Studie vyvrací populární názor, že „Internet je pouze pro mladé“.
Podle studie velmi renomované výzkumné společnosti Media Metrix v současné době přichází v USA na Internet více „starších“ lidí (definováno rozpětím 45–64 let) než lidí mladých (18–24), vyjádřeno v procentech populace, nikoli v absolutních číslech. To by ještě nebylo nic překvapivého, protože můžete právem namítnout, že ostatní mladí už tam dávno jsou, zatímco starší lidé na Internet teprve přicházejí a mají „rezervy“.
Určitě překvapivé je ale zjištění, že starší generace využívá Internet daleko intenzivněji než mladá a je ochotna na něm více utrácet. Lidé s věkem nad padesát let údajně používají Internet o šest dní v měsíci více než mládež (15 dní vs. 9 dní) a stráví za ním o 237 minut měsíčně více (704 minut vs. 347 min). Je ale pravdou, že nejintenzivněji stále Internet využívá generace mezi 25 a 34 lety, tedy lidé v mladém aktivním věku.
Starší generace také na Internetu více utrácí, obvykle díky prostému faktu, že je podstatně zámožnější než nejmladší uživatelé Internetu. Struktura nákupů je samozřejmě jiná: nákup se soustřeďuje například na letenky a ubytování, na automobily, drahé vybavení domácností, léky a podobně.