Soutěž Miss Internet 2003 odstartovala

Diskuze čtenářů k článku

J.  |  16. 11. 2002 14:30

Taky jsem loni hlasoval pro Bohunku. Jak uz tady zaznelo, bylo to proto, ze to chtelo zmenu. Nemuzou prece vyhravat krasky, kterym s webem "pomahal pritel" a proto jejich "podil na tvorbe webu" je okolo 90%. Za takoveto situace muze clovek opravdu hlasovat pouze pro Bohunku.

Proste souteze typu "zenska a pocitac" je mozne brat pouze s humorem. (Pokud ty zenske skutecne nezname.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackwolf  |  16. 10. 2002 20:30

nereknu, ty jses ale vocas vid? jestli tam bylo 100 hlasu z jednoho IP, tak udelali jenom dobre, ze to smazli!!! priste hlasuj z domova a ne z firmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nereknu  |  14. 10. 2002 15:12

Dobrý den všem,
tak bohužel - stejný osud, jako potkal Miss Internet, potkal i podobnou soutěž na Lupě - http://www.lupa.cz/miss.php3. Důkaz je na http://www.vendulka.borec.cz/. Jedná se o stejný případ: pořadateli se nelíbila vítězka soutěže a naprosto podlým způsobem, aniž by jej vysvětlil, ji odebral takový počet hlasů, aby se propadla pod stupně vítězů.
Velké     pořadatelům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nereknu  |  14. 10. 2002 15:10

Dobrý den všem,
tak bohužel - stejný osud, jako potkal Miss Internet, potkal i podobnou soutěž na Lupě - http://www.lupa.cz/miss.php3. Důkaz je na http://www.vendulka.borec.cz/. Jedná se o stejný případ: pořadateli se nelíbila vítězka soutěže a naprosto podlým způsobem, aniž by jej vysvětlil, ji odebral takový počet hlasů, aby se propadla pod stupně vítězů.
Velké     pořadatelům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nereknu  |  14. 10. 2002 15:09

Dobrý den všem,
tak bohužel - stejný osud, jako potkal Miss Internet, potkal i podobnou soutěž na Lupě - http://www.lupa.cz/miss.php3. Důkaz je na http://www.vendulka.borec.cz/. Jedná se o stejný případ: pořadateli se nelíbila vítězka soutěže a naprosto podlým způsobem, aniž by jej vysvětlil, ji odebral takový počet hlasů, aby se propadla pod stupně vítězů.
Velké     pořadatelům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
missák  |  14. 10. 2002 16:56

Vážený pane. Myslím si, že koněčný výsledek je v pořádku, protože ta jistá nominovaná z Aligátora byla jistě podporována neobjektivně. Proto organizátor soutěže po kontrola přihlašování a IP adres muset určité mnohočetné hlasy vymazat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  14. 10. 2002 18:06

Aha. Jiste neobjektivne. A to by me zajimalo jestli tam teda zustal hlas muj a myho kolegy, kdyz jsme hlasovali ze stejne firmy par minut po sobe. A probehla stejna cistka i u ostatnich? He, vysledek je urcite v poradku. Tak, to se teda bavim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Vanek  |  15. 10. 2002 00:33

Ano ten prvni vymaz vsech z tech 11ti tisic ano. Ten finalni odecet 1500 u jedine soutezici uz ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MozziM  |  16. 10. 2002 15:30

Asi nechtěla pořadateli dát, tak jí nedal taky. Nebo se objevil někdo jinou favoritkou a větší peněženkou. Což je velice běžné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Debil  |  14. 10. 2002 14:00

Bojím se, že bez Fikáčka to už nikdy nebude ono - je veřejným tajemstvím, že se mu tam holky hlásily s tajným přáním, aby je někde v koutě za plentou přefikanul. Prej to bylo proto, že si přály s ním mít geniální dítě (aspoň matematicky to tak vychází Fikáček=IQ 280, misky průměrně IQ=40, nově vzniklý génius IQ (280+40)/2=160)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  14. 10. 2002 09:34

Jenom upozornění - překlepy v článku, prosím, čert je vem, ale tu "soutěř" přímo v nadpisu by možná stálo za to opravit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tim kutil tayor  |  14. 10. 2002 09:53

a proc si to prosimVas myslite ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  14. 10. 2002 09:56

Protože je špína zažraná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 10. 2002 10:27

Hluboce se omlouvám, nechápu, jak jsem to mohl přehlédnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PrimeroZ  |  14. 10. 2002 07:42

Kouknete se vsude kolem sebe - snad kazdych ctrnact dni je nekde kolem vyhlasovana nejaka Miss, at uz pivovaru XY, aerobic, Ceske republiky, nebo tisicileti....
Lidi uz to zacina unavovat... jednou za rok, to bylo jeste pokoukanicko, ale ted uz (alespon teda mluvim za sebe) ziskavam pocit, ze lidi kolem mne snad ani neresi bezne zivotni problemy a jenom voli nejakou Miss...

Zkuste pochopit, ze na Internetovou Miss je zvedava uz jenom hrstka lidi, a ti byli totalne odkopnuti lonskou nechutnou aferou... Coz takhle vymyslet neco originalnejsiho? Mam pocit, ze za par let uz se bude vyhlasovat i Miss mezi tretimi asistentkami vynasecu zachodovych mis... (zdravim M*A*S*H)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  14. 10. 2002 07:41

Ono, pokud má ta dotyčná osoba být inteligentní a hezká - není to náhodou chlap?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nereknu  |  14. 10. 2002 07:20

Dobrý den,
musím polemizovat s Vaším názorem, že se výsledky zkreslily vinou kampaní pořádaných ve prospěch Bohumily Kulichové. Tyto kampaně byly naprosto legální a odpovídaly podmínkám soutěže. Propagace byla povolená. Takže jaképak zkreslené výsledky? Pokud nastavíte nějaká pravidla a soutěžící je dodržují a nakonec vyhraje někdo, koho jste si nepřál (v případě BK tomu tak bohužel nebylo), označíte to za zneužití pravidel? Trochu soudnosti by asi neškodilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
takynereknu  |  14. 10. 2002 08:10

To mohly udelat vsechny komunity/ctitele/znami/funkluby....
vsech divek ze? 
Pak nadavas na lobby v politice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  14. 10. 2002 10:15

A co ostatnym fanklubom robit kampan za svoju favoritku? A navyse to aj robili. To, ze bohunka oslovila najviac ludi, to je len jej sikovnost a kuzlo jej osobnosti. Mna napriklad zaujala tak, ze som jej robil intenzivnu kampan kade som len chodil a par sto hlasov som jej ziskal.

Tesim sa na kampan Bohunka 2002 :)
if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdosi  |  14. 10. 2002 10:28

Tim, ze se hlasovalo pro Bohunku bylo akorat vyjadreno co si internetova komunita mysli o podobnych soutezich .. btw. muzete se podivat jak dopadla miss invex 2002 na lupe . Hlasovanim pro Bohunku dal clovek najevo svuj nazor a rozhodne kazdy clovek, ktery pro ni hlasoval ji z celeho srdce pral, aby vyhrala. Lobby v politice mi nevadi. Lobbovani se nikdo nikdy nevyhne, navic je to povoleny mechanismus teto spolecnosti a kdyz uz muze kazdej zverejnit reklamu jak je neco uzasne tak proc by to same nemohla udelat internetova komunita? V zadnem pripade nemohu souhlasit s tim, ze byly vysledky zkreslene, kazdy hlasujici se rozhoduje sam za sebe a pokud ma duvody hlasovat pro nekoho tak tak ucini. Brecet nad tim, ze by nevyhral ten koho jsme ocekavali je zbytecne a pali pouze organizatory podobnych nejapnosti. Dobre jim tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 10. 2002 09:19

Odpovím protiotázkou: myslíte si, že všichni, kdo hlasovali pro Bohunku, pro ni skutečně hlasovat chtěli proto, že by se jim líbila?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Necron  |  14. 10. 2002 09:42

Ja ji zboznuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  14. 10. 2002 10:17

Tak to te lituju chlape

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Vocas  |  14. 10. 2002 12:10

Ja pro ni hlasoval protoze se mi libila! Do postele bych s ni sice nevlez ale to je snad jina vec, ne? Jinak to ze Bohunka nevyhrala byl evidentni PODVOD ale vzdyt je to jedno. I kdyby bylo hlasovani ferove, tak podvodem jsou uz diskriminacni podminky pro soutezici. Proc jsou soutezici vekove omezeni? Proc se souteze nemuzu ucastnit ja?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nereknu  |  14. 10. 2002 12:32

Této "protiotázce" nerozumím. Prostě jí dali svůj hlas. Bylo to právo každého. Použil bych příměr s volbami: Volil jsem jednu konkrétní stranu, ale ne proto, "že by se mi líbila", ale protože mi připadala jako nejmenší zlo. Stejně tak někdo hlasoval proto, že dostal předvolební guláš. Znamená to snad, že by s touto stranou byl myšlenkově spřízněn a plně vyjadřovala všechny jeho názory? Asi těžko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  14. 10. 2002 13:14

Vysledky byly zkresleny az ke konci kdy tu volbu sfikackovali a halsovat slo pro vsechny soutezici, jeonom pro Bohunku ne. Coz me tenkrat dost nakrklo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor