Ahoj prosím mohl by mě někdo poradit s funkci pro GOOGLE TAB - potrebuji zjistit počet řádku, které mají barvu výplně třeba zelenou? Děkuji moc za radu, nebo typ, kde hledat. Googlim celý večer a nic. Díky David
Diky za solidni clanek se zaverecnym shrutim!
Já radši od Googlu. Ve škole i doma máme nejnovější (staré) OpenOffice.org a Google Kancelář má k tomu blíže. I když jsem Microsoft Office 2010 používal 10 měsíců (beta verze) a prostředí se mi líbilo, zůstávám u starého typu zobrazování funkcí.
Chybí mi WEB APP MS Publisher, ale jinak se mi celé řešení i práce v aplikacích líbí - je to jednoduché, přehledné a rychlé.
nikdy som nepochopil zmysel publisheru. na co to pouzivas?
Mě Google velmi zklamal s ukončením Notebooku, takže pro poznámky jsem byl nucen přejít k MS OneNote.
evernote?
Prašť jak uhoď, zkrátka jsem musel částečně přejít z hřejivé náruče matičky Google.
Vidím, že používáte Chrome. Co takhle Scratchpad? Synchronizuje se přes Google Drive na všech Chromech a je taky od Googlu.https://chrome.google.com/webstore/detail/kjebfhglflhjjjiceimfkgicifkhjlnm?utm_source=chrome-ntp-icon
Díky za tip, vyzkouším.
Já bych řekl, že srovnávat tyto dvě kanceláře není úplně košer. Oba mají naprosto odlišnou koncepci a cílovou skupinu uživatelů.Office Web Apps vytvořil Microsoft jako online doplněk k plnohodnotnému MS Office v rámci svých cloudových služeb. To, že má ořezané funkce a možnosti exportu neznamená, že je horší, než Google Docs, ale že není jeho smyslem být plnohodnotnou online kanceláří. Microsoft si přeci nebude plnohodnotnou online kanceláří zdarma kanibalizovat svůj nejvýdělečnější produkt.Naproti tomu Google Docs chtějí být plnohodnotnou kanceláří jednoduše proto, že Google žádnou offline kancelář nemá a potřebuje uživatele držet uvnitř vlastního cloudu.
No u wordu můžete soubor exportovat do PDF, jen je to docela neohrabané. File > Print > Print To PDF > Click here > Po otevření dokumentu klikněte někde pravým tlačítkem a dejte Uložit jako...Tento postup nefunguje stejně ve všech prohlížečích.Doplním: Microsoft má lepší styly a nabízí možnost překladu dokumentu.
Názor byl 1× upraven, naposled 16. 8. 2012 10:51
Používám GDocs od chvíle, kdy s ním Google přišel. Pro mě je to ideální kancelářský balík, který je v rámci Google Apps na mé doméně integrovaný s ostatními službami, především GMailem. Na desktopu mám Ubuntu + LibreOffice. Obojí je skvělé, ale většina mé práce je na webu, takže mi vyhovuje, když tam mám i svoji kancelář. Navíc nyní mám telefon s Androidem, takže kdykoliv a kdekoliv mohu nakouknout do kteréhokoliv dokumentu a případně i udělat menší editaci.K úplné spokojenosti mi chybí pouze Drive, který zatím nenípro Linux. Dropbox je sice skvělý, ale v mém případě je přímočařejší používat pro synchronizaci dat mezi počítači Google Drive.Z jiných online kanceláří jsem si svého času hrál se Zoho, ale tento balík aplikací mi přišel trochu moc kostrbatý. Je to ale již pár let. Předpokládám, že se od té doby hodně změnilo. Možná by bylo prima, kdyby ve článku, jako je tento byly zmíněny i další alternativy od menších firem.
Zatím není sice Drive klient pro linuxové distribuce, ale můžete použít Insync klienta, ten se nachází sice ještě ve vývoji, ale je dostupná již několikátá beta verze, a měl by podporovat možnost připojení více účtů.Měl jsem v plánu otestovat, ale nedávno jsem byl nucem kvůli problémům s SSD na Xubuntu přejít po roce na Win7.A Insync je celkem důvěryhodný, pokud vyzkoušíte, tak budu rád za postřehy. 🙂
Pokusil jsem se Insync stáhnout, ale dostal jsem hlášku: "We'll be supporting Linux soon." Jinak vypadá zajímavě.
Nemožnost vkládání komentářů považuji za velké mínus pro řešení od MS. Dále pak to, že některé složitější kompilace ve Wordu Web Apps neotevřou vůbec (chybová hláška) - Google Docs je vizuálně třeba taky poškodí, ale aspoň původní textová informace zůstane zachovaná a člověk si to aspoň přečte.
kam sa nedaju vkladat komentare?
Označím řádek, ke kterému chci vložit komentář a v kartě "Vložit" (ani v kontextové nabídce) nic takového ve Web Apps není. V Google Docs to je, a dokonce to s Wordem 2010 překvapivě funguje. Jestli jsme stále nepochopili, tak mám na mysli tuto funkci:http://www.papercheck.com/images/2007_word_track_ch... ...
v reading mode comments su.http://blogs.office.com/b/officewebapps/archive/2... ...
Já jsem ale psal o nemožnosti VKLÁDÁNÍ komentářů, ne o jejich pročítání v nějakém read-mode!!!
vsak si prejdi ten link, tam mas vkladanie komentarov.len sa tak nedeje pri tvoreni dokumentu, ale pri jeho revizii.
btw, najprv som to odskusal u seba. funguje to.
Pokud dokument obsahuje složitější formátování poradí si Office web apps lépe než google docs (ukázka např zde http://www.whymicrosoft.com/en-us/compare-demo/Pages/... ... )V případě že dokument obsahuje nějaký prvek, který nedokáže zobrazi (napž OLE object), Office web apps zobrazí varování, že nedokáže 100% dokument zobrazit, a nabídne možnost otevření dokumentů bez těchto prvků. Google docs bez varování dokument zobrazí bez těchto prvků (pak se jen divíte, když zjistíte že jste dokument vlastně neviděli celý, a zjistili jste to v lepší případě po týdnu).
Hmm, whymicrosoft.com. To bude asi hodně objektivní 🙂
Pár nepřesností k Office WebApps:-Excel i OneNote ukládá a verzuje dokument průběžně při každé změně, stejně tak je možné průběžně sledovat změny od dalších lidí. Word ukládá a verzuje až na pokyn (ikona Save nebo Ctrl-S)-Další nezmíněný rozdíl je kompatibilita formátování, pokud emailem obdržíte word se složitějším formátováním, Office Web Apps si s ním poradí daleko lépe než Google docs.-Pak zde nějak není popis OneNote, který pro webovou mobilní práci považuji za nejlepší nástroj.-A také nutno vzít v úvahu že se jedná Preview verzi, která se ještě do finální verze může změnit.Jinak dříve jsem používal oboje řešení, poslední dobou používám právě Office Web Apps, hlavním důvodem je lepší kompatibilita formátování, možnost dokument někomu poslat k revizi a pak ho zpět uložit (což na google docs díky vlastnímu formátu jednoduše možné není), a pak hlavně OneNote, které používám v terénu asi nejvíce.
Ještě k výhodám Office Web Apps doplním asi největší výhodu, která je sice jasná, ale jaksi nebyla zmíněna, a to možnost prostě jednoduše dokument otevřít z klasického MS Office a jednoduše uložit zpět.
nějak mi nedochází výhoda toho, že budu dokument psát na webu ale pak jej uložím na lokální disk, jinak dokumenty z google docs jdou též po uložení na lokální disk normálně a jednoduše editovattrošku mne spíše překvapuje, že ačkoliv byla nevýhoda českého pojmenování funkcí v článku dvakrát zmíněna při závěrečném hodnocení autor zapomněl tuto chybu Office zmínit
Kdo mluví o výhodě že si mohu uložit na lokální disk. Právě naopak, z Office web aps mohu dokument jedoduše editovat jak z webu (třeba doma) tak z office aplikace (napr v praci u počítače) aniž bych musel dokument ukládat na lokální disk. Prostě dokument ze skydrive otevřu a uložím přímo z office (včetně možnosti současné editace více lidmi). Naopak to je problém google docs, kdy nemůžu otevřít ani uložit dokument pří na google drive, musím exportovat a importovat z lokálního disku, čímž jednak ztrácím všechny verze, a často se rozhodí formátování.Tím se dostávám k další podstatné výhodě office web apps, tedy mnohem lepší provázanost s kancelářským balíkem ms office.Jinak nevím žádnou nevýhodu českých názvů funkcí, spíše naopak, je to výhoda, kdo je zvyklý na české prostředí ocení české funkce, kdo je zvyklý na anglické má možnost si to přepnout na anglické.
To asi nemůžu ani na skydrive, když nemám MSO. Když mám normální MSO, tak používání wordu přes prohlížeč jaksi ztrácí důvod.Některé věci se prostě nepřekládají. Vy snad používáte Maláměkká Okna Sedm. Myslím, že spíše MS Windows 7. S tímto úchylným přístupem za chvíli nebudeme pro české weby používat namísto HTML jazyk HTZJ (hyper textový značkovací jazyk).
Mám na Google Drive dokumenty ve formátech MSO, automaticky se mi synchronizují na všech PC, na kterých se přihlásím do GD. Všechny otevírám v MSO (Google Aps nepoužívám). Nevím,jestli jeto v článku zmíněno, ale na GD se neodečítá místo pro dokumenty v Google formátu (můžete jich tam mít milon 🙂 )
Taky se trochu divím, proč článek tak laxně přešel OneNote. Osobně byl právě OneNote pro mne motivace, proč jsem začal webové služby tohoto typu (konkrétně SkyDrive) používat.
Mně na Google docs vždycky vadilo, že když v tom člověk upravil soubor původně vytvořený ve Wordu a poslal to zpátky, tak se v tom byť jen i ta nejelementárnější grafická úprava naprosto rozm*dala. Takže může mít třeba i desetkrát více funkcí než microsoftí balíček, když se v tom nedají dělat základní úpravy, je to na dvě věci...🙁
tak to platí i pro MSO, stačí pokud používáte 2 různé verze
Bohužel to platí i pro Libre a Open Office a převod zpět na MSO. To je bohužel důvod,proč stále musím používat MSO. Je to smutné, a nechápu,že se lidi a úřady nejsou schopny dohodnout na používání mnohem výhodnějšího řešení.
úřady toho schopny jsou, ale MS to neakceptuje a lidi používaj to co jim MS naservíruje
úřady toho evidentně schopny nejsou, proto jsou za drahé peníze stále instalovány na všechna PC ve státní správě MSO.
mozna staci si neplest dokumenty a omalovanky. nikdy jsem nemel jediny problem s dokumentem ktery jsem sam vytvoril a drzel se jakych si zakladu "normalnosti".
Hmm, tak omalovánky 😀 Asi nevíš o čem mluvíš, ale já např obyčejný protokol (prostý formátovaný text) musím sdílet s kolegy. Nebo např. takový hlavičkový papír s jednoduchým znakem v záhlaví a problém je na světě.Pokud to jsou pro tebe omalovánky, tak nejspíše by ti stačil pro tvé dokumenty i notepad. Doba už je ale jinde.
Nedokážou - protože se jim pořád někdo snaží nacpat horší a nevýhodnější řešení, než je MSO...Pro nemyslící: Cena licencí není v důsledku vůbec rozhodující.
Smysl mi jaksi uniká. MSO je nejhorší z možných řešení. Když ne cena licencí, tak, co je tedy limitující?
kecáš
Nekecám. Vím o čem mluvím. U státní správy není práce, která by se nedala udělat třeba v Libre office, který je i pro firmy zdarma. Z tohoto pohledu je MSO nejhorší možné řešení. Používání MSO je zkostnatělá tradice, kterou se vytváří začarovaný kruh.
Ano, dvě důležité věci: spolupráce s dalšími lidmi v reálném čase, sdílení podle dobře nastavitelných přístupových práv.Je jistě fajn pracovat na formě i obsahu zároveň, v tom bude Word asi mít vždy navrch... sám ale tvořím obsah, často s kolegy, a pak nechávám zpracovat grafika v InDesignu či jiném podobném softu, aby to bylo k světu (což mi Word opravdu nenabídne).Ve vašem případě to vypadá tak, že jste chtěl využít funkce, které Word neumí tak dobře, proto jste to nechal převést na online GGdoc, a pak jste byl rozhořčený, že jste za tuto službu "zaplatil" změnou formátování.Doporučuju nejprve vytvořit obsah v GGdocs a pokud vám Word nabízí vše potřebné pro úpravu grafiky, tak si tam ten obsah převeĎte, dávkově pozměňte styly a máte vyhráno.Hm?
jede ten office bezchybne ve FF , opere , chrome?(to je otazka, nevim, zajima me to jestli je to pouzitelne jen v ie nebo multiplatformně)
Ide mi aj na iPade 😀
Nevím, zda bezchybně, ale při zkoušení na Fx14+, Opeře, Chromu a Safari jsem na na žádný problém nenarazil.
dik.
Stále zvažujem, čo do firmy na zdieľané dokumenty. Nie je ich veľa (do 1 GB) a nie je tam kladený extrémny dôraz na bezpečnosť (únik informácií).Najlepšie mi vychádza Dropbox. Stačí vytvoriť nový účet - "firemný" a pod ním uložiť všetky zdieľané dokumenty do jedného priečinku. Ten potom nazdieľať pre celú firmu. Ostatní si ho pripoja a môžu s ním pracovať. A vojdeme sa do free verzie - 1 GB spoločné dáta + 1 GB súkromné.Keďže používame Google Apps a tiež Google Disk, rád by som prešiel na túto platformu. Len si nedokážem predstaviť, ako tam nastaviť priečinky ako spoločné. Teda tak, že čokoľvek tam niekto uloží, budú to automaticky vidieť ostatní bez toho, aby niečo musel zdieľať. A tiež neviem, kto bude vlastníkom nových dokumentov, resp. viem - bude ich viac.Láka ma tiež Skydrive, ale keďže tam neexistuje free verzia Office365 (ako v prípade Google Apps), do toho nepôjdeme - dať ročne 10x12x5 EUR = 600 EUR len za toto sa nám zdá moc.Ešte pripomienka k cenám. Máme free verziu Google Apps. Nie že by sme nechceli platiť, ale nepáči sa nám cenová politika Google. Ak by dali jeden účet povedzme za 20 EUR ročne, tak im kľudne 200 EUR ročne dáme.Takto to vychádza až na 500 EUR a to sme malinká firmička, kde 8 ľudí z desiatich nepotrebuje platenú verziu. Hybridné nastavenie však neexistuje. Podobné ceny má aj Office365.Poradí niekto?
Názor byl 1× upraven, naposled 16. 8. 2012 01:20
No Office 365 je něco víc než jen skydrive, je to defakto online exchange, sharepoint a lync, a je tedy pochopitelné že něco stojí.Ve vašem případě bych zvážil jen free live služby, případně v kombinaci s https://domains.live.com/ který umožní využít tyto služby v rámci firmy a na vlastní doméně.Nicméně asi bych si počkal na nový Office 15, při kterém bude i nová verze office 365 a live služeb, je možné že se něco změní (předpokládá se že se možnosti live zdarma služeb přiblíží právě k office 365, a možná třeba bude i nějaká office 365 lite, ...).
Podle mého názoru většině malých firem bez problémů stačí bezplatná verze Google Apps. Dokonce je nemusí ani trápit omezení na 10 účtů, protože lze mít Apps na subdoménách: sekretariat.firma.cz, dilna.firma.cz,... Tímto by šel řešit i Váš problém. Mít na firma.cz hlavní Google Apps s placenými účty a na subdomene bezplatnou variantu Google Apps.
Práve na free verzii bežíme my. 10 účtov nám stačí, aj keď sme museli spraviť nejaké zmeny a zrušiť pár samostatných "virtuálnych" účtov po obmedzení na 10 účtov, ktoré spravil Google nejaký rok dozadu.Na neplatenej verzii mi chýba jedine nemožnosť synchronizácie s Outlookom, ktorú by sme využili len na jednom účte.A ešte jedna vec - zrejme bez ohľadu na verziu nefunguje na Apps Youtube a Chrome synchronizácia. Youtube kvôli neopodpore Slovenska (pri registrácii Apps sme zadali Slovensko) a Chrome synchronizácia neviem prečo, keď na samostatnom účte mi to funguje. Obidve veci výrazne využívame a preto toto obmedzenie nás dosť postihuje.
Na všech Apps, které spravuji YouTube i Chrome sync bez problémů fungují. Máte ty služby povolené? Viz:https://www.google.com/a/cpanel/vasedomena.sk/CPanelHome?pli=1#Organization/subtab=servicesNeznám samozřejmě situaci na Slovensku, ale docela by mě překvapilo, kdyby tam YouTube nefungovalo.
Je to naozaj prekvapujúce. Spusťte si Youtube a dole si vyberte krajinu. Česká republika tam je, Slovensko nie.Obísť by sa to mohlo zmenou krajiny v Google Apps, ale v súčasnej verzii som neprišiel ako na to. Na webe sú nejaké návody, ako využiť rôzne bugy Apps pre zmenu krajiny, ale tie už nefungujú.Povolené to samozrejme máme - aj jedno aj druhé.A Chromesync dáva stále hlášku o zaneprázdnenosti servera. Akonáhle však zmením účet na klasický (mimo Apps), tak to synchronizuje.
Ještě k těm 10 účtům. Pochopil jsem správně, že jsem měli GApps již před omezením na 10 účtů? Já u Google Apps, které mám déle, mám stále možnost mít bezplatně až 50 účtů. Pokud vím, tak to omezení se mělo týkat jen nových Google Apps.
Aha, to som nevedel. Každopádne nám 10 účtov stačí.
No a podle meho nazoru a zksenosti Google Docs rozhodne nepatri. Chvastaji se kompatibilitou, ale opak je pravdou. Ty bazmeky, co z toho lezou, jsou casto az neskutecny nesmysly. Do firem jedine Office, pokud si chcete usetrit radu problemu.
Podľa mňa pokiaľ exportujete do PDF, nikto nemôže mať problém s prečítaním takého dokumentu. Veď dnes ho už prečítate takmer na každom mobile, tablete a tiež v rôznych web-browseroch na PC bez nutnosti inštalovať Adobe Reader.
Tak samozrejme, export do PDF je reseni pro toho, kdo bude jen cist, ne pro toho, kdo s tim bude dale pracovat.
Čo je 95% prípadov. Ak posielam dokument zákazníkovi alebo dodávateľovi, v 95% prípadov nepotrebujem aby ho editoval. Dokonca väčšinou to ani nie je vhodné.No a dobrý textový editor by mal byť schopný importovať pdf - pre prípad nutnosti zmeny.Na ostatné prípady klasický desktopový softvér. Lenže ten od MS stojí 200-300 na jedno PC, kým open platformy sú zadarmo.Verím, že MS nakoniec spraví z Office súčasť Windows a za stovku si kúpime na každé PC Windows 8 s Office. V opačnom prípade sa vždy jedná o predraženú hračku, ktorú málokto využije.
U nás to je zrovna 50 / 50, spíš tak 40 / 60 ve prospěch editovatelných dokumentů.
Aha, tak zrejme robíte dosť špecifickú činnosť a funkcie programov balíka Office aj na 100% využijete.Ešte jedna poznámka: nehovoríme o vnútrofiremnej komunikácii, ale o komunikácii s obchodnými partnermi, že?
Ano, nebavíme se ale jen o fakturách a protokolech, často spolupracujeme na společných zprávách a jiné.
> Len si nedokážem predstaviť, ako tam nastaviť priečinky ako spoločné. Teda tak, že čokoľvek tam niekto uloží, budú to automaticky vidieť ostatní bez toho, aby niečo musel zdieľať.Google Docs (Drive) dokážu zdielať aj "Folder", takže stačí vytvoriť jeden folder pre celú firmu, nastaviť mu zdieľanie pre každého člena firmy a potom už stačí iba dokumentu priradiť (organize alebo move), že patrí aj do tohoto zdieľaného foldra. Mimochodom, jeden dokument môže byť "uložený" vo viacerých foldroch (pomocou organize a Ctrl + click). Kedysi to neboli "folder", ale "colletions" a tuším ešte skôr tags alebo labels, len to veľa ľudí miatlo.
Ďakujem za radu. Idem to otestovať. Dúfam, že to bude fungovať.
Konkrétně se to dělá tak, že se existující dokumenty nahrajou pod vyhrazeným uživatelem (např. admin@domena.cz sloužícím zároveň pro správu účtů). Pak se adresář (složka) nasdílí a v tom dialogu se nastaví, aby všichni uživatelé z domény mohli soubory měnit. Ještě tam doporučuju nastavit, aby vlastnictví mohl měnit pouze ten aktuální vlastník (admin) a ne všichni. A okopírovat si cestu ke složce, kterou to tam napíše.Složka se automaticky neobjeví všem uživatelům, i když si to vybereme. Nejdřív doporučuju u všech uživatelů zapnout novou verzi Docs - Google Drive, většinou to samo nabízí. Pokud ne, půjde odkaz vygooglit. Pak pod každým uživatelem vlézt na cestu, kterou to napsalo u sdílení. A pak udělat fintu - na té stránce ťuknout nahoře na ikonku složky a v okně zašktnout zaškrtávátko vedle "přesunout do Můj disk". Pak se už bude nasdílená složka ukazovat pod Můj disk a každý v ní nově vytvořený dokument bude sdílený.Převáděl jsem teď jednu menší firmu z Windows Serveru + Exchange na Google Apps a musím říct, že takhle zabuggované programy nemá ani Microsoft :( Spoustu pokročilejších věcí kolem převodu souborů a sdílení Googlu funguje špatně nebo nefunguje vůbec :( Začít na zelené louce asi bude v pohodě, ale nikomu bych nedoporučil ke Google přecházet z fungujícího prostředí.
Myslím, že to máte trošku zmatené. Office 365 vůbec nepotřebujete. Skydrive je zdarma se 7 GB a synchronizovat přes něj office aplikace přímo na klientských statnicích samozřejmě jde. V office 365 máte placený exchange a sharepoint. Ten k tomu ale samozřejmě nepotřebujete.
Asi ste ma nepochopili. Na uloženie súborov v cloude samozrejme nie je Office365 potrebný. Na to vo firme už dlhodobo používame Dropbox.Ten však nedokáže editovať súbory. Google Disk (Docs) a Office365 to vie.
Web office app lze používat i bez office 365. Stačí účet na outlook.com a je to. Nebo mi stále něco uniká?
Hnusné je obé. Osobně užívám dokonalý iWork s iCloud synchronisací napříč mými vznešenými zařízeními.
se z toho nepos*r ..
povyšování nad ostatními je typická vlastnost Applařů... když si tak hustej tak na některym vznešenym zařízení spusť Battlefield 3 prde... ale promiň ty vlastně nehraješ podřadné hry si totiž zbohatlý """"" a """"""... a celej apple si strč do """""e
to není vlastnost Applařů .. to je vlastnost duševně nedovyvinutých blbů
tak jasně no, vadí mi jen člověk co má komplet apple sortiment a myslí si že jeho hov"" nesmrdí
Martinem Stevensonem aka rollsroyce se vůbec nemá cenu zabývat; nic se tím nezmění a už je to takový místní folklór .. 😁
A chlubení se délkou svého penisu je zase typickou vlastností Waffen MS. Modří vědí. IMHO zmiňovaný příspěvek byl nejspíše narážkou na jednoho MS proroka se s Plzně.
Ja se nepovysuji, jen tvrdim, ze google i ms vyrobily podradne pruducty.
Mám podezření že tento individudement je pouze někdo z redakce vydávající se za trotla, aby zvýšil čtenost... 🙂 Jinak si takový pako nedokážu ani představit.
nejhorší můra Steva Jobse 😀
cca pred pul rokem jsem chtel pouzit Google "Excel", prave proto, ze Google ucet ma vic lidi, ale naprosto zklamal, soubor nebyl prilis slozitej, ale vyuzival ruznych podminenych formatovani a tak podobne a Google to vubec nedal, misto barev zobrazoval pouze cerny text na bilem pozadi a pokud byl obsah bunky formatovany podle hodnoty bunky, tak zobrazoval hodnotu misto toho spravneho formatu (v mem pripade ikony), naopak Excel Web App to zvladnul bez problemu (jedinou vec, co nedal, byl text otoceny o 90°, ale to nedal ani Google)
Ten soubor/dokument jste vytvořil v GGdocs anebo jste ho tam nahrál z Excelu a očekával jste, že budou zachovány všechny jeho vlastnosti? Pokud šlo o nahrání, jsem trochu překvapen, že jste tak překvapen. Pokud šlo o soubor vytvořený v GGdocs, patrně jste se neseznámil ani se základními funkcemi podmíněného formátování GGdoc.
Kde je můj obrázek s těma ponožkama? 😀😀(ti co online upravovali ten text ví 😀)
Vás koukám Jakub Čížek tím svým "oni ví" nakazil. Vědí, dycynky vědí.3-[
Ano, modří už vědí, ale červení čumějí jak umějí...😉
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.