"...Na rozdíl od vícebodových LED světlometů, které mohou oslňovat ostatní účastníky provozu...", a to jste si Kiliáne vymyslel proč ??? (!) Aby to nevypadalo, že jste to celé jen obšlehl, tak jste si myslel, že tam vpravíte nějaké své hloupé, vymyšlené moudro ?
Spíše by se to hodilo dozadu, a na volantu by mělo být přednastavené tlačítko, kterým se promítne fakač nebo logo tří sester bez dvou svislých čárek.
Před hospodou by to využití asi našlo, ale kvůli tomu si to kupovat nebudu
V kombinaci s termokamerou by to mohlo zvýraznit osoby a zvířata, která nejsou vidět za tmy. Na dálnici by to mohlo navigovat na odbočení ve tmě.Navigace je ale potřeba většinou tam, kde je světla dost - křižovatky ve městech. A tam je to nepoužitelné.
Za chvili si bude moct ridic v noci pustit nejakej film :)
To mě také napadlo. Už jen přidat barvy a je tu soukromé letní kino. 🙂
To je blbý, to se bude líbit. Fakt to něco zobrazí třeba v poledne, kdy nejsou na zemi vidět skoro ani svítící dálková světla? Co bude vidět v koloně metr za jiným autem? A nevím, jestli každý opravdu stojí o to, aby ty informace třeba z navigace viděli i všichni okolo. Přijde mi to jako dobrá věc na machrování před sousedy pro ty, co nevědí co s penězi, ale praktický přínos podle mě zas tak velký nebude.
nesohlasim, za mne to je potencionalne hodne prinosna novinka v autoprumyslu a doufam, ze jeji cena pujde rychle dolu. Ta cast postavena na efekt casem odezni a zustanou prakticke funkce. Ale ani u te navigace bych jako chodec nemel nic proti dalsi informaci, ze auto asi odboci mym smerem...
Myslel jsem spíš jestli každý chce, aby auto jedoucí ve vedlejším pruhu vědělo kam jede. A pořád je tu problém, že při stání na křižovatce člověk nic neuvidí, protože před ním už bude další auto. Pokud si nenechá ty asi 2 metry odstup, ale až to udělá každý, tak budou zácpy ještě několikrát horší. A stejně nevěřím, že to bude fakt dostatečně dobře vidět opravdu kdykoliv, i za jasného letního dne.
Ještě jsem v noci neřídil...tak asi nebudu ta správná kategorie. A nějak předpokládám, že ty informace se budou ukazovat za jízdy, nikoliv při stání na křižovatce, nebo v koloně.
"Jak dostat informace do zorného pole řidiče, aniž by rozptylovaly jeho pozornost?" A proto vsude v kokpitu nahrazujeme pozicne pevna a hmatatelna tlacitka smatlacimi displeji...
Jo, jo. Vsichni v branzi se strasne zaklinaji ergonomii, ale pak (protoze to hezky vypada v showroomu) delaji takove hruzy. Nastesti se do toho zatim nepustily uplne vsechny fabriky, ale..
Ty dotyková tlačítka jsou blbost, s tímhle začaly mobily už někdy před 10 lety. Na PDA jsem měl spoustu hw tlačítek, takže se dalo pustit třeba přehrávání MP3 a ovládat to i po tmě, na dotykovém telefonu (které má maximálně tlačítko na vypnutí a některé hlasitost) se to nedá. K tomu se pak občas vyskytují revoluční vynálezy, třeba jako ta ptákovina do jacku, kde je tlačítko, kterému má jít přiřadit nějaká akce. Před 15 lety jsem tohle mohl dělat asi pro 8 tlačítek i s připojenými sluchátky...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.