Svět podle Apple: všechny dostupné novinky k Apple TV

Diskuze čtenářů k článku

MaLer, MaLer  |  28. 03. 2007 09:50

" Při rozebírání se například přišlo na to, že grafický čip není integrovaný od Intelu, ale od nVidie."

Tuto vetu povazuju za trosicku nestastne formulovanou, resp. ja bych z toho nepochopil, ze neni pouzita integrovana grafika Intelu z cipsetu, ale samostatny graficky cip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gadgets, Gadgets  |  28. 03. 2007 10:05

Hm, asi máš pravdu. Nějak jsem to předpokládal automaticky, že pokud je čip od nVidie, je diskrétní, protože samotný čipset je Intel. Diky tedy za doplneni pro ostatni ctenare...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helenka  |  28. 03. 2007 08:31

To chce asi odebírat jiné rss zdroje. Když mi to přišlo už z třetího zdroje, tak jsem došla k závěru, že fakt asi vyšlo nové neooffice a stáhlo se mi to do deseti minut.

ad 256 MB v telce - vzpomeňte si, není to dávno, kdy se iBooky dělaly s touhle pamětí a na běžný provoz to stačilo... tak nevím, co kdo pořád řeší! sice to není extra rychlé, ale stačí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gadgets, Gadgets  |  28. 03. 2007 09:09

No jo, vcera vecer uz se mi stahlo taky. Jenze Zive neni blog kde clovek sedne a hned to vyjde, a tak je tu uzaverka na clanky trosku delsi :) V dobe psani to bylo v podstate nestazitelne :)

S pameti je trosku problem v tom, ze Mac OS X na intel strojich je o kus narocnejsi na pamet a v podstate plati (aspon z vlastni zkusenosti bych rekl) ze kde Intel s 512 je stejny jako PPC s 256. Tudiz vztazeno k iBooku je tech 256 spis v tak, jako ibook se 128 mb, coz je na tigera malo na cokoli vetsiho nez web....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer, MaLer  |  28. 03. 2007 09:49

Predloni jsem si hral s Mac mini s 256 MB RAM a pak sem to upgradoval postupne na 512 MB a 1 GB. Podotykam, ze to byl PowerPC Mac mini. 256 MB je vhodnych tak akurat na nabootovani systemu, a to jeste ne optimalni rychlosti, rozdil v bootu mezi 256 a 512 byl docela vyrazny (u 1 GB uz tolik ne). Kdyz jsem zkousel boot i se zapnutim nejakych aplikaci (Safari, iLife), tak ani tech 512 prilis nestacilo, s 1 GB to bylo vyrazne rychlejsi. Takze 256 MB u intelovskeho stroje je podle me skutecne malo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pear  |  28. 03. 2007 04:51

Muzete mi prosim vysvetlit, proc oznacujete uzivatele ktery chce otestovat jiny souborovy manazer nez Finder jako cloveka se zvrhlymi choutky?
Jste skutecne presvedcen, ze Finder je ten nejlepsi souborovy manazer pro Mac OS X? Ja (a nezanedbatelne mnozstvi jinych uzivatelu OS X) si myslim, ze Finder ma velmi mnoho a zavaznych nedostatku. Zkuste se trochu porozhlednout po Internetu. Ano, i ja tajne doufam, ze Apple v nove verzi Mac OS X predstavi novy a lepsi Finder. Proto si myslim, ze kazdy alternativni souborovy manazer je pro Mac OS X vzdy prinosem. A nezalezi na tom, jakou filozofii zastava. Nekomu muze vyhovovat jednopanelovy (vybornym prikladem, lepsim manazerem tohoto typu nez je Finder je napr. Path Finder) nebo dvoupanelovy. Ktery mimochodem neni vymysl pana Ch. Ghislera, autora Total Commanderu, ale princip dvoupaneloveho manazeru je mnohem starsi a "vynalezl" jej velice chytry pan jmenem John Socha. Ale to asi vy nebudete pamatovat.
Co jsem chtel rici je, ze jsem od tohoto e-zinu ocekaval ponekud vyssi uroven, nez oznacovat ctenare, kteri snad pouzivaji, ci maji jiny vkus ci potreby nez autor clanku, za ctenare se zvrhlymi choutky Je to ubohe a ocekaval bych to spise mezi diskusnimi prispevky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr světa amoleta  |  28. 03. 2007 07:14

Charlie Babbitt uďál vtip. Víte?
STOP SUCHARS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cro magnon  |  28. 03. 2007 07:27

Pane Hruška, to by jen takový fór, nemusíte se hned rozčilovat... Souhlasím s autorem, že dvoupanelové souborové manažery používají jen zvrhlíci. Souhlasím ale i s vámi, Finder by si zasloužil mnohá vylepšení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
happy mac user  |  28. 03. 2007 09:10

Souhlas, mě vyhovuje finder. Nemám s tím problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maslo, maslo  |  28. 03. 2007 10:53

Pane Kromanonce,
rad bych videl, jak byste na ten "vtip" reagoval vy, pokud byste byl ze skupiny lidi, kterym vic vyhovuje dvoupanelove reseni. Sam mezi ne patrim, ale nikdy bych si, byt ze srandy, netroufl takto oznacit vase "jednopanelove preference".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor