Tak k tomu novému autu doporučuju nezvladatelnou rychlostí do zatáček, nejlépe nad roklí.
gates? musk? doporučuju hard beating therapy - 3,5 mio USD/ks - vono to ty blby přejde 😀
Gates, starej fanda Poršáků si zase koupil Porše a je z toho článek jako noha. ílon twítne že Bill je "underwelming" čili nudnej, vlžnej, nezáživnej což byl vždycky a bulvár z toho vytvoří nenávistnou klikbajtovou tirádu na úrovni hejtujcích se raperů. Vzrušující jak moje proprděný trenky. B-]
a zde je důkaz:První věc, kterou si Bill Gates koupil za prachy vydělaný v Microsoftem bylo volítaný Porsche 911.The first thing Bill Gates splurged on with his Microsoft money was a used Porsche 911https://www.businessinsider.com/bill-gates-splurge-porsch...
Je vidět, že Bill ma styl. Elon má tak leda z dluhů ostudu 😉
Abych uvedl některé příspěvky na pravou míru... Musk je rád, že si Gates koupil EV, protože pro Teslu nejsou EV jiných značek konkurencí. Ale samozřejmě by byl raději, kdyby koupil Teslu. Teď nechci dohledávat jakého Taycana Gates koupil, ale tuším, že to byla vyšší veze v ceně přes 150000 dolarů s dojezdem necelých 200 mil. Myslím, že Tesla S s dvojnásobným dojezdem s cenou nejméně o třetinu menší, je lepší volba. Pro Gatese ale peníze nic neznamenají, takže je pravděpodobné, že si příští rok koupí i Teslu Roadster, což bude teprve správné srovnání sporťák proti sporťáku a tam bude Roadster ve všech směrech mnohem lepší...Co se týče kobaltu, tak batérie Tesly ho potřebují mnohem méně než jiné značky a je možné, že ještě letos se potřeba kobaltu sníží až o polovinu...Další věc je lícování a tam má Tesla rezervy vždy po náběhu nového modelu. Na druhou stranu např. letos vyrobené vozy modelu 3 už jsou víceméně srovnatelné s německými vozy...Ještě k softveru. Není pochyb, že tam má Tesla náskok obrovský a stále se zvětšuje. A nejde jen o autopilota, ale hlavně o schopnost vylepšovat vlastnosti vozu ze dne na den přes internet. Tam se jiné značky vůbec nechytají.
Nevim jak s licovanim, ale jsem si jist, ze tenhle chlapik https://www.youtube.com/watch by urcite nesouhlasil, ze lakovani je uz srovnatelne s nemeckymi auty.Mne sice automobilka nemuze vzdalene 'vylepsovat' vlastnosti vozu, ale jsem za to zastracene rad. Tak vim, ze vlastnosti, ktere jsem zaplatil tam budou i dalsi dny, mesice a roky.
Proto jsem napsal "víceméně" ...O tom případu vím a myslím, že se z toho Tesla poučí. Jde o to, že ze začátku mělo takovou vadu např. jedno auto ze sta, teď jedno z tisíce.
nihilistic.bird : Jinak děkuji za věcný argument, protože to se v diskusích o Muskových firmách většinou nenosí. Často se mluví o fanatických příznivcích E. Muska. Přitom je tu možná ještě více jeho fanatických odpůrců, kteří mají potřebu negovat vše, co Musk dělá. Kritizují Boring C, Teslu, Neuralink i Spacex. Např. Spacex, neoddiskutovatelně nejprogresivnější firma co se týče letů do vesmíru a raketové techniky. Firma, která několikanásobně zlevnila lety do vesmíru, firma která znovu nakopla kosmonautiku, atd. Tady se ale vždy najdou prudiči, kterým je Spacex trnem v oku. A jsem přesvědčen, že kdyby to nebyla Muskova firma, tak by žádná kritika nebyla.
no jak nekdo muze kritizovat spacex to taky nechapu
to, ze pro nej penize nic neznamenaji, je vecny omyl chudych lidi.ti lide jsou bohati prave i proto, ze obraci kazdy dolar. ale to vy nemuzete pochopit
Jen mu "měřil ego"
Bill má dost peněz a je zároveň dost chytrej, takže se nepřidal do sekty jménem Svědkové Muskovi. Miliardář nechce jezdit v tak lacině vypadající a mizerně vyrobené plečce. To dá rozum.
Pořád lepší Taycan, než kdyby si pořídil třeba Rols Royce s pětilitrem. Akorát se mu ty nákupy teď nějak kupí 🙂https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/supe...
To je mozne, nicmene si myslim, ze Bill je ten typ, kteremu by bylo vcelku jedno, ze jezdi v lacine vypadajicim aute. Je chytrej, tak si proste vybral to lepsi.
Jestli lepší nejde posoudit snadno, to je o úhlu pohledu.Určitě si ale vybral prestižnější značku.
Jisteze je to o uhlu pohledu. A pokud bych neresil cenu, tak zvolim mezi dvema auty takove, ktere se mi vic libi, je lepe zpracovane a ma urcite vybrane technicke (tj. pro me dulezite) parametry vyhodnejsi. To je definice lepsiho. A presne to udelal Bill.
Tak vidíte. Pokud je to úhlu pohledu, není to definitivní.
Pro firmy to je reklama. Pro samotného člověka jeho věc co koupí , nemá povinnost koupi produkt made in USA
Kde je Tesla prosím vás Made in USA? Podvozek Mercedes, baterky Čína, elektronika Bosch 😀 Jako jste spíš myslel - Completed in USA😉
A počkejte až zjistí, že není turbo jako turbo 🙂
starosti maji stejne jako kazdy jiny clovek!
Může být, velké peníze, velké starosti. To platilo vždycky.
bullshit historie ludstva 😁
Pro lidi, kteří nevědí o čem mluví, protože to nikdy nezažili a tahle problematika se jich ani nikdy nedotkne, ANO.To ale není relevantní hodnocení. To je jen o pocitech nevědoucích. A to taky platilo vždycky.
proste to nieje z principu pravda. ak ma nieco sere, tak sa toho snazim zbavit(napr zlomenej nohy, tecuceho hajzla atd). akby ta naozaj trapilo bohatstvo, tak by si sa ho zbavil.
tak urcite!
si nepochopil, co
PŘESNĚ TAK. Ty ano. A o tom to je.Oni ne. Pro ně je trápení a starosti jen běžná překážka na cestě k cíli.
Ale stejně to musí být pocit, koupit si takové auto s tím, že je to pro něj méně než když já si koupím rohlík. Zřejmě by ho nebolelo ani to koupit celou automobilku 😃
To neni nic prekvapiveho ani noveho. Ze je Musk jerk a chova se jak ublizene decko je obecne znamy fakt.
Víc takových "ublížených děcek". Mnohem víc.
Tak mně se třeba líbí Tesla víc už jen kvůli tomu, že to není nějakej zkostnatělej korporát, ale umí si dělat ze sebe srandu. A umí takový ty inženýrský kraviny, co by člověk vůbec neřekl, že projde "přes vrcholovej management". Prostě z těchto důvodů je mi ta firma sympatická.
Tak Teslou jezdí každej vocas. To porsche hned tak někdo mít nebude.
No nevim. Bydlim v Praze a vocasu v Porsche tu potkavam celkem dost...
Opravdu musíte jezdit i na tak "ukrutnou" vzdálenost jako je 50 m autem? Nohy vám neslouží? Co ten kovovej odpad všude po ulicích?
Jako sorry ale prostě Porsche > tesla, už jen díky kvalitě zpracování, nepotřebuju mít auto, kterému nelícují plechy a podobně. Navíc když bych měl mít ty peníze, tak přeci jen je porsche mnohem prestižnější.
To je stejný blábol, jako to tvrzení, že kobalt do elektromobilů těží děti v Africe.
Aneb proc nezaplatit dvojnasobek za vicemene stejny auto :)
Dvojnásobek ani omylem. Základní verze Modelu S stojí v USA 75 tisíc dolarů, Taycan 103 tisíc. A kvalitou zpracování je Porsche prostě někde jinde.
Pokud vezmu cenu Tesla3 tak potom ....
Pokud chcete porovnávat, tak porovnávejte auta ve stejné kategorii. Tesla Model 3 je tak na úrovni Octavie a asi se jinak nedivíte, že Porsche stojí výrazně víc než Octavia, že?
Můžeš mě dát odkaz na Octavku v konfiguraci s motorem o výkonu 353 kw zrychlení 3,4s a 4x4?
OK, elektroauto ve střední třídě má silnější motor než klasické se spalovacím, máme tam něco dalšího? Pointa byla v tom, že je to úplně jiná třída auta než Taycan, takže srovnávat jeho cenu s Modelem 3 je úplný nesmysl. A ani Tesla nikde nepropaguje Model 3 jako konkurenci k Taycanu, tou byl vždycky Model S, který stojí 2x tolik.
Tak když vezmu Taycan a Teslu S v nejvýkonější konfiguraci, o které se bavíme:Porshe Turbo S: 5 070 000Tesla S performance: 2 764 700Není 2x dražší ,ale nemá od toho moc daleko.... 😀
Vy jste vtipný. Když si u Taycanu naklikáte úplně tu nejdražší konfiguraci, tak se dostanete i hodně přes dvojnásobek ceny Tesly S Performance, ale dostanete tam vybavení a materiály, které jsou naprosto neporovnatelné s tím, co máte v Tesle.
Co vím tak Tesla S s Taycanem ve výkonu se porovnáva všude stou nejsilnější variantou. Tak porovnávám nejsilnější variantu pohonu v nejlevnější výbavě co se dá pořídit.
ale pokil by si si kupil tu smyklavku menom Cybertruck bol by si prestiznejsi. Kym by si nakupoval v obchode, deti by sa ti spustali zo strechy. Vyhodou by mohlo byt vyberanie poplatku ked by sa chceli suchat aj ine deti. navyse tito vylesti strechu a kapotu, no nekup to. A snad to bude Musk bundlovat s nvidiou 😉
mozno ma lepsi interier, neviem, nesedel som v nom, ale ma tiez lagujuci displej a nizsi dojazd a neexistujuce nabijacky. Ja by som si kupil Teslu, je to stavka na 100% istotu. Navyse Tesla vacsinu vyrobnych chyb uz vyriesila
Taky bych bral radši Taycan než ten nekvalitní nedodělek Teslu 🙂
Velmi rozumný názor :)
ALe to nie je dôvod aby sa tým chválil ! Aj Elon si kúpil Porsche .....a nechváli sa .
Toto je nejaky technologicky variant poradu "Zrcadlo tveho zivota"?
Jak se to slučuje s jeho pomocí Africe a jižní Asii, myslím, jak může koupit auto s obří baterií, do které kobalt těžili za otřesných podmínek děti +6 let právě v Africe (Kongo)? A vůbec bylo třeba na úpravu obou hlavních kovů tedy lithia i kobaltu velké množství fosilních zdrojů (těžba, další fosilní zdroje budou spotřebovány na likvidaci baterie - recyklace bude jen částečná a získané suroviny již nižší kvality) a chemikálií?
si vyber kde maj bejt, v dole nebo na lodi do EU ? 😀
Pravda, tohle Africe nepomuze. Lepsi by bylo, kdyby se tam kobalt prestal tezit, ty cernousci by nemeli do huby uz vubec nic, no a protoze by vyhladoveli, tak by se problem populacniho boomu v Africe efektivne vyresil.
Tiež si myslím , že by urobil "lepšie" , poslať malých černoškou domou aby v tichosti umreli hladom ....keď ich El prezidente dokáže zdefraudovať každú pomoc ....
děláš, jakoby jim ta otrocká těžba kobaltu něco přinášela
Prinasi. Alespon zradlo. Proste je vic bavi tezit kobalt nez zdechnout hlady. Kdyby se kobalt netezil, tak budou a)delat jeste hirsi praci b)umrou hlady
Idealni by bylo zpracovani alespon to zakladni primo na miste v Africe ci podobnych regionech a tim padem mensi duvod pro odchod do EU.
Ty deti jsou rady, ze maji alespon tu moznost jit za ten $1 na den makat. Jinak by asi umreli hlady.
Zase lhaní a manipulace.Proč to děláte?
Ahjo:naprostá většina kobaltu se netěží samostatně, ale společně s mědí a niklem v rozsáhlých povrchových dolech. Těží je velké firmy pomocí strojů. Světová dodávka kobaltu nestojí na těžbě dětí.existují i menší doly, kde se těžba provádí ručně. Tímto způsobem se v Kongu těží zhruba pětina kobaltu – ve světovém měřítku méně než desetina. Tyto doly se samospráva snaží kontrolovat a děti tam mají zákaz vstupu. V regulérním „manuálním“ dole tedy kobalt těží rukama dospělí.nicméně kolem dolů místní na vlastní pěst paběrkují a dělají to s tím, co mají po ruce, včetně dětí, to vše s nulovým ohledem na BOZP. Nutí je k tomu chudoba, ne těžební firmy.to, co místní takto „bokem“ vytěží, od nich za mrzký peníz vykoupí ilegální překupníci a ti ho pak přeprodají dál, nejčastěji čínským obchodníkům. To je na jednu stranu bídná praxe, na druhou stranu jedna z možností, jak je možné si v chudém Kongu alespoň něco vydělat.https://oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/20033...
Pane Dolph, jaké to je takto ukázkově naběhnout na vidle (viz vysvětlení, jak je to opravdu s těžbou kobaltu)? Když o problematice těžby kobaltu a jeho recyklace vůbec nic nevíte, nebylo by lepší vynechat komentáře v diskuzích? Většinou zde bývala diskuze odborníků k tématu, která často rozšiřovala článek o další poznatky. Upřímně: vadí mi, když je zaplevelená názory naivních amatérů, kteří se v dané věci vůbec nevyznají. Zvažte to, díky.
Skoda ze vas clovek nemoze vziat k jednej takej povrchovej bani a okoliu ako to tam v skutocnosti vyzera. Rozne mudre clanky a papier toho znesie vela. Bohuzial som mal moznost vidiet uholnu aj medenu banu a je to katastrofa. Vy si tie sracky spod pc klavesnice neviete ani len priblizne predstavit. S predpokladom ze prave takych bani bude musiet byt ovela ovela viac mi to pride ako kompletna retardacia pisat o tom ako to je alebo nie je...
Že jste ty doly viděl osobně, Vám nevěřím. Ale že takové doly jsou, a jsou hlavně v zemích 3. světa (Afrika atp) je jistota. Dokumentů na tohle téma bylo hodně.
Tak Gatesův oblíbenec Václav Smil mluví o Muskovi v dokumentu Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates jako o hlupákovi, tak si myslím, že Musk a Gates se navzájem zrovna moc nemusí.
dokument som videl a nepamatam zeby sa musk spominal.
Třetí epizoda, v čase cca 8.27 , na odkaze je printscreen https://ibb.co/7ymNkCp
Že Musk je nabubřelý zmatkař, pábitel a slibotechna, o tom málokdo s kritickým myšlením nemůže pochybovat. Gates dokázal hodně, použil k tomu vlastní peníze, incentives moc nepotřeboval. Musk je jen špína na saku Billa Gatese.
"Jízlivý Elon", toto sa podarilo, uz mu tak budem hovorit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.