Speedtest.cz: výsledky rychlosti připojení za únor

Diskuze čtenářů k článku

Fučík  |  03. 03. 2006 23:28

Koukám, že Volný má dost dobře našlápnuto, aspoň co se rychlosti týče. Z vlastní zkušenosti mě to nepřekvapuje, sem si holt vybral dobře. A ta cena podle mýho taky nemá konkurenci. Mám sice jen ADSL 512/128 ale za 389 bez daně a jsem v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notebook.mail  |  02. 03. 2006 15:49

Zajimalo by me, kdyz mam sjednanou rychlost 512/128, DSL test i Speedtest mi ukazuji rychlost down okolo 410kb... - to pri kazdem mereni (rano, odpoledne, vecer i v noci). Ted otazka: nema poskytovatel povinnost uvolnit do site vyssi rychlost, abych mel garantovanych 512kb?! Prece mam sjednane 512 a ne 410...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaytee, kaytee  |  02. 03. 2006 16:30

A jses si jistej, ze tu rychlost mas garantovanou? Poradne si precti podminky k Tvoji sluzbe a pak se tady vztekej..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BB  |  02. 03. 2006 16:37

DSL nemivaji garantovanou rychlost (minimalne kvuli agregaci), takze ta rychlost je v poradku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saya  |  02. 03. 2006 21:38

o tom, ze nemas garantovano 512kbps netreba hovorit, spise se podivej do smlouvy a smluvnich podminek, zda mas VUBEC nejakou minimalni garanci propustnosti. Myslim ze nemas, tak bud rad, ze ti to jede tech 410, protoze se klidanko muze stat, ze ti to pofrci hur nez modem a at se budes vztekat, nadavat a vyhrozovat, bude ti to houbec platne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenya  |  02. 03. 2006 09:33

  8795 kbps u PilsFree. Tak 2x tolik nez maximum wifi 802.11b. To nemuze byt wifi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy  |  02. 03. 2006 09:56

Doporučuji si přečíst komentáře pod článkem z minulého měsíce ;)
viz: http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?ARI=127875&CAI=2114

...
používáme optická vlákna, eth kabely, 10 GHz spoje, freespace optiku (Ronju), 5 GHz spoje až po 2.4 GHz koncové sectory. Prostě stejné jako Klfree, Czfree atd. A teď je tedy otázka do jaké škatulky nás zařadit ?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  02. 03. 2006 14:40

No vy teda jedete... Ještě nedávno jste radili chytat Wi-Fi na plechovky od párků, případně to vylepšit parabolou ze starého satelitu (lavor vás kupodivu nenapadl) a najednou všechny vyjmenované téměř sci-fi technologie... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  02. 03. 2006 21:25

Že by závist?
Dussan [PilsFree]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BArt  |  02. 03. 2006 21:46

No on Tomášek má asi opravdu nějakej vnitřní problém.... Trochu mi připomíná kuchaře "Tolara" ale veřím že to on není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaskito  |  03. 03. 2006 11:59

krasne vysledky, ale bohuzel jen pro par vyvolenych. Druha strana mesta ma smulu - viz ja Cernice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  04. 03. 2006 10:21

Nee, zkušenost a informace . Pokud měření provádí někdo, kdo je pověšenej na páteři, tak má jiné výsledky než třeba ty dole uvedené Černice, že .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy  |  04. 03. 2006 11:30

Pokud někdo provádí měření rychlosti internetu přes Pilsfree v Černicích, tak věřím, že naměří vekou nulu. V Černicích vůbec nejsme
To aby to měl ten jeden člověk na plný úvazek, ne ? Když minulý měsíc bylo z Pilsfree 11% všech "wifi" měření. Měření provádí náhodně všichni, ale "na páteři" je prostě výce než půlka sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaskito  |  06. 03. 2006 09:09

Ne v Cernicich opravdu nejste. Udelate stim konecne neco?Klidne zainvestuji do drahe anteny. jake rychlosti by byly na takovehle periferii?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johny.mg, johny.mg  |  02. 03. 2006 11:52

Lol...Kdo rikal, ze musi byt nutne pouzita 802.11b...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hades  |  02. 03. 2006 08:07

Dovolím si mírně nesouhlasit s průkazností výsledků v kategorii WI-FI. Znám providera nabízejícího tarify, které tento způsob měření rychlosti značně zvýhodňuje. Příkladem je následující tarif:
První 2 MB dat běží u sdílených linek rychlostí 1 Mbps. Při trvalé zátěži se po přenesení tohoto objemu nastaví rychlost jiná (např. 128 kbit). Pokud není trvalé zatížení linky, vrátí se po určité době možnost stahovat rychlostí 1 Mbps, ale samozřejmě opět pouze 2 MB dat.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Inri  |  02. 03. 2006 08:50

Marginální výsledky jsou součástí každé statistky. A tohle maginální prostě je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  02. 03. 2006 09:13

Náš provider podobně... při plném vytížení linky po 10 sekundách rychlost klesne na polovinu.
Na surfování po webu je to výborná věc, ovšem výsledky měření to dost zkresluje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda, Hlinda  |  02. 03. 2006 07:59

Tak jsem si zmeril pripojeni a vyslo mi ze mam 180kbit download a 980kbit upload!!
Pekne nesymetricke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda, Hlinda  |  02. 03. 2006 08:04

Má chyba. Měřil jsem to špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojza  |  02. 03. 2006 07:08

Podle me ty vysledky budou zkreslene. Nevim jak u jinychh typu pripojeni, ale u kabeloveho internetu neni mozne ulozit jine vysledky nez od poskytovatele upc a karneval. Takze lide co pouzivaji neco jineho si sice rychlost zmeri, ale do databaze na zive neulozi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  02. 03. 2006 14:50

Tak sem tedy hodte ty ostatni poskytovatele internetu po kablu. Ja tedy o jinych nevim ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bramborka  |  02. 03. 2006 19:24

to, že o nich nevíš, znamená, že jsi hlupáček:

http://www.internetprovsechny.cz/tech.php?ts=CATV&cid=109

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek, Mirek  |  02. 03. 2006 06:51

Když testuju měřákem na živě, tak ten je zcela nepoužitelný, na 500 kbps lince naměří někdy 410 kbps, jindy 320 kbps a někdy třeba jen 180 kbps... Tedy ty výsledky co to háže nejsou výsledky ale hausnumera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojza  |  02. 03. 2006 07:20

Puvodne sem to nepochopil. To byl vtip, ze? Ja sem si nejdriv myslel, ze to bylo mysleno vazne. Uz je mi to jasny, to byl vtip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BobTheBuilder, BobTheBuilder  |  02. 03. 2006 08:56

Stejná zkušenost - ostatní měřáky (třeba dsl.cz) dávají více méně odpovídající rychlost (ADSL 1:50 3mbit) - tedy kolem 2,5mbit, ale živě ani ťuk. Ostatně, kdykoliv něco měřím takovým měřákem, tak si rychlost ověřím i jinak, třeba stažením něčeho většího z rychlých serverů - třeba z nějakých cesnetových ftp zrcadel nebo instalačky umístěné na akamai. Obvykle to odpovídá některým měřákům, jiným skoro nikdy.

Je přitom zajímavé, že dokud jsem měl 1mbit, tak živě dávalo relevantní výsledky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  02. 03. 2006 10:41

Je to nepouzitelne. Na 100 MBit lince mi to ukazuje nejakych 11 MBit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  02. 03. 2006 15:05

JJ, tyhle webovy testy jsou na ...
U vetsich rychlosti ma javascript takovej overhead, ze nemuzes namerit vubec nic.

zdravim CVUT :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valheru  |  02. 03. 2006 06:42

"CDMA, které si mírně zlepšilo" Dobrej ftip !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor