Strasti a slasti výrobců základních desek

Diskuze čtenářů k článku

Gelehed  |  13. 10. 2001 08:43

Chci se zeptat kámoš koupil 1Gb thunderbirda a abitku  kg7 sice, ale při nataktováni na 7.5*133 se počítač seknce (v biosu) ve widlich se vyresetuje. Ale když jedu na 750 vše ok. Potom když procák strčím do svoji desky sice s čipsetem kt133 nahlásí se jako 750 a ne jako 1000 nevim proč, protože procák je 200/266 takže by měl jet na zběrnici 100 a multiplikátoru 10 ale nejede. Porad te

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iv0  |  10. 10. 2001 11:53

Vzhledem k tomu, ze nemam naistalovany flash, me ta reklama jaksi miji... Obcas sice nevidim nejaky stranky ale tam, kam chodim ja, jsou slusny webmasteri, kteri nabizi alternativni obsah pro neflashaky...
Mam pocit, ze flash se dnes pouziva jenom pro reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hil  |  09. 10. 2001 13:40

Už jsem se bál, že jsem jediný komu ta reklama leze na nervy. A ta lítající je fakt dobrá. dosáhla svého - co nejrychleji pryč z takové stránky. lol  Hvězdičky Tiskali jsou taky bezva. Bannery mi celkem nevadily, byly na svým místě a nerušily (pokud zrovna neblikaly o závod, ale daly se odrolovat). No aspoň jste mě donutili poohlédnout se po nějakých odstraňovačích reklam viz výše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ježek  |  09. 10. 2001 12:41

Procesory pro Socket 7 nejsou procesory nebo jsou tak zanedbatelne, ze o nich neni ani carka??? Kde a jak asi autor posbiral neuplna, nepresna a zavadejici data do zebricku uz vubec nechapu, kdyz jen prosta hodinova navsteva ne prislusnych webech da mnohem obsaznejsi a pouzitelnejsi statistiku. S touto informaci bych misto PC-tuningu skoncil kdesi u Intel-arbitrary... Stydte se!

Ing. Jezek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kwolek  |  09. 10. 2001 17:55

Procesory pro Socket 7 nejsou procesory nebo jsou tak zanedbatelne, ze o nich není ani cčrka??? .... hmmm, přesně tak tomu je - což jen značí že tato platforma je již obchodně "mrtvá", nikoliv že neexistuje...

A tabulka? - ta vychází z oficiálních "přiznání" jednotlivých tchaiwanských výrobců... Po nás ji otiskli i Xbitlabs, a to téměř ve stejné podobě - tedy bez MSI, která tento měsíc nezveřejnila své výsledky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ježek  |  10. 10. 2001 08:46

Asi zijeme kazdy v jinem svete. Zakladni desky se Socket 7 pro Athlony/ Thunderbirdy a Durony tvori velmi podstatnou, byt nikoli prevazujici cast nabidky vyrobcu desek. Mrtvolou je Slot 7, coz si plete dost laiku. Take problemy Intelu s DDR potlacily usili vyuzivat DDR chipy prave pro Socket 7. Jeden zdroj informaci je v tehle branzi zoufale malo a chce to obcas probehnout net, aby se clovek nestal obeti vlastich pocitu... Beru, ze MSI nedodala cisla, jinak to ale vypada jako poradi intelskych desek. Kazda slusna tabulka je (mela by byt) totiz provazena udajem o tom, co vlastne obsahuje a co ne. Nic ve zlem, ale ten Vas prispevek nic moc nerika, proto ten titulek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ježek  |  10. 10. 2001 08:46

Asi zijeme kazdy v jinem svete. Zakladni desky se Socket 7 pro Athlony/ Thunderbirdy a Durony tvori velmi podstatnou, byt nikoli prevazujici cast nabidky vyrobcu desek. Mrtvolou je Slot 7, coz si plete dost laiku. Take problemy Intelu s DDR potlacily usili vyuzivat DDR chipy prave pro Socket 7. Jeden zdroj informaci je v tehle branzi zoufale malo a chce to obcas probehnout net, aby se clovek nestal obeti vlastich pocitu... Beru, ze MSI nedodala cisla, jinak to ale vypada jako poradi intelskych desek. Kazda slusna tabulka je (mela by byt) totiz provazena udajem o tom, co vlastne obsahuje a co ne. Nic ve zlem, ale ten Vas prispevek nic moc nerika, proto ten titulek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  10. 10. 2001 15:14

A to je zas co za nesmysl? Pane Jezku, kdyz tomu nerozumite, tak o tom prosim nic nepiste. Existuje:

Socket 3 - pro 486
Socket 4 - pro Pentia 60/66
Socket 5 - pro Pentia 75+, AMD K5
Socket 7 - pro Pentia MMX, AMD K6
Socket 8 - pro Pentia Pro
Socket 370 - Celeron, Pentium III, VIA C3
Socket 423 a 478 (presny cisla si nepamatuju) - pro P4
Socket A - AMD Athlon/Duron

Slot-1 - pro Celerony, Pentium II a III
Slot-2 - pro Xeony
Slot-A - pro AMD Athlon

Na vic si nevzpominam - snad jeste Slot-M, kterej mel bejt pro Intel Merced, ted tusim Itanium, ale jakej to ma slot/socket, netusim. Pominul jsem stary procesory Cyrix a Rise, u tech si presne nevybavuju, ktery byly single a ktery dual voltage.

O Slot-7 jsem nikdy neslysel - co by to jako melo bejt? Nebo opravdu zijete v jinym svete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro_X  |  09. 10. 2001 10:00

Tabulka je ponekud slusne recene "mimo misu". Kde se nachazi Microstar (v Q1 byl c.1) nebo Legend Group s vice nez 30% trznim podilem v Asii? Navic plati generelni pravidlo, ze z prvni sestky produkuji vsichni vice jak 600K kusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ing.Stekl  |  09. 10. 2001 09:51

Tech 60% jako znamena, ze v produkci Intelu bude tolik podporovana P4? To je sice hezke, ale musel by tomu odpovidat trzni potencial, potazmo zajem. V jednom blize nejmenovanem velkoobchodu, kde znackove veci vetsinou lezi na regalech zaprasene a levne smejdy s 50% poruchovosti jdou na dracku (jsme v Cesku) jeste P4 neprodavali!
Kdyz se podivam na cenik a promitnu si pomer cena/vykon, musel bych byt blazen do masiny rvat tenhle procak za tuhle cenu. S tim se ovsem asi nepocita co?
Navic prognoza bude spise smerovana na zeme zapadniho smeru, kde se tolik nekrade, potom ovsem by by mel byt zapocitan i ponekud negativni vliv cen novych Woken a vubec. Osobne bych se neodvazoval psat podobne veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igor Fillo  |  06. 11. 2001 18:29

Samozrejme ze je to nezmysel. Tak ako predpovede ze do roku xy bude vacsina mechanik DVD namiesto CD ROM, a DVD RW namiesto CDRW.

Ked niekomu staci co ma nemusi upgradeovat. Navyse starsie veci su otestovane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oz  |  09. 10. 2001 09:14

moc pekna prognoza 60procent p4 zbytek pIII a co AMD na to se zapomelo ci co rekl bych ze to moce na problemech s i845/viaP4x266 docela ziskat. co se tyka reklamy neni potreba na to nic stahovat proste si vypnete par nastaveni ve vasem www prohlizeci a je po problemu ja o zadne reklame ani nevim :0)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oz  |  09. 10. 2001 09:14

moc pekna prognoza 60procent p4 zbytek pIII a co AMD na to se zapomelo ci co rekl bych ze to moce na problemech s i845/viaP4x266 docela ziskat. co se tyka reklamy neni potreba na to nic stahovat proste si vypnete par nastaveni ve vasem www prohlizeci a je po problemu ja o zadne reklame ani nevim :0)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oz  |  09. 10. 2001 09:13

moc pekna prognoza 60procent p4 zbytek pIII a co AMD na to se zapomelo ci co rekl bych ze to moce na problemech s i845/viaP4x266 docela ziskat. co se tyka reklamy neni potreba na to nic stahovat proste si vypnete par nastaveni ve vasem www prohlizeci a je po problemu ja o zadne reklame ani nevim :0)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 10. 2001 09:37

to nie je 60% Pentium 4, ale 60% P4 na sockete N / 478-pin, zvysok ine sockety... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  09. 10. 2001 08:34

stáhněte si Webwasher na www.webwasher.com je zadarmo a tu lítající svini už neuvidíte, stejně tak všechny jiný reklamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkobylan  |  09. 10. 2001 10:59

http://martinovystranky.hyperlink.cz/proxomitron/prx4b4c6.exe

Stiahnite, nastavte connection v internet options na localhost:8080 a to co tam bolo dajte do proxomitronu. Potom uvidite cistu stranku bez reklam. Pripadne si vypnite v proxomitrone vsetky veci pod tlacidlom WebPage a uvidite prazdne okienka na miestach, kde bola reklama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hil  |  09. 10. 2001 23:15

Vynikající - Proxomitron. Takhle rychle jsem stránku Živě ještě neměl načtenou.

Jen mi tam pořád lítá teď už jen šedý okýnko . Ale aspoň ty hvězdičky do hlavy Tiskali zmizeli. Doporučuju (a spolu se mnou 9 z 10 čtenářů WEBu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frn  |  10. 10. 2001 07:17

No jo sakra, ale jak to lítání vypnout úplně ?

U nás reklamu filtrujeme rovnou na proxy. A při větším počtu uživatelů je to znát, jestli se linka zahlcuej nesmysly nebo jenom tím, co člověk chce vidět.

 

Ale jinak se musím přidat - redakce Živě mě s tím taky pěkně sere.


Strčte si tu debilní reklamu uprostře textu do prdele, když už to neumíte nastavit pořádně. Reklama, která zakryje tabulku je nahovno !!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AD  |  09. 10. 2001 16:44

Proc Ti vadi reklama? Touzis snad po te dobe kdy za komousu jsi byl bez reklamy? Vzdyt ji nemusis cist ani pouzit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novice  |  09. 10. 2001 20:16

Jakpak si pripojeny, ze tak blbe plkas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vitus  |  09. 10. 2001 23:59

Promin, ale litajici reklama, ktera te porad votravuje a znemoznuje klidny cteni je uz podle me hnus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novice  |  09. 10. 2001 20:12

Jo, je fakt sqely. Urcite si ho stahnete. Nechapu, jak jsem bez nej mohl zit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 10. 2001 08:29

s tou reklamou by ste ozaj mohli nieco urobit, kazdemu to lezie na nervy. ja uz pomaly zacinam radsej chodit na zahranicne servery ako ku Vam. keby ta reklama aspon nebola taka skareda a stale TISCALI, tak nepoviem.

a k clanku, ozaj tam nie je ziadne poradie, iba tabulka s udajmi, takze ten nazov je dost zavadzajuci. a aj clanok sam o sebe obsahuje zavadzajuce informacie. jedna z nich je celkom zasadna, ziadny socket 748 neexistuje!!! pri jednej zmienke by to mohlo vyzerat ako preklep, ale takto to vyzera skor na neznaleho autora (spravne je to socket N / 478-pinovy). dalsia zla informacia je aj o tom, ze vyrobci su opatrny ohladne chipsetu 845. to by potom asi neprinasali na trh nove designy s tymto chipsetom pre P4 / socket W / 423-pinovy...

je tam toho viacej, nabuduce, ked bude autor nieco prekladat, tak by si mohol dat tu namahu, a pozriet si aj informacie z inych zdrojov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smash  |  09. 10. 2001 08:24

S tou reklamou je to fakt. Snažím se klepnout na článek a ono to nejde, nejde a nejde. Už mě ta reklama otravuje. Chápu, že peníze nepadaj z nebe - ale co je moc....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobo  |  09. 10. 2001 07:45

S tou reklamou ve flashi co mi tu beha pres obrazovku to je ftip, ze jo ?

Protoze jestli neni tak me tu uz neuvidite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lee  |  15. 10. 2001 16:28

http://home.worldonline.cz/~cz210552/

idealni vec na blokovani reklamy je to skvele konfigurovatelna cache

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beneš  |  09. 10. 2001 06:23

No, nějak jsem nenašel ten zmiňovaný žebříček, ale pouze neseřazenou tabulku M.B. (NULA.cz )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor