Rakija
31. 3. 2016 • 23:02

Na reklamy by se mělo Spotify vykašlat, ale odstupňovat předplatné. Mělo by zcela zrušit bezplatný příjem a dát to samé, co má teď pro bezplatný tarif za třetinovou cenu. To by i mladí z kapesného dali a Spotify by pak mělo stabilní příjem velkého množství malých částek. A pak vytvořit ještě super-prémiovou sazbu, která by měla podobně jako Tidal bezztrátově komprimovanou kvalitu plus nějaké nadstandardní služby či obsah, aby bohatší předplatitelé tuto variantu volili a měli pocit, že dostali něco navíc.

Jáchym Kvasnička (Kvasmeister)
30. 3. 2016 • 20:15

Podle mě by se spíše měli zaměřit na reklamu. Když odemknou možnost, poslouchat co chci a kdy chci zadarmo s reklamou i na mobilech, získají obrovské množství nových uživatelů, kterým mohou servírovat reklamy. A pak už jde jen o ty reklamy samotné. Více jak polovina všech reklam na PC nabízí Spotify Premium. Jenže pokud jsem poevně rozhodnut, že premium nechci, fakt, že každých pár minut uslyším jak je to super, můj názor nezmění a tím pádem ani Spotify peníze nepřinese. Kdyby tam, ale bežely reklamy na normální produkty jako v televizy, na tom už by Spotify vydělat mohl...

Petr Krobot
30. 3. 2016 • 18:11

Mohl by někdo vysvětlit, co je to vlastně "startup"? Já myslel, že to jsou malé firmy/projekty, které čekají na šanci a rozvinutí se. Takže Spotify s příjmem přes větší než miliarda dolarů moc začínající nebude, obzvlášť pokud ho autor pokládá za "menší startup"

dolph1888
dolph1888
30. 3. 2016 • 17:26

A co jsem psal, v tomto segmentu služeb 30M je jako prd, málo. A, i kdyby to bylo 2x tolik - stále málo. Nakonec skončí většina startupů a nyní již obecně jako internetová bublina roku 2000, vyšumí do ztracena.
> Nepochopím, vždy chci mít muziku i videa v paměti daného zařízení. Nechci být odkázaný na připojení, na vrtochy poskytovatele, signálů a dalších legrácek.

Určitě si přečtěte

Články odjinud