Tohle ale není zas tolik pravda. Ano existují casual hráči co hrají opravdu jen velmi občasně a nezáleží jim na výsledku hry, ale těch zase není tolik, protože snad každý chce vyhrát a né jen prohrávat a i takové casual hráče to časem omrzí když budou jen prohrávat.
Rozdíl mezi cloudem a lokálním HW je více jak 100ms a to je u kompetitivních her vysoké číslo a to i na casual hráče.
Na single player to ještě jde (ale i tak jak na co), ale na cokoliv kde spolu soupeří hráči a někdo z nich hraje na lokálním HW to je problém... pro ty co hraji na cloudu. Dopadne to jako multiplatformní hry co měli být konzole a PC hráči proti sobě, ale jak se "nečekaně" zjistilo, tak PC hráči ty konzolové drtili natolik, že multiplatformní hry už neexistují, nebo jsou upravené tak, že hrají jen konzole mezi sebou a PC zvlášť a nebo musí konzoloví hráči dostávat nějakou výhodu (autoaim apod.) nebo musí být PC hráči nějak znevýhodnění.