Všichni vevnitř přežili?
utrzeni jednoho z padaku ukazuje, ze jak rekl Elon: "Space is hard". Drzim palce at to opravi a at uz konecne zacnou letat alespon na tu nizkou obeznou drahu
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 11. 2019 17:50
Mohli to zkusit instalovat prvně do tady zmíněných MAXů. Třeba by to zachránilo dost životu.
😀 Vy jste se tu ale dnes sešli 😀
Nezachránilo by to nikoho, záchranné moduly nemají letadla ani moderní vzducholodě, důvod je prostý hmotnost/přepravní kapacita/cena letenky. Už velmi drahý a ne zcela bezpečný je systém ve vojenských stíhacích letounech, kde chrání 1 či 2 piloty. Když nastupujete do dopravního letadla, tak jste nákupem letenky přijal všechna rizika s tímto druhem dopravy spojená (u lodě, vlaku či autobusu je to zrovna tak). Nemusí jít jen o známé nevyřešené konstrukční problémy, snad víte, že stačí pár kachen/hus a je zle. Můžete se vzdát létání, pokud se ho bojíte třeba jako aktivistka Greta, nicméně si nemyslím, že tím něco vyřešíte. Víte za život nelze nijak ručit, prostě zhasnete, tak to chodí, kromě vám blízkých vás nikdo oplakávat nebude, smiřte se s tím laskavě. Jednou zemřete tak jako tak, my všichni, smutné pouze je, když někdo zemře předčasně z důvodu šlendriánu, což je tento případ. Pozůstalým snad bude dostatečně kompenzována jejich ztráta a firma se poučí, že takto nelze přistupovat k vážným nedostatkům u svých produktů.
To je hezké. A kde je ta kosmická loď? ☺
A co si představuješ pod pojmem kosmická loď?
Určitě raketoplán 😃
Na serveru kosmonautix.cz je to možné sledovat i s českým komentářem. Všem doporučuji!
Určitě nezmeškám a na rozdíl od ostatních přeji firmě Boeing, aby v civilní divizi dala do pořádku potíže se strojem 737 MAX. Pamatujte si, že vždy je pro zákazníka lepší, když bude mít evropský Airbus konkurenci. Který mimochodem také není dokonalý, co slávy bylo s obřím modelem A380 a jak dopadl, poslední vyrobené kusy a konec po poměrně krátké době, čili v žádném případě nejde z celkového pohledu o úspěšnou, vysoce ziskovou záležitost, řekl bych tak, tak se zaplatil vývoj a některé nové postupy budou aplikovány do nových modelů.
Ale A380 skončila proto že svět se změnil a po takových obrech přestala být poptávka. Srovnávat to třeba se 737 který padaj jak zralý švestky je pro A380 který nespadlo ani jedno docela nefér.
Zato tvrdit, že 737 padají jako švestky je fér, když spadly 2 při 10.000 letech ročně.
Tak on i jeden lidský život je docela dost ... hlavně kvůli takové p*čovině.
Každý rok zemře při autonehodách 1.4 milionů lidí.
Zkuste si zjistit, kolik spadlo 737 a počet mrtvých. Třeba pak nebudete plácat nesmysly.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_an...
Tak nevím, ale mít od nich nějakého Maxe, tak jsem asi slušně naštvaný, že si vypouštějí do vzduchu nějaké "hovadiny", bez ohledu na to, jak užitečné to může být, místo aby v prvé řadě vrátili letadla na oblohu. Je mi jasné, že to dělá jiný tým lidí a je to úplně jiný projekt akorát stejné firmy, ale stejně bych to asi vnímal jako býk červený hadr.
A to si predstavujes jak, ze ti raketovi inzenyri a specialisti pojedou do fabriky na letadla a budou tam u pasu busit na MAXech?To cele se sice jmenuje Boeing, ale prakticky jsou to naprosto jine firmy. Jako "cerveny hadr na byka" to tak muze pusobit leda na opravdu jednodussi jedince...
PRAKTICKY je to jedna firma a ne"naprosto jine firmy" genie.
Mate problem s pochopenim psaneho textu. Aby tomu vas predrecnik zabranil, napsal to do druheho odstavce. Ale vas ten prvni bud rozdrazdil tak, ze dal uz jste nevnimal, nebo mate vazne problem s intelektem.
Avšak vy dva máte problém s logikou neboli představou o fungování firem, které se skládají z různých divizí, které na sobě nejsou závislé, natožpak technologicky. Nebo spíš vysvětlete, proč by Boeing měl zastavit práce na Starlineru kvůli LETADLŮM, které zvojtil. To má jako nahnat tým od KOSMICKÝCH LODÍ do týmu, co staví LETADLA? A co by tam asi dělali? Schválně...
Nj, ale i když je to obrovská firma, tak i podle jedné divize se pozná, jak funguje celek... Byl jsem už asi ve 4 korporátech, tak moc dobře vím o čem mluvím 😃
Agenturni operator vyroby?
Nepleťte dohromady různé divize jednoho podniku. Pokud to nevíte, tak třeba Boeing má hafo zakázek pro armádu a tam se problémy z civilního sektoru neřeší.
To je fakt. Tam se resi treba opakovane zapomenuty vercajk. ;o)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.