Symantec produkty obsahují kritické chyby

Diskuze čtenářů k článku

romark  |  27. 09. 2004 10:06

v piatok som preinstalil NAV 2004 na 2005, cakal som podla predbeznych info od ludi zo symantec-u, ktory v poho odpisu na e-mail ze nova verzia uz nebude az taka hardware narocna ako 2004, no aby som pravdu povedal, mozno je o trochu rychlejsia, ale nie o vela, myslim ze by ste mali pockat, mozno bude nejaky dalsi rebuild,
niekoho z vas asi potesi prehladnejsi panel ohladom internetovych cervov a podobnej havedi,viac prepracovany je aj LOG VIEWER,no vsetko ukazu skusenosti a kvalita utokov
ak niekto bude mat nieco nove kludne mi napiste mail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Člověk  |  27. 09. 2004 09:57

Pane redaktore, Symantec produkty? Vždyť to zní nepěkně. Co třeba Produkty Symantecu? To zní mnohem lépe. Pokud máte cit pro jazyk, a jako redaktor by jste jej měl mít, musíte ten rozdíl cítit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  27. 09. 2004 15:20

Člověče, <cite>redaktor by jste</cite> - no fuj. Snad byste, když už někoho chcete opravovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acb  |  27. 09. 2004 01:12

tie symantetacke bezpecnostne softy maju dier akokeby ich pisal sam gates. huza. po nainstalovani tahaju pomaly viac updatov ako windowsy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vvv  |  27. 09. 2004 09:08

ty si fakt znalec.... neviem co tocis o updatoch, jasne ze ak mas 2004 produkt tak treba nejaky vacsi update, o Ghoste - ide aj z diskety a je super, o NAV 2004 - je pomaly preto pouzivam 2003 + Zonealarm + mozilla a ziadne viry som v zivote nemal!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  27. 09. 2004 11:03

kdyz ti je AV nenajde tak nic mit ani nemuzes... NA 2003Pro jsem pouzival rok a NOD32 po nem toho nasel docela dost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orgoj  |  26. 09. 2004 21:36

Symantec zeru, cekat od viru ze bude dorzovat normy a podle toho ho skenovat. LOL
Nastesti uz to spravily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Štoppl  |  26. 09. 2004 20:01

Zdravím. Kdosi tady něco říkal o Ghost a NAV. Tak tedy: Ghost i nadále lze používat z diskety. Plně. Pro zálohování partition/disku není nutné spouštět Windows verzi. DOSové verze nadále fungují dokonale. Sám jej používám a je dokonalý. A k NAV: Je fakt, že je náročnější, než konkurenční antivirové balíky, ALE: osobně jej považuji za nejlepší. Proč? Snadno konfigurovatelný a z hlediska vývoje technik k identifikaci a odstranění virů patří Symantec mezi nejlepší (ještě bych do stejné kategorie hodil Kaspersky Lab). Tedy závěr: Je fakt, že z hlediska náročnosti je co vylepšovat, ale jinak jej považuj za dokonalý produkt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duro miso  |  26. 09. 2004 21:37

Zrejme si Ghost9 (premenovaný DriveImage7) pletieš z Ghostom8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peta  |  26. 09. 2004 18:29

Symantec tezi jen z toho, ze si vybudoval dobre jmeno.
Kouknete treba na produkt Ghost. Koupil PowerQuest a udelal novou verzi Ghosta. A to tak ze prepsal vse co bylo DriveImage na Ghost a to bylo vse. Bohuzel DriveImage byl dobry ve verzi 6, ale verze 7 se vubec nepovedla. A Ghost byl taky lepsi ten drivejsi. Moznost zalohovat z diskety byla bezvadna. Ale ted je vsehno jinak. Clovek musi zalohovat z Windows, takze treba server postaveny na Linuxu ani nezazalohujete. Leda ze byste vlozili disk s Linuem do pocitace s Windows. A to je velka skoda.

Co treba jejich antivir. Taky slabota. Sice detekuje dobre, ale v porovnani s NODem32 je strasne pomaly.
Jsem zvedavy na vase prispevky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus  |  26. 09. 2004 19:18

S tou rychlistí NAVu souhlasím, verze 2004 je dost šnečí. NAV použivám opravdu dlouho, ale jestli bude další verze zase pomalejší, tak nevím nevím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hidden  |  26. 09. 2004 19:35

Souhlas. Rezidentní NAV mi udělal z p4 třiosmšestku. Po odinstalaci počítači opět narostla křídla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MHE  |  26. 09. 2004 19:41

S tou pomalostí plně souhlasím, používal jsem Norton půl roku a přešel jsem na NOD32, který je se stejnou kvalitou (i větší)o hodně rychlejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wincek  |  26. 09. 2004 21:41

dobře jsi udělal, jen bych opravil že je nejen stejně nebo více kvalitní, ale to se skoro nedá srovnat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  27. 09. 2004 12:13

pravda ze je pomalejsi, ale GUI je divny a navic mi nefungovalo u Nodu update, coz u NAV fungovalo super!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  27. 09. 2004 15:17

Čudné...  Já měl u NODu problém s updatem jediné stanice v síti a problém jsem vyřešil jedním mailem (a kupodivu mi odpověděli i v sobotu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  26. 09. 2004 23:33

naprosto stejne, potreboval jsem jen antivir pro skenovani posty (pop3) a NAV kdyz bezi ma min 4 procesy a zabira nevim kolik MB, sice mam 1GB ale proste to nemam rad

nainstaloval jsem NOD a docela spokojenost (jeden proces, nevim o nem), co me ale vadi je to otresne otravne nepohodlne a GUI - proboha proc kdyz uz maji skelej antivir proc me taky neudelaji nejake GUI ala adaware nebo treba trochu obslehnout NAV ????????? idioti

navic kdyz chci nechat proverit nekolik adresaru tak je musim jeden po druhem pridavat do seznamu, proc tam neni strom s zatrhavadly u jednotlivych adresaru ????? tupci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vorvan  |  27. 09. 2004 09:35

to si si za pol roka kupil 2 antiviry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  27. 09. 2004 11:05

? NAV muzes dostat zadara napr. k desce a NOD32 je mozno stahnout jako trial.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wincek  |  26. 09. 2004 17:33

Tak co už má člověk udělat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor