Platím si Apple Music, protože jeho knihovna je větší než u Spotify , má exklusivitu na některé umělce a hlavně vychází i nejlevněji.Protože si platím rodinný tarif za 229 Kč měsíčně, kde můžu mít 6 uživatelů (a každý z nich to může používat na více zařízeních i současně) a není tam podmínka, že všichni musí bydlet na stejné adrese nebo cokoliv. Zkrátka "rodina" je tam člověk, kterého tak označím a jemuž to povolím a může bydlet třeba úplně jinde.Tímpádem to vychází na cca 38 Kč měsíčně na osobu, což je fakt zadáčo a hudbu poslouchá nějakou někdy asi každý, takže to využíváme a moje rodina a přátelé tuhle možnost vážně ocenili.
Mal si vôbec niekedy Spotify?Mám rodinný tarif za rovnakú cenu (8.99€) a žiaden člen nebýva na rovnakej adrese, dokonca ani v rovnakom kraji 😉
Hlavně Spotify je úplně všude, neomezené na zařízení, cokoliv to prakticky podporuje, jako konzole, soundbary atd atd., což se o Apple Music říct nedá
Nejsem ekonom, takže dost věcí nechápu - to na začátek.Jen si neumím představit, jak může dlouhodobě fungovat firma, která nikdy nebyla v zisku a ještě si může dovolit investovat. Jistě, investoři, úvěry atd... Ale opět - kdo a proč investuje do firmy, která nikdy nevykázala zisk?Nicméně jsem za Spotify rád, za těch pár korun je to skvělá služba. Sice pořád kvetu z toho, že Spotify Connect funguje tak napůl, ale s tím se dá žít.
Proč má někdo potřebu riskovat a zakládat filesharingové servery, krást filmy, vystřihávat reklamu z TV vysílání, nebo pálit elektriku při seedování torrentu? Přesvědčení.
Přesvědčení je fajn... Ale náklady na seed torrentu jsou celkem jiná záležitost, než provozování Spotify s obřími ztrátami.
Tak Spotify neni jedina kdo trpi tebou popsanými neduhy. Co treba Tesla a nebo Uber a Netflix? Nadnarodni giganti s mnohamiliardovymi obraty, rok co rok ve ztrate. A investori zatim do techto studen na penize lijou penize jak smyslu zbaveni.U Spotify je alespon teoreticka moznost zisku. U Tesly, Uberu a Netflixu si tim tak jist nejsem. Uber a Netflix pouzivam a jsem presvedcen ze za sve penize dostavam dostatecnou hodnotu. Ovsem z dlouhodobeho hlediska je jejich soucasny ekonomicky model neudrzitelny a ja si opravdu preji aby management zminovanych sluzeb vzpamatoval a dostal se do cernych cisel..
U Tesly to ještě dokážu pochopit. Tesla je v červených číslech primárně proto, že obrovsky investuje do gigantických továren atd... Tam bych v ten zisk věřit dokázal.Uber... Tady po pravdě nechápu, proč není v zisku. Finanční model mi připadá jednoduchej a funkční, ale očividně ne dostatečně.Netflix, Spotify... Skvělý služby, kde nechápu, jak chtějí dosáhnout ziskovosti. A tím spíš nechápu, proč do toho někdo ty peníze leje. Byť jsem za to, samozřejmě, rád.
Netflix by v černých číslech byl hned. Ale to by museli omezit vlastní produkci. Což by uživatelé ihned poznali. A možná by došlo k jejich odlivu. Takže je to začarovaný kruh. Proto jsem pochyboval o zivotaschopnosti jejich obchodního modelu. U Spotify stačí nahradit bandu neschopných manažerů. Jejich obchodní model má sice mouchy, (spíše symbolické odměny pro držitele autorských práv) ale to souvisí s tím co jsem psal výše. Pokud budou schopni prodat reklamu, bude i na navýšení odměn pro umělce a nahrávací společnosti.
Pro představu kolik má držitel autorských práv za 1 přehrání písně :https://www.theverge.com/2015/12/7/9861372/spotify... Proto jsem psal spíše o symbolických odměnách.
Já bych si Spotify i předplácel, ale to by holt museli přestat ignorovat majitele karet Maestro.
Můžu se jen zeptat, jaká banka dnes dobrovolně vydává takovou kartu?
Fio, CSOB, Moneta, atd.
Fio, ale nebyl to defaultní výběr - iniciativně jsem si ji vybral sám :) - chtěl jsem elektronickou kartu místo embosované, kvůli bezpečnosti, a taky rychlosti nastavení (změna limitů, zablokování apod. - vše ihned).
To byla ale pěkná hloupost, že jo? 🙂Teď už to víš. Tak příště znovu a lépe a nechat si vystavit normální, standardní a funkční kartu.Která bude nejen bezpečná, ale i plně funkční.
Hloupost? (Pro mě relevantní) důvody jsem vyjmenoval, nauč se číst. Ne, embosovaná není tak bezpečná jako elektronická (vyjmenoval jsem 2 příklady). "Funkční" by byla navíc akorát na Spotify, jinak mi plně dostačuje. Takže se bez něj prostě budu muset obejít. Myslím, že to přežiju.
alespo'n vidíš, jak tě ta bezpečnost omezuje... s Maestro se skoro nikde nedá platit na internetu, je to karta vyloženě pro lidi, co na internetu nic nechtějí platit, většinou cílení je na důchodce, kteří tyto nesmyslné důvody, co popisuješ, chtějí mítblokace plateb na internetu a podobně je záležitost kliknutí v internet bance... když ti zneužije někdo kartu, existuje reklamace. Problém je, že většina zneužití stojí jen na hlouposti majitelů karty, kteří jsou schopni údaje dát kamkoliv
Panebože, za co?? 😀 Znovu opakuju: Kromě Spotify mě karta nijak neomezuje! S Maestro se mi ještě nestalo, že bych někde nemohl platit. Nesmyslné důvody možná pro tebe. Nevím, proč bych měl blokovat platby na netu. U embosovaných karet se to právě tím kliknutím v IB neprovede, ale trvá to, někdy až hodiny (třeba blokace). Na reklamace radši nespoléhám.
Taky nevím, proč bych měl blokovat platby na internetu a podobně, ale někteří tyhle věci vyžadují 😀 a že jste se setkal jen u Spotify s nemožností Maestro je fajn, ale těch služeb a plateb, kde se ignoruje Maestro je mnohem více. Neřeknu, kdyby mělo Maestro nějaké výhody, ale nemá, je to karta, která je omezující. Nehledě, že na Maestro tuším nejsou ani bezkontaktní platby, což je v dnešní době už trochu mimo. Ale je to Vaše volba, nechci Vám jí brát, jen vím, že Maestro na trhu existuje v podstatě jen z důvodu, že se někteří lidé bojí nesmyslných věcí, jako je ten Váš příklad a pak naráží právě na další omezování, jako například Spotify (nebo Paypal atd.)
Kolik má skutečně uživatelů neví ani Spotify samo. Je rozdíl XXX miliónů účtu a XXX aktivních uživatelů.
Si myslis, ze tak jednoduchou vec si nejsou schopni zanalyzovat a ze to tim padem nedelaji?
Tohle je selhani obchodniho tymu Spotify a jeho neuveritelne neschopnosti prodat reklamu. Maji cca 100 mil neplaticich uzivatelu. Takze dopad reklamy je na neuveritelnou masu lidi. Kdyz se odhlasim z premium abych slysel reklamy, jedina reklama kterou slysim, je reklama na Spotify premium. A to je spatne. Takze az investory prestane bavit do Spotify neustale lit dalsi a dalsi kvanta penez a Spotify pujde k sipku, vinu muze hledat jen a jen samo u sebe.
presne tak, ked som mal free spotify, tak som nepocul jedinu realnu reklamu. Idioti.
Nemam rad, kdyz redaktori nerozlisuji mezi trzbou a hospodarskym vysledkem.
Je zvlastni, ze existuje tolik lidi, kteri nejsou ochotni platit za tak levnou a prinosnou sluzbu, ale budou radsi trpet reklamy a omezenou funkcnost.
Pokud to je sarkasmus tak ok.
Zkusis to i nejak ozrejmit, nebo se tim svym uzasnym vyrokem automaticky snazis radit mezi hloupe trolly?
Aha tak to nebyl sarkazmus. Takže za zaslepeného trolla považuji Vás. Nádherná ukázka omezeném rozhledu, co kdo a kde na světě všechno žije za lidi. Jaké mají potřeba a jakou mají socio-ekonomickou situaci.Na naše 200,- s DPH je opravdu pro spoustu lidí vyhozené peníze a to nemluvím o ČR . Dá nemluvím jen o tom, že Spotifi se snažil otrávit lidi Drakem i v Premium verzi. Uvědomte si, že za rok 2016/17 se prodalo víc analogových audio kazet a desek než digitální hudby! Proč asi !?
Prosil bych odkaz na zdroj, odkud pochazi tvrzení o vyšším prodeji analogových audiokazet. Děkuji.
viac analogovych audiokaziet ??kto , ale hlavne preco by si v dnesnej dobe kupoval analogovu audiokazetu ?
Souhlas... Ani ne dvě kila měsíčně za neomezený přístup, to už je prostě směšná cena.Na druhou stranu dokážu pochopit, že to někdo využívá místo rádia. Ono to pak vypadá (a zní) vlastně stejně... Hraje hudba a mezi skladbami reklama. Tohle využití naopak pochopit dovedu. Zvlášť, pokud odhlásíš poplatky za rádio, je streaming vlastně jediná legální cesta, jak rádio nahradit.
Proč si předplácet levně krávu a chvástat se čerstvostí a výběrem z levého nebo pravého cecku, když mám mléko zdarma v autě z rádia nebo na internetu?
No zdarma ... vlastnictví rádia znamená platit koncesionářský poplatek. B-]
Asi maji jine priority a pohled na danou vec. Nebo toho neposlouchaji tolik, aby je reklama na spotify rusila.
Reklama je pruda. A já už bych ji zpět nechtěl. Ale pro někoho to možná nepohodlím a ztrátoum času není.Ale to, že ve free verzi není spousta kvalitních umělců a kvalitních písniček, které jsou jen v premium verzi, to těm šetřílkům nedojde a ještě často budou nadávat, že ve Spotify není všechna hudba, kterou by chtěli.Pokud nejde naopak o znalce, kteří si raději na iTunes koupí přesně a pouze to co chtějí, protože servírovaná hudba dle filtru "people like you" jim naopak přijde jako zlo. Ty pochopit umím.
Problém je, že neplacený Spotify skoro vůbec neomezuje. jediné omezení, je offline hudba na mobilech a "reklama", kdy je prakticky jednou za čas znělka na Spotify 😀Sice si platím Spotify, protože máme rodinný účet, ale za sebe v té placené verzi nevidím nic, co by mi stálo za placení. Je to problém Spotify, že nemají lepší "donucovadla". Nemluvě o konzolích PS4 a Xbox One, tam totiž placený a neplacený Spotify je kompletně totožný
Někdo si to pustí třeba jen na chvilku jednou na měsíc. To prostě nevíte, jaké jsou důvody
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.