SPT: V mém případě zdražení o 55%

Tak už jsem měl tu čest platit lednový účet za telefon, a porovnat jej s tím z prosince.
Tak už jsem měl tu čest platit lednový účet za telefon, a porovnat jej s tím z prosince.

Mám pronajatou kancelář v budově univerzity a v ní dvě místní telefonní linky připojené přes digitální pobočkovou ústřednu s provolbou. Naprostá většina mých hovorů (některý měsíc i 100%) jsou místní, tedy v rámci UTO. Jejich délka se většinou pohybuje v řádu jednotek minut, pouze občas konzultuji s kolegou technické problémy i řádově déle. Naprostá většina hovorů se uskutečňuje v době silného provozu.

Správce budovy mi vždy začátkem měsíce ‚vyjede’ přehled hovorů/impulsů příslušejících k mým číslům, včetně délky hovorů v minutách a vteřinách. A jak to dopadlo při přechodu na tarif „Standard 99“?

kalendářní měsíc délka hovorů [min] poplatky [Kč] cena za hodinu [Kč]
prosinec 98 418 468,- cca 67,-
leden 99 342 590,- cca 104,-
Jak je vidět, moje novoroční předsevzetí omezit telefonování vzalo po pár dnech pod tíhou všedních starostí za své, a reálný nárůst ceny hovoru za jednotku času byl přibližně 55%. A jak myslíte že dopadnete vy?
Váš názor Další článek: Amazon.com chce letos provést „velkou expanzi“

Témata článku: Naprostá většina, Všední den

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší