"zaměřuje se primárně na dosažení autonomie na úrovni 4 a 5, která by umožnila vozidlu fungovat zcela bez pomoci lidského faktoru"a "aniž by bylo nutné, aby se řidiči stali pasivními pasažéry."sa vylucuju
Proč, já to pochopil tak, že na autonomní úroveň 4 - 5 se zaměřuje systém Chauffeur a nutnost kooperace s řidičem zase Guardian.
cital som povrchne, moja chyba, beriem spat.
Guardian smysl má, libí se mi kooperace člověka s vozem, které samo řeší na co člověk většinou zapomíná. Ten Chauffeur (asi mají rádi písničky Duran Duran 🙂 ), je hudba budoucnosti, lidský mozek by dnes nenahradilo ani 100 LIDARů / kamer a to bez ohledu na celkový (dnes možný) výpočetní výkon vozu. V záležitostech okamžité reakce, předvídání, fungování za zhoršených a měnících se podmínek nemá zdravý mozek u odpočatého řidiče konkurenci a ještě dlouho ji mít nebude. Kolikrát je v nouzi třeba improvizovat, jak si s něčím takovým automat poradí? Úroveň 5 znamená vzdát se manuálního řízení pro všechny a to nevím, kolik lidí je na něco takového připraveno, já ne. Považuji takovou věc za další okleštění svobody a volnosti. Sám si třeba nemyslím, že v zájmu bezpečnosti by stát nebo EU, měl zavádět totalitní praktiky špiclování, kontroly, podezírání ve jménu jakéhosi dobra, to říkali komunisté a nacisté taky, ale záměry byly jiné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.