Světový Internet v prvním měsíci prázdnin opět slušně stoupl

Diskuze čtenářů k článku

speedmaxx  |  20. 04. 2001 19:23

nechcete nám doufám tvrdit, že mezi 0.51% a 0.52% je nějaký rozdíl, že ne? v každém případě, click rate nic moc, to je fakt. už aby si reklamky uvědomily, že lidi nebrowsují primárně proto, že by chtěli klikat na bannery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  20. 04. 2001 19:23

Bohužel, jak tady předvádí pan Hlavenka na Živě, snížení CTR vyváží přidáním reklamy doprostřed stránky. Tím dále zhnusí lidi, ti budou o to méně klikat, tak asi zase přidá reklamu atd. Nakonec to bude mrtve.cpress.cz :-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:23

Je to rozdíl, bohužel dost velký - pokles o 2% v účinnosti internetové reklamy. Nezapomeňte, že je to ze statisticky obrovských (validních, vypovídajících) dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedmaxx  |  20. 04. 2001 19:23

jednak je podle me sporne pokladat CTR za ucinnost reklamy, ale na tom se nejspis neshodneme. druha vec je, ze jde prave o OBROVSKA data, o prumery a podobne. vecna interpretace by nemela koncit u toho, ze ta cisla jsou ruzna. vy mate ale jiste prehled o dlouhodobejsich trendech, takze byste mi nejspis vysvetlil, ze to neni nahodny vykyv, ze to neni dano statistkou velkych cisel a podobne. a jeste poznamecka - nakolik jsou ta data validni, bych si netroufal odhadnout. jiste jste to nemyslel v souvislosti s tim, ze jich je hodne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:23

Máte pravdu, mělo tam být dodáno, že se jedná v podstatě o setrvalý pokles. Validita dat je, myslím, vysoká: měří se stále stejné weby s desítkami miliard impresí měsíčně a mediametrix má "pod palcem" každé otočení banneru a každý klik na nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lemming  |  20. 04. 2001 19:23

Mne to taky prijde pomerne logicky ze pres leto u nas provoz klesa. Prumernymu americanovi je totiz vcelku jedno odkad se pripojuje - jestli z domova, z prace nebo ze skoly. Podminky pripojeni jsou pro nej vicemene porad stejny, rozdil je snad jenom v tom co hleda. U nas vladne Telekomunismus a rozdil mezi pripojenimse z domova nebo prace je obrovsky - pevna linka v praci/skole = clovek se muze chovat stejne jako american (a asi to i dela), pripojeni z domova = vykrm Telekomu, hlidaj se minuty, lidi si davaji na dobu pripojeni pozor - pokud vubec nasli odvahu si domu inet poridit. Tudiz v dobe prazdnin maji americani na surfovani casu vic, takze snadno dozenou vypadky zpusobeny pobytem na dovolene, Cesi si v te same dobe davaji pauzu (bo odvadet pul vyplaty Telekomu je blbost) a o to intenzivnejc se na inet nahrnou az je velky bratr (SPT) mimo hru - z prace nebo ze skoly. Ufff, tezce se mi pisou tyhle uvahy )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Holub  |  20. 04. 2001 19:23

To vypadá snadno vysvětlitelné: Málo kdo si u nás může dovolit brouzdat mobilně a tak se o dovolené prostě na Internet nepřipojí! )
Jiří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor