Mam dojem, ze jde o tzv. zatmivaci bryle (shutter glasses).
Princip je zhruba ten, ze se generuje levy obraz do rekneme licheho pulsnimku a pravy do rekneme sudeho. Pokud se na obrazovku podivate bez bryli, tak vidite rozpliznuty obrazek. Bryle jsou propojeny bud primo, nebo opticky s kartou, ktera vysila signaly, kdy se zobrazuje levy a kdy pravy pulsnimek. Bryle pak jednoduse delaji to, ze ve spravny okamzik zatmi spravne oko. Do leveho oka se tak dostane jen to co ma a do praveho jakbysmet. Ve skutecnosti se tak koukate chvilku pouze levym a chvilku pouze pravym okem. Mozek pak slozi 3D obraz.
OpenGL to podopruje implicitne bez jakychkoli problemu, jde jen o to, kam se ktery buffer (levy ci pravy)zobrazi.
Jinak na SGI uz to takhle funguje asi 10 let... Molekularni biologove to znaji velice dobre. Jinymi slovy na PC zase vynalezli vynalezene, jeste jinymi slovy - PC jsou 10 let pozadu. Sazim posledni vlasy, ze komentare k tomu budou, ze je to super super novinka.