Spotify

Spotify chystá formu reklamy i do placených účtů. Umělci vás budou moci upozornit na novinky

Hudební služba Spotify sice napomohla v transformaci poslechu hudby vstříc streamování a je v tomto oboru největší, stále se však potýká s hospodařením v červených číslech. A tak vymýšlí, jak vydělat více. Nyní přichází s novinkou - umělci si budou moci zaplatit propagaci svých novinek. Tato nová forma doporučení se pak zobrazí i platícím uživatelům služby. 

Provozovatelé služby jsou si ale vědomi, že vstupují do velmi citlivé oblasti a že nemohou na placené účty přijít s nějakou agresivní formou reklamy. Bude se proto jednat o formu, která by měla být pro uživatele zároveň užitečná. A kdyby se to někomu nelíbilo, bude moci takové nabídky v aplikaci trvale deaktivovat.

O co tedy jde? Spotify umožní umělcům, aby si zaplatili propagaci nového alba. Uživatelům, pro které bude daný interpret relevantní, se pak zobrazí při spuštění aplikace celoobrazovkové upozornění, že vyšlo nové album od interpreta, který by je mohl zajímat. Na toto upozornění jste mohli v nedávné době už narazit, Spotify funkci zkoušelo zatím v nekomerčním pojetí. Teď ale přišel nápad, jak na ní zkusit vydělávat. 

Placené doporučení na novinky se nejprve rozběhne v USA, poté může být v případě úspěchu rozšířeno i dále.

Zdroj: Spotify 

Diskuze (11) Další článek: Tohle auto láká na přetížení. Při rozjezdu zvládne přes 1 G, v zatáčce až 2 G

Témata článku: USA, Spotify, Reklama, Forma reklamy, Uživatelé, Umělec, Novinka, Nové album, Placený účet, Forma

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky