Soubory: GoldMemory – aby paměť sloužila

Diskuze čtenářů k článku

Dj  |  13. 06. 2004 21:48
BobCZ  |  20. 01. 2005 10:23

Nevíte někdo jak "levně" Snagit zproviznit natrvalo.
Díky. toyscz@volny.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Morgoloth  |  13. 06. 2004 18:11

Na prvním místě stojí již výše zmíněné PHP 4.3.7. K mání je už sice testovací verze pětky, termín jejího oficiálního vypuštění je však ještě poměrně daleko. PHP je skriptovací jazyk, který na rozdíl od JavaScriptu, běží na serveru. Původně byl vyvinut pro platformu Unix, ale postupně byl uvolněn i pro Windows. Je speciálně uzpůsoben pro server Apache. Obrovskou výhodou tohoto programu je to, že je šířen na rozdíl od jiných podobných programů jako freeware. Lze s ním ve spojení s databází naprogramovat prakticky cokoli: virtuální dům, e-shop, chat a mnoho dalších.
----------------------------------------------------------------------------
wow =) termin oficialniho vypusteni PHP5 je jeste pomerne daleko...a na to jste jako prisel jak? =) jiz par dni je k dispozici PHP5RC3 coz je nejspis posledni release pred vydanim finalni verze...takze zas tak daleko to nebude =)
Od kdy je PHP specialne uzpusobeno pro Apache? =) je sice pravdou ze kombinace Apache + PHP je nejcastejsi ale to neznamena ze je nejak specialne upraveno PHP pro Apache...jenom v dokumentaci je zminen postup instalace pro dalsi servery..napr. IIS, OmniHTTPd Server, Oreilly Website Pro, Xitami, Netscape Enterprise Web Server, Sambar, ale PHP jde pouzit i do mnoha dalsich...napriklad i do ceskeho PinkNet Web Serveru...a kdyz na to prijde tak PHP dokonce ani web server ke svemu behu nepotrebuje... =)
"Obrovskou výhodou tohoto programu je to, že je šířen na rozdíl od jiných podobných programů jako freeware" lol =) od kdy je PHP program? podle me to vzdycky byl programovaci jazyk...=) detaily..=) je siren na rozdil od jinych ajko freeware...od kterych jinych? ASP? Perl? Python? modFLEX? =) vetsina z nich je stejne jako PHP "zadarmo" takze.... a od kdy je PHP freeware? pan autor patri asi ke skupine lidi kteri deli vsechen software na freeware a shareware =) PHP je pod licenci GNU General Public License (GPL) coz rozhodne neni freeware... =)
"Lze s ním ve spojení s databází naprogramovat prakticky cokoli: virtuální dům, e-shop, chat a mnoho dalších." to jako znamena ze pokud nemame k dispozici databazi tak nemuzeme "prakticky nic" naprogramovat? =) hahaha ... i bez databaze se da naprogramovat vse...(ackoliv treba takovy e-shop s desitky tisic zaznamy zbozi by byl asi nerozum delat bez databaze.. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kohut  |  13. 06. 2004 19:51

"Lze s ním ve spojení s databází naprogramovat prakticky cokoli: virtuální dům, e-shop,
chat a mnoho dalších." to jako znamena ze pokud nemame k dispozici databazi tak
nemuzeme "prakticky nic" naprogramovat?

zakladne povedomie o vyrokovej logike obsahuje trebars aj to, ze bez pouzitia databazy sa s nim neda naprogramovat menej alebo rovnako nez je prakticky vsetko. rozhodne nie 'prakticky nic'. cize ked uz rypes do druhych, daj si pozor aby niekto nerypal do teba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kohut  |  13. 06. 2004 19:53

no a teraz som sa sekol aj ja, spravne znenie malo byt:

bez pouzitia databazy sa s nim DA naprogramovat menej alebo rovnako nez "prakticky vsetko". rozhodne nie 'prakticky nic'. cize ked uz rypes do druhych, daj si pozor aby niekto nerypal do teba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Morgoloth  |  13. 06. 2004 20:15

ja nechtel do nikoho rypat...jen jsem chtel poukazat kolik chyb, nepresnosti, a absolutnich nesmyslu dokaze napsat autor, ktereho PLATI za publikovani clanku v jednom jedinem odstavci, a aby si pro priste rozmyslel psani o tom, o cem nic nevi, nebo si aspon nezjistil fakta...
jinak s tim "prakticky nic" =) mate prakticky pravdu =))), ale to byla pouze reakce na "prakticky vsechno" uverejnene v onom clanku...proto jsem to napsal do uvozovek =))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Smola  |  15. 06. 2004 14:52

1) rc3 uz mam .. ale presto si stale myslim, ze se petky do konce mesice nedockame :) .. ale kdo vi, ze
2) bavit se o tom, co je jeste specialne uzpusobeno, co je jen uzpusobeno a co neni uzpusobeno, je asi dost problematicke a dosti zalezi na zpusobu interpretace vyraziva ;)
3) php je skutecne spis jazyk, nikoliv program .. coz autor vi, nicmene zvolil skutecne neprilis prilehavy vyraz .. snad mu to bude odpusteno ;)
4) php je samozrejme taky pod licenci, nicmene pro potreby tohoto clanku staci, ze je php free

a zbytek snad neni treba komentovat ;) tento serial je urcen k prehlidce programu (a programovacich jazyku !!!!! a kdo vi ceho vseho v budoucnu jeste ;) a jeho teziste lezi jinde, nez v rozborech licenci .. nicmene propgramovaci jazyky se budu priste pokouset nenazyvat jako programy, za to dekuji :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Smola  |  15. 06. 2004 14:54

nicmene bych mel taky omezit pouzivani slova nicmene :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neph  |  13. 06. 2004 17:58

"Je speciálně uzpůsoben pro server Apache" to bych chtel to specialni uzpusobeni videt OMG...

kdyz tomu nerozumite tak o tom nepiste. PHP bezi jak na apache tak na IIs a specialni uzpusobeni je kravina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha  |  13. 06. 2004 12:00

Na O&O Defrag Free se vyprdnete, tento udajne free program v predchozi erzi vzdy sahal na net po svem spusteni, kdyz jsem zadal v NIS2004 (NIS2004 zarval, ze se chce kamsi pripojit) aby ho nepoustel na net, tak se na me slavny O&O Defrag Free vyprdnul a odmital dale pracovat. Zvlastni free, bez povoleni lezt nekam na INET se nechce spustit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepak  |  13. 06. 2004 14:44

Ted nedavno jsem O&O Defrag zkousel a na (ne)pristupy do netu si nestezoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha  |  13. 06. 2004 15:35

Jakej mas aktivni firewall? Pokud zadnej, tak ani nevis, ze leze nekam na NET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepak  |  13. 06. 2004 16:44

KPF2. S tim, ze posledni pravidlo v seznamu je "deny all". Takze mas pravdu, ze nevim, jestli leze nekam na net - ale je mi to uplne jedno, protoze kdyz nedoleze, tak mu to nijak nevadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Baláš  |  13. 06. 2004 11:15

Má někdo zkušenosti s GoldMemory a MemTestem (http://www.memtest86.com/)? GoldMemory neznám, ale podle svých zkušeností mě nenapadá, proč bych měl používat cokoliv jiného a ještě k tomu za peníze (memtest86 je zdarma).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pterodactyl  |  13. 06. 2004 11:28

oproti memtestu je GoldMemory prachsprostý shit, pouhý tahák na peníze pro autora, nebrat!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  13. 06. 2004 14:08

http://www.memtest.org/ je vazne dobry, ale moje zkusenost z GoldMemory jsou take dobre; Nekdy mam pocit, ze kazdy software testuje neco trosku jineho. Mam zkusenost, ze nektere chybu odhali jen jeden programek; Pokud na PC behate Windows, asi je GoldMem lepsi, protoze testuje veci, ktere MemTest netestuje...

Dalsi test je zde: http://www.memtest86.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Balaš  |  13. 06. 2004 14:03

Při čtení článku mě napadlo to samé - proč nějaký shareware, když můžu použít Free memtest86 (tedy nejen zdarma ale navíc se zdrojovými kódy, takže vidím co a jak opravdu testuje, případně si to můžu upravit dle svých představ). Memtest86 už mi několikrát dobře posloužil a odhalil vadné paměti (případně nespolupracující u párování na starších PC). Je to výborný soft a vřele doporučuju ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 06. 2004 05:43

tenkrat vysli oba programy v testu dobre:

http://www.realworldtech.com/page.cfm?section=rwtlabs&AID=RWT120901222920

PB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor