bych se dozil doby ,kdy evropa bude rozdrobena na milion statecku a cina se vzchopi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
většina národa  |  01. 05. 2004 07:21

..... Kde?  Už totálně v pr**li?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MORGAN  |  01. 05. 2004 08:45

Tak kdyz se vam nelibi EU, tak si dete nekam do Mongolska... Tam vam EU hrozit nebude!!! Az odejdou takovi jako vy, tak tady bude hned lip.

Beztak na EU nadavaji hlavne komunisti nebo ti, co se jim za minuleho rezimu zilo lip (a to jsou zase jenom komunisti)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mastodont  |  01. 05. 2004 09:35

Mas chybu v nicku! MAGOR se nepise MORGAN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ROTT  |  01. 05. 2004 11:11

 hahahaha -

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  01. 05. 2004 11:10

Nevim na, me je unie moc socialisticka. Velke prachy utopene v zemedelstvi, silena byrocracie, hodne predpisu, directiv,... Jinak doufam, ze tam pujdem abychom ji zmenili. I kdyz s tuhle vladou asi tezko. Snad si zvolime do evropskeho parlamentu nekoho kdo bude pro-reformni. No jeste k tem cenam - myslim ze u komunikaci ani tak neklesnou vzhledem k tomu, ze do konce minuleho roku byly jen 5%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muflon  |  03. 05. 2004 08:53

Silena byrokracie? EU ma mene uredniku nez CR a porovnejte pocet obyvatel... To asi mluvi za vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  01. 05. 2004 14:33

Čest práci soudruhu. Nebo vypadněte vy a my si tady pěkně zvolíme komunisty... to my se tady budeme mit hned lip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petik  |  01. 05. 2004 14:33

2MORGAN Tak to prr ja zadnej komunista nejsem a za minulijo rezimu se nasi rodine urcite lip nezilo. Ale problem je v tom ze takovy EUropaka jaky dneska jasaj a skacou radosti nemaj vsech pet pohromade. Je to uplne stejny jako kdyz v 89tym rikali jak za 10 let bude koruna na urovni marky, skakali a jasali a vsem normalne uvazujicim bylo jasny jaka je to pi***ina tak hned ty normalne uvazujici byli stavkokazi a komunisti a buhvicojeste.

Jsem na tebe zvedavej az ti nekdo nasere na hlavu napr. kvuli tomu pravnimu gulasi co jeste neni uvarenej :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mercedes032  |  02. 05. 2004 07:51

proč by měli odcházet ti,kteří do eu nechtěli jít??? proč nemůžou odejít ti,kteří se tam hrnou??? nebo snad příznivci eu mají větší právo zůstat tady než ti druzí??? kdo komu takové právo k rozhodování dal???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  01. 05. 2004 07:13

no mě by osobně zajímalo, jak to bude třeba s TV, receivry, hifi... protože třeba Sony je v německu o dost levnější než u nás, takže mi nebude nic bránit koupit si tam, se zárukou u nás :) ale přesto doufám, že u nás klesnou ceny toho čeho mají a ne že se bude jen zdražovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  01. 05. 2004 09:29

Ahoj, nakupujes v Nemecku v kamennych kramech, nebo na internetu? Mas nejaky dobry tip?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  01. 05. 2004 14:18

zkus třeba ebay.de - u našich bank je možnost pořídit si ke kontu internetovou Visa kartu pro platby v zahraničí - v KB za 65,- ročně :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naivko :-)  |  01. 05. 2004 09:42

Ty magore samozřejmně že se bude zdražovat!!! Kdo by platitl za chyby úředníků firmám co vyhrávyjí arbitráže kdo by paltitl poslance co nic nedělají a opíjíse atd atd kdo by platitl státní dluhy přece my normální občané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
víc než bůh  |  01. 05. 2004 03:11

EU je svinstvo ! Samotní němci na ní nadávají ! a my blbí čecháčkové co se snadno necháváme zmanipulovat musíme být v ní, kvůli tomu, aby jsme se nelišili. No to je hrůza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TahDer  |  01. 05. 2004 06:54

hrůza je to tvoje tučné mísmo!!
EU může být pro ČR přínosem, ikdyž to zatím tak nevypadá, ale to ukáže až čas jak to s náma bude vypadat. A proč si vlastně myslíš EU že je svinstvo? Máš nějaký konkrétní důvod nebo jen tak blbě kecáš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
víc než bůh  |  01. 05. 2004 09:50

Jakým přínosem? Vždyť jsme ve středu Evropy a to je velká výhoda ! A k tomu druhýmu, mám tam matku, tak to vým z první ruky. Ještě dodám,že si nežije vůbec špatně,každý dva roky mají nový auto, teď si koupili stříbrního mercedesa, před ním si pořídili audinu kterou po dvouch dnech vrátili,že jim šly ztuha pedály a místo ní si pořídili BMW. Mají v bance europrachy a přesto na EU nadávají ! A kdo si myslí, že EU je pro naší republiku přínosem je oblblí pako !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neuu  |  01. 05. 2004 11:12

ehm, tvůj příspěvek mluví zas vše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  01. 05. 2004 12:47

Tý vole. A já si myslel, že si každý měsíc budu moct koupit nový auto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  01. 05. 2004 12:59

No tak když to říká maminka, tak to abychom zajeli do Bruselu s tím, že jsme si to s tou unií rozmysleli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  01. 05. 2004 14:28

Vic nez buh ma bohuzel pravdu. Reknete me jedinej duvod PRO EU.
Neustale se zdrazujici veci, inflace, pry rostouci platy?? (plat se zvedne o 20,-, coz zni jako blbej vtip, kdyz vam to opravdu proplati... ale zato o desitky procent rostouci najmy.).
Bude rust cena nemovitosti, najmu a ja nevim co jeste.
Reknete jedinej DUVOD!!!

Abyste prestali zesmesnovat matku vic nez boha:
V EU mam pribuzny. Jedna z nich tam studuje (5. rokem), takze odpada ta neustale umylana trapna vyhoda moznosti studia v zemich EU. Nemusime byt V EU ABYSME TAM MOHLI STUDOVAT!!!
Druha tam mela restauraci, ktera se po menove reforme zadluzila. Veskery veci se neumerne zdrazily. Lidi uz proste nemeli na to, jit se najist do restaurace!!!
Tak co, uz se tesite do sra*ek??
A co na to lidi?? Mel jsem moznost mluvit s nekolika partnery ze zemi Evropske srac... Unie, pardon. Do jednoho nenasli na Unii dobreho slova. Lidi nemaji penize.
EU se sladkyma kecama ovladla skoro celou Evropu, a to s tim, ze budeme jak USA. Vite vy lidi, jak se vubec zije v USA?? Sli jste tam k zubari?? Vite jake tam jsou platy?? To kdyz si clovek tu praci najde, tak je v mnoha pripadech dobre placena, ale ten zbytek...

Argument typu: Muzeme se mit hur? Tohle jsem slysel snad tisickrat. Chleba si snad porad koupit muzeme, ne? Za stalinismu lidi mnohdy nemohli ani to.

Jo a - co na nas prichod pribuzni?: Vy jste blazni!!! Nas stat chce jit z unie a vy se tam hrnete! Hahaha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  01. 05. 2004 16:02

No, ak sa zdvihnu ceny, tak ti, ktori budu na tom zarabat, zarobia viac. Tym padom viac minu a daju viac zarobit druhym. Jasne, nie je to take jednoduche ako som napisal. A ked vies, ze zdrazie najom, tak zacni prenajimat!

Studium - nejde o to, zeby si tam nemohol studovat. Samozrejme mozes. Ale teraz tam budes moct studovat ako ktokolvek iny. Ziadne poplatky navyse a pod.

USA - co ma USA spolocne s EU?

Ak mas v EU pribuznych, preco tam su ak sa im tam nepaci? Mozu kludne ostat pracovat doma(v CR) a zarabat tu almuznu v porovnani s platom v EU.(teda, ved uz aj my sme v EU :) )

Mozno vstup nie je bohvieako vyhodny v horizonte niekolko malo rokov(1-2) ale z dlhodobejsieho hladiska je to nesporne krok vpred - rozdrobena Europa nema sancu konkurovat USA, Cine, Japonsku a co ja viem komu este. Problem je, ze ludia by chceli zo dna na den plat z 15k na 80k, vsetko hned teraz, same vyhody a ziadny kompromis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  03. 05. 2004 22:13

S tim USA: to se omlouvam, nejak mi vyskocil smysl zadane vety. Slo me o to, ze EU ma byt "protiblokem" proti USA. Kazdy vsak musi uznat, ze je neco jinyho spojit staty, ktere maji stejnou historii a neco jinyho spojit staty, ktere se vyvijely samostatne. (Viz podraz od Francie a Anglie, ktera nas nechala napospas Nemecku.)

Jak uz jsem rekl MILIONKRAT: Kazda organizace (organismus, proste cokoliv) ma svuj pocatek, prubeh a konec. Stejne tak to bude s tak nesourodym seskupenim, jako je EU.

Je to vas vyber - EU. Muj nazor je proste protievropsky.

Proc ziji v zahranici? Za prve: Jsou tam od dob, kdy tu zemi EU jeste nedusila. Ziji tam dost dlouho na to, aby mohli jen tak odjet. A za druhe: Nikdy jsem nerekl, ze by zapadni zeme byly na horsi urovni (pribuzni si tam ziji lepe, nez lidi tady), a ta lepsi uroven je jiste zpusobena pusobenim EU

Lidi, kua, meli jsme tady socialy zas***ny, tak se nedivte, ze jsme na urovni jaky jsme, ale ten vysnenej zapad si to bohatstvi nevykouzlilo evropskou unii. Copak jste tak dementni??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoJaN  |  01. 05. 2004 17:31

Si mimo, stejne jako tvoje jméno co tu uvádíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juuu  |  01. 05. 2004 09:39

Chtěl jsi říct ti blbí čecháčkové posraní Pražáčci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czechian  |  01. 05. 2004 11:46

Jestli se tady nekdo zacne ohanet centralismem tak budu kopat, skrtit, kousat a stipat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brn  |  01. 05. 2004 15:48

jeste ze jsi nam to rekl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  01. 05. 2004 00:04

Doufam ze muj prvni EU pocitac nebude predrazeny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 05. 2004 00:28

Tak at je nam v te Evrope dobre.... No... At nam neni spatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zion  |  01. 05. 2004 00:57

no muze nam bejt hur?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav "Cr" Chromický  |  01. 05. 2004 01:00

EU je v poho .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zion  |  01. 05. 2004 01:40

jj, taky uz sem mel dve brcka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav "Cr" Chromický  |  01. 05. 2004 01:48

Eh, tak to zas ne. Škola, že jsem si neuvědomil, že ČR vstoupila do EU pouze jednou, zatímco oslava Silvestru je každý rok. A já to proseděl doma a na sucho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  01. 05. 2004 14:13

Jistěže může.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  02. 05. 2004 15:26
velky parchant  |  01. 05. 2004 03:08

co to je za kecy, predevsim zalezi na nas jak se budeme mit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor