SpeedTest.cz: výsledky rychlosti připojení za prosinec

Diskuze čtenářů k článku

macfrickins  |  03. 01. 2006 01:11  | 

Max horna hranicu ktoru moze namerat je myslim 4 mega, dalej ma to uz nepustilo, ovela lepsie je to na stranke http://www.e-go.sk/speedmeter-test-rychlosti-pripojenia/ tam mi namera tolko, kolko v skutocnosti mam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Acheron  |  03. 01. 2006 02:07  | 

Asi proto ze speedtest meri na hodne malem objemu dat a proto to neni presne. Zkousel jsem ve skole kde na dsl jsem nameril 27Mbps a na speedtestu jen 9Mbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kozzy  |  03. 01. 2006 05:42  | 

--------POUŽÍVÁM TENTO---------
http://schema.chello.upc.cz/speed/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BP  |  03. 01. 2006 11:12  | 

Tohle mi naměří přibližně o 10% víc, než jakou mám skutečnou rychlost. Naopak SpeedTest z zive.cz, http://nastroje.lupa.cz/mereni-rychlosti/ a spousta dalších měřičů funguje docela přesně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  03. 01. 2006 19:26  | 

Mne zase nameri priblizne polovinu realne rychlosti a pritom je to jejich vlastni UPC 4Mbit. Zvlastni merak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snoochi  |  03. 01. 2006 20:43  | 

to mas uplnou pravdu, zase nejakej reklamni trik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admxx  |  03. 01. 2006 12:27  | 

Ve skole v phode nameril pre 40Mbit takze to asi nebude preblem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monsoon  |  03. 01. 2006 01:50  | 

Neni na nic, mne meri bezproblemu do 23Mbit/s, vic mi to tu nikdy nechodilo, naopak bych rek, ze je to jeden z nejpresnejsich mericu.
Jen skoda, ze v clanku zapomneli na rychlosti kabelovek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fletcher  |  03. 01. 2006 07:26  | 

Do grafu "Procentuální zastoupení jednotlivých providerů" se asi vloudila chybička, protože na prvním místě je "jiný poskytovatel" a o dva řádky níž "ostatní".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  03. 01. 2006 09:34  | 

Opraveno, děkujeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
twisp, twisp  |  03. 01. 2006 07:37  | 

myslím že speedtest na zive pracuje s malym mnozstvim dat a trochu zkresluje. Zkuste rychlost.cz -> IMHO je tento test kvalitnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SAKULPOL, SAKULPOL  |  03. 01. 2006 08:39  | 

podle meho nazoru dobre meri tento http://rychlost.eri.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda, Hlinda  |  03. 01. 2006 09:20  | 

Že by někde nějaká chybička.....??
U mně nebo na živě? Mozilla i Opera. Divné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  03. 01. 2006 11:59  | 

Samostatná průměrná rychlost 4G by nebyla???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spachtle  |  03. 01. 2006 19:26  | 

tipoval bych to na nakejch 20 kB/s
název 4G je trosku zavadejici :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maty  |  03. 01. 2006 16:17  | 

set ted pokusnicil a moje vysledky
http://www.e-go.sk/speedmeter-test-rychlosti-pripojenia/
down 1 523,44 kB/s
http://speedtest.zive.cz/default.aspx
down 1 085,2 kB/s up 871,7 kB/s
http://nastroje.lupa.cz/mereni-rychlosti
down 16129 kB/s (coz na 100Mbit/sit je dost dobry) up 762 kB/s
http://rychlost.eri.cz/
down 3700 kB/s up 13750 kB/s (coz je zase vic nez 100Mb/s)
http://schema.chello.upc.cz/speed/
down 422.00 kB/s up 313.86 kB/s
test.rychlosti.net
down 303.41 kB/s

muj zaver je ze kazdy test si meri jak chce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  03. 01. 2006 17:59  | 

Za http://www.e-go.sk/speedmeter-test-rychlosti-pripojenia/ mozem povedat iba tolko, ze sa jedna o orientacny test rychlosti pripojenia a nema ambiciu poskytovat uplne presne informacie, ktore by sa dali pouzit na hodnotenie roznych pripojeni. Skor ma pomoct uzivatelom v hrubych cislach otestovat svoje pripojenie. Rozhodne by mal stacit na to, aby si mohol uzivatel otestovat, ci jeho provider poskytuje skutocne deklarovanu sirku pasma.
Ako kazdy merak, aj tento speedmeter je najpresnejsi v strede svojho meracieho rozsahu, extremy moze zvladat horsie. Myslime si, ze test dokaze pokryt rozdiely medzi jednotlivymi druhmi pripojenia alebo rychlostami.
Vypocet rychlosti pripojenia je velmi jednoduchy (cas downloadu testovacieho suboru v pomere k jeho velkosti) a spektrum roznych druhov pripojenia pokryva odstupnovanou velkostou testovacieho suboru (jeho velkost stupa geometrickym radom). Na zaciatku sa uskutocni vzdy kratky pretest s malym suborom a podla rychlosti jeho downloadu sa rozhodne, ktory testovaci subor sa bude downloadovat. Pri menej stabilnych pripojeniach s negarantovanou rychlostou sa moze stat, ze pri dvoch naslednujucich meraniach bude stahovat testovaci subor s roznou velkostou a to spresni alebo naopak znepresni meranie. Je dobre test dva-tri krat zopakovat a urobit aritmeticky priemer vysledkov, aby sa eliminovali prave tieto vplyvy a takisto kolisanie parametrov pripojenia, ako je latencia, agregacia, spravanie weboveho browsera a podobne.
Predpokladam, ze vacsina z horeuvedenych speedmetrov ma odlisny engine a myslim, ze sa speedmetre vhodne doplnuju. Myslim, ze spolahlivo presny speedmeter ako webovu aplikaciu je dost tazke spravit, lebo spektrum rychlosti a druhov pripojenia je prilis velke. Ked vylucime nezmyselne vysledky a zopakujeme merania niekolko krat roznymi speedmetrami, vysledok moze byt relativne presny.
Rado
http://www.e-go.sk/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1maty1, 1maty1  |  04. 01. 2006 12:40  | 

jo mereni sem proved 3x a zprumeroval ale stejne to i pri 3 mereni bylo dost daleko od reality (hodnoty pres 100Mb/s)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Pohořelský  |  04. 01. 2006 03:59  | 


ABSOLUTNE NECHAPU...PROC O TOM - Zive.cz - MLCI..., ALE NA KONCI ROKU SE OBJEVIL NOVY A EXTREMNE NEBEZPECNY VIRUS, KTERY SE MASKUJE JAKO OBYCEJNY OBRAZEK !!

Využívá gigantické díry ve Windows a bez nejmenších problémů napadne jakýkoliv počítač s WINDOWS (včetně životně důležitých serverů !!) a pronikne jakoukoliv obranou !!!

ZACHOVEJTE "PANIKU" a okamžitě se podivejte na moji stránku !

Tady končí legrace -- http://www.skins.cz/zpen8160.shtml

Další info najdete na -- http://www.osnews.com

Michal,
(www.skins.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hju  |  04. 01. 2006 08:17  | 

a co treba tohle: http://www.zive.cz/h/Viryabezpecnost/AR.asp?ARI=127414

je tam i odkaz na neoficialni opravu tohoto problemu (nahrazeni knihovny s chybou)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mysel_1, Mysel_1  |  04. 01. 2006 12:10  | 

Kdybyste o problematice něco věděl, nebudete sem psát takové choré bláboly! :o(
Ano, zranitelnost windowsího wmf je vážná, ale i idiot pochopí, že se 1. nejedná o žádný vir, 2. od existence zranitelnosti k jejímu využití (na dobře spravovaném systému) je dost daleko.
Víte co je to antivir? Víte co je to firewall? Asi ne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[X]  |  04. 01. 2006 21:09  | 

By me docela zajimalo ve ktere pohadce autor clanku zaslechl ze CZFree.Net, psane s velkym "N"(!!!), je ISP? Takove odborniky bych poslal zametat chodniky a ne psat takoveto nesmysly!!! A nerikejte, ze je tak obtizne az temer nemozne napsat vyraz CZFree.Net do googlu a zjistit si o tom neco vic. Ja muzu take klidne konstatovat, ze "ZIVE" je vlastne portal zamerenej na deckou pornografii, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[X]  |  04. 01. 2006 21:10  | 

By me docela zajimalo ve ktere pohadce autor clanku zaslechl ze CZFree.Net, psane s velkym "N"(!!!), je ISP? Takove odborniky bych poslal zametat chodniky a ne psat takoveto nesmysly!!! A nerikejte, ze je tak obtizne az temer nemozne napsat vyraz CZFree.Net do googlu a zjistit si o tom neco vic. Ja muzu take klidne konstatovat, ze "ZIVE" je vlastne portal zamerenej na deckou pornografii, ze?

PS: A jeste toto:
Microsoft VBScript runtime error '800a0007'

Out of memory: 'Cache.Items'

/_includes/Cache_INC.asp, line 294

Ze se nestydite, tfuj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[X]  |  04. 01. 2006 21:11  | 

By me docela zajimalo ve ktere pohadce autor clanku zaslechl ze CZFree.Net, psane s velkym "N"(!!!), je ISP? Takove odborniky bych poslal zametat chodniky a ne psat takoveto nesmysly!!! A nerikejte, ze je tak obtizne az temer nemozne napsat vyraz CZFree.Net do googlu a zjistit si o tom neco vic. Ja muzu take klidne konstatovat, ze "ZIVE" je vlastne portal zamerenej na deckou pornografii, ze?
PS: A jeste toto:
Microsoft VBScript runtime  error '800a0007'
Out of memory: 'Cache.Items'
/_includes/Cache_INC.asp, line 294
Ze se nestydite, tfuj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zigi, Zigi  |  05. 01. 2006 10:47  | 

Teda nějak se mi nezdá rychlost sítě PilsFree, koukal jsem se na jejich web, a mají přípojku o rychlosti 50 + 20Mbit/s. Takze aby prumerna rychlost byla 5,6Mbit/s, tak by jich nesmelo byt pripojenych naraz vic jak 12,5. No jo, jenze oni maji 1689 clenu !!!!!
Kdyz to srovnam s Klfree.net kde maji linku 300Mbit/s a clenu 1840 a maji prumernou rychlost 3Mbit/s tak cucham nejaky podvod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepik  |  05. 01. 2006 14:00  | 

To čuchat můžeš. Pilsfree má už téměř všude nataženou optiku. Tzn, že narozdíl od wifi nemá téměř žádnou ztrátovost. A za další 1689 členů nemá. Domácnost je braná jako jeden člen a v ní může být několik uživatelů. Mám průměrnou rychlost 4Mbit. A to nejen na speedmetru na zive. Výsledky jsou podobné i na jiných serverech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
error  |  05. 01. 2006 22:39  | 

To se musí ocenit, jak to PF zvládá s optikou. Ale jen doplním, že téměř všude to není, ale na většině (co se týká členské základny) asi jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frantisek  |  09. 01. 2006 09:44  | 

No jo, ale co pak dela v prehledu WiFi siti ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borec z venkova  |  11. 01. 2006 22:35  | 

Ta optika je jen v severni casti mesta, zbytek (rozlohově prevazujici) je taky wi-fi. PilsFree ma ale centralne zpracvanou strukturu kvalitnich paternich spoju (bezdrat.) - takze je dobre pruchozi a celkem rychla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy  |  10. 01. 2006 18:31  | 

Ve skutečnosti pokud je člen Pilsfree na optice má k dispozici mezi 10-20 Mbps, pokud na 5 GHz páteři mezi 2-12 Mbps a na 2,4 GHz wifi mezi 0,5-2 Mbps. Protože ale na optice je většina členů, tak to poněkud zvedá průměr. Ale tak už to s průměry bývá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DVL  |  06. 01. 2006 07:03  | 

Jaky podvod, jedna linka ma 20Mbit  druha ma 50Mbit, sice u nas je hodne clenu, ale nikdy nebude na Inetu 100% uzivatelu, kdyz neco stahuju zalezi spise na druhe strane, pokud najdu dobry server jede mi to v poho 1-4MB/s a pokud je clovek na ETH, nebo na optice tak je tahle rychlost realna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JTB  |  13. 01. 2006 00:11  | 

no radeji to nebudu moc komentovat:]. Je pravda ze Pf ma optiku, take par svm i par 5.4 a 5.8 spoju. Pravda je take v rychlostech. Vetsina spoju na wifi, je v dnesni dobe jiz posilena na 5G, tzn bohuzel koncaci s 2.4 tech maji jen do 10Mb, i kdyz jen teoreticky:] 5G spoje nyni pf zacina testovat v 3MBps, takze to take neni nic moc oproti Gbit optice. Pf se snazi dostat net kamkoli, kde jsou alespon trochu snazivi lide:]

k rychlosti, osobne rad merim sosem napr. z ftp.linux.cz. je prave neco pres pulnoc, coz by asi nemelo moc lidi sosat:], ale nameril jsem na optice :2.5MBps sos asi 200MBoubo z ftp.linux.cz

este asi posledni vec. Linka 50Mb neni ani uzivateli 100% vytizena, proto mame jen 50 :], jinac uz bychom asi meli vice, coz neni zadny problem. Proc neni vytizena? mame myslim dost propracovany interni system ftp a dc, tzn spousta dat se nemis tahat z netu, ale jen pres intranet...logis, ne? :] Proc take sosat data z ext, kdyz po optice to lita:]]

Zdravim Vas z Pilsfree, MIlan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest SSD s kapacitou 1 TB

Srovnávací test robotických vysavačů

Vybíráme nejlepší telefony na trhu

Jak zlepšit zvuk televize