Spíš jsem měl na mysli rozdíl ve filozofii těchto druhů "reklam". Proč je špatný spam je vcelku jasné.
1,neobjednal jsem si ho (pokud neodklikám ACCEPT, AGREE ... na každém webu nebo při instalaci například "freeware" programu)
2,nepřeji si ho (není normální, aby autor a priori předpokládal, že zvětšení penisu je to, po čem prahnu)
3,nevyužívám nic, co by ospravedlňovalo jeho existenci (být spammer provozovatelem internetu, situace by byla jiná)
4,obtěžuje
<B> 5,jaký je "statut" spamu? trestná činnost </B>
Proč není špatný leták?
1,neobjednal jsem si ho (pokud není třeba součástí podmínek k přidělení zákaznické karty apod.)
2,nepřeji si ho (není normální, aby autor a priori předpokládal, že bůček z jejich porážky je to, po čem prahnu)
3,nevyužívám nic, co by ospravedlňovalo jeho existenci (bydlet zdarma v domě autora letáku, situace by byla jiná)
4,obtěžuje
<B> 5,jaký je "statut" letáku? pošta je ze zákona povina leták dodat i v případě, že projevím nesouhlas s jeho doručováním do mé schránky </B>
Někde musím mít logickou chybu. Je tam nějaká? Odpovědi typu: Žiješ v Absurdistánu neberu.