dpcstb
9. 1. 2019 • 16:53

"zaměřuje se primárně na dosažení autonomie na úrovni 4 a 5, která by umožnila vozidlu fungovat zcela bez pomoci lidského faktoru"a "aniž by bylo nutné, aby se řidiči stali pasivními pasažéry."sa vylucuju

dolph1888
dolph1888
9. 1. 2019 • 16:52

Guardian smysl má, libí se mi kooperace člověka s vozem, které samo řeší na co člověk většinou zapomíná. Ten Chauffeur (asi mají rádi písničky Duran Duran 🙂 ), je hudba budoucnosti, lidský mozek by dnes nenahradilo ani 100 LIDARů / kamer a to bez ohledu na celkový (dnes možný) výpočetní výkon vozu. V záležitostech okamžité reakce, předvídání, fungování za zhoršených a měnících se podmínek nemá zdravý mozek u odpočatého řidiče konkurenci a ještě dlouho ji mít nebude. Kolikrát je v nouzi třeba improvizovat, jak si s něčím takovým automat poradí? Úroveň 5 znamená vzdát se manuálního řízení pro všechny a to nevím, kolik lidí je na něco takového připraveno, já ne. Považuji takovou věc za další okleštění svobody a volnosti. Sám si třeba nemyslím, že v zájmu bezpečnosti by stát nebo EU, měl zavádět totalitní praktiky špiclování, kontroly, podezírání ve jménu jakéhosi dobra, to říkali komunisté a nacisté taky, ale záměry byly jiné.

Určitě si přečtěte

Články odjinud