Na reklamy by se mělo Spotify vykašlat, ale odstupňovat předplatné. Mělo by zcela zrušit bezplatný příjem a dát to samé, co má teď pro bezplatný tarif za třetinovou cenu. To by i mladí z kapesného dali a Spotify by pak mělo stabilní příjem velkého množství malých částek. A pak vytvořit ještě super-prémiovou sazbu, která by měla podobně jako Tidal bezztrátově komprimovanou kvalitu plus nějaké nadstandardní služby či obsah, aby bohatší předplatitelé tuto variantu volili a měli pocit, že dostali něco navíc.
Podle mě by se spíše měli zaměřit na reklamu. Když odemknou možnost, poslouchat co chci a kdy chci zadarmo s reklamou i na mobilech, získají obrovské množství nových uživatelů, kterým mohou servírovat reklamy. A pak už jde jen o ty reklamy samotné. Více jak polovina všech reklam na PC nabízí Spotify Premium. Jenže pokud jsem poevně rozhodnut, že premium nechci, fakt, že každých pár minut uslyším jak je to super, můj názor nezmění a tím pádem ani Spotify peníze nepřinese. Kdyby tam, ale bežely reklamy na normální produkty jako v televizy, na tom už by Spotify vydělat mohl...
Ked nemaju inzerentov tak co tam maju dat ? 30 sekund ticha ? Tiez si ale m yslim ze by sa mali zamerat na reklamny system. Vydolovat par osobnych udajov a lepsie cielit publikum - rovnako ako to robi google/facebook. To maju inzerenti radi.
Představte si, že jsou lidi, kteří si připlatí, aby se nemuseli nechávat prudit reklamou. Zvlášť teď, když nasadili i video.
Asi jste mě nepochopil. Nejde o reklamu na premium, ale o to, že sama o sobě nic nepřináší. Na rozdíl od reklam na produkty třetích stran.
Mohl by někdo vysvětlit, co je to vlastně "startup"? Já myslel, že to jsou malé firmy/projekty, které čekají na šanci a rozvinutí se. Takže Spotify s příjmem přes větší než miliarda dolarů moc začínající nebude, obzvlášť pokud ho autor pokládá za "menší startup"
Něco jako letadlo.
Pro tebe je letadlo temer vsechno, ze?Ty budes mistni intelektualni bedna 🙂
Ne, ale cpát $ do každé blbosti není podle mě "moderní". Když vidím, že je to pitomost, má to mnoho úskalí, které prostě $ nepřekonám - stop.
Startup nemá s velikostí firmy nic společného, startup je cokoliv, do čeho se naleje bambilion peněz a čeká se, až to vydělá a prodá na burze. Hodně lidí si startup plete s klasickou malou firmou, ale to je chyba, malá firma bez přísunu bambilionů od investorů je prostě jen malá firma a startupem se nazývá omylem (možná proto, že to malým živnostníkům zní líp)
A co jsem psal, v tomto segmentu služeb 30M je jako prd, málo. A, i kdyby to bylo 2x tolik - stále málo. Nakonec skončí většina startupů a nyní již obecně jako internetová bublina roku 2000, vyšumí do ztracena.> Nepochopím, vždy chci mít muziku i videa v paměti daného zařízení. Nechci být odkázaný na připojení, na vrtochy poskytovatele, signálů a dalších legrácek.
To já zase naopak offline hudbu vůbec "nepoužívám". V autě poslouchám Radiožurnál a téměř nikdy se nepohybuji mimo dosah nějaké WiFi, abych si nemohl pustit hudbu online. 🙂Ale je to od rozdílnosti lidí. Kdybych byl třeba dobrodruh denně křižující republiku vlakem, určitě bych s sebou vozil nějaký přehrávač nacpaný offline hudbou a k tomu dvě nabité power banky 🙂
Tak pokud chci mít muziku offline, tak si ji ze streamovacích služeb stáhnu. Obvykle je to jedno tlačítko v aplikaci a s velkou cache to ani možná není nutné...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.