Net.Xtreme
17. 11. 2022 • 14:32

Já jsem poněkud skeptický k těmhle technologiím, co se tváří, že zvyšují výkon, ale ve skutečnosti snižují rozlišení a kvalitu obrazu.

JiDrozd
16. 11. 2022 • 13:48

Pokud je framerate dostatečně vysoký, přestává být podstatnou proměnnou. Důležitá je pak jen maximální latence / input lag. Pokud extrapolativně znásobím framerate (viz FSR a DLSS), se skutečnou latencí to nijak nepomůže, a tím pádem ani s plynulostí hry. Nezajímá nás ani průměrná latence (což je jen obrácená hodnota frameratu), zajímá nás latence maximální. Pokud mám 500 FPS, ale mezi dvěma z těch 500 snímků je mezera 0,1 s, je hra dost možná nehratelná. Mnoho her je napsaných tak, aby generovaly co nejvíce snímků a vypadaly "dobře" v benchmarcích, ale dělají to s velmi nevyrovnanou latencí. A tyhle vyfikundace výrobců grafik na to nemají vliv.Je opravdu na čase, aby "novináři" přestali papouškovat marketingové kecy. Vaše práce je tento manipulativní marketing potírat a kritizovat, ne ho hloupě opakovat.

BUBO26
BUBO26
16. 11. 2022 • 9:47

A podporované karty? Predpokladám, že len najnovšia generácia? Takže moja Vega64 má asi smolu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud