moravanka
24. 6. 2020 • 10:30

Tak k tomu novému autu doporučuju nezvladatelnou rychlostí do zatáček, nejlépe nad roklí.

Daniel Beránek (SEO_specialista_a_co)
Daniel Beránek (SEO_specialista_a_co)
8. 5. 2020 • 23:05

gates? musk? doporučuju hard beating therapy - 3,5 mio USD/ks - vono to ty blby přejde 😀

Kuk Vykuk
Kuk Vykuk
23. 2. 2020 • 15:21

Gates, starej fanda Poršáků si zase koupil Porše a je z toho článek jako noha. ílon twítne že Bill je "underwelming" čili nudnej, vlžnej, nezáživnej což byl vždycky a bulvár z toho vytvoří nenávistnou klikbajtovou tirádu na úrovni hejtujcích se raperů. Vzrušující jak moje proprděný trenky. B-]

kerensky
21. 2. 2020 • 15:16

Abych uvedl některé příspěvky na pravou míru... Musk je rád, že si Gates koupil EV, protože pro Teslu nejsou EV jiných značek konkurencí. Ale samozřejmě by byl raději, kdyby koupil Teslu. Teď nechci dohledávat jakého Taycana Gates koupil, ale tuším, že to byla vyšší veze v ceně přes 150000 dolarů s dojezdem necelých 200 mil. Myslím, že Tesla S s dvojnásobným dojezdem s cenou nejméně o třetinu menší, je lepší volba. Pro Gatese ale peníze nic neznamenají, takže je pravděpodobné, že si příští rok koupí i Teslu Roadster, což bude teprve správné srovnání sporťák proti sporťáku a tam bude Roadster ve všech směrech mnohem lepší...Co se týče kobaltu, tak batérie Tesly ho potřebují mnohem méně než jiné značky a je možné, že ještě letos se potřeba kobaltu sníží až o polovinu...Další věc je lícování a tam má Tesla rezervy vždy po náběhu nového modelu. Na druhou stranu např. letos vyrobené vozy modelu 3 už jsou víceméně srovnatelné s německými vozy...Ještě k softveru. Není pochyb, že tam má Tesla náskok obrovský a stále se zvětšuje. A nejde jen o autopilota, ale hlavně o schopnost vylepšovat vlastnosti vozu ze dne na den přes internet. Tam se jiné značky vůbec nechytají.

Papadimo
21. 2. 2020 • 11:24

Jen mu "měřil ego"

světelná tyč
21. 2. 2020 • 8:49

Bill má dost peněz a je zároveň dost chytrej, takže se nepřidal do sekty jménem Svědkové Muskovi. Miliardář nechce jezdit v tak lacině vypadající a mizerně vyrobené plečce. To dá rozum.

Martin Prokop
Martin Prokop
21. 2. 2020 • 8:05

Pro firmy to je reklama. Pro samotného člověka jeho věc co koupí , nemá povinnost koupi produkt made in USA

Adrien Malcolm (anonas)
21. 2. 2020 • 7:33

A počkejte až zjistí, že není turbo jako turbo 🙂

Kuba12345678
20. 2. 2020 • 22:18

starosti maji stejne jako kazdy jiny clovek!

Inspa
20. 2. 2020 • 19:50

Ale stejně to musí být pocit, koupit si takové auto s tím, že je to pro něj méně než když já si koupím rohlík. Zřejmě by ho nebolelo ani to koupit celou automobilku 😃

Katikakus
Katikakus
20. 2. 2020 • 19:18

To neni nic prekvapiveho ani noveho. Ze je Musk jerk a chova se jak ublizene decko je obecne znamy fakt.

Lukáš Černý
20. 2. 2020 • 18:43

Tak mně se třeba líbí Tesla víc už jen kvůli tomu, že to není nějakej zkostnatělej korporát, ale umí si dělat ze sebe srandu. A umí takový ty inženýrský kraviny, co by člověk vůbec neřekl, že projde "přes vrcholovej management". Prostě z těchto důvodů je mi ta firma sympatická.

Nedos.
20. 2. 2020 • 18:13

Tak Teslou jezdí každej vocas. To porsche hned tak někdo mít nebude.

SaiyansX
20. 2. 2020 • 18:04

Opravdu musíte jezdit i na tak "ukrutnou" vzdálenost jako je 50 m autem? Nohy vám neslouží? Co ten kovovej odpad všude po ulicích?

Martin Brokeš
20. 2. 2020 • 17:48

Jako sorry ale prostě Porsche > tesla, už jen díky kvalitě zpracování, nepotřebuju mít auto, kterému nelícují plechy a podobně. Navíc když bych měl mít ty peníze, tak přeci jen je porsche mnohem prestižnější.

House_MD
20. 2. 2020 • 17:01

Taky bych bral radši Taycan než ten nekvalitní nedodělek Teslu 🙂

dušan  rajninec (alter012)
20. 2. 2020 • 16:35

ALe to nie je dôvod aby sa tým chválil ! Aj Elon si kúpil Porsche .....a nechváli sa .

matheew
matheew
20. 2. 2020 • 15:56

Toto je nejaky technologicky variant poradu "Zrcadlo tveho zivota"?

dolph1888
dolph1888
20. 2. 2020 • 15:39

Jak se to slučuje s jeho pomocí Africe a jižní Asii, myslím, jak může koupit auto s obří baterií, do které kobalt těžili za otřesných podmínek děti +6 let právě v Africe (Kongo)? A vůbec bylo třeba na úpravu obou hlavních kovů tedy lithia i kobaltu velké množství fosilních zdrojů (těžba, další fosilní zdroje budou spotřebovány na likvidaci baterie - recyklace bude jen částečná a získané suroviny již nižší kvality) a chemikálií?

AndrewJ
20. 2. 2020 • 15:26

Tak Gatesův oblíbenec Václav Smil mluví o Muskovi v dokumentu Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates jako o hlupákovi, tak si myslím, že Musk a Gates se navzájem zrovna moc nemusí.

redmond
redmond
20. 2. 2020 • 15:22

"Jízlivý Elon", toto sa podarilo, uz mu tak budem hovorit.

Určitě si přečtěte

Články odjinud