Stav doručení zásilky si ověříme na Googlu. Pracuje na univerzálním nástroji pro všechny přepravce

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 27

Názory k článku

23. 03. 2023 13:03

https://etracking.net/
Sleduje zásilky po celém světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 12. 2019 13:28

Nedávno jsem při ověřování zásilky, kterou jsem posílal Českou poštou, byl překvapen, že odesláno v roce 2019, doručeno v roce 2018. Nad tím poznámka, že není-li uvedeno doručení mé zásilky, musím si k nim zavolat. Na telefonu mi vysvětlili, že to je normální, protože je málo podacích čísel, a že přeci není problém si zavolat Myslím, že s tím Google nebude mít lehkou práci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2019 14:40

Ten Google zachvíli bude taky vědět, kolikrát se jdeme vy$rat ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 12. 2019 05:56

Pokud se to rozjede. Zapojení české pošty vidím tak na rok 2030.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 12. 2019 22:42
06. 12. 2019 17:44

Stav doručení zásilky si uvěříme na Googlu. Více na: https://www.zive.cz/clanky/stav-doruceni-zasi...
A co když tomu neOvěříme?
Jde zatím jen o ranní verzi funkce a není jasné... Více na: https://www.zive.cz/clanky/stav-doruceni-zasi...
Ale teď jde už o večerní verzi funkce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2019 17:38

Takových souhrnných sledovačů jsou spousty - jejich autoři asi ani nežebrali u firem, aby se jim přihlásily. Pro zásilky z Číny používám Package Radar nebo Track24.Na druhou stranu - pokud to Google dokáže lépe, nic proti tomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 12. 2019 17:37

Jo, to v portfoliu googlu rozhodně chybělo, tím taky vytěží spoustu zajímavých dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2019 17:37

Už se těším na odpolední verzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2019 17:30

Nakupuji elektroniku většinou u Českých a Německých firem (zboží je samozřejmě z různých konců světa) oblečení, které se nemusí zkoušet je možné objednat třeba z Itálie, Francie či Anglie (zde nelze nic moc kloudného sehnat), ale že bych riskl nákup dražší položky v Číně nebo v zemi, kde je prakticky 0 šance uplatnit reklamaci, raději ne-e. Drobné cetky neříkám, tam se počítá s možnou ztrátou, ale jinak kdepak. Takže obchody v Evropě nabízí poměrně propracovaný systém sledování zásilky a dalších navazujících služeb (storno, připojištění, kontakt pro případné další dotazování, na výběr je mnoho způsobů platby, prostě zákazník jako v bavlnce), jestli se chce této záležitosti účastnit Google, pak zatím tuším nějakou černotu. Když si něco objednávám, je stav objednávky a vůbec všechny informace okolo (kupující, obchod, kupovaná věc ...) jen mezi prodávajícím a zákazníkem nevidím žádný důvod, aby se toho účastnila další soukromá společnost, která se primárně živí protivnou reklamou a šmírováním lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2019 17:26

Nejedná se o verzi, která byla vydána ráno, ale o časně vydanou verzi. Tak si prosím tu " ranní verzi" opravte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 12. 2019 17:16

uvěříme? asi to mělo bejt ověříme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor