Systém Guardian od Toyoty má za cíl pomáhat řidičům, nikoli je nahradit [CES]

Názory k článku

dolph1888  |  09. 01. 2019 16:52  |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Guardian smysl má, libí se mi kooperace člověka s vozem, které samo řeší na co člověk většinou zapomíná. Ten Chauffeur (asi mají rádi písničky Duran Duran ), je hudba budoucnosti, lidský mozek by dnes nenahradilo ani 100 LIDARů / kamer a to bez ohledu na celkový (dnes možný) výpočetní výkon vozu. V záležitostech okamžité reakce, předvídání, fungování za zhoršených a měnících se podmínek nemá zdravý mozek u odpočatého řidiče konkurenci a ještě dlouho ji mít nebude. Kolikrát je v nouzi třeba improvizovat, jak si s něčím takovým automat poradí? Úroveň 5 znamená vzdát se manuálního řízení pro všechny a to nevím, kolik lidí je na něco takového připraveno, já ne. Považuji takovou věc za další okleštění svobody a volnosti. Sám si třeba nemyslím, že v zájmu bezpečnosti by stát nebo EU, měl zavádět totalitní praktiky špiclování, kontroly, podezírání ve jménu jakéhosi dobra, to říkali komunisté a nacisté taky, ale záměry byly jiné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dpcstb  |  09. 01. 2019 16:53  |  Microsoft Windows 7 Firefox 64.0

"zaměřuje se primárně na dosažení autonomie na úrovni 4 a 5, která by umožnila vozidlu fungovat zcela bez pomoci lidského faktoru"a "aniž by bylo nutné, aby se řidiči stali pasivními pasažéry."sa vylucuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor