SpeedCommander: Je v něčem rychlejší?

Diskuze čtenářů k článku

lední brtník  |  25. 09. 2007 21:15

"SpeedCommander nabízí snadný přesun do nadřazených složek pomocí nabídky"

má třeba altap salámek taky, když myšem ukážete na část cesty k adresáři nad oknem - abyste si všim, mění i barvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Agent  |  25. 09. 2007 15:30

Když už je tu tohle téma - umí některý z file managerů použít v FTP připojení UTF8?

Total Commander zdá se zatím ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spec8472  |  25. 09. 2007 15:40

Frigate to umi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZiChi  |  25. 09. 2007 11:00

Já jsem se Speed Commanderem max spokojenej. Jelikož mám 64b visty, vyzkoušel jsem jeho 64bitovou variantu a musím říc že je o dost svižnější ve všech směrech a to si myslím, že by bylo potřeba zmínit i v článku. Jak je to s podporou šedesáti čtyř bitů u jiných alternativ nevím, tak nemohu posoudit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  01. 10. 2007 08:32

Dalsi 64-bitovy blazen. Nezapomente jeste uvest, ze kalkulacka v 64bitovych Windows mnohem rychleji pocita a notepad rychleji pise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kchaja  |  25. 09. 2007 10:36

Také není špatný unreal commander. Poslední dobou se celkem rozvíjí a má pár funkcí, které by mu i TC záviděl (například prioritní nastavení operací, lépe vyřešený běh operací na pozadí atd.) Ale jeho hlavní nevýhodou je také rychlost, náročnost na OP (16MB) a jen zobrazovací a archivační doplňky (wlx a wcx). A také je v nastavení velice podobný tc, takže není problém přejít. A hlavně je zadarmo (i když ryzí opensource to také není, musíte si stáhnout free licenci)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2007 14:54

Je to tak trochu do posledneho detailu obsvacnuty TCMD, navyse s hnusnymi temami. Dakujem, neprosim :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lagus  |  25. 09. 2007 10:10

nejlepsi je stejne total commander

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  25. 09. 2007 08:35

http://www.gpsoft.com.au/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Věra Pohlová  |  25. 09. 2007 07:52

opět klasický billocentrismus ve stylu živě, odkdy je klasické zobrazení to, ve stylu simulátoru správce souborů průzkumník/explorer? pokud vím tak volkov nebo norton commaner měli dva panely v době když ještě Bill neměl ani betu windows 1.0, takže klasické zobrazení je to dvoupanelové nebo eventuelně command line, náplavy typu průzkumníka přišly mnohem mnohem později

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
far  |  25. 09. 2007 08:12

Správně, Far manager je nejlepší http://www.farmanager.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anders  |  25. 09. 2007 08:53

Ano FAR je pro me nejlepsi. Ale trochu mi v nem zacinaji schazet feature z jinych manageru napr: background copy(TC i SS) & neblokovani odpojeni USB zarizeni(jako ma Salam 2.5)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unq  |  25. 09. 2007 10:46

jop, far vyhravaj aj u mna, aj ked som skusal vsetko ostatne uz, ale vzdy som sa vratil spat :)

na background copy mas plugin tu: http://plugring.farmanager.com/downld/files/bc_1_2_54.zip

a background copy indicator na zobrazovanie stavu v taskbare http://plugring.farmanager.com/downld/files/addons/bci12.zip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anders  |  25. 09. 2007 11:12

jo, to jsem nasel taky, ale ja bych rad, abych se pro background copy mohl rozhodnout az v prubehu kopirovani(tak jak je to bezne u TC)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lední brtník  |  25. 09. 2007 21:12

"neblokovani odpojeni USB zarizeni(jako ma Salam 2.5)"

mám pocit že ti to udělá každý manažer, pokud máš zároveň otevřený panel s tím usb krámem

pokud není, udělal mi to salám jen jednou že windows prskaly o přístupu na odpojovaný disk, ale bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2007 11:53

Vždyť je to tragédie, nefunguje tam ani pravé tlačítko myši - kontextová nabídka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepak  |  25. 09. 2007 13:12

Funguje, pokud si nastavite, ze tak ma fungovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2007 14:00

To by mě teda zajímalo, kde se to dá nastavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepak  |  25. 09. 2007 18:18

http://plugring.farmanager.com/downld/files/rcl2apps.0.62.rar

Jak presne to funguje nevim, nemam tolik casu,abych mohl ve file manageru pouzivat mys.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MV  |  26. 09. 2007 07:30

Tak to máš asi společnou práci s nejmenovanym RH, ten take nema cas

Mohl by jsi nekoho poprosit at nejlepe na rychlobeznou kameru nahraje tebe pri praci, rad vych videl tu tvojí rychlost!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k0brt  |  25. 09. 2007 08:40

protoze jeste davno pred nortonem a volkovem, tady ruloval Xtree (gold). A jsou lidi, kteri tedy ani 2 okna vedle sebe nepovazujou za klasiku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2007 11:51

Víš kulový, XTree http://www.xtreefanpage.org/lowres/x20hist.htm tu bylo dávno před NC a byl to řádově schopnější software. Bohužel výrobce byl pohlcen Symantecem a produkt byl ukončen, protože masy neměly mentálně na to jej zvládnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tyrytr  |  25. 09. 2007 13:08

Koukam, ze se tu sesli pametnici. Muzete mi napsat, co bylo na XTree tak skvele? Me tam vzdycky hrozne chybely ty dva panely, ale asi to je tim, ze jsem nezazil dobu pred Nortonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2007 13:56

Mě zas tenkrát přišlo strašně idiotský pořád proskakovat adresářema. V době kdy sme měli výpočetku v prváku na gymplu, tj. 1992 tak jeden z úkolů bylo z adresářové hierarchie se spoustou souborů s různou příponou vykopírovat soubory s jednou příponou. V NC člověk jak magor procházel jeden adresář po druhém a aplikoval označení přes masku a kopírování, v Xtree se dala maska aplikovat na podstrom a pak naráz překopírovat třeba i se zachováním struktury nebo zazipovat. Xtree si načetlo celá strom disku, případně zvolené části podle potřeby a drželo v paměti. A pak se dalo procházet adresáře a označovat soubory kdekoliv na disku a Xtree si to pamatovalo a pak s těmi soubory umožnilo dělat hromadné operace. Dnešní dvoupanelové manažery mají samozřejmě možnost hromadných operací nějak dolepenou, jako třeba v TC přes Sear/Feed to listbox.

Ale v době kdy jsem Xtree používal, tak prostě bylo výrazně silnější než NC.

Jsou pochopitelně situace, kdy se více hodí dvoupanelový přístup, takže ten byl naopak doimplementován do Xtree.

Pro vyzkoušení pocitu se dá použít Ztree http://www.ztree.com/html/ztreewin.htm je to pokus o reimplementaci Xtree like manageru, je to konzolová aplikace pro windows. Styl a způsob práce a myšlení je ale tolik odlišný, že pro pro člověka zvyklého na dva panely to prostě bude nepřirozené. Mě taky trvalo dost dlouho si na dva panely zvyknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  25. 09. 2007 14:34

Pracovat se vsema souborama bez ohledu na to v jakem podadresari jsou je v total commanderu snadne.

Stojim v nejakem adresari zmacknu CTRL-B a v okne mam kompletne vsechny soubory ze vsech podrazenejch adresaru, muzu s nima delat co chci (treba najedu na jeden soubor, zmacknu alt-numeric + a mam hned oznacene vsechny soubory se stejnou priponou.

Pro me je hlavni podminkou spravce souboru aby mel klavesove zkratky, mys zasadne nepouzivam.

Total commander je jasne jednicka (i jsem si koupil licenci, vyhoda ze je na vsechny budouci verze), pak jeden cas vypadal ze mu snad zacne konkurovat servant salamander, ale protoze vyvoj verze 2.5 jim trval nekolik roku, tak neni poradne konkurenceschopnej (nerikam ze je spatny, jen mi tam proste plno veci chybi a to co ma navic si vetsinou doinstaluju do TC pomoci nejakych pluginu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepak  |  25. 09. 2007 18:21

Total Commander neni ani zdaleka 'jasne jednicka', mimo jine prave proto, ze na spoustu veci nema zkratky a ovladani vubec ma dost zvorane (mimo jine naprosto nekonzistentni, kazda cast aplikace se chova jinak).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhla  |  26. 09. 2007 14:58

jak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ot  |  27. 09. 2007 10:31

LOL. TC ma dosti konzistentni ovládání. Už se mi mnohokrát stalo, že mě napadlo, že potřebuju nějakou funkci, kterou sem nikdy nepoužil, zapřemýšlel jsem, kam bych ji asi umístil, zkusil jsem to a ono to skutečně udělalo to, v co jsem doufal (cítil jsem to skoro jako zázrak). TC právě důsledně používá stejné klávesové zkratky(např. f3 na hlavní obrazovce udělá totéž co u výsledků vyhledávání).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
padre  |  25. 09. 2007 13:57

F8 a druhý panel je na světě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Geli  |  25. 09. 2007 07:27

no radeji nez freekom. to radeji staricky servant salamander na praci se soubory staci. freekom. jsem rychle odinstaloval pro jeho pomalost na solidni praci je opravdu liny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ležák  |  25. 09. 2007 00:50

http://www.freecommander.com/fc_downl_en.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
321Peto  |  25. 09. 2007 05:32

najlepsia free varianta :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2007 19:20

ja bych na to reagoval: LOL ROFL OMG WTF? RTFM, FYI FreeCommander pwned and sucks, TotalComander IMHO #1 fok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  05. 10. 2007 20:45

Jo jo, freecommander je možná lepší tohle. Teda nic proti, co je jednoduché, bude stabilní. Ne jako sekačka Salamander. Ale tohle je jednoduché až moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pučmeloun  |  25. 09. 2007 06:11

LOL, to nemůžeš myslet vážně. TCMD pak dlouhou dlouho nic, SpeedCommander s Altam Salámem a z nimaje tma tmoucí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepak  |  25. 09. 2007 06:48

Rekl bych: LOL ROFL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2007 08:39

FC je přesto nejlepší free varianta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asa  |  25. 09. 2007 17:28

jj, take souhlasim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pučmeloun  |  26. 09. 2007 06:13

no sice free, ale na pendrek. možná pro nějakého sociála, ale litr za licenci je pro nástroj, který používáš neustále je super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2007 12:16

Jestli neustále používáte jen správce souborů, tak vás lituji. Já spíše sedím celý den nad Visual Studiem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor