Synchronizace dat přes FTP pomocí standardního vybavení Windows

Diskuze čtenářů k článku

Merasicky  |  20. 04. 2001 19:51

Co kdyz pracuji nektere stanice jeste pod DOSem? Nemate nejaky typ na ftp klienta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Růžička  |  20. 04. 2001 19:51

Ftp.exe který je ve Win9x bude fungovat i v MS-DOSu. Ovšem vytočení čísla bude zřejmě nutné zajistit pomocí AT příkazů v nějakém terminálu, a naplánování v zadaném čase bude také nutno vyřešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pVe  |  20. 04. 2001 19:51

Dobry vtip! V MSDOSu? Tak to dost tezko! Kde tam vezmete TCP/IP?

Ftp.exe je konzolova W32 aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Matejka  |  20. 04. 2001 19:51

Neradil bych nazývat povelový soubor pro ftp jakkoli s příponou .cmd, což je standardní přípona pro "baťáky" v NT a 2000. Stačí přípona TXT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fena  |  20. 04. 2001 19:51

tento zpusob k plne spokojenosti uz nejakou dobu vyuzivam. jen jsem mel problem najit vhodny pakovaci program, nebot pozadavky byly: pakovat vcetne adresaru, nazvy s cestinou a mezerama v nazvu, vyrovnat se s otevrenymi soubory, spustit z command-line s parametry, umet rozdelit vysledny soubor na nekolik mensich, zvladnout i nekolik GB (5-6GB)... vyzkousel jsem snad vsechny programy co jsem nasel. free i komercni a jediny ktery obstal bylo stare dobre arj32. ma nekdo podobne zkusenosti. zkousel jsem i ruzne klony z unixu (bzip, gzip, tar...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matus  |  20. 04. 2001 19:51

U nas ve firme pouzivame JAR32 a bez problemu. Nevim jak je to s cestinou, ale jinak by mel slapat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
idk  |  20. 04. 2001 19:51

http://www.infozip.com/.
split je potreba zajistit zvlast (utilit tohto typu je dost, i vcetne commandline podpory a verifikaci pomoci checksumu/md5), coz trochu zpomali a vyzaduje dvojnasobek mista na disku (nektere splittery podporuji i rezim, kdy staci mit na disku volne misto o velikosti casti, na ktere se archiv deli). take je treba vyzkouset, jak zvlada otevrene soubory, ale tam bz nemel byt rozdil (bud imho je DENY pro vsechny nebo pro nikoho).

ja pouzivam arj>=255alpha, ktere ale umi LFN jen pod W9x (neni to win32 konzolova aplikace, jen DOS s podporou LFN W9x), nebo bzip2/infozip, kdyz potrebuji s archivem pracovat na linuxu (omezeni na dos/win mi u arj vadi nejvic).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 04. 2001 19:51

Prosim autora o radu {pocitam ze zna W2k dobre } Mam malej problem s W2k a to presneji se sdilenim internet connection primo z W2k. Nastavil jsem ho tak ze ma muj PC ktery ma externi DSl modem IP adresu 192.168.0.1 a druhej PC ktery pres home network pouziva sdileni netu ma IP 192.168.0.2
{plus mask a DNS } vse je OK web slape dobre ,ICQ pracuje i stahovani z netu jde na druhem PC dobre jen nejde posilat emaily s druheho PC.Uz jsem se ptal snad vsude ale nikdo nema takove znalosti W2k a kort s sdilenim netu primo z W2k {kazdej ma Winroute nebo Winproxy ale tohle sdileni netu primo z W2k je dobre a rychle}.
Predpokladam ze tento muj problem musi bejt hrackou pro AUTORA kdyz zna W2k tak dobre jak nam zde ukazal v tomto clanku a navic i muj dotaz se tika netu a networku .
Proto prosim POMOCTE pokud teda vite co stim .Muj DSl modem je spojen do PC jednou network card a druhou mam na home network,po instalu DSL modemu me ten prida do networku jeste NTS Enternet P.P.P.o.E adapter , na tom take mam v property v zalosce Sharing povolen sharing internet connection for network card name "home net".

Jak jsem uz psal vse jde OK jen nejde posilat postu ,i primat na druhem PC v outlocku jde jen nic neodesle, po minute napise ze smtp neresponduje.
nastaveni v outloku mam take presne podle meho PC a ten stahuje ale i posila emaly dobre bez problemu.
Stejnou situaci mam i na email jako www.mail.com tam take prima druhej PC dobre a odesle jen email pokud ma max. 3-4 vety vetsi ne.

Dekuji moc a verim ze me autor neodmitne a muj problem se alespon pokusi vyresit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  20. 04. 2001 19:51

A mas na tom druhym pocitaci nastaveny ten s modemem jako gateway? Jinak nepreposle DNS, a taky bys mel mit nastaveni routovani paketu a DNS server.

Pak to musi chodit. Dan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 04. 2001 19:51

Ano mam na druhem PC nastaveny gateway a to 192.168.0.1 coz je IP meho PC ktery na modem a leze na net.Jen nevim kde a jak nastavit to "routovani paketu" DNS mam nastaveni a to DNS od sveho ISP mam DNS zadano ve svech net card jak na mem PC tak na druhem PC.Outlock take stahne postu ale porad ji neni schopen odeslat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kori  |  20. 04. 2001 19:51

Na druhem PC zadejte, aby si prideloval Ip adresu dynamicky.

Ja to tak mam a chodi to bez problemu.

Sit pak ale nebezi pres TCP/IP, ale pres Mrkvosofti (jedina nevyhoda).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kori  |  20. 04. 2001 19:51

Jeste me tak napadlo. Mate v settings u sdileneho pripojeni v zalozce SERVICES zaskrtnute IMAP a POP protokoly pro pocitac, ktery se vyuziva sdilene pripojeni (zadava se bud jmeno nebo IP)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimir Fejfar  |  20. 04. 2001 19:51

Když už jsou data posílána touto zcela nezabezpečenou formou, doporučil bych zneužití zazipovaného archivu případnému snifferovi alespoň zkomplikovat zašifrováním složitějším aLFaNUMeRick79845654Qws heslem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Růžička  |  20. 04. 2001 19:51

Ano, to je bezpochyby pravda. Uvedený článek jen ukazuje možný způsob snadného využití - prostoru pro zdokonalení a vylepšení je vždy dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor