dvcompt
21. 1. 2016 • 22:09

Ahoj prosím mohl by mě někdo poradit s funkci pro GOOGLE TAB - potrebuji zjistit počet řádku, které mají barvu výplně třeba zelenou? Děkuji moc za radu, nebo typ, kde hledat. Googlim celý večer a nic. Díky David

Jindřich Traugott (sundialer)
17. 8. 2012 • 19:33

Diky za solidni clanek se zaverecnym shrutim!

Jakub Krejčí (windows8)
Jakub Krejčí (windows8)
16. 8. 2012 • 20:10

Já radši od Googlu. Ve škole i doma máme nejnovější (staré) OpenOffice.org a Google Kancelář má k tomu blíže. I když jsem Microsoft Office 2010 používal 10 měsíců (beta verze) a prostředí se mi líbilo, zůstávám u starého typu zobrazování funkcí.

Jan Matúšek
Jan Matúšek
16. 8. 2012 • 18:03

Chybí mi WEB APP MS Publisher, ale jinak se mi celé řešení i práce v aplikacích líbí - je to jednoduché, přehledné a rychlé.

miser
miser
16. 8. 2012 • 14:10

Mě Google velmi zklamal s ukončením Notebooku, takže pro poznámky jsem byl nucen přejít k MS OneNote.

Majsner
16. 8. 2012 • 10:35

Já bych řekl, že srovnávat tyto dvě kanceláře není úplně košer. Oba mají naprosto odlišnou koncepci a cílovou skupinu uživatelů.Office Web Apps vytvořil Microsoft jako online doplněk k plnohodnotnému MS Office v rámci svých cloudových služeb. To, že má ořezané funkce a možnosti exportu neznamená, že je horší, než Google Docs, ale že není jeho smyslem být plnohodnotnou online kanceláří. Microsoft si přeci nebude plnohodnotnou online kanceláří zdarma kanibalizovat svůj nejvýdělečnější produkt.Naproti tomu Google Docs chtějí být plnohodnotnou kanceláří jednoduše proto, že Google žádnou offline kancelář nemá a potřebuje uživatele držet uvnitř vlastního cloudu.

Misaz640
16. 8. 2012 • 10:13

No u wordu můžete soubor exportovat do PDF, jen je to docela neohrabané. File > Print > Print To PDF > Click here > Po otevření dokumentu klikněte někde pravým tlačítkem a dejte Uložit jako...
Tento postup nefunguje stejně ve všech prohlížečích.Doplním: Microsoft má lepší styly a nabízí možnost překladu dokumentu.

Názor byl 1× upraven, naposled 16. 8. 2012 10:51

Antonín Slejška
Antonín Slejška
16. 8. 2012 • 8:35

Používám GDocs od chvíle, kdy s ním Google přišel. Pro mě je to ideální kancelářský balík, který je v rámci Google Apps na mé doméně integrovaný s ostatními službami, především GMailem. Na desktopu mám Ubuntu + LibreOffice. Obojí je skvělé, ale většina mé práce je na webu, takže mi vyhovuje, když tam mám i svoji kancelář. Navíc nyní mám telefon s Androidem, takže kdykoliv a kdekoliv mohu nakouknout do kteréhokoliv dokumentu a případně i udělat menší editaci.K úplné spokojenosti mi chybí pouze Drive, který zatím nenípro Linux. Dropbox je sice skvělý, ale v mém případě je přímočařejší používat pro synchronizaci dat mezi počítači Google Drive.Z jiných online kanceláří jsem si svého času hrál se Zoho, ale tento balík aplikací mi přišel trochu moc kostrbatý. Je to ale již pár let. Předpokládám, že se od té doby hodně změnilo. Možná by bylo prima, kdyby ve článku, jako je tento byly zmíněny i další alternativy od menších firem.

PalmTungsten
16. 8. 2012 • 8:14

Nemožnost vkládání komentářů považuji za velké mínus pro řešení od MS. Dále pak to, že některé složitější kompilace ve Wordu Web Apps neotevřou vůbec (chybová hláška) - Google Docs je vizuálně třeba taky poškodí, ale aspoň původní textová informace zůstane zachovaná a člověk si to aspoň přečte.

fj08
16. 8. 2012 • 7:42

Pár nepřesností k Office WebApps:
-Excel i OneNote ukládá a verzuje dokument průběžně při každé změně, stejně tak je možné průběžně sledovat změny od dalších lidí. Word ukládá a verzuje až na pokyn (ikona Save nebo Ctrl-S)
-Další nezmíněný rozdíl je kompatibilita formátování, pokud emailem obdržíte word se složitějším formátováním, Office Web Apps si s ním poradí daleko lépe než Google docs.
-Pak zde nějak není popis OneNote, který pro webovou mobilní práci považuji za nejlepší nástroj.
-A také nutno vzít v úvahu že se jedná Preview verzi, která se ještě do finální verze může změnit.Jinak dříve jsem používal oboje řešení, poslední dobou používám právě Office Web Apps, hlavním důvodem je lepší kompatibilita formátování, možnost dokument někomu poslat k revizi a pak ho zpět uložit (což na google docs díky vlastnímu formátu jednoduše možné není), a pak hlavně OneNote, které používám v terénu asi nejvíce.

rAging_dasein
16. 8. 2012 • 2:35

Mně na Google docs vždycky vadilo, že když v tom člověk upravil soubor původně vytvořený ve Wordu a poslal to zpátky, tak se v tom byť jen i ta nejelementárnější grafická úprava naprosto rozm*dala. Takže může mít třeba i desetkrát více funkcí než microsoftí balíček, když se v tom nedají dělat základní úpravy, je to na dvě věci...🙁

karlos00x
16. 8. 2012 • 1:35

jede ten office bezchybne ve FF , opere , chrome?
(to je otazka, nevim, zajima me to jestli je to pouzitelne jen v ie nebo multiplatformně)

peter.nr
16. 8. 2012 • 1:12

Stále zvažujem, čo do firmy na zdieľané dokumenty. Nie je ich veľa (do 1 GB) a nie je tam kladený extrémny dôraz na bezpečnosť (únik informácií).Najlepšie mi vychádza Dropbox. Stačí vytvoriť nový účet - "firemný" a pod ním uložiť všetky zdieľané dokumenty do jedného priečinku. Ten potom nazdieľať pre celú firmu. Ostatní si ho pripoja a môžu s ním pracovať. A vojdeme sa do free verzie - 1 GB spoločné dáta + 1 GB súkromné.Keďže používame Google Apps a tiež Google Disk, rád by som prešiel na túto platformu. Len si nedokážem predstaviť, ako tam nastaviť priečinky ako spoločné. Teda tak, že čokoľvek tam niekto uloží, budú to automaticky vidieť ostatní bez toho, aby niečo musel zdieľať. A tiež neviem, kto bude vlastníkom nových dokumentov, resp. viem - bude ich viac.Láka ma tiež Skydrive, ale keďže tam neexistuje free verzia Office365 (ako v prípade Google Apps), do toho nepôjdeme - dať ročne 10x12x5 EUR = 600 EUR len za toto sa nám zdá moc.Ešte pripomienka k cenám. Máme free verziu Google Apps. Nie že by sme nechceli platiť, ale nepáči sa nám cenová politika Google. Ak by dali jeden účet povedzme za 20 EUR ročne, tak im kľudne 200 EUR ročne dáme.
Takto to vychádza až na 500 EUR a to sme malinká firmička, kde 8 ľudí z desiatich nepotrebuje platenú verziu. Hybridné nastavenie však neexistuje. Podobné ceny má aj Office365.Poradí niekto?

Názor byl 1× upraven, naposled 16. 8. 2012 01:20

rolls_royce
16. 8. 2012 • 0:47

Hnusné je obé. Osobně užívám dokonalý iWork s iCloud synchronisací napříč mými vznešenými zařízeními.

Sislik
16. 8. 2012 • 0:46

cca pred pul rokem jsem chtel pouzit Google "Excel", prave proto, ze Google ucet ma vic lidi, ale naprosto zklamal, soubor nebyl prilis slozitej, ale vyuzival ruznych podminenych formatovani a tak podobne a Google to vubec nedal, misto barev zobrazoval pouze cerny text na bilem pozadi a pokud byl obsah bunky formatovany podle hodnoty bunky, tak zobrazoval hodnotu misto toho spravneho formatu (v mem pripade ikony), naopak Excel Web App to zvladnul bez problemu (jedinou vec, co nedal, byl text otoceny o 90°, ale to nedal ani Google)

Slizzard
16. 8. 2012 • 0:27

Kde je můj obrázek s těma ponožkama? 😀😀
(ti co online upravovali ten text ví 😀)

Určitě si přečtěte

Články odjinud