Nakupuji elektroniku většinou u Českých a Německých firem (zboží je samozřejmě z různých konců světa) oblečení, které se nemusí zkoušet je možné objednat třeba z Itálie, Francie či Anglie (zde nelze nic moc kloudného sehnat), ale že bych riskl nákup dražší položky v Číně nebo v zemi, kde je prakticky 0 šance uplatnit reklamaci, raději ne-e. Drobné cetky neříkám, tam se počítá s možnou ztrátou, ale jinak kdepak. Takže obchody v Evropě nabízí poměrně propracovaný systém sledování zásilky a dalších navazujících služeb (storno, připojištění, kontakt pro případné další dotazování, na výběr je mnoho způsobů platby, prostě zákazník jako v bavlnce), jestli se chce této záležitosti účastnit Google, pak zatím tuším nějakou černotu. Když si něco objednávám, je stav objednávky a vůbec všechny informace okolo (kupující, obchod, kupovaná věc ...) jen mezi prodávajícím a zákazníkem nevidím žádný důvod, aby se toho účastnila další soukromá společnost, která se primárně živí protivnou reklamou a šmírováním lidí.