Studie ukazuje na vyšší účinnost nových forem internetové reklamy

Diskuze čtenářů k článku

neserr  |  14. 08. 2001 21:53

Nejdulezitejsi je cileni a kreativni zpracovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  14. 08. 2001 13:21

"Dnešní uživatel Internetu standardně ..... akceptuje „standardní bannerovou výbavu“: dvě nudle, 1-2 čtverečky a pár buttonů."

Dooost hezky receno vzhledem k tomu, ze zrovna na Vasem webu se poprve zacal a doted' se pouziva TRETI VSUNUTY do textu BANNER, cili "nudle". Pekny hnus. Asi nemate obavy sve ctenare testovat na loajalitu

Co tak sdelit vysledky testu: jaky asi byl pokles navstevnosti po takovem "zlepsovaku"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Langer  |  13. 08. 2001 21:35

Vcelku souhlasím, co Jura Hlavenka napsal. Jen se bojím toho, až někdo tuto strategii začne prosazovat. V tu chvíli jej totiž budou muset následovat i ostatní velké servery a to bude teprve "maso".

Málokterý server má zásobu hotovosti takovou, aby mohl přežít ono "krátké" období, kdy se přísun reklamy ještě nezvýší, ale ceny už budou nižší.

Teď se teprve ukáže, kdo je jaký manažer

Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 08. 2001 18:00

...si neodpustím zopakovat můj názor, ... toto je snad nejčastější pravopisná chyba dnešní doby. Správně má být "svůj". Dnes se často v tomto chybuje, zřejmě pod tlakem angličtiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moorgy  |  13. 08. 2001 13:02

Verim,ze vacsina nazorov z clanku su len dojmy autora a ze sa o nich prieskum v tejto forme nezmienuje. Podla mojho nazoru problem s umiestnenim internetu do medialnych planov v CR a SR ma aj niekolko zavaznejsich dovodov. Medzi ne patri hlavne neznalost accountov vo velkych reklamnych a medialnych domoch, problem cielenia [to je problem na strane serverov a ich reklamnych systemov], problem vytvorenia a umiestnenia nestandardnych foriem [kreativci a o5 technologia na strane servrov], meranie uspesnosti [reklamne systemy]. Cenu by som osobne do toho az tak prudko netahal. Mam skusenosti [pracujem v tejto oblasti], ze pri dobre zvladnutej kreativite reklamy a dobreho timingu, cielenia a umiestnenia je mozne dostat vysledky, kde zasah jednej osoby z cielovej skupiny stoji len zlomok ceny napr. TV spotov komercnych televizii v CR a SR.
Myslim, ze pre vacsiu objektivitu by bolo vhodne oznacovat nazory autora od ozajstnych statistickych podkladov.
Respect! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor