Soubory: Netlimiter - šetřete datový limit svého připojení!

Diskuze čtenářů k článku

xandrew  |  10. 10. 2004 15:52

Kdyby vsichni omezovali upload na minimum, tak co by se asi stahovalo? Kazdy by chtel stahvoat 20kb/s a upload jen 1kb/s, ale to jaksi nejde dohromady. Navic napr. CZDC++ ma omezovani primo v sobe, takze je Netlimiter zbytecny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ARow, ARow  |  10. 10. 2004 15:59

upload lim. v czdc a sdc je uplne na h jelikoz musite omezovat nejmene 6+2 kbps a ja mam celkovy upload 5 a potrebuju omezovat na 4 jinak mam stahovaci rychlost misto 25 jen 5-7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xandrew  |  10. 10. 2004 17:04

Limit pro 1slot je min 5kb/s na upload. Na kazdy dalsi 2kb/s. Pokud ma nekdo rychle pripojeni tak ma vice slotu na down i up. Je logicke, ze kazdy by rad 1 slot na upload omezny napr. na 2kb/s a na download 30kb/s a mit jich co nejvice. To jak to tam je provedeno, zajistuje alespon nejaky prostredek, jak tyhle lidi donutit neomezovat zbytecne moc. Navic Netlimiter je nekde zakazan, coz je dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ARow, ARow  |  10. 10. 2004 23:27

je to 5kb/s + za kazdy hub 2kb/s takze je to na jeden hub 7kb/s ale i tak vy jste nepochopil o co mi jde ja mam upload 5kbps a kdyz to neomezim na 4 tak mi vubec nejede download ... takze netlimiter s omezenim 4 pouzivat musim !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
knova  |  11. 10. 2004 10:26

Nesmysl, nemusíte používat aplikace typu DC. Pokud nemůžete uploadovat, používejte FTP nebo HTTP, ale bohužel to chce trošku hledat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xandrew  |  11. 10. 2004 21:13

OK. nyni to jiz chapu. jen bych asi osobne s timto DC nepouzival (nemel bych na to nervy)
A omezeni je prvni slot min 5kb/s a dalsi po 2kb/s. Tzn neni to 7kb/s na 1 hub.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Efrax_cz, Efrax_cz  |  11. 10. 2004 20:23

zakazany sice je ale je vpodstate nezjistitelnej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  10. 10. 2004 18:20

a přesně o tomhle jsou asynchronní linky - zamezit vytváření serverů a P2P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xandrew  |  10. 10. 2004 20:35

No a navic kdyz to nekdo zacne jeste vice omezovat, tak to je jeste horsi. Tedy ted pomijit otazku legalnosti. Ja jsem reagoval na duvod, ktery byl uveden v clanku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdasd  |  10. 10. 2004 15:50

Muze mi zive vysvetlit kdo jim plati za to, ze delaj reklamu nesmyslnymu sharewaru? Copak si nekdo muze koupit za 50 euro prohlizec obrazku (zvlast kdyz pet tisic lepsich alternativ zadarmo)? Lidi tu skuhraj ze je windows za 80 euro drahy.
Je tady vubec nekdo ze ctenaru kdo si kdy zaplatil nejaky pitomy shareware?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jardik, Jardik  |  11. 10. 2004 11:14

Nepitomy sw ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  10. 10. 2004 15:39

Feed Reader jsem už dávno přestal používat, po tom co se zaseklo stahování RSS kanálů. Jak vidím, tak stále nestojí za nic. Doporučuji vyzkoušet Feed Demon 1.11.03, je to nejluxusnější a nejpropracovanější co je na RSS kanály, dá se přepnout do českého jazyka. Je to sice shareware, ale na DC++ se nechá sehnat cr---, třeba přímo ode mě ... A pokud budete takový svi*e jako autor tohoto článku, tak si díky NetLimiterům za chvíli nic nestáhněte ... Feed Demon: http://www.bradsoft.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sejrac, sejrac  |  10. 10. 2004 11:46

Nevim, jak Vam, ale me Netlimiter prestal fachcit po nainstalovani WinXP SP2CZ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keyoke  |  10. 10. 2004 14:45

Me Netlimiter s SP2 *normalne* jede. Normalne pisu v uvozovkach, protoze mi bohuzel ve spojeni s necim jinym dela problemy a shazuje IE. Pokud ho mam pusteny, tak mi Netcaptor proste klidne bez hlasky spadne a nebo vybehne plne vytizeni CPU procesem vsmon.exe po kliku na nejaky link. Mam podezreni, ze mi kvuli tomu jednou spadla i Opera, ale mohla klidne spadnout i sama od sebe, tezko rict. Kazdopadne mi dela tenhle problem a zatim nevim s cim se mlati. A s necim se urcite mlati, protoze jsem ho driv rok pouzival bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---___===___---  |  10. 10. 2004 17:07

vsmon.exe je scaner firewallu zone alarm -- koukni do nastaveni zone a povol si tam netlimiter aby ho firewall poustel bez ptani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keyoke  |  10. 10. 2004 20:15

Okamzite jsem to vyzkousel, ale bohuzel... i kdyz nastavim NL v programech full pristup bez ptani, tak to proste porad bez varovani pada. Ale jak jsem byl rad, ze to konecne pojede, ta nadeje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  11. 10. 2004 02:44

Mě Netlimiter 1.30 na SP2 sice funguje, ale postuně zvětšuje svoji velikost v paměti, takže po 24 hodinách připojení zabírá v paměti třeba 140MB. Nyní používám DU Super Controler, který umí to samý a funguje bezvadně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keyoke  |  10. 10. 2004 20:19

Ja jsem trubka... vzdyt jsem to zkousel i bez zapnuteho ZA a delalo to porad, takze jak jsem mohl cekat zmenu pri nejake zmene nastaveni v nem. Mno jo, tonouci se stebla chyta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  10. 10. 2004 18:19

u mě se SP2 žadný problém. Vše šlape jak má... M$ má na svých stránkách seznam programů s možnými chybami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAMSOFT  |  10. 10. 2004 10:51

to zasekávání se nekdy stává i těm nejlepším - Abilonu. Ale jen když je nějaký problém se spojením(ale je fakt že by nějak timeout nškodil)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek  |  10. 10. 2004 09:20

FAR Manager 1.70 alpha 6 se dá stáhnout na http://farmanager.com/updates.asp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  10. 10. 2004 22:29

Nebo trochu blíže na www.sac.sk. A pro normální verzi se přece chodí na stránku českého zástupce - www.rar.cz !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medomet, Medomet  |  10. 10. 2004 08:56

Co je to za řeči u toho NetLimiteru? Pokud vím tak upload se do limitů nepočítá? Alespoň u ADSL v ČR?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hehe  |  10. 10. 2004 09:14

takže u ADSL upload spomaluje downstream? no to je ale krawina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovaný  |  10. 10. 2004 09:33

Pán si to asi spletl s CDMA..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZooM  |  10. 10. 2004 10:34

no treba u chello a u Wifi ANO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 10. 2004 10:55

Á, pán být Lama.
Nová slovíčka: TCP, okénko a RTT
Rychlost přenosu TCP se odvíjí od poměru velikosti okének k RTT. Zvýší-li se RTT, klesne rychlost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.md  |  10. 10. 2004 18:40

ano v podstate upload zpomaluje download
ciste z technickeho hlediska je jasne, ze provider limitovani spojeni nedela nijak slozite, proste pocita datovy tok na co nejnizsi urovni smerem nahoru a dolu
kdyz nekam zbesile uploadujete a vytizite tak kapacitu vaseho spojeni tak pri dalsim downloadu nemohou dostatecne rychle odchazet potvrzovaci pakety (i download generuje sice maly, ale vyznamny upload - a obracene) - na pokrocilejsich verzich operacnich systemu (dynamicka velikost okna pro prijem paketu) jako linux ci win xp (zadne trapne poznamky pls) to tak velky problem neni, ale win98 maji tusim staickou velikost okna a tam je to problem drasticky, btw i u tech ostatnich to neni zadna nadhera ...
zkracene ta pomalejsi cast spojeni, pokud ji vytizite na 100% omezi pomerne vyrazne i tu druhou cast
je to neprijemna vec na kterou si napriklad u adsl stezuji uzivatele vsude na svete - staci si vyhledat na googlu
existuji nastroje ktere se snazi inteligentne uprednostnovat potvrzovaci pakety pred klasickym uploadem, ale z vlastni zkusenosti muzu rict, ze moc dobre to nefunguje
nastesti naprosta vetsina p2p software na tohle pamatuje a umoznuje samo v sobe limitovat upload na nejakou rozumnou hodnotu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner, Majsner  |  10. 10. 2004 16:15

Právě že u ADSl v ČR se do limitu počítá celkovej provoz (down + up)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smajlik  |  10. 10. 2004 08:42

FeedReader je nyní v češtině na stránce http://feedreadercz.semania.com/ , není to jen přeložený program, ale i trochu předělaný. Jestli k lepšímu, to nevím, ale neseká se a mě vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jip  |  10. 10. 2004 13:54

A bohužel taky trochu nedodělaný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda, David Louda  |  10. 10. 2004 14:34

Návrhy na zlepšováky můžete napsat na již výše zmíněné stránce http://feedreadercz.semania.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek., Radek.  |  10. 10. 2004 21:56

Co třeba (nejen na RSS) používat Operu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda, David Louda  |  10. 10. 2004 22:15

Opera je skvělí prohlížeč, ale bez registrace otravuje reklamou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  10. 10. 2004 22:42

Řekl bych spíš skvělý. Každopádně by ho mohli už konečně poskytovat zdarma, jinak se asi těžko prosadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ooaniki  |  11. 10. 2004 09:35

A z ceho by pak vydelavali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  13. 10. 2004 13:11

No z prohlížeče pro mobilní telefony. Snad si nemyslíš, že je živí Opera (pro PC a Mac).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikloska  |  21. 11. 2004 12:52

Staci si reklamu prepnout na textovou a nahore to tolik neprekazi..

Navic textiky zase tak moc nezabiraji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  10. 10. 2004 01:20

20 giga je tak možná na měsíc normálního surfování. Jinak tenhle objem vysosám za 5.7 hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xeerf  |  10. 10. 2004 04:52

Nejlepsi netlimiter je sdilet jen legalni veci, jojo, zadnej upload, nikdo nenadava ze mu to jede pomalu, nikdy vas nemuzu kicknout za netlimiter :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovaný  |  10. 10. 2004 09:32

Jo, náš kocour taky přitáhne kde co, i když mu to k ničemu není. Holt je to blbý zvíře....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 10. 2004 12:17

) no tak to je super reakce! docela hodne me pobavila!! ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 10. 2004 17:51

Možno preto že považuješ sťahovanie všetkého za olympijský šport, ako mnoho ľudí v Česku aj na Slovensku. A "normálni" užívatelia sa potom môžu čudovať prečo im ide každú nedeľu ich ADSL 512/128 ako dial-up

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silver, silver  |  10. 10. 2004 18:44

Nerad bzch pochyboval, ale jak velkej mas harddisk??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trtajlik  |  10. 10. 2004 22:07

Nu, přece 20GB a každých 5,7 hodiny ho mění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  10. 10. 2004 22:41

Ale ne, kouká na tři filmy paralelně....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  10. 10. 2004 22:40

Hmm, tak to seš frajer. A k čemu je ti těch 20 GB/5,7 h dobrejch?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  11. 10. 2004 18:46

Děláte, jako kdybych sosal furt . Sosam jen v neděli, to stáhnu těch 20 - 30 GB, z toho mi stejně zůstane tak 5, protože zbytek je šrot k ničemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71  |  21. 10. 2004 17:31

Tak proc tahas tolik porna, kdyz je to srot, blbecku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor