Stahujte novou verzi Kerio Personal Firewallu

Diskuze čtenářů k článku

Radek  |  20. 10. 2005 09:14

"http://www.zive.cz/static/netiquette.htm" pro redakci to jsem si přečetl, ale že je vkladání HTML značek nepovoleno o tom nikde ani čárka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mgw  |  19. 10. 2005 15:36

updejtol som, dvakrat som killol cez task managera, odinstaloval som...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivoj13  |  19. 10. 2005 15:44

A co teda radíš za personal firewall místo Keria??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  19. 10. 2005 18:39

ZoneAlarm - verze 6 na tom je se stabilitou daleko lip nez byla 5. Osobne sem na nej kdysi z Keria presel. Outpost sem zkousel asi pred 4 mesicema a kdyz pc bezelo bez vypnuti asi tyden, tak se zacal chovat divne (asi podobne, jako Kerio - padat, zamrzat atd.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  19. 10. 2005 16:08

Jo, to mi udělalo taky, když jsem povolil update. Čistá instalace je pak v pohodě. Stejně mě to ale nakrklo, tak jsem zkusil Outpost, který už používám k plné spokojenosti půl roku. Hezký bylo, že Outpost pořád řval, že není odinstalované Kerio a skutečně byly aktivní ještě nějaké 2 služby a soubory k nim jsem objevil (s pomocí pana Googla) až po zobrazení skrytých zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hys  |  19. 10. 2005 18:06

Outpost drive nepodporoval gz kompresi stranek, pochybuji ze by se to jiz zmenilo, na strankach o tom nic nepisou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RK  |  20. 10. 2005 09:02

no to mě docela zajimá,to odistalovaní, protože svlastní zkušenosti vím že KPF jde blbě odistalovat, i kdiž ve 4.2.2 se chová naprosto korektně, a to mám 2.5 starý notas s žadným extra výkonem,tak pořád nechapu ty výkřiky tady o nějakem přetěžovaní,tam bisem to tipoval na špatnou konfiguraci KPF nebo slučitelnost programů v kompu a tady na OKOUNovi je zajmavý seznam do AdBlocu ale nachá se použí i vKPF ale musí se tam dát ručně adr po adr OKOUM.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RK  |  20. 10. 2005 09:05

no to mě docela zajimá,to odistalovaní, protože svlastní zkušenosti vím že KPF jde blbě odistalovat, i kdiž ve 4.2.2 se chová naprosto korektně, a to mám 2.5 starý notas s žadným extra výkonem,tak pořád nechapu ty výkřiky tady o nějakem přetěžovaní,tam bisem to tipoval na špatnou konfiguraci KPF nebo slučitelnost programů v kompu a tady na OKOUNovi je zajmavý seznam do AdBlocu ale nachá se použí i vKPF ale musí se tam dát ručně adr po adr "http://www.okoun.cz/boards/mozilla?page=1" to jsou no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyber-hell, cyber-hell  |  19. 10. 2005 15:13

zdravim,
panove ja teda nevim, ale pouzivam kpf se zapnutou autom. aktualizaci, tudiz co vyjde to instaluju a s vytizenim cpu ani nejakou nestabilitou problemy nemam... os wxpsp1.. jen osobni zkusenost..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alah  |  19. 10. 2005 12:35

porad, kde by sa dal stiahnut kpf 2.1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alah  |  19. 10. 2005 12:41

...uz ho mam
http://download.kerio.com/dwn/kpf2-en-win.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivoj13  |  19. 10. 2005 14:11

Schválně jestli ti pod WinXP Pro přestane po nainstalování fungovat přechod do úspornýho režimu.

Ne vážně jsem s tím měl problém, který se opakoval (po nainstalování KPF to nešlo po odinstalování KPF v pořádku). Tak to zkus napsat. Díkes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Maly  |  19. 10. 2005 21:19

Zkousel jsem docela dost typu PF - Kerio 4.x, Sygate, ZoneAlarm, Outpost, Tiny, Symantec, ale nejlip funguje stare dobre KPF 2.1.5. Fajrwol ma fajrvolit, ne delat spoustu dalsich veci, na filtrovani obsahu jsou tu specializovane programy. Navic jako jeden z mala jde dat i na server.
No a prechod do usporneho rezimu i hibernace funguje v pohode - pouzivam to na notebooku a jinak by to ani neslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mi.Chal, Mi.Chal  |  19. 10. 2005 08:36

Ta nova verze je fakt super, akorat ma jeden drobny nedostatek - zatezuje procesor na 100%, takze jsem ji musel asi tak po 15 vterinach zase smazat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zizi  |  19. 10. 2005 09:19

Proto taky neustale pouzivam verzi 4.1.3, ktera je plne funkcni, neobsahuje nestabilni ptakoviny jako je HIPS a vubec nezatezuje procesor.
Verze 4.2 a vys jsou zatim silene nedodelky, bezne zasekavaji system (treba kurzor mysi se pohybuje trhane i kdyz comp nic nedela, hry se co 5sec na cca 0,5s pozastavi apod.)

Jediny co mi na 4.1.3 vadi je to. ze filtrovani obsahu webu dost drasticky omezuje rychlost internetoveho pripojeni na cca 750kbps (s vypnutym web filtrem jede naplno 2Mbps) a podle supportu je to normalni a nic s tim delat nebudou (coz me po trech letech placenych predplatnych dovedlo k tomu, ze uz jsem neprodlouzil)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  19. 10. 2005 09:34

Jakobys mi mluvil z duše. Jen to zpomalení s webfiltrem u mě není až tak moc znát(Athlon 1333, 512MB, XPPro), načtení stránky se zpozdí tak o 2-5s, hlavně že mi nevyskakujou reklamy, no někde jo, když je mají uloženy a pojmenovány jinak, ale to je tak na 5-8% navštívených stránek.
V kombinaci s FireFoxem je 4.1.3 dostačující.
Jaký jiný osobní firewall si vybereš? Je vůbec nějaký další dobrý v češtině jako je KPF?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano Vartik, jr.  |  19. 10. 2005 09:44

nooo, pre Firefox existuje jedna nedocenitelna utilitka - AdBlock. Na stranke kliknes pravym na flash, das block, pripadne nahradis cast adresu hviezdickou a si zahojeny. Je to urcite jednoduchsie, spolahvlivejsie a hlavne rychlejsie nez www filter v keriu a podobne.

Odporucam, je to silne navykove

http://adblock.mozdev.org/

brano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wilda  |  19. 10. 2005 10:28

ANo! a pak ti staci KPF v 2.1 a si uplne v klidu a bez zatizeni cpu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alah  |  19. 10. 2005 12:32

porad, kde by sa dal stiahnut kpf 2.1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Choze  |  19. 10. 2005 14:06

nevím o čem mluvíte ... používám verzi 4.2.1 , nic se mi neseká, je plně stabilní, vše mi funguje a vytížení procesosu je někde mezi 5-8%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yarda_cz, Yarda_cz  |  19. 10. 2005 18:52

Taky nechápu, s Keriem jsem neměl jedinný problém a to doslova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yarda_cz, Yarda_cz  |  19. 10. 2005 18:52

Taky nechápu, s Keriem jsem neměl jedinný problém a to doslova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 10. 2005 09:53

Tohle se uz resilo - je nutny zakazat automaticky zjistovani novych verzi pres net - kdyz totiz PC neni pripojeny k netu, tak se kpf porad snazi a zatezuje cpu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toom  |  19. 10. 2005 10:02

Whoo, o čem je řeč? Jaké zatěžování procesoru? Mám PCU 1,3 a procesor mi běží mezi 9-16% :-o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mi.Chal, Mi.Chal  |  19. 10. 2005 10:17

to asi nebude muj problem, ta stara to nedelala. Tohle spis vypada, jako kdyby se nekde neco zacyklilo, ani ta sluzba nejde legalne stopnout, jde to akorat odstrelit pres task manager

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  19. 10. 2005 10:36

jo, to mi taky dělalo, ale jen když jsem starou verzi přeinstaloval novější. Čistá instalace na Wokna je v poho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  19. 10. 2005 10:44

A čím myslíš že to bylo to zatížení ty chytrej?Já myslím že tím že jsi měl "zakliklé" rozšířené záznamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ludvo  |  19. 10. 2005 07:51

fakt to musime stahovat? ale mne sa nechceeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  19. 10. 2005 10:33

nekecej blbosti a stahuj, jinak nedostaneš kachničku! - jen tam zapomněli dát vykřičník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drow  |  19. 10. 2005 01:34

Hmmm, zajimave - mel bych dotaz: bylo by mozne mi dat odkaz na duveryhodny zdroj, kde se pise ze Kerio konci s KPF? na oficialni strankach je pouze toto:

"5. září 2005
Vývoj a prodej Kerio ServerFirewallu bude k 30. září 2005 ukončen. Technická podpora a bezpečnostní aktualizace budou poskytovány všem zákazníkům s platnými a prošlými licencemi do 30. září 2006."

to me mate, jelikoz kdyz zmineji ukonceni KSF, tak proz nezminej taky ukonceni KPF?

diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  19. 10. 2005 02:22

www.kerio.com: Kerio Personal Firewall is being discontinued on December 31, 2005. While Kerio will continue to support this product for all customers through 2006, we will not be actively developing any new features or functionality going forward.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 10. 2005 14:38

Mě 6. září 2005 přišel od společnosti Kerio e-mail, v němž byl mimo jiné tento text:
Změny v divizi bezpečnostních produktů Kerio
 
S velkou pomocí Vás, našich zákazníků, vyrostlo Kerio Technologies do významného hráče na trhu bezpečnostního a také mailového software.
 
Kerio nyní zaměstnává více než sto lidí ve třech střediscích ve světě. Chceme pokračovat s dodávkami produktů, které používáte. Interně jsme si slíbili dávat našim zákazníkům ty nejlepší produkty ve své kategorii. A to znamená provedení některých změn v naší produktové strategii.
 
V průběhu druhé poloviny letošního roku ukončí Kerio dva produkty z rodiny bezpečnostního SW - Kerio ServerFirewall a Kerio Personal Firewall.
 
Kerio ServerFirewall bude ukončen ke dni 30. září 2005. Dále budeme zajišťovat technický support pro všechny zákazníky s platným předplatným stejně tak těm s vypršeným předplatným až do 30. září 2006. Navíc pro všechny zákazníky bez ohledu na stav jejich licence budou k dispozici všechny případné bezpečnostní upgrade KSF.
 
Kerio Personal Firewall bude ukončen k 31. prosinci 2005. Technický support budeme poskytovat do konce roku 2006 všem zákazníkům s platným předplatným.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor